sobota 8. března 2014

Tangle Teezer: Potřebujete ho?

Oukej, uznávám, z fotky je jasný, že zastávám názor, že ho potřebujete, když mám dva...
   
    Celý nápad na geniální kartáč vzešel ze zřejmě neméně geniální hlavy kadeřníka Shauna Pulfreyho, který údajně celý rok vymýšlení Tangle Teezeru trávil v knihovně, aby měl vše vychytáno do nejmenších detailů. Ačkoliv byl se svým převratným kartáčem nejprve odmítán, netřeba zdůrazňovat, že dnes je z něj milionář. 

    Protože, upřímně - česání někdy sakramentsky bolí. Mé vlasy jsou středně husté, délkou pod ramena, totálně rovné - nic, co by na první pohled znělo složitě. Plus se považuji za člověka, který tahání snáší velmi dobře, za trénink čehož přikládám zásluhy své o čtyři roky mladší sestře, která v jistých letech nedostatek síly kompenzovala sadistickým taháním za copánky. (Já jsem vyhrávala, jelikož jsem používala sílu i copánky. Což sem úplně nepatří.)


    I přesto jsem vždycky trpěla, s čímkoliv, od klasických hřebenů po kartáče s bůhvíjakejma štětinama, ty moje pačesy se prostě ne a ne rozčesat. (Minuta soucitu pro kudrnaté, jejichž utrpení musí být zákonitě větší, a kterým mimochodem kudrny závidím, páč moje pačesy mě nudí.)


     A potom přišel On.

    V životě si pamatujete pár významnějších okamžiků. První den na střední škole. První pusu (a jiné milostné prvotiny). Maturitní ples. Narození dětí. A tak.

    Mně se neméně významně zapsal do života den, kdy jsem si v blažených osmnácti běžela na poštu pro "zázračný hřeben", který stál tenkrát z nějakého důvodu dvakrát více, než teď. Před poštou našeho maloměsta jsem jej vybalila a celou cestu domů jsem se na ulici česala. Takže je vám asi jasný, jaká to byla bomba. Růžovej Tangle Teezer, samotná definice všech Tangle Teezerů, splnil očekávání ve všech aspektech.

     Parádní na něm je, že je splňuje pořád. Dva a půl roku denního rozčesávání, občasného převážení v kabelce (což už většinou supluje kolega), zacházení bordelářky, a pořád je jako nový. 


    Kartáče jsou navrhovány tak, aby vám tvarem perfektně sedly do ruky. V pár diskuzích jsem narazila na názor, že je to vysoce nepraktické, je to ale jen o zvyku. Když se teď náhodou potřebuju učesat a nemám po ruce TT, nějak nevím, co si s klasickým hřebenem počít. 

    Štětiny z umělé hmoty jsou dvojí délky; perfektně vlasy projedou, rozcuchávají i nejzašmodrchanější motance. Abyste je ohnuli, museli byste si na pomoc pozvat kombo Hulka a robota Bendera, protože ty potvory zůstávají fakt tak, jak je výrobce zamýšlel. 

    A protože se mi vlasy opravdu rozčesávají jako po másle, a protože jsou masáže hlavy Tangle Teezerem nejpříjemnější věcí na světě (když jsem hodná, požaduju česání), a protože jsou kartáče navíc designově pěkné, netrvalo dlouho a doma mi přistál kompaktní leopardí TT. (Což dodnes nechápu, jelikož motivy zvířecích srstí obecně moc nemusím a tajně toužím po kartáči s ovečkou Shaun, a vůči svému hřebenu se potom cítím provinile.)


    Jak je to s údajným trháním jemnějších vlasů?    Při brouzdání ve vodách internetu mě do očí praštila dvě diskusní fóra, kde si majitelky Tangle Teezerů navzájem stěžovaly, že jim kartáč trhá jemné vlásky. Což se mi úplně nepozdává. 


    Tangle Teezer má jednu nevýhodu - a sice, že v něm zůstávají vlasy a jdou sakra špatně vyndat (osvědčilo se mi šmrdlání starým zubním kartáčkem pod horkou vodou). Kromě celých vytržených vlasů tam tedy najdete i kratší vlásky, ulomené konečky. Zkrátka proto, že mají kde uvíznout; v klasickém hřebenu toto moc nepoznáte. Osobně jsem si žádného trhání nevšimla, ba naopak. Na druhou stranu si jasně vzpomínám na utržené konečky, které po mě zůstávaly jako po bitvě na zemi, kdekoliv jsem se snažila rozčesat vlasy klasickým hřebenem. Brr.



    Mimochodem, rodina Tangle Teezerů se rychle rozšiřuje. 



      Při psaní článku jsem zjistila, že mi chybí TT na rozčesávání mokrých vlasů. Ne že by se mi se stávajícími kartáči rozčesávaly špatně, ale znáte to. Ten zelenej krasavec bude můj.

    A chci i ty zatracený ovečky. 
    A modrorůžovou klasiku.
    Já je chci všechny!



     Co vy a legendární kartáč? Láska, nenávist, nebo indiference? Jakými krasavci se můžete pochlubit vy? Také u vás budí sběratelské sklony?

   
Mějte se krásně,
    M.


     P.S. Fotky kartáčů, po kterých mé srdce touží, jsou stažené z oficiálních stránek kartáčů Tangle Teezer.



95 komentářů:

  1. Koupila jsem si ho před půl rokem a k Vánocům dostala další - jsem z něj úplně nadšená. PS: mám ty ovečky :D
    K.
    Klara's world

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Achjo, už tak jsem od sepsání na vážkách, že si ty ovce koupím, a teď se do toho přidá ještě bohapustá závist...:D

      Vymazat
  2. Svůj tangle mám už asi tři roky a stálo ho bezmezně miluji. Nedokážu si představit, že bych se měla česat něčím jiným. Nesouhlasím tedy s tím, že jsou vlasy špatně vyndávat, mě jdou báječně. Naopak právě na tomto kartáči oceňuji, že jde perfektně vyčistit a dobře umývat.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já je vždycky musím vyndavat kartáčkem, bohužel je jinak všechny neodstraním (i když většinu ano). Což na mojí bezmezné lásce nic nemění:-)

      Vymazat
  3. Souhlasím TT je super. Mám fialovorůžový. .Krása:) Ten zelený bych chtěla taky.

    OdpovědětVymazat
  4. ja sa uz tri roky necesem s nicim inym :) Zacinala som kompaktnym, potom som si kupila klasiku - je trochu vacsi a lepsie mi padne do ruky... ale musim pochvalit aj Detangler, s ruckou - ten je zasa vynik,ajuci na rozcesanie mokrych vlasov, na tie moje funguje namokro lepsie, nez TT. Inak, ak si budete kupovat novy (alebo svoj prvy TT), doporucujem svetlejsi, nie cierny. Je potom dobre vidiet, aky bordel si z vlasov vycesavate. Ja ten svoj umyvam po kazdom pouziti, na ciernom ta spina z prachu a stylingovych pripravkov tak nebije do oci a potom to tam ostava, co nie je idealne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, na tom černém je vidět všechno. Ještě ty moje blonďatý pačesy do toho. Ale kompakty se snad ani jiné nedělají:-/

      Vymazat
  5. Oukej celou dobu jsem tenhle 'zázračnej' hřeben přehlížela..po tomhle článku se řadí do mého wishlistu!
    www.slapd.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Sakra, teď jsi mi připomněla další věc, kterou si fakt NUTNĚ potřebuju koupit:D ty ovečky, božeee

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Butu Ti je závidět... I když ne, nebudu, já si je pořídím taky:D

      Vymazat
  7. Já jsem si nejspíš koupila nějakej padělek. Ten můj je totiž totálně na prd. Tahá, nerozčesává, štetiny se ohnuly a nejdou narovnat... Prostě propadák! Ale už nějakou tu dobu si pohrávám s myšlenkou, že bych si koupila novej odněkud, kde to bude opravdu věrohodné.. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, a odkud jsi ho měla?:-/

      Vymazat
    2. Od jedný slečny z VotočVohoz.. Jsem si říkala, jakej to bude za těch pár korun super kauf, když normálně je TT tak drahej a evidentně mě slečna docela vypekla :D
      Samozřejmě, protože jsem ho měla úplně poprvé a originál jsem předtím neměla, tak jsem nejdřív nic nepoznala :)

      Vymazat
  8. :D Ráno sa zobudím otvorím blogggera a tam na mňa vybafne: Tangle Teezer: Potřebujete ho?
    A moja odpoveď: Jasne, že áno.
    Už vyše roka nad ním slintám. Vtedy som sa rozhodovala medzi ovečkami a ružovo-čiernym. Nakoniec som si povedala, že také prachy za hrebeň a bohvie, či to nie je len nejaká volovina. Potom som zase objavila hrebeň s kančími štetinami, teda len na nete a tak zase vznikla dilema ten alebo TT? Nakoniec som túto dilemu minulý týždeň vyriešila a povedala som si najskôr si objednám TT a neskôr môže pribudnúť do zbierky aj ten prasačí :)
    Takže ako keby si mi chcela povedať. Neváhaj a objednaj. Napríklad aj dnes :D
    Inak tá kombinácia ružová-modrá aaaaaa. Som jediná koho táto kombinácia vraždí? Nie vždy, ale vo väčšine prípadov sa mi to nepáči.
    Inak nie je aj obyč TT (teda kompaktný) aj na rozčesávanie mokrých vlasov? Lebo mne sa zdá, že som čítala, že je aj na mokré vlasy, tak načo potom ten zelený?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se ta růžovo-modrá moc líbí, i když jinak spolu ty barvy také nemusím:-) I normální TT perfektně rozčesává mokré vlasy, tohle je asi pouze marketingový trik, jak prodat více hřebenů, ale na mě funguje skvěle:D
      Doufám, že budeš se svým TT spokojená:-)

      Vymazat
  9. Jooo, verze s ovečkama! Bohužel jej zrovna neměli na skladě, a já jsem si jej musela natěšeně koupit! Takže mám obyč kompakt černou verzi. A plánuju další. U kadeřníka jsem viděla ty "vodní". Taky musím mít. Jo, bohužel ve mě taky vzbuzují sběratelské ambice. Když jsem měla vlasy po zadek, neučesala jsem se ničím jiným. Když jsem byla tři dny na dovči, a zapomněla jsem si jej doma, nečesala jsem se! Vyzkoušela jsem kamarádčin kartáč, a byl na dvě věci. To radši budu tři dny chodit neučesaná a pak si v klidu užiju TT!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprosto chápu a souhlasím, ostatní kartáče jsou zlo a učesat se s tím nejde! Ani ty mé vlasy pod ramena :-)

      Vymazat
  10. Dostala jsem ho od přítele k svátku a jsem nadšená. Nejvíce mne potěšilo že jako jediný pořádně rozčesal prodloužené vlasy a i když jsem je poté sundala tak je pořád nejlepší. Co jsi říkala k nevýhodě, tak mě to nepřijde. Vlasy vidím že jsou tam ty vypadlé a jsou pořád jemné (né jako když jsem vyndala z normálního kartáče chumel něčeho co ani jako vlasy nevypadalo už) a vyndat jdou krásně. A jelikož často používám suchý šampon tak jsem ráda že hřeben můžu opláchnout, nechat uschnout a je jako nový :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně se to tak snadno nevyndává, asi mám divný pačesy:D Chválím přítele, koukám, že ví, co se ženskejm dává:-)

      Vymazat
  11. Můžu jít proti proudu? :D Já si ho totiž asi nikdy nepořídím, ačkoliv ten shaunovský je úplně nejbožejší, řečeno výrazem hodným maturantky a možné budoucí studentky filologie.

    Jinak žádné výrazné utrpení při česání nezažívám, protože mám širokozubý hřeben, kterým vlasy rozčesávám po umytí, a s patřičnou dávkou kondicionéru to jde úplně snadno a po arganovém oleji to přímo sviští :)

    Ale jinak uznávám, že pro lidi, kteří se češou, to asi vážně musí být učiněný zázrak :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen pojď, v proudu nás plave spousta!:-)

      Také mám jeden širokozubý, a z nějalého důvodu mě to s ním taká více, než s klasikou:D Ale tak ty máš krásné kudrny, a asi je to taky úplně jiné:-)

      Vymazat
  12. Já jsem si ho pořídila teprve nedávno, asi dva měsíce zpátky... a je opravdu úžasný! :) Teď se chystám ještě na cestovní balení...

    OdpovědětVymazat
  13. Já ho sice mám, ale skoro ho nepoužívám.. Nevím.. mám svůj oblíbený kartáč s kančími štětinami a jsem spokojená.. :)

    A.

    OdpovědětVymazat
  14. Dostala jsem ho před několika lety od partnera a jsem s ním moc spokojená. Nejvíc na něm oceňuju, že bez tahání rozčeše i vlhké vlasy. Vypadlé vlasy z něj dostávám pomocí pletací jehlice a myju ho štětcem na barvení vlasů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta jehlice je perfektní nápad!

      Vymazat
    2. Já mám ve stojánku s propiskama obyč štětec ještě ze základky... A těch pár vlasů, který se mi nedaří vytáhnout, vydoluju pomocí štětce. Pak na něj kápku trošku sprcháče nebo šamponu a vyčistím kartáčkem na ruce a je jako novej :) Obyčejnej kartáč už bych nechtěla ani zadarmo

      Vymazat
  15. Ach ne,opet si pripadam jak z jine planety,jelikoz jsem asi jedinnym clovekem kteremu vyhovuje kanci kartac tisickrat vic a v jehoz ocich mu tady ten kus plastu nesaha ani po kotnicky...Ale na masaz hlavy a cisteni toho kanciho je neprekonatelny,to je pravda...Ja vim,jsem desna:o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jee tak ted koukam ze nejsem jedinnou a se Sororresou jsme dve takove.Hned se citim lip:)

      Vymazat
    2. Proč by ne, každý to cítí jinak:-) Kančí mám také, ale nějak mi to s ním neklape:-)

      Vymazat
  16. Já už ho používám jen na česání mokrých vlasů, na normální česání mám kartáč s kančími štětinami. Mám pro tebe tip na čištění - když z vysavače sundáš hlavici a tu trubici přiložíš kolmo k tangle teezeru, tak jsou vlásky pryč během vteřiny! Vyzkoušej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To musím zkusit, to zní super! Díky!

      Vymazat
    2. Taky děkuju za tip, perfektní!

      Vymazat
  17. Mám už 3 a nedám bez nich ani ránu :) První jsem měla zelený s rukojetí, jelikož jsem se bála přechodu z obyč kartáče na klasický TT. Ten mě ale nebavilo dlouho převážet domů a na studentský byt, tak jsem mu pořídila kámoše fialový klasický TT a k němu černorůžový kompakt do kabelky. Miluju je všechny, bez výjimky a svůj život si bez nich už neumím představit :)

    OdpovědětVymazat
  18. Já ti nevím. Pokukovala jsem po něm, náhodou jsem ho dostala k svátku a byla jsem nadšená. Ale v akci mě nějak neuchvátil. Mám přesně jak říkáš, husté kudrnaté vlasy, které vyloženě čekají, kde by se mohly zamotat, zašmodrchat, proplést a to co nejvíc a pokud možno navždy. Nějak mi ten TT nestačil na rozčesávání. Cuchance u krku mi hladil, ale že by mi je rozčesával? Vrátila jsem se k mému obyč kartáči. Sice se češu fakt brutální metodou, ale chcvalců se zbavím.

    Na druhou stranu, moje sestra je uchvácena a jiný kartáč by nebrala. Tak nevím...jsem z toho jelen.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud možno navždy:D Nojo, holt každý máme ty vlasy jiné, o pár komentářů výše psala Markétka, co má taky kudrny, že jí také nevyhovuje. (Jak já vám ty vlasy závidím!)

      Vymazat
  19. Já ti nevím. Pokukovala jsem po něm, náhodou jsem ho dostala k svátku a byla jsem nadšená. Ale v akci mě nějak neuchvátil. Mám přesně jak říkáš, husté kudrnaté vlasy, které vyloženě čekají, kde by se mohly zamotat, zašmodrchat, proplést a to co nejvíc a pokud možno navždy. Nějak mi ten TT nestačil na rozčesávání. Cuchance u krku mi hladil, ale že by mi je rozčesával? Vrátila jsem se k mému obyč kartáči. Sice se češu fakt brutální metodou, ale chcvalců se zbavím.

    Na druhou stranu, moje sestra je uchvácena a jiný kartáč by nebrala. Tak nevím...jsem z toho jelen.

    OdpovědětVymazat
  20. Mám ho od Vánoc a teď jsem si uvědomila, že se vlastně vůbec ničím jiným už nečešu :))) Nosím ho sebou všude, mám černo/červený třpytivý :)) Spousta lidí v mém okolí se nejdříve divila, co to mám za zvláštní hřeben, docela mě to překvapilo, protože jsem si myslela že ho už zná snad každý alespoň z povídání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem myslela, že Tangle Teezer je taková kosmetická celebrita:-)

      Vymazat
  21. Když jsem se s ním u kamarádky česala, žasla jsem! PS: Ten poslední bude taky můj :-P :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to budeme "Tangle sestry", já si ho pořídím, ačkoliv ho už asi nepotřebuju:D

      Vymazat
  22. Já se učešu jedině kartáčem s kančími štětinami, Tangle mne tahá. Ale sestra je s ním spokojená. Má ovečkový :-p a fialový salon elite (ten na posledním obrázku).

    OdpovědětVymazat
  23. Já si ho snad fakt koupím. Když slyším tolik chvály.

    OdpovědětVymazat
  24. Já ho prodala. Nevyhovoval mi, mám vlasy po zadek a pořádnej dřevěnej kančák nic nehradí. Navíc se fakt hrozně udržuje čistej, zlatej kančák. Takže za mě ne. Jinak nechápu to rozčávání mokrejch vlasů. Takový zvěrstvo bych vlastním vlasům nikdy neudělala, to bych si musela ruce useknout :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bakterie, já bych je potom bohužel nerozčesala (vím z plavečáků a podobně). Uschnou a drží. Slyším naopak poprvé o někom, kdo je nerozčesává, i když je to pro vlasy určitě dobré:-)

      Vymazat
  25. Mně vůbec neláká :D Nelíbí se mi ten design (i když ovečky jsou roztomilý, to jo :), na to držení bych si asi nezvykla a kupovat si ještě jeden zvlášť na mokrý vlasy? Nene, hřeben s kančíma a nylonovýma štětinama mi přijde hezčí a dají se s ním rozčesat i mokré vlasy. A Labradoora, co má TT i kančák, dává přednsot kančáku, takže na tom něco asi bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na mokré vlasy speciální TT nepotřebuješ, prostě jen nějaký je. Já si češu mokré vlasy klasickým TT a nemám si na co stěžovat. :)

      Vymazat
    2. Mně právě pár holek říkalo, že se jim s klasickým TT mokré vlasy špatně češou :(

      Vymazat
    3. Niky, taky mám oba, já zase dávám přednost Tangle Teezeru a nevyhovuje mi kančák. Myslím, že to bude spíš induviduální a nějaké pravidlo bych v Labradooře nehledala:-) Jinak s klasickým TT samozřejmě vlasy rozčešeš také, když jsem je česala poprvé, byla jsem uchvácená, jak to vůbec netahá, právě tam jsem poznala největší rozdíl. Ten na mokré vlasy pro mě bude už čistě sběratelská záležitost, protože mi hřebeny přijdou designově velmi povedené:-)

      Vymazat
  26. fialovej elite už mám docela dlouho, ve čtvrtek jsem si u kadeřnice objednala Shauna a včera si ho vyzvedla :-) vyšel mě asi nejlevněji, co to jde, všechny vymoženosti na vlasy si objednávám u ní, teď i bobble gumičky na vlasy. s hřebenem jsem spokojená, i když mám dost vlasů a občas mám pocit, že je neprojede skrz naskrz..ale jinak bych ho nevyměnila :-)

    www.zivotoc.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  27. Bez toho bych si se neobešla, s česáním vlasů vždy bojuji, ale tenhle zázrak mi je vždy krásně rozčeše, navíc je výborný do kabelky :)

    OdpovědětVymazat
  28. Já mám fialový se třpytkama, vypadá hezky galakticky. I když oficiálně má být asi jakože disko.

    OdpovědětVymazat
  29. Já ho používám a je suprový :) Vždy mi vlasy rozčeše bez problému kdežto normálním to bolí. :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  30. Naprosto skvělý článek, co mi úplně mluví z duše! Doteď si pamatuji jak jsem ho vybalila a začala se česat, ach! Mám také růžový a před pár dny jsem si konečně pořídila i kompakt do kabelky (lesklý zlatý) a nejhorší je, že bych taky chtěla všechny, přitom všichni víme, že je to zbytečný...Ale ty barevný kombinace*-* Už pěkných pár let jsem se ani jeden den nečesala ničím jiným a nehodlám to měnit!
    http://simushkainwonderland.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten zlatý se mi také moc líbí! Nezůstávají na něm otisky prstů?

      Vymazat
  31. Já s rozčesáváním problém vůbec nemám. Mám vlasy docela husté a vlnité, ale nikdy mě teda nic netahalo. Doteď mě Tangle teezer nelákal. Ale teď už vím, co si přát k narozeninám :D

    OdpovědětVymazat
  32. láska, láska nebeská :) mám fakt hodně dlouhé vlasy a děsně husté, bez kondicionéru to nejde vůbec a i s ním je pak pro mě klasický hřeben trošku na prd. bez TT nedám ani ránu, mám klasický (růžový :) i cestovní (překvapivě - černo-růžový) a i ten je super, někdo si na něj stěžuje, ale mně vyhovuje, do ruky padne stejně dobře.
    ten spešl na mokré vlasy nemám, zvládá mi to i ten obyč. ale tak... jestli je v růžové, tak ho asi budu muset mít :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mají, Natálko, mají... :D (evil laughter)

      Vymazat
  33. Mám fialový a je moc fajn, ale nějak odvařená z něj nejsem :) asi proto, že se moc nečešu :D ale neelektrizuje takže za to má plus

    OdpovědětVymazat
  34. Potřebujeme ho? Ano ano ano!

    Hodně dlouho jsem mu odolávala, protože jsem tomu moc nevěřila (nikdy ničemu nevěřím :D) a myslela jsem si, že to stojí až moc peněz, ale pak jsem ho objevila na internetu za 250 a bylo jasno, růžový fešák už putoval ke mně.
    To bylo před dvěma lety, tahala jsem ho v kabelce (kde mám pořádnej bordel!) a tak se mu po nějaké době poničily štětinky, takže ho nahradil cestovní leopardí kolega. Už bych nebyla schopná se rozčesat ničím jiným, jak jsem si na to zvykla, mám pocit že jakejkoliv jinej hřeben se mi do vlasů zasekne a ani se nepohne :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, tak máme stejnou dvojku!:-) A naprosto stejné pocity, nechápu, jak jsem se těch 18 let česala:-)

      Vymazat
  35. Ja som jeden chcela, ale potom som sa ostrihala a uz sa necesem, takze mi netreba :D juhuuu :D Ale ked mi vlasy dorastu, planujem si nejaky kupit..(a dufam, ze to bude cim skor, lebo uz sa mi aj sniva, ze mam zase dlhe vlasy..smrk :*(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Siu, ale ty kratší Ti taaaak moc sluší, nefňukej, já mít Tvůj štíhlej krk, jdu do toho taky!!

      Vymazat
  36. No já jsem si TT pořídila asi tak před rokem, ale nepotřebovala jsem ho, vlasy rozčešu čímkoliv, zrovna česání jejich problém není:) Prostě ho měli všichni, tak musím taky:D, ale jsem spokojená a jak říkáš masáž hlavy pomocí TT je dokonalost!!

    OdpovědětVymazat
  37. Jeden jsem dostala k Vánocům a je vážně super!:)

    OdpovědětVymazat
  38. pořád váhám, zda-li si ho pořídit, ale když o něm tak básníš, tak na něj už začnu šetřit :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  39. Ještě ho nemám ale chystám se ho pořídit :) teď jsi mě do toho uplně dokopala :D

    OdpovědětVymazat
  40. Ahooooj, mam vlasy po zadek a TT miluju! Mam dva, což považuju za.nutnost! Modrej bydlí v koupelně a malej se Shaun v kabelce... A ano masáž hlavy je taky super věc :-)

    OdpovědětVymazat
  41. Vím, že to není k věci, ale v článku byla zmínka o kudrnatých vlasech a proto se jako potrefená (kudrnatá) husa musím ozvat :D, kudrnaté vlasy se nesmí česat, protože je to ničí (možná širokýma štětinama, ale jsem proti). Já se nečešu už 5 let a ne, nemám dredy :). Kudrliny se vůbec necuchají a to něco málo se rozdělá ve vaně kondicinerem, takže tak...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aj ja mám kučeravé vlasy, ale češem si ich. Občas teda nie, ale potom mám vypadnuté vlasy po celom chrbte a strašne mi to vadí. Keď si ich prečešem, zbavím sa ich. Nemáš takú skúsenosť?

      Vymazat
    2. Taky se jako potrefená musím ozvat :) Já si taky svoje velmi vlnité až kudrnaté vlasy nečešu (jen po umytí, pročísnu širokozubým hřebem) , je to moje zásada, jak píše Julia nahoře. A právě mám pocit, že mám těch vypadaných vlasů daleko míň. Možná je to jen proto, že mi v té mojí hřívě drží, nevím :D Každopádně každému z nás vyhovuje něco jiného, už proto, že kudrnaté vlasy jsou velmi široký pojem a každé mají úplně jiné vlastnosti.

      Dobře, stačilo, konce přednášky, děkuji za pozornost :)

      Vymazat
    3. Ano, je pravda, že jelikož si je nečešu, tak při mytí pak vyndavám z vlasů celé chomáče vypadaných vlasů, ale řešim to tak, že si je občas mezi umytím pročísnu rukou, abych se vypadanců zbavila....
      A vůči hřebenům mám averzi, protože na základce jsem o kudrlinách nic nevěděla a česala se a měla jsem hrozně zničené vlasy a vlny nedržely tvar...až pak na střední mi kamarádka (která má rovné vlasy jak hřebíky :D) řekla, že hřeben je pro kudrliny vražda, tak jsem přestala a jejich stav se neuvěřitelně zlepšil.
      Takže hřeben už nikdy :)

      Vymazat
    4. Jé, to je zajímavý, tak to jsem netušila! Ve svém okolí mám kudrnaté pouze kamarády, ale když si jeden z nich nechal narůst delší vlasy a nečesal je, přírodní dredy měl do měsíce... Tak asi ten kondicionér...:-)

      Vymazat
  42. Svůj TT jsem dostala předloni k Vánocům a od té doby přemýšlím, co s ostatními hřebeny :) Jelikož mě Ježíšek dobře zná, donesl mi ten s ovečkou Shaun. Vždycky, když se s ním češu na bazéně, jsem na něj hrdá :-D Neměnila bych <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Chytrej Ježíšek. Dej bacha, ať se na bazéně nepotkáme, nebo Ti vezmu ovečky a nastrčím leoparda:D

      Vymazat
    2. Leopard by mi taky nevadil, i když ovečky jsou ovečky :) Ještě jsem zapomněla napsat, jak je super, že je uvnitř bílý, protože mě to nutí udržovat ho pořád v čistotě, což se o jiných hřebenech říct nedalo :-D (taky jsem tak trochu bordelářka).
      Zdraví Pavča :)

      Vymazat
  43. mám stejné jako ty :D plus ještě jeden růžovo - modrý (dva mám doma, jeden u přítele). no a ten na mokrý vlasy si taky chystám koupit :D
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Á, další sběratelka! Já právě potřebuju ještě nějaký domů, tak modro-růžový je jasný, a pořád na tom jsme stejně:D

      Vymazat
  44. Už jsem o něm slyšela a přemýšlím o něm, čekám, že na něj přijde řada v létě, kdy mi vlasy konečně dorostou do rozumné délky... bára.kára

    OdpovědětVymazat
  45. Tohle je druhý článek o tangle teezeru, který jsem dnes četla. A oba ho vychvalovaly až do nebes. No nebudu lhát, když jsem viděla tu modro-růžovou kombinaci, mé srdce zaplesalo. Takže už vím, co si sama sobě dodatečně nadělím k MDŽ :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Andul, já si nic vlastně nenadělila, díky, žes mi to připomněla, protože můj pomyslný wishlist nebere konce:D

      Vymazat
  46. Já mám všechny 3 - klasiku, compact i Aqua Splash a nelituju jediné koruny :) Jsou fakt super a taky slintám nad ovečkou Shaun :)

    OdpovědětVymazat
  47. Moje vlasy se meri na milimetry a ne na centimetry, takze nemam co cesat :-) Rano to jen rozcucham rukou a jdu.

    OdpovědětVymazat
  48. Já nevím ale mě přijde uplně stejný v rámci česání jako můj několik let starý kartáč na prodloužené vlasy. Jen pravda, je hezky barevný..

    OdpovědětVymazat
  49. Dlouho jsem ho s opovržením ignorovala. Když jsme totiž byly se sestrou malé, chodily jsme dědečkovi na jeho kartáč "na pleš". Bylo to takové plastové kolečko se zuby jako má TT a na druhé straně byl kroužek na provlečení prstu. Kartáček se navlékl na prst, sedl do dlaně a už se jelo. Protože se s ním i dlouhé vlasy výborně rozčesávaly a končně jsme neřvaly, dostaly jsme tenkrát vlastní.

    Z tohoto důvodu jsem TT považovala pouze za designově vytuněnou verzi kolečka na pleš. Ale to kolečko stávalo 5 Kč! Takže předsudek jako hrom, že někdo oživil dávno objevené, nasolil na to značku a rozhodl se napakovat. Ale potom, když šla cena dolů a všichni ho chválili, přeci jsem kartáč se vzpomínkou na snadné rozčesávání objednala.

    Mám jeden, černý klasický a miluji ho. Své vlnité a hodně cuchavé vlasy jím do hladka rozčešu nejrychleji a bez tahání. Ovšem když potřebuji učesat cop, či jakýkoli jiný účes, beru do ruky klasický plasťák, to se mi s TT blbě manipuluje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teda, o tom kartáčku slyším poprvé:-) Culík jsem se už s TT jakž tak naučila, ale na cokoliv jiného mám dřevený hřeben od Orofluida, který byl v nějaké dárkové sadě s olejem, a dá se to:-)

      Vymazat
  50. nějak jsem po něm netoužila, ačkoliv jsem na něj četla chválu úplně všude. pak byl ale na alze black friday a tam ho měli za 140, tak jsem si ho objednala. nějak extra odvařená z něj nejsem, ale je pravda, že rozčesává snadněji a mnohem lépe mokré vlasy. musím ale říct, že jsem tento týden byla na horách, kde byla extra tvrdá voda a já navíc neměla u sebe kondicionér a s tím si ani tangle nepordil. celý týden jsem chodila s neučesanýma zacuchanýma vlasama! noční můra. :D btw míšo, dneska jsem si vybalila balíček od tebe - odličovací balzám a krém a nemůžu se dočkat, až je začnu používat :)

    OdpovědětVymazat
  51. Ahoj chtěla jsem se zeptat odkud jsi tangle teezer objednávala?? Děkujíí Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Leni, to si bohužel už nevzpomínám:-( Možná parfemy.cz:-)

      Vymazat
  52. Láska ohromná a mám tři.. Jeden klasický, jeden profi a pak právě ten na rozčesávání mokrých (a ten je fakt super!) :)

    http://missbagaholic.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  53. priznavam sa, ze som si prave objednala ten oveckovy(o;

    OdpovědětVymazat
  54. Přiznávám, že přestože je mi už 23 let, tak jsem pořád dost silně infantilní :D Nojo, ale taková jednoduše jsem. Ber nebo nech být ;) Proto jsem si objednala ten TT ve tvaru kytičky a už se na něj moc těším :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...