pátek 14. března 2014

Tag: V peřinách

Sourozenecké foto: Mičuda a Čeněk

    
    Tak si takhle čtu příspěvek u Týnky, tagy já ráda a tenhle je zvlášť fajnovej, jak by taky mohlo něco zaměřený na spánek bejt jiný. A na konci se dočtu, že mám babu! Tož tu to máte. (Vážně, ještě pár podobnejch tagů a víte o mně i věci, co já sama ne.)


    Bez čeho neodcházím do peřin?

    Tak v první řadě musím zmínit plyšáky (a samozřejmě Toma). Na koleji s námi bydlí od nepaměti obézní slovenská ovce Mičuda, před třemi týdny jsme k ní po velkém rozhodování pořídili opičáka Čendu (páč má smutný očička, v obchodě na mě dojemně koukal a Tom má taky měkké srdéčko). Zatím dobrý, Mičuda se ujala role staršího sourozence zodpovědně. 

   Doma jsem se snažila vypěstovat podobný milý zvyk se svou kočkou Roxinou. Jelikož já mám na kočky alergii a ona drápy a věčnej hlad, neukázalo se to jako nejlepší nápad a po pár oboustranně nepříjemných nocích jsme to vzdaly.


     Svůdné sansoussi nebo pohodlné pyžamo?

    Jak kdy. Obojího mám spoustu a obojí mám ráda. Ale přiznám se, že nejlíp se mi spí v Tomových starých tričkách (a neříkejte, že taky nemáte lehkej fetiš na trička vašich bojfrendů!). 
    Mimochodem, to slovo na "s" slyším prvně. Odkud to, proboha, pochází?

    Kniha?

    Hm, ne. U nás se usíná s Futuramou/Pánem Prstenů/Medvídkem Pú namluveným Markem Ebenem. Obecně je u mě koncept čtení před spaním zabitý, asi nemám dostatek morálu, energie, svalů v očních víčkách nebo tak něco.


    Nějaký kosmetický rituálek?

    Spíš klasika typu balzám na rty a krém na ruce, i když poslední dobou si patlám i krk a dekolt. Původy má tento nový zvyk v mé zoufalé snaze spotřebovat co nejvíce kosmetických zásob, a nějak se to zakořenilo.

    Sklenička něčeho dobrého před spaním?

    Většinou litrovej hrnek zelenýho čaje jako celej den. Ráda bych pila horký mlíko, jelikožje to mňamka, jenže nemám chuť se plazit do kuchyňky a laškovat s lehce nefuknční mikrovlnkou, zatímco by se na mě, rozespalou, odmalovanou, rozcuchanou a unavenou, koukali podnapilí mládenci z protějšího bloku. (Konvici na čaj máme víceméně ilegálně na pokoji, jelikož jsme gangstas a je to těžkej swag, kterej provozuje 99,9% studentů.)

     Chrápu?
    Nevím o tom, a jelikož si okolí nikdy nestěžovalo (a že ono by se mi okolí dokázalo tlemit), odhaduju, že ne. Ale třeba často ze spaní brečím. To jsem potom ráno obzvlášť kočka.

     Snídaně do postele?

    Utopickej sen, kterej se mi splní, až budu žít v lese z medovejch perníčků, po kterejch se nepřibírá, bydlet v bedle a jezdit na jednorožcích.


    A jak jste na tom se spaním vy? Máte nějaké své libůstky? Disponujete večer energií na ohřívání mléka? Nemáte nějakou na rozdávání?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Jelikož tohle smolím v 00:26, na tagy mi nezbývá síla. Nadšeně si ale přečtu vaše zpracování, hoďte mi odkaz a tagnu vás tu zpětně (nebudou-li námitky), ať to mám kompletní:-)

Díky za Gabčin příspěvek!

20 komentářů:

  1. Ty jo, většinou mě tagy moc nezaujmou, ale tenhle asi udělám, vypadá dobře :-).

    OdpovědětVymazat
  2. Lehký fetiš na trička mojeho bojfrenda teda mám! :D Už jsem mu jedno ukradla a mám ho na spaní. :D ;) Jinak super napsaný tag, sepsala jsem ho taky. :)

    OdpovědětVymazat
  3. "Sansoussi" je z francouštiny, "sans souci" - bez starostí :-)
    Kéž bych měla lehký fetiš na bojfrendí trička :-( , vyšlo by mě to levněji než můj aktuální těžký fetiš na ooobrovská trička s nejrůznějšími motivy. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, díky za obohacení:-) Francouzsky jakž takž mluvím, ale tohle mě nenapadlo! Fetiš na obrovská trička sdílím v různých podobách, posledně jsem si koupila v New Yorkeru mikinu ve velikosti XXL (na mně s eSkem vypadá až blbě), jen proto, že byla s Batmanem... :-)

      Vymazat
  4. Pobavilo :-D možná to taky zpracuju.. :)
    www.slapd.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Já si neodpustím nějaký nápoj před spaním ... čaj, voda, šťáva, víno...to je fuk, ale po vínu se hezky spí :) A přítelovi též kradu trička na spaní :D Jsem na ně nějaká ulítlá :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ať žijou mužský trička! Jen se děsím dne, kdy by napadlo mužskou populaci to samý... :D

      Vymazat
  6. Krásný tag a hezké odpovědi, plyšáci do postele jsou fajn, já tam donedávna měla obrovského medvěda Kevina od přítele, ale od té doby, co se ohlásila alergie, musel chudák na druhou stranu pokoje, jinak bych se do ráda stačila udusit. V přítelově tričku jsem ještě nespala, to asi proto, že si k němu vždycky poctivě přinesu pyžámko (a milion dalších nepotřebných věcí) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, alergie na plyšáky musí bejt hrozná, chudáku. Tak aspoň že v pokoji mohl Kevin zůstat:-) Já si pyžamo cíleně zapomínám:D

      Vymazat
  7. Fajn jmenovat se, jako Tvoje kočka :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ona je pojmenovaná po Roxie Hart z Chicaga, i když do blonďatý Renée Zelweger na vrcholu ženské síly má vesnická kočka s předkusem a knírem daleko:D

      Vymazat
    2. hej chcu foto kočky s předkusem, prosím! :D..

      Vymazat
  8. Já žeru ty tvoje obraty - "Bydlet v bedle" :D:D:D
    Jdu ho taky udělat :)

    OdpovědětVymazat
  9. :D no s tými bojfrend tričkami :D je to hrozné. pomaly mám asi ja viac jeho tričiek ako on :D a už som mu začala kradnúť aj trenky samozrejme nové. idem kupovať trenky a vezmem aj jedny malinkaté pre mňa a najlepšie s úchylnými obrázkami. v lete sa v tom spí jedna báseň.
    plyšáci sa nachádzajú aj v našej posteli, ale skôr sa s nimi ponúkame. ja ich podstrčím na jeho stranu, on na moju stranu, lebo vždy ich nájdeme pod hlavou alebo niektorého z nás tlačia pod chrbtom... a pritom máme veľkú postel, tak nechápem prečo sa plyšáci na nás tak tlačia. (inak tá okatá opica je božia)
    koniec bol najlepší :D jazdenie na nosorožcoch. Super článok :)

    OdpovědětVymazat
  10. Žádná snídaně do postele????? Holky, jak žijete!? :D To já poctivě každý víkend.. Jen je ak těžký vyhrabat se z postele před půl jednou...
    S plyšáky jsem se před pár týdny rozloučila... Nějak už jsme se do tý postele všichni nevešli (jestli ono to nebude tím, že jeden z nich měl metr dvacet...)
    Trička broukovi kradu běžně, ale jen když jsem u něj.. Zato mu nenápadně mizí trenky... To z toho, když u něj neplánovaně spím a nic si s sebou nevezmu.. Jen je pak moc fajn cpát je pod legíny... :D
    Btw - obézní ovce je božííí!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...