pátek 25. dubna 2014

50 random faktů

Zdroj

    Velké ahoj všem! Po menší odmlce (omlouvané absencí foťáku a studem za přemíru fotek z mobilu) se hlásím s tagem - tento jsem zahlédla u Markétky, jeho koncept se mi moc líbí a podobnou věc si ráda přečtu u misky jáhelný kaše ráno (trochu mi to pomáhá odvýst pozornost od divnýho vocasu konopnejch semínek, který si do kaše sypu v naději, že do sebe nacpu víc bílkovin). Tak třeba si rády počtete i vy. Aneb ať žijí random věci, amen. 

1. Jsem Disney úchylák. Velkou část paměti mého počítače zabírají klasické Disneyovky, sbírka Disney princezen z Kindervajíček mi stojí na poličce (nechce někdo Popelku výměnou za Růženku? - mám čtyři navíc) a výlet do Disneylandu je na mém to-do listu.

2. Sbírám krabičky od žvýkaček Orbit. Takové to domácí žvýkání. Momentálně jich mám kolem 180, už je ani nepočítám. Bohužel jsou konstantně rozházené, protože v tom množství už neudrží jakékoliv uspořádání. 

3. Jsem těžkej gambler. Sazka, to je moje (naštěstí si to povoluju jen jednou za měsíc). Stírací losy mají menší kouzlo, ničí mi nehty, ale i tak jim občas neodolám. S přítelem sázíme ve Fortuně na fotbal nebo atletiku a nebudu vám lhát, pořád čekám, až Orbit vyhlásí soutěž o to, kdo pošle nejvíc krabiček od žvejkaček a získá miliardu, nebo tak něco. Jenom takový varování pro vás, nemáte šanci mě překonat!

4. Na střední jsem byla velká aktivistka, zapojovala jsem se do všeho možného a přimotala jsem se i k úžasné organizaci Evropský parlament mládeže, která byla několik let mým největším koníčkem. Všem středoškolačkám doporučuji přihlásit školní delegaci!

5. Moje kočka, která má čumáček jako Hitler, předkus a bradavici na spodním rtu (mají kočky ret?) se jmenuje Roxie podle úžasné Renée ve filmu Chicago. (Srdcovka.)

6. Jsem alergická na jakékoliv filmové a seriálové adaptace mých oblíbených knih, výjimku tvoří snad jen trilogie Pán prstenů a seriály Game of Thrones a Sherlock. 

7. Raději než hudbu si pustím pěknou audioknížku

8. Právě teď si pouštím svůj oblíbený román 1984, takže až uvidíte hrozně mučednicky se tvářící holku se sluchátkama v uších, asi to budu já.

9. Vůbec tyhle věci tak nějak prožívám. U emočně náročnějších částí audioknížek je schopná ta holka se sluchátkama i brečet na ulici, to se potom vytahujou sluneční brejle i za deště. 

10. Brečím i u těch Disneyovek. Ta část, kde umře Gaston, ale Kráska vyzná Zvířeti lásku? Počkejte, vytáhnu si kapesníček...

11. Potřebuju kapesníčky se šmoulama. Celý balení je modrý a na samotnym ubrousku je spoustu obrázků. Až je mi líto do toho smrkat. 

12. S přítelem jsme měli před časem Šmoulománii. Máme celou krabici šmoulů z Kindervajíček. Mezi naše nejstálejší mánie patří ale hlavně Futurama a LOTR.

13. Urvala bych hlavu všem, co mají cokoliv společného s filmovým zpracováním Hobbita. Kromě velmistra Freemana teda, to je Bilbo, jak má bejt. 

14. Nakupuju děsně moc jídla. Děsí mě představa, že není co jíst nebo nemám čeho vařit. 

15. Nemůžu vidět slovo "sleva". Bankovní účet krvácí do pěti minut poté, co se tak stane. 

16. Ač je to neuvěřitelné, jsem členkou Mensy

17. Přesto jsem třeba na fyziku naprosto nemožná.

18. Veškerá květěna, kterou dostanu nebo zakoupím, mi do týdne spolehlivě chcípne. Jako první padnul krásný bonsai, který jsem dostala od kamarádů k patnáctinám. Jeho mrtvolu mám doteď vystavenou na parapetu a pořád plánuji, že ho nastříkám na bílo a budu z něho mít zmenšeninu gondorského stromu. 



19. Ačkoliv své kamarády zbožňuji a ráda si s nimi píšu, neumím napsat první.

20. Dělejte mi cokoliv s vlasy a jsem vaše. Moje kadeřnice je uctívanou bytostí. 

21. Nejlepší vůně světa je Versense od Versace. 

22. Jsem typickej blíženec s milionem plánů každej den, z nichž když se začnu věnovat jednomu a skončím až v desetině, tak si gratuluju.

23. Neumím používat bronzer. Jak já vždycky nadšeně čumím na konturovací tutoriály na youtube. Ne, prostě to nejde.(Kdybych někdy dělala makeup tutoriál, nedejbože, tak mě zastřelte. Tohle řemeslo patří Káťě a podobným šikulám.)

24. Začala jsem studovat online v Bradavicích. No fakt. Asi o tom brzy něco napíšu. Až nebudu mudla. 

25. Na začátku semestru si vždycky celá namotivovaná napůjčuju dvacet učebnic (mám na ně speciální megatašku), když otevřu jednu z nich, je to úspěch. 

26. Čím déle chodím na svou školu a čím více trávím času v prostředí až kancelářsky a dokonale oblečených lidí, tím více mám potřebu to bojkotovat. Aneb po několika letech jsem si koupila děravé džíny, chodím v teniskách a povětšinou nosím sportovní podprsenku. Tyhle bojkotovací sklony mívám docela často.

27. Věřím v reinkarnaci. 

28. Ač se snažím, neumím meditovat. Lítá mi toho v hlavě hrozně moc. 

29. Jakkoliv je jídlo z McDonaldu nezdravé a bůhvíco ještě, za tu hračku z Happy Mealu to prostě stojí. 

30. Nemám ráda Prahu, navzdory její kráse a milionu obchodů. Připadá mi tak zamračená, ambiciózní a neosobní. 

31. Ve zdravejch výživách bych nejradši bydlela. Třeba ta u Nuselský radnice? Bomba! Takovejch věcí!

32. Za den vystřídám tisíc nálad, a vlastně z nijakého důvodu.

33. Jsem jediná, komu Brad Pitt nepřipadá jako pěknej chlap?

34. I po dvou letech v Praze se tam bojím. V tramvaji i metru svírám kabelku a v parku, kam chodím běhat, se potím více snad strachem, že mě někdo přepadne, než tou fyzickou aktivitou. 

35. Chcete ze mě mít hysterickou chudinku? Dejte ke mně pavouka. Stačí na deset metrů vzdálenosti. Já vim, je to trapný, ale nemůžu si pomoct. 

36. Naopak mám moc ráda myšky.

37. V celé mé kosmetické sbírce se nacházejí snad dvoje stíny, které navíc téměř nepoužívám. Já to prostě neumím. 

38. Miluju Asii. Jazyk, kosmetiku, čaje, kuchyni, tradiční oděvy, nádobí... Asiatky jsou navíc neskutečně krásný ženský. 

39. Mám v podstatě dvě polohy - buď děsně unavenou, kdy se můžu maximálně válet a spát, nebo naopak hyperaktivní, kdy jsem schopná skákat na ulici metr do vzduchu. 

40. Moje nejlepší kamarádka musí mít ještě teď dolík v noze - pět let na gymplu, co jsme spolu seděly, totiž v pravidelných půlsekundových intervalech dostávala minikopance do pravé nohy

41. Pff, ten tag je náročnější, než bych čekala. Jdu si udělat čaj

42. Mám obrovskou schopnost se ztotožnit s postavou z filmu nebo knížky. Občas se přistihnu, že si myslím, že se tvářím jako Daenerys, v metru pozoruju lidi jako úchylák a snažím se geniálně dedukovat po vzoru Sherlocka a když sleduju Popelku, jsem schopná přesvědčit svoje tělo, že je děsně unavený od celodenního uklízení, i když je sotva odpoledne a já jen došla do školy a zpátky. 

43. Je mi buď vedro, nebo zima. Jaký to asi je, bejt v tom ideálním stavu, kdy je člověku akorát?

44. Nejpohodlnějším oblečením na světě jsou pánský trenky. 

45. Miluju růže. Asi jako každý ženská. Nadšeně je suším a zastrkávám všude možně. 

46. Nejraději nakupuji spodní prádlo a sportovní oblečení. Naopak nákupy bot a kabelek jsou pro mě utrpením. 

47. Když jsme u těch kabelek, vlastním všehovšudy tak tři, s tím, že je střídám naprosto minimálně. Nějak mě to neba. 

48. Poslední dobou mám hrozně filosofický myšlenky a jsem schopná dlouhou dobu přemejšlet o smyslu bytí. (No dobře, pět minut, po kterých si radši pustím Aladdina nebo něco podobně smysluplnýho.)

49. Mám úchylný malíčky na rukou. Jejich špička dosahuje zhruba do poloviny prsteníčku. (A pak ze mě měl bejt klavírní génius, když ani nechytím oktávu.) Jo, a zvládnu chodit po kloubech na nohou, čímž většinou bavím po určitý době kamarády v hospodě. 

50. Zní to jako klišé, ale jsem děsně šťastnej člověk. Denně si to uvědomuju několikrát a jsem za to hrozně vděčná. Mám báječnou rodinu a nejlepšího přítele na světě. A další klišé? Myslím, že právě pozitivní myšlení mě chrání před tím, abych se v tomhle šíleně rychlým a bláznivým světě nezcvokla. 



    To jsem se na konci rozněžnila. A tag je dlouhej, že bych u toho snědla jáhlovou kaši třikrát... No nic, ne, že by se to nedalo čekat. 

    Práskněte mi na sebe něco vy, já jsem ženská zvědavá!

    Mějte se krásně,
    M.

45 komentářů:

  1. V půlce článku došel jogurt s mysli. Ve 3/4 i čaj :D Parádní. Kabelky mám taky jen tři (pokud se do toho počítají somra. Jestli ne tak jen jednu). Hele ta Bradavická škola mě zaujala. Co když i já jsem dostala dopis z Bradavic, a naši mi to tom neřekli?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Claire, taky z toho rodiče podezřívám! Dopis si hned vygeneruj tady - http://www.hogwartsishere.com/letter/ :-) Na stejných stránkách můžeš zdarma studovat čáry a kouzla;-)

      Vymazat
    2. Jo, naši mi to taky neřekli, páč jsou looseři a Harrymu neholdujou.
      Báj d yej, já jsem bráškovi v 11 letech poslala dopis z Bradavic, kterej jsem udělala. Možná o tom na blog hodim článek.

      Vymazat
    3. Já se přidávám se studiem - jedna škola mi nestačí, Bradavice rules!! =D jo a já u toho nestihla dopít ani kafe, takže to bylo sice delší, ale poutavý ;) s 42 se naprosto ztotožňuju, někdy je to blbý. Pamatuju si, že když jsem přečetla před pár lety knížku Dvě ženy od Matiny COle o týrání žen a domácím násilí, málem jsme se s přítelem rozešli, jak jsem mu všechno zazlívala =D

      Vymazat
    4. @Kamush, jo, to jsem ségře chtěla udělat jako velkej joke:-)
      @Mitsuuko - přesně vím, o čem píšeš, na mně se tohle hrozně podepisuje a jakoukoliv křivdu, která se děje mým oblíbeným postavám v knížce, odnášej mí nejbližší hádkama o kravinách. Chudáci:-)

      Vymazat
    5. Já léta chodívala/občas ještě chodím na hocz.org, je to teda klasické textové RPG na motivy HP, ale můžu doporučit :)

      Vymazat
  2. Chacha, moje iracionální sympatie jsou vysvětleny - mám sbírku blíženců obou pohlaví, nedokážu jim odolat :-) A Brad Pitt byl docela pěknej akorát v 7 letech v Tibetu a to ještě jen z některýho úhlu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Někdo sbírá krabičky od žvejek, někdo blížence! Uf, už jsem si myslela, že jsem divná, Brad prostě není fešák!

      Vymazat
  3. Takové články mám hrozně ráda. Ačkoli tě neznám, přijde mi, že jsi mi zase trochu blíž a budeš se mi lépe číst :-) Jestli to dává smysl... a nezní to trochu úchylně.
    Jsi fakt sympatické děvče. V hodně bodech to máme stejně či s tebou notně souhlasím. A za ty Asiatky u mě máš významné plus :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. M., děkuji za bod i sympatie! Tu první část komentáře naprosto chápu, když čtu takové tagy u ostatních, taky si připadám, jako když o svojí kamarádce zjistím něco, co jsem zatím netušila:-)

      Vymazat
  4. Moc pěkně, vtipně napsáno..:) A s poslední bodem máš pravdu člověk musí myslet pozitivně! Taky se o to teď snažím...:) Díky za moc příjemný článek takhle po ránu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za příjemný komentář (ačkoliv už navečer!):-)

      Vymazat
  5. Pěkný :-) U pavouků sem podobně hysterická, Prahu taky nemam ráda a suchý květeny mam plnej pokoj :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jestli my nebudem nějaký atrální dvojčata specializovaný na vysávání síly květin nebo tak něco:D (Fakt 51., v mládí jsem četla moc W.I.T.C.H.)

      Vymazat
  6. V jedenácti jsem poslala dopis Brumbálovi s tím, že na mě zapomněl a nepřišel mi dopis z Bradavic. Normálně jsem ho napsala, obálku zakapala voskem a hodila do schránky. Bohužel očividně nečte mudlovskou poštu, když sem pořád tady, ale sovu jsem neměla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. On by ti odepsal, kdyby byl naživu :))) Jistě četl mudlovskou poštu, vždyť mu psala i Petunie, protože chtěla taky do Bradavic :)

      Vymazat
    2. Maggie, to je bájo! Ale může za to Rowlingová, celej Harry začíná snad ještě v osmdesátkách, jak máme my mudlové vědět, že je Brumbál už x let po smrti?:(

      Vymazat
  7. Uaaaau mensa! Ake mas iq?? :P Po precitani tohto tagu sa mi zdas byt este viac sympaticka ako predtym :) A levitujuce macacie gule su bomba!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mi padly do oka, dokonce je mám už na ploše telefonu (a děsně to žere baterku:-)). IQ mám 148, ač naměřené asi nějakým omylem:D

      Vymazat
    2. som si ista, ze skutocna hodnota mala byt 184 :))

      Vymazat
  8. Děkuju za bod 42 :D. Úleva slyšet, že nejsem jediný extrémní snílek vysazený na filmové postavy.

    OdpovědětVymazat
  9. Ten Gandalf! :D :D Hele, ale já tu mám pro tebe party Brumbála! http://awesomegifs.com/2013/10/party-hard-snape-and-dumbledore-edition/
    Náhodou nejsi na pottermore? Nebo jsou i jiný online Bradavice? :)
    Krabičky od žvýkaček jo? Já azse sbírám papírový sáčky od čajů :D Nevím, kolik jich mám, ale sbírám je už min. 5 let, tak jich bude tak 1000 min. Jednou se s nima zapíšu do Guinessovky :D
    Prahu miluju a členem Mensy asi nikdy nebudu, logický myšlení mám jaksi slabý...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, bomba, díky za Brumbála!!! Jedu si na Hogwarts Is Here:-)

      Wow, to těch čajů musíš mít tak bžilion! Já bych se moc daleko nedostala, jsem spíš na sypaný:-)

      Vymazat
  10. Paráda!! tak jsem se nenasmála už hodně dlouho. Naprosto souhlasím s tvým postojem k Disneymu- od rána do večera, každý den- nikdy neomrzí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ode dneška mám Disneyho i na ruce, dorazily hodinky s Mickey Mousem! Bez Disneyho ani ránu!

      Vymazat
  11. To jsou ale moc zajímavé informace, až člověk neví, k čemu se vyjádřit jako první. :))
    Tak hlavně menza není moc o tom "umět a rozumět úplně všemu", ale spíš zkrátka o tom iq. :))
    Jinak adaptace oblíbených knih taky moc nemusím. Hobbit mi zkazil náladu na delší dobu... Achjo. :)
    Slovo sleva taky "nemám ráda". A teď už nic zajímavého (krom kosmetiky, že, a minerálů a hornin) nesbírám, ale jako dítě jsem sbírala použité zubní kartáčky. Tedy než mi to maminka zatrhla a vyhodila... :))
    A taky se ráda vžívám do postav. Ono je to někdy i příjemné odosobnění, protože ony leckdy zvládají situace mnohem lépe než já. (Samozřejmě se člověk nesmí vžívat zrovna do mladého Werthera, že ano. :D).
    No, takže asi tak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, naštěstí mi mladý Werther nepřirostl k srdci, ba právě naopak, jinak by to nedopadlo dobře:D

      Vymazat
  12. To je skvělé,moc hezky jsem si početla.Jdu omrknout ty Bradavice;)

    OdpovědětVymazat
  13. Genialni clanek, jsi hrozne sympaticka :). Fakt jsem se pobavila, chtela bych byt neviditelns a cely den te stalkovat a pozorovat tvoje chovani :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, to je milý!:D Jen se bojím, že bych Tě unudila:-P

      Vymazat
  14. Tolkiena zbožňuju, kdyby to šlo, z fleku bych se přestěhovala do Středozemě, ideálně bych se usídlila v Ithilienu. Jo, až tak moc to mám promyšlené :) Na filmovou trilogii nedám dopustit, patří k věcem, které bych si vzala na opuštěný ostrov. Z fantasy mám ráda ságu Zaklínač, jestli neznáš, můžu vřele doporučit.
    S kabelkami to mám úplně stejně, navíc se mi málokterá líbí a děsím se chvíle, kdy ty dvě současné doslouží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já si brousím zuby na pěknou noru v Kraji, dokonce přemlouvám přítele, abychom si jednu takovou postavili, ale zatím to moc nevypadá:D Nevzdávám se!

      Za tip na Zaklínače děkuju, přibalím na dovču:-)

      Vymazat
  15. Skvělé, to jsem ráda, že jsi to taky sepsala! Ale je to fakt zabíračka, co? :D Souhlasím s 2, až na to, že já sbírám úplně všechno a ospravedlňuju to tím, že se to někdy bude hodit. Zrovna teď mi moje zlá sestra zničila obal od motorky z kindervajíčka a na moje nářky, že si nebudu do čeho mít dávat zuby, až mi jednou začnou vypadávat, se jen ošklivě smála!
    Taky neumím napsat jako první. A vůbec, začít komunikovat jako první. Tomu ostatně i odpovídá můj společenský život :D
    Do zdravé výživy bych šla klidně bydlet s tebou, mohly bychom se společně složit na nájemné. Moje tři kabelky by tam taky moc místa nezabraly :) 42 pro mě taky platí, bohužel je tu smutná skutečnost, že mé okolí ve mně danou postavu prostě nespatřuje. Jakto?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zabíračka neskutečná, vymyslet o sobě 50 blbostí, který jsem už nepráskla, ale zároveň dostatečně anonymních? Hodinu a půl jsem to vymejšlela!:D

      Super, složíme se na nájem a ještě nám hodně ušetříme, šest kabelek nám dvěma asi vystačí na celej život!:D Až si tam příště pojedu pro červenou čočku, budu pomalu informovat prodavačky, že mají vážný zájemkyně:-)

      Vymazat
  16. Boží! :-D :-D a pobavila mě i fotka v úvodu :-D

    Nový design! Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  17. Jéééééé taky miluju Disneyovky! :D ještě k tomu mám ale všechny díly Barbie a do mých milovaných kapesníčků s Hello Kitty smrkat nikdy nebudu :D A od té doby, co jsem s přítelem, se mu záhadně ztrácí trenky ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Barbie jsem nikdy neviděla, asi tomu musím dát šanci!:D

      Vymazat
  18. :DD nejlepší článek! Budu se snad muset opičit, viděla jsem to už u několika slečen, ale dneska se do toho asi pustím. (píšu na počítači u stolu a z každé strany na mě kouká jedna mrtvá květina :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak na Tvé zpracování se fakt těším!! Podzravuj kytky:D

      Vymazat
  19. Fúha dlhý, ale až na tie divné, lietajúce mačky je to parádny článok.
    Zhodujeme sa v bodoch - 1; 10 (Princezná a žaba - vždy keď umrie Ray plačem, takže tento kúsok si vždy pretáčam); 18; 19 (občas); 27; 28 (radšej sa ani nesnažím); 32; 35 (ale nikomu to nehovor. Ja aj revem :D, Ale biolit, papuča a vysávač to istia); 36; 42; 44; 45 (už ich ale nesuším).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že se článek líbil a že se shodneme! (A lítající kočičky jsou nejlepší!:D)

      Vymazat
  20. Brad Pitt je šerednej, světlý chvilky má akorát ve Fight Clubu, pokud zrovna není pokrytej krví, slinama a jinýma tělníma tekutinama. Jinak u jeho čelisti dostávám tiky. Jo a taky sbírám sáčíčky s cukrem z kavárny (bo nesladím, neasi). Mám jich asi tak 300 a největší úlet je ten s Dalího kníratým vejcem a nápisem "Dalícatessen" z podniku vedle jeho muzea ve Figuerres. How cool is that? Chá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...