neděle 23. března 2014

Tónovací krém s měsíčkem a jantarem od Alverde

Zdroj; upraveno ve Photoshopu
    Byla jednou jedna holčička, vlastně docela velká holka, a ta měla odjakživa problémy s pupínky. Dělala, co se dalo, aby ty potvory neměla, sem tam byla pleť lepší, sem tam byla pleť horší, vytvářela cykly jako v ekonomice, aby se holčička náhodou nenudila.

    Až jednoho krásného dne se holčička probrala, řekla si, že teď pleť už delší dobu nezlobí a vypadá slušně, a že by ji mohla odměnit tónovákem. Protože co jinýho než koupě tónováku dokazuje, že to krytí už tak potřeba není, žejo!

    Inu rozbila holčička prasátko a svých sto korun investovala do krému, který jí v drogérce padl do oka - přírodní tónovací krém od Alverde s měsíčkem a jantarem. Na první pohled fešák s líbivým složením. 

 
    Nedočkavě se holčička odlíčila ještě toho dne, aby zjistila, jak že ten tónovák vypadá. No, a nebyla to až taková pecka, ale vzhledem k tomu, jak se na něj těšila, to byla ochotná odpustit. Nanášení byla docela věda. Totiž, abyste nanesli tónovák hezky a beze skvrn, potřebujete na své straně mít rychlost blesku a šťastný kmotřičky víly k tomu, jinak s krémem už nepohnete a udělá vám supermapy. Ale jsme v pohádce a dejme tomu, že se to holčičce s trochou snahy podařilo. 

    Odstín light-medium, který je jediný dostupný v drogérii, sice zhruba odpovídá kategorii light-medium, totálně ale neodpovídal naší hrdince - ale co, zdravý opálení; po zamazání přechodů na krk to bylo v cajku, koneckonců, na léto by to byla paráda. Výsledný efekt byl dokonce docela dobrý, pleť vypadala zdravě a sjednoceně, krém vytvářel takový ten "dewy" finiš - ani moc matný, ani moc lesklý. 


      Jenže jak to tak v pohádkách bývá, vždycky se najde nějaký ten hajzl, který se snaží štěstí hrdinky překazit. Tentokrát tím hajzlem nebyl nikdo jiný, než zmíněný tónovák. Hned večer totiž holčička u zrcadla objevila tři bolestivé pupínky. Shovívavě to přisoudila svým pleťovým cyklům, přešla to a ráno nadšeně sáhla po tónovacím krému znovu.

    Jenže to neměla dělat. Do večera se množství bolestivých pupínků stačilo ztrojnásobit, a řeknu vám, bolely jak kráva. Konečně holčička procitla, tónovák pohřbila na dno krabice s kravinama a pokud ještě neumřela a krabici nespálili, je tam ten krém dodnes (pokud ho někdo z vás nechce, muhahaha).

    Mimochodem, po vysazení krému se holčičce nové pupínky neudělaly. Do týdne je všechny vyléčila, dnes po nich zbyl sem tam stroupek. Omluvila se svým vyzkoušeným bíbíčkům a znovu ani nepomyslela na to, že by je podvedla s nějakým hnusným tónovákem.

Zdroj

     A ponaučení z této pohádky?
  •  ne všechno, co je bio a přírodní, je bezva
  •  majitelka problematické pleti by mohla dostat i lepší nápad, než přecházet od vyzkoušených fungujících BBček (promiň, Missho) k novým neznámým potvorám
  •  krém od Alverde je krutější než všechny Disney čarodějnice dohromady

    Pokud je vaše pleť dokonalá a nikdy vás nijak netrápila (závidím), krém si klidně kupte a možná se vám i bude líbit. Koneckonců, je za stovku, přírodní, hydratační, docela fajnově voní a po megarychlém nanesení vypadá dobře. 


    Pokud máte pleť se sklony k pupínkům a nová image Popelky z úvodní fotky vás úplně nechytla za srdíčko, vykašlete se na něj.

    Co vy a kosmetičtí "hajzlové"? Komu se vás podařilo "vysypat"? Varujte mě v komentářích, prosím!
 
    Mějte se krásně,

    M.


P.S. Veškerá podobnost hrdinky se skutečnými osobami je čistě náhodná.
P.P.S. Kecám, není. 
P.P.P.S. Jasně, tohle je děsně subjektivní záležitost. 

55 komentářů:

  1. Tak tenhle tónovák mám taky... A pupínky mi teda nedělá :D Ale je to můj odstín tak akorát na tři měsíce v roce, kdy připomínám černošku (páč to mám ještě tmavší než ty :D), krytí nulanulaprd a je to dost oranžové... můj první tónovák vůbec a používám ho fakt sporadicky :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nene :-) Ten krém je boží :-) Ale já jsem asi jediný člověk na světě, který nekriticky miluje BB od REN, takže nevím, nakolik je to tvrzení relevantní :-) Ale s jedním i druhým se mi parádně pracuje (REN je maličko náročnější na podklad, ale nic hrozného, vlastně se stalo jen s jedním krémem, že si nesedli) a dělá mi naprosto nádherný efekt typu "jsem vyspaná, odpočatá, po dovolené a plná sil".

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nechtěla bys ho poslat? Za poštovné je Tvůj:-) Profitovat na něm nechci, nerozumíme si a použila jsem ho pouze dvakrát:-) O REN slyším poprvé, jdu googlit (i když zkoušet asi radši nebudu:-)).

      Vymazat
    2. Klidně ho beru :-) A stejně mám pro tebe ty maličký skleničky, jak jsem ti psala, tak se snad někde někdy potkáme. Toho REN ti dám klidně vzoreček na zkoušku. I když pokud ti nevadí BB, tak nic neřeš, takovou pleť ti prostě nic jinýho neudělá. Na BB je blbá jen ta nálož silikonů, ale ty jsou prostě zodpovědné za to, že i při takové pigmentaci to je user friendly, jinak to prostě udělat nejde. A pokud ti nedělají na obličeji paseku, tak není důvod je nějak řešit nějsou nijak "škodlivý". Jen prostě dělají na pleti film, což může podporovat rozvoj pupínků nebo zvětšovat dehydrataci. Ale obě ty věci jsou naprosto zřetelný, pokud někomu vadí, je do týdne max osypanej. Já třeba BB můžu jen jednou a pak tak 14 dní nic. Ale jeden si tu syslím, protože ten výsledek je prostě bezkonkurenční a to si fakt myslím, že jsem za ty roky vazkoušela asi všechno, přírodní i nepřírodní varianty. Včetně minerálů, samozřejmě.

      Vymazat
  3. Vichy Normaderm krém, ale cca pred šiestimi rokmi, čiže možno zmenili zloženie.. Odvtedy som Vichy ale nepoužila.. Síce ma láka tá ich rozžiarujúca rada, ale stále neviem, či sa odvážim..
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  4. mě naskákaly pupínky po Missha Perfect Coveru a srdce mi z toho krvácí do dnes..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mně zas z Cho Bo Yang.. a pořád jsem to ještě nedoléčila. je to peklo! :(

      Vymazat
    2. Můj Signature je naštěstí v pořádku:-) Ale o Perfect Coveru jsem to slyšela hodněkrát, ještě že jsem ho nezkoušela.

      Vymazat
  5. Pohádka se špatným koncem, chjo. Pupínky mě netrápí až na jeden cyklus v měsíci. Ale odstín zdravé opálení by nesedl ani mě, ježibabě ze severního Slezska (přece jen se sluníčko drží u jihu :)) )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My to tady máme dneska ale pohádkový, ježibabo!:D

      Vymazat
  6. Já mám taky tenhle tónovací krém a je bezva! Už 2 roky se k němu vracím každé léto a je můj oblíbený! Pupínky mi nedělá, ale kosmetika je hodně individuální. Mě naopak v létě krupici na čele spíše léčí.

    OdpovědětVymazat
  7. Ještě se mi nestalo, že by mi po něčem takovém naskákaly pupínky, ale pleť mám hodně citlivou, takže aspoň vím jakému produktu se vyvarovat :)

    OdpovědětVymazat
  8. Joo Missha perfect cover mi taky dělá spolehlivě pupínky i když na ně normálně netrpím :(. Mám tonovák od alterry a ten se celkem dá, tady ten jsem chtěla vyzkoušet, ale mám strach z toho odstínu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu Alterru jsem docela zvědavá, vygooglím a možná zkusím, taky jsem ho měla v hledáčku:)

      Vymazat
  9. Hlavně, že už holčička nemá pupínky! Mě pěknou neplechu udělal na obličeji Normaderm od Vichy, mycí pěna Himalaya Herbals a pak také šampon dr. Müller na mastné vlasy z lékárny. Obsahoval tolik sulfátů, že pokožku vysušil a naskákaly mi pupínky na obličeji i na zádech. Ale mě evidentně nesvědčí žádné sulfáty. Teď jsem chtěla dodělat starý zbytek Schaumy a ejhle.. po dvou umytích mám zas pupence na čele a tvářích.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky mám se šampony často problémy:-/ A úplně nejhorší pro mě byly laky na vlasy, v nějakých sedmnácti letech jsem je používala a měla jsem krásný koleje pupínků kolem vlasů, jakmile jsem spreje vysadila, byl klid:)

      Vymazat
    2. Lak na vlasy? Tak to jsem ještě od nikoho neslyšela.. Ale tak není se čemu divit, asi v tom budou taky pěkný svinstva.

      Vymazat
  10. Ten první obrázek mě málem zabil... Jdu si kopat umírací jámu... Slyšela jsem velkou chválu na tónovák od Rossmanního "Alverde", ale teď nevím, jak se ta jejich biokosmetika jmenuje, jen ho mám dlouho v hledáčku, je levný...
    Já používám essence tónovák a jsem spokojená, ale ten není zdaleka bio.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Né, Jani, koukej mi neumřít! I když přiznám, že jsem se pobaveně šklebila nad svým vlastním dílem taky:-) A lepší nebio neucpávající, než taková potvora, jako tenhle!:)

      Vymazat
  11. Pekné napísaný článok. Tiež patrím medzi ľudí s akné a ešte stále hľadám, čo by ich úplne vyhladilo, ale zatiaľ som nič stopercentné nenašla. Ale toto ma aspoň varovalo po čom nemám radšej siahať.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Pampeliško... Až najdeš, poděl se!;-) Zatím doporučuju vyzkoušet Misshu Signature, je hypoalergenní, bez různejch blbostí jako jsou parabeny a minerální oleje a taky je krásně světlá:-)

      Vymazat
  12. Super článek, dobře se mi četl :) Ten krém vypadá jako pěkná svině :D Asi bych si ho nekoupila tak jako tak, protože jsem hrozně bledá a vím, že by mi neseděl, ale teď budu vědět, čemu se obloukem vyhnout. A pobavil mě ten první obrázek :D
    Kay*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Kay! Nojo, Popelka chudák by koukala:)

      Vymazat
  13. Já ho mám, ale ještě ve starém složení (neni tam jantar, ale nějaký kvítka, teda na obrázku myslim) a za cenu cca 60 Kč. Nemůžu si ho vynachválit už asi dva roky. Nekryje moc, to je jasný, ale hezky mi pleť sjednotí, tón se přizpůsobí mojí pleti a pupínky se mi z něj nedělají...Je možný, že ta neplecha je tou "inovací"...Karol

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Karol, přesně ten, o kterém píšeš, jsem sháněla, protože jsem na něj četla dobré recenze, ale bohužel už asi není:(

      Vymazat
    2. To je prostě na pytel, že vždycky zrušej, případně inovujou něco, co sedělo...Já ten starý sehnala ještě v nějakém výprodeji, takže mám jednu tubičku do zásoby, ale fakt mě to mrzí, no :(

      Karol

      Vymazat
  14. Tak to je zklamani, Alverde mi zatim ve vsem vyhovovalo, ale pravda ze tenhle krem jsem nezkousela. Dik za upozorneni, jako majitelka velmi aknozni pleti se ho radsi ani nedotknu :D

    OdpovědětVymazat
  15. Alverde tónovák jsem taky nějaký měla, ale asi ne tento, netuším. Použila jsem ho párkrát, zjistila, že se mi po něm zhoršuje pleť, odložila ho na několik měsíců a když jsem zjistila, že už je prošlej, tak ho vyhodila. Neskutečně mě rozčiluje, když takhle zbytečně vyhodím peníze. Hlavně mi vadí ta alverdí vůně, u krémů to i přežiju, když mi dělají dobře, ale po tom tónováku mě ta pleť trochu pálila, svědila. Prostě neměla jsem z toho dobrej pocit. Nehledě na to, že je to tmavý a absolutně to nekryje. Já nekriticky miluju hydratační MU od GS, je lehký, dostatečně kryje a nezhoršuje mi pleť (a je levný). A taky nekriticky miluju tvůj blog a tvůj styl psaní :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, a já nekriticky miluju takovýhle pochvaly!:D U tohoto krému mi vůně nevadila, ale asi jsme neměly stejný, pochopila jsem, že toto je nové, inovované složení (a složení pěkně na zabití).

      Vymazat
  16. BB a tónovací krémy z evropské provenience jsou na mě všechna bez rozdílu tmavá. Ať žije Asie a něčí nápad začít to dodávat i k nám:-)

    OdpovědětVymazat
  17. To je milé:) Myslím pohádku, né ty nebohulibé výsledky!

    OdpovědětVymazat
  18. Právě jsem taky zkoušela jeden krém od Alverde s výtažkem z měsíčku a teda nevím, ale co mám teď už druhý týden s obličejem, je děs běs a jsem totálně zoufalá :( Krém teď nepoužívám a nevím, jestli ještě budu.. :(

    A.

    OdpovědětVymazat
  19. Já jsem se přesně takhle osypala po Garnier BB creamu pro smíšenou a mastnou pleť. A celkem nedávno mi zase zhyzdil fasádu enzymatický peeling od Elemis, to jsem skoro obrečela :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těch enzymů docela bojím, i když pořád mě jako kosmetickýho blázna lákají... Asi to po tomhle komentáři odložím:D

      Vymazat
    2. Hlavně ať se dá obličej brzo do pořádku!:)

      Vymazat
  20. Já už radši neriskuju. Po všech krémových a tekutých make-upech, bbčkách či tónovácích se mi dělají šílené podebrané pupence. Proto už nenechám dopustit na EDM minerální make-up, který nedám z ruky! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mně to s EDM nejde, achjo! BB mi nevadí, naopak ale makeupy už snad ani nevedu a tónováky jsem si tímto odbyla:D

      Vymazat
  21. Můj kosmetickej hajzl, co zapříčiňuje nepěkné a bolavé pupeny, je BB krém Anew Vitale od Avonu. Má hrozně zajímavou (i když lehce umělohmotnou) texturu, ale po dvou dnech jsem byla rudá a opupínkovaná po celým xichtě. Šel z domu!

    OdpovědětVymazat
  22. Tak Miško, já zase trpím obsypáním boulemi po Missha BB, top si nevybereš =D
    JInak, co s Tvou pletí udělá ricinový olej? Nebo dýňový? Mám doma nějakou škodnou a právě vybírám mezi podezřelými.. =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, každá máme něco, já naštěstí s Misshou pořád kamarádím, ale jak se znám, nemusí to bejt láska na celej život:D Dýňový občas zařadím do OCM a v pohodě, ricinový jsem zkoušela jen dvakrát, ale já ho nějak nemám ráda, vůbec s ním nepracuju, nelíbí se mi, takže to automaticky svádím na něj!:D

      Vymazat
    2. Takže by to bylo riciňákem v odličovači a ne dýňovým v krému?ale to zase vyvrací potvrzení, které jsme si udělala, že vždy ráno, po večerním odlíčení tímto balzámem + po namatlání dýňovým krémem, mám hezčí pleť. Nejošklivější ji mám večer těsně před odlíčením.. a MMU používám taky stále stejné.. MOžná to byla změna nezávisle na produktech, protože se to teď už uklidňuje.. vidíš, mně zase smrdí a je nesympatický ten dýňový =D

      Vymazat
  23. Míšo, také jsem pár kousků od Alverde lákána cenou vyzkoušela a vždy jsem dopadla zhruba stejně,jako ty :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, tak vítej v klubu! A to mě to tak mrzí, Alverde je jinak sympatická značka.

      Vymazat
    2. No Míši,mě se právě všechny ty jejich krémy zdají takové hutnější, na obličeji těžké :-) a to nemám moc ráda. Ale např.krém na ruce s měsíčkem,nebo třeba tělový olej citronová tráva - rozmarýn jsou super .......jen ty pleťové krémy mě nevyhovují :-)

      Vymazat
  24. Že to nesedlo tobě hned neznamená, že to musiš urážet... ale bohužel hodně lidí jsou takový.. co se mi nelíbí, to je hned nejvíc nejhorší...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však také v závěru článku říkám, že to je subjektivní záležitost:) Myslím, že každá z nás má nějakého kosmetického hajzlíka, tak tohle je ten můj.

      Vymazat
  25. Ahoj Miško, BB mám doma, používám poslední 2 měsíce a žádnou neplechu "naštěstí" nedělá. Jsem s ním opravdu spokojená. V kosmetice těžko radit, co člověk, to jiný čumák :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...