neděle 16. března 2014

Pozdrav z World of Beauty & Spa: Minisoutěž


    Přeji všem báječnou neděli, a proč to hned od rána nevohulit a nezlepšit ji malou soutěží, že! Natálka byla tak hodná, že mě s sebou vzala na veletr World of Beauty & Spa. Jasně, že jsem neodešla s prázdnou. A jasně, že z toho neodejdete s prázdnou ani vy!
 
    Pokud čekáte fotoreport, musím vás zklamat. Zrcadlovka se mi s sebou tahat nechtěla, digitály se v naší domácnosti neustále kamsi ztrácejí (a nacházejí se až tehdy, kdy je nikdo nepotřebuje), krom toho bych asi beztak nebyla schopná na chvíli koukat na všechnu tu parádu kolem přes objektiv... No, nechť vám to vynahradí soutěž! (Třeba vám taky trochu zvedne koutky informace, že Natálka chová šneka. Čekám, kdy na trh přijde s vlastní řadou bíbíček.)



     A o co že soutěžíme? Jedna z vás se může těšit na:

  • dvě houby z Karibského moře (pokud nevíte, na co je taková houba dobrá, klik na článek sem, já je miluju)
  • kačenku - přírodní mýdlo s mandlovým olejem
  • lak Jordana v odstínu Boy Oh Boy, který jsem obdivovala u Péti
  • extrakt ze zázračných plodů goji, který se údajně buď používá jako sérum na pleť, nebo se naředí s vodou v megazdravý nápoj


    Co se týče mých nákupů, mám v podstatě totéž, co budoucí výherkyně (až se potkáme se stejným lakem na nehtech - úplně ho vidím v letních sandálkách - budeme mít jasno:-)).

    Kromě zásoby mořských hub, laku a extraktu z goji jsem si u stánku Saloos pořídila esenciální olej geránie, který jsem nutně potřebovala již delší dobu, neodolala jsem ajurvédskému kondicionéru indické firmy Khadi, na který jsem děsně zvědavá, a (bohužel) jsem si vzala i rtěnku Milani, která na mě snad působí jako medúza či co - stačí zvednout víčko a už mě vysušuje, natož když se s ní napatlám. Škoda, odstín je to krásný. Koneckonců, brzy ho asi uvidíte nafocený do rubriky Tohle ne!.

    Mimochodem, objev veletrhu? Existuje korektor, který "mi padne". Opěvovaná Catrice v kelímku je na mě příliš žlutá a zdá se, že tato paletka korektorů od Sleeku mi byla vyrobená na míru. Jasně, že jí už neměli a zbyl jen tester. Jasně, že zbyly v regálku s korektory pouze paletky číslo 4 a 5. (Ty odkazy si fakt rozklikněte, páč v Česku tohle hrozně užijeme.) Třeba to dá výrobcům signál, že žlutý a tmavý odstíny tu fakt nekupujeme, protože chceme, ale protože nám tak nějak nic jinýho nezbejvá.

    Oukej, tak jsem si vylila srdéčko - teď k věci. 

    Co udělat, abyste se mohly zúčastnit soutěže?
  • klasika, buďte pravidelným čtenářem Kiss a Bee (FB/GFC)
  • napište mi komentář (jakýkoliv - poznámku k blogu, informaci, co máte k obědu nebo jestli chováte šneky na bíbíčka, nějakej dobrej vtip - já znám jenom jeden*, a ještě mě od těch čtrnácti, co jsem ho vyprávěla poprvý v záchvatech smíchu, nějak omrzel)
  • email po vás nechci, naopak po vítězce budu jako vždy chtít, aby se mi po vylosování ozvala

    Jelikož se jedná opravdu pouze o minisoutěž, dám vám i minidobu; v pátek 21.3. o půlnoci končí doba pro zadávání komentářů a hned v sobotu zde najdete výsledky.


    Tak co mi povíte zajímavýho?

    Mějte se krásně,
    M.

* Přijde Mikuláš do Somálska a ptá se: "Děti, byly jste celý rok hodné?" Malé somálské děti křičí: "Byly, byly!"; Mikuláš si je prohlédne a pokračuje: "Jste ale nějaké hubené, papaly jste?" Děti se lehce zarazí: "No, nepapaly..." "Kdo nepapá, nedostane dárky!"

71 komentářů:

  1. Ahoj, jak jistě víš, tak sleduji a pod jakým jménem, to asi víš taky... :)

    A už ti jdu něco povědět. Představ si, že nedávno můj blog objevila jedna má kamarádka, co se mnou sdílí lavici při hodinách matiky (ahoj, Denčo). Já jsem celou tu dobu přemýšlela nad tím, jak na ten můj internetový koutek přišla. Odpověď jsem dostala tehdy, když jsem před ní ve škole vytáhla balzámek, který ke mně od tebe zrovna doputoval (a že je to skvělý balzámek!). Samozřejmě, že včeličku hned poznala, protože je tvou čtenářkou a už se těší, až si něco taky vyrobí. No a pochopitelně přišla na můj blog z toho tvého... :)

    Internet je malé místo a já jsem tomu nevěřila. A odteď víš, že na hodině matematiky na jednom gymnáziu spolu sedí dvě tvé obdivovatelky, které to o sobě donedávna nevěděly, a to spolu prosím sedí čtyři roky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jů, mořská houba, tu potřebuju už delší dobu :).
    Mě vysušujou snad všechny rtěnky a lesky na rty. Dokonce i nějaký balzámy. Vyrobila jsem si svůj, extra výživný, a i s tím se musím mazat čtyřikrát za den. Takže si píšu... Milani rozhodně ne.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ulovila jednu houbu loni u moře, občas si s ní opucuju tělo, je to příjemné a pěkně to oživí pokožku:)

    OdpovědětVymazat
  4. Teda ty mořské houby si už nějaký ten týden přeji, už od té doby co jsem si četla o nich někde nějaký článek, myslím, že to je hodně dobrá pomůcka! A ten lak je nádherný! Ty hl barvy miluji, takže se nejde do soutěže nepřihlásit :)

    OdpovědětVymazat
  5. Čtenářkou tvého blogu jsem zatím asi jenom půl roku, ale za tu krátkou chvíli jsem díky tobě na řadu vyjímečných a výborných výrobků a když jsem uviděla soutěž, no kdo by se nepřihlásil :)

    OdpovědětVymazat
  6. Uff, tak jsem právě docvičila svou ranní jógu a co to nevidím...soutěž na tvým blogu! Tak to teda zkouším...zase...jako pokaždé :D Tak třeba tentokrát už...Jak jsi úžasná a jak miluju tvé recepty psát nebudu, jelikož to píšu pokaždé a dobře víš, že jsem tvá fanynka. Ale co mě teď tak napadlo, dali by se od tebe objednat i jiné výrobky než ty stálice, co nabízíš ve svém emailovém eshopu? :) Ty jsem totiž skoro všechny zvládla vyrobit a naopak bych nutně potřebovala tvůj krém s SPF a hydratační krém :) Na ty totiž nemám všechny ingredience :)

    OdpovědětVymazat
  7. mám to se rtěnkami (a dokonce i lesky) úplně jako ty s touhle :( a vždycky se nechám nachytat, když čtu - extra hydratační, nevysušuje, skvěle drží... já si natřu rty a druhý den z nich trhám cáry kůže, jak mám vysušené rty :( koupila jsem si teď od alvedre balzám na rty s jojobovým olejem, a stal se z něj nejlepší pomocník na tyhle chvíle, kdy si nedám pokoj, něčím se nabarvím, a jen co to setřu, už pro jistotu mažu balzámkem :)
    včera jsem četla hrozně super vtip, ale skleróza mi ho vyhnala z hlavy :(

    OdpovědětVymazat
  8. Tak si teda zkusím zasoutěžit taky, i když jsem zatím za svůj krátký blogoživot nic nevyhrála. :D Jinak tvůj blog strašně ráda čtu - hlavně tvoje recepty plus DIY. Jen tak dál! :)
    Měj pěknou neděli!

    W.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahojky,
    už druhý rok si říkám, že se na veletrh půjdu taky podívat, ale nikdy mi to nevyjde :-/ No tak snad příští rok.

    OdpovědětVymazat
  10. Šneky sice nesbírám na bíbíčka, ale plánujeme je v létě s kamarádkou u koní sbírat po ránu na hnoji, protože je v místní restauraci odkupujou :D Mimochodem ta kačenka je dokonalá, takže se taky zapojím do soutěže :)

    OdpovědětVymazat
  11. Krásný balíček! Veletrh byl zjevně plodný, děkujeme. :) Mořskou houbu bych moc ráda měla, jako ekzematik bych ji rozhodně využila. Lak má krásnou barvičku, úplně přesně letní. Tvůj vtip jsem četla poprvé a pobavil! :D Baví mě třeba vtipy o Chucku Norrisovi, ale vždycky hned všechny zapomenu. Nedávno mě zaujalo, když jsem si na netu přečetla, že se ortodoxnímu židovi podařilo rozesmát člena královské gardy Buckinghamského paláce, bylo k tomu i vtipné video. :) K obědu jsem zapekla brambory s masíčkem a smetanou. Šneky jsme taky chvíli měli doma, tedy jen v opatrovnictví, ale kupodivu to byla velká legrace, dokonce moje choulostivá maminka si je zamilovala, pouštěla si je po ruce a láskyplně jim říkala: "Vy moji plazíci..." ;)

    OdpovědětVymazat
  12. Se šneky mám jen tu zkušenost, že je dávám pryč z cest, aby je někdo nezašlápl. :). K obídku plánuji nudle na čínsko, s tofu a spooooustou bylinek. Mňam. Někdy to zkus :) Na vtipy jsem levá. Bavím okolí jen svou nemotorností nebo sarkasmem. Ale ten tvůj čerńák dole, ale no tak! :)
    A musím to říci-jééé, mořské houbičky! Děkujeme.

    OdpovědětVymazat
  13. Sleduji te pres FB (ale nedari se mi prihlasit na google, toz musim pouzit anonym) :)
    Mam rada tvuj blog, hlavne obdivuju tvoje DIY navody, protoze ja bych to nedala :D ja spalim i vodu :D doufam, ze budes se svym blogem pokracovat i nadale :)

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jak přes GFC tak přes FB.
    Jéé další spongeboobové, tak říkám své mořské houbě, která mi dělá společnost v koupelně :D Ostatním jsem za tím jméno nedala, ale něco na nich bude, Nějak se mi vryly do srdce.

    OdpovědětVymazat
  15. na tom veletrhu to vypadá uzasne! není neco takoveho i v Brne?

    Přijde paní do řeznictví a prá se: "Máte něco čerstvě zaříznutýho?" A řezník povídá: "Jo, trenky v p*deli!"

    Hrozne se mi ten vtip líbí! :D A s blogem jen tak dál, seš boží!

    OdpovědětVymazat
  16. Moc hezká barva laku, takovou ještě nemám a na léto je jako stvořená.
    Co bych Ti tak ještě napsala? Venku prší, tak aspoň poroste zelená travička, k obědu budeme mít klasické "české" rizoto, protože i když to není kůl recept, mám ho moc ráda, a potom budu slavit své zítřejší narozeniny. :))
    A Tvůj blog se mi moc líbí, a zjevně jsi velmi inspirativní, protože podle Tvých receptů už vaří kosmetiku velká spousta dalších, to mi připadá jako asi největší devíza úspěchu. :) Kdybych nebyla líná konečně pokoupit suroviny, tak se do toho taky pustím. :))

    OdpovědětVymazat
  17. Sleduji přes GFC i FB :-) Tu houbu bych moc ráda vyzkoušela, líbí se mi takovýhle věci :-D No a modrý nebo zelený nehty, to je moje... Rtěnka (resp. tekutá barva či co to je) od Milani mě tak vysušuje.
    K obědu budeme mít dneska karbanátky a brambory :-) Šneka nechováme, zato pejska ano :-D

    OdpovědětVymazat
  18. Miska zase sutaz o taketo dobroty?:-) tvoj blog nema konkurenciu;)
    Ja som zase omeskala veltrh kozmetiky tu u nas na Slovensku ale uz sama sebe som.si prisahala(aj ked sa to vraj nema:-D) ze buduci rok sa potesim a konecne nan pojdem...:-) zelam.ti krasnu nedelu ;-)

    OdpovědětVymazat
  19. Značku Khadi znam, dostala jsem od ni (teda vlastně od sestry :D) masku na vlasy a byla to fakt bomba! :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ty houby bych chtěla někdy vyzkoušet :) A doufám, že se někdy v budoucnu podívám také na tento veletrh :)

    OdpovědětVymazat
  21. Včera jsem zkoušela sušené Goji a vůbec mi to nechutnalo..přitom v Poháru života od Ryoru mi chutná moc :)

    OdpovědětVymazat
  22. Na tomhle veletrhu jsem bohužel nebyla, ale určo na podzim zajdu na Interbeauty Prague :)

    OdpovědětVymazat
  23. Už kvůli těm houbičkám (mám jednu z Manufaktury a úžasně se mi zlepšila pleť)...

    OdpovědětVymazat
  24. Mě jsi teda pobavila vtipem (delší než tenhle si nejsem schopná zapamatovat:D) a ještě jsem se obohatila o ty informace o mořské houbě, musím si toho přečíst ještě víc :)
    L.

    OdpovědětVymazat
  25. Jú! Mořskou houbu si planuji koupit už nějakou dobu a přesto ji pořád nemám.. Na goji ujíždím už nějakou dobu taktéž, dokonce jsem začala pěstovat stromek, ale po extraktu mě nenapadlo se podívat. Takže případná výhra by se mi moooc líbila :-)

    OdpovědětVymazat
  26. Kdybych byla z Prahy, tak na veletrh určitě zajdu. Ty houbičky a sérum z goji vypadají velmi lákavě! :) Jinak taky mám jeden vtip, který si pamatuju už od základky: Jde hovno s pytlem do sklepa a hovno říká: tady je tma jak v pytli a pytel: já taky hovno vidím :D

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj Michaelo, čím víc poznávám Tvůj blog, tím větší máš můj obdiv. Zvládat to, co děláš, v podmínkách, které k tomu máš... klobouk dolů :-) Moc díky za všechny Tvé tipy!

    OdpovědětVymazat
  28. Šnek pobavil ;) Kromě psa žádná další zvířátka nechováme, ale teď v zimě u nás přezimovala beruška :)
    Jinak lak má zajímavý odstín, ideální na léto.

    OdpovědětVymazat
  29. Ta mořská houba vypadá super-já teď používám konjak houbu;-)
    spajdinka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Parádní cena, ty houbičky by se mi teď hrozně šikly, moje mi zrovna vypověděla službu :D Ten odstín laku je úžasný, modrou já mám nejraději.

    Radu

    OdpovědětVymazat
  31. Jé, na koupi mořské houbičky se chystám už strašně dlouho a pořád jsem se k tomu nedostala... No ale, k čemu jsem se konečně odhodlala: nakoupila jsem si spousty surovin na výrobu domácí kosmetiky a po hlavě jsem se do toho vrhla. Na Ekokoze jsem už jako doma, kakaového másla mám doma půl kila a vymýšlím, kde sehnat silikonové formičky, protože z Ebay nakupovat neumím. :-D Po několika pleťových maskách jsem včera nadšeně splácala první tělové máslo a zcela neskromně musím říct, že je boží! :-) A i když třeba nevyhraju, stejně Ti sem budu lézt i nadále třikrát denně a přemýšlet, co dalšího si vyrobím.

    OdpovědětVymazat
  32. Ty houby bych moc ráda zkusila! A lak je perfektní :)
    Já radši nechovám nic, mám doma jediný kaktus, který přežil (asi ze 7 :D). Nedávno jsem pochovala brambořík :(

    OdpovědětVymazat
  33. já se musim pochválit, včera jsem na veletrhu koupila jenom 3 věci - jeeej :D jenom paletku a rtěnku do Sleek a bázi od Artdeco. Ale ještě, že jsem přišla hned ráno, protože během poledne už skoro všechno bylo vybrané :D

    OdpovědětVymazat
  34. sledujem ťa ako mona recenzie už davnejsie :)
    a keď ti mám sem napísať hocičo, tak také čo ma napadne to je, že ti ďakujem :) inšpirovala si ma k výrobe vlastnej kozmetiky ! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Ahoj, taky jsem včera byla na World of Beauty, dneska chystám fotoreport :) Budu ráda, když se ke mně případně mrkneš :) http://something-times.blogspot.cz/
    Když jsem včera odcházela, prosila jsem přítele, aby pověsil prádlo, až dopere. Slíbil, že určitě! Během courání po výstavišti jsem se bohužel!!! nevsadila s kamarádkou o to, že až přijdu domů, budu muset pověsit prádlo... Přišla jsem domů, přítele jsem našla ve stejné poloze, jako jsem ho opouštěla, a šla jsem pověsit prádlo. Psala jsem to kamarádce, jak dobře už svého muže znám... Odepsala mi, že je rozkošnej... Tak nevím, kdo z nás tří má nejvíc zvrácenej pohed na svět :D

    OdpovědětVymazat
  36. Btw, pěkný rozhovor na StudentPointu s naší Kamush, já jsem šéfredaktorka portálu :)

    OdpovědětVymazat
  37. Přispěju krapet nekorektním vtipem ;)
    Ukrajinská armáda povolala všechny vojenské zálohy... a v celé západní Evropě se zastavily stavební práce a přestaly poskytovat některé služby.

    OdpovědětVymazat
  38. Haha, na toho šneka bych si netroufla, a celkem by mě zajímalo, zda se z něj dá podomácku vyrobit nějaké to bíbíčko.:D Na oběd jsem měla smetanové brambory s jarní cibulkou a slaninou, teď už jenom odpočívám při čtení blogů. Měla bych jít žehlit a vysávat, ale tak uvidíme ještě. Hezkou neděli!:-)

    OdpovědětVymazat
  39. Šneci jsou usper, kamarádka je chová, má jich plno. Ráda na ně koukám, ale do ruky bych je teda nedala... :-) Jo a zajímalo by mě, kdo by si pořídil tu Sleek paletku č. 4 - takové odstíny by snad nikdo nevyužil ani při žloutence. Tyhle veletrhy s kosmetikou mě moc nelákají, hlavně proto, že jsou vždy všude laky na nehty, které mě nechávají chladnou. Tak jak slyším (četla jsem i článek u Rendy), nic moc mi neuniklo.

    OdpovědětVymazat
  40. Plave kapr v medu a říká: "Hůůůstýýý" :D:D:D
    Můj nejoblíbenější vtip a taky jediný, který jsem schopná si zapamatovat.
    Takže tak. Přeji krásný den všem! =)

    OdpovědětVymazat
  41. Ahoj Bee! (míšo) tak k obědu dnes "papinkám" veganské dukátové buchtičky s krémem :D vanilkový puding (báječný tip od alnatury je vynikající) co se týče vtipů znám několik dost dobrých, ale nevím jestli jsou zveřejnitelné :D jelikož blog sleduje i spoustu mladších dívek tudíž něco bez erotického podtextu :)
    *jdou tři šneci po koleji a jeden říká "hele vlak" křup, kde? křup, a třetí hehe - křup..
    musíš si to říkat minimálně třikrát za sebou a určitě se začneš smát!
    měj se hezky a užij si neděli!
    PS. nemůžu se dočkat až si od tebe něco koupím :) doufám, že brzy bude i k mání ten balzámek na vlasy, nutně ho totiž "potřebuju" !

    OdpovědětVymazat
  42. Oh, laky Jordana, pro ty mám slabost! Stejně jako pro šnečky a shodou okolností i pro Natálku (pro ni obzvlášť!) :)) No zkrátka nejde odolat to aspoň nezkusit, jen teda ten vtip si netroufnu, protože můj černý humor by mohl někoho pobouřit :D

    OdpovědětVymazat
  43. Po tý houbě už koukám od doby, co si sem dala na ni článek, ale ještě jsem ji nikde poblíž v obchodě neviděla, chce to asi přes net :) Ale jestli je fakt tak dobrá, jak říkáš, tak snad i to poštovné objetuju :D
    - Elma

    OdpovědětVymazat
  44. Na tu houbu jsem všera koukala na internetu a zase jsem se ukecala, že nee nepotřebujeeeeeš :)

    OdpovědětVymazat
  45. Tenhle mě docela nedávno pobavil. Z bratrance leze jeden za druhým, ale nepamatuju si je.
    Manželská hádka vrcholí, ona zuří a vykřikuje: "Raději jsem si měla vzít ďábla, než tebe, tyrane jeden!"
    "Ale drahoušku, sama přece dobře víš, že sňatky mezi blízkými příbuznými nejsou dovoleny!"
    tesi.cerna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  46. Miško, povím Ti to, že taky chovám šnečky :) Achatiny, konkrétně tyhle - http://nessa.webnode.cz/achatiny/ A ikdyž z nich Bíbíčka nedělám, tak je občas nechám lézt po rukou a obličeji, kvůli ekzému a akné. A docela to pomáhá, takže jako správné milovnici kosmetiky všeho druhu Ti jednoho doporučuju pořídit. :D A šnečci jsou z toho nadšení, sice by to do nich nikdo neřekl, ale moc rádi se mazlí a nejraději mají drbání pod krkem! (nedělám si srandu:D).

    OdpovědětVymazat
  47. Malá, ale milá súťaž :) ja som hrozná čo sa týka vtipov, aj keď už si nejaký pamätám, tak ho buď zle poviem - čiže sa nikto nesmeje okrem mňa, alebo zabudnem určitú časť (ktorá je väčšinou dosť podstatná, kedže vtipy zase také dlhé nebývajú) :D celé zle.. ale môžem ti aspoň povedať, že tvoj blog úplne žeriem, je perfektný a nájdem tu vždy presne to, čo ma zaujíma :) takže kľudne v tom pokračuj tak ako si to robila aj doteraz, lebo je to super a je to mega!
    sledujem ťa na fb ako Zuzka Martincová :)

    OdpovědětVymazat
  48. Ked som bola naposledy na velthru, tak som urobila chybu a morsku hubku na tvar som si nekupila a teraz to lutujem. Potesilo by ma, keby som ju vyhrala. Aspon by som nemusela porusit svoj zakaz nakupovania :)
    A ta mydlova kacicka je naozaj rozkosna :) Mam velmi rada tuhe prirodne mydla.
    Uz sa tesim na dalsi diel "rubriky" Tohle ne!
    Moj zazitok tohto tyzdna: v kabelke sa mi rozliala vzorka korektoru, takze som prvy krat v zivote odlicovala kabelku :) Skoro ma porazilo, ale z korektoru som nadsena. Prvy korektor, ktory mi nezalieza do vrasok pod ocami. Huraaaa :)

    OdpovědětVymazat
  49. Koupila si moc hezké věci,to sérum by se na moji poblázněnou pleť skvěle hodilo :-)Jinak o koupi mořské houby jsem také uvažovala,ale nikdy jsem se k tomu nedokopala :-) Jinak skvělý článek jako vždy :-)

    OdpovědětVymazat
  50. Už jenom pro tu kačenku tu výhru chcu !! D:

    OdpovědětVymazat
  51. No ty paletky od Sleeku mě vážně dostaly, to je jak stvořeno pro nás. Polovina národa vybledlá jak vápno, a oni nám pošlou tyhle odstíny. Snad jste si veletrh holky užily pořádně :) Na podzim se tam musím taky dostat. PS: Ne, šneky nepěstuju (fakt jsi mě pobavila:D), ale mohla bych začít, prý je to teď populární :D

    OdpovědětVymazat
  52. Jako ty paletky 4 a 5 jsou v ČR vtip samy o sobě, takže už znáš dva :-D
    Já chtěla chovat šneky, že si od nich nechám udělat masku - promenáda šneků po obličeji, Nejdřív mi to přišlo jako super nápad, ale časem jsem od toho upustila. Takže jsem to ani nevyzkoušela a asi už nechci :-D Je to stejně zvíře, kdo ví jak dlouho se dožijí, musí se to krmit a čistit a navíc se pekelně rychle množí a musí se ničit vajíčka - na mě celkem dohromady moc práce a ani ho nepomazlím :-D

    OdpovědětVymazat
  53. Ahojček. Tá huba úžas, už dlho po nej pokukujem... A to sérum paráda... Dám vtip, dúfam, že môžem... Přiběhne pán na nádraží, má dlouhý baloňák a onanuje... Výpravčí na něj volá:
    "Pane, zbytečně se honíte, už to ujelo..."
    Pa super súťaž

    OdpovědětVymazat
  54. Ahoj :) Tak práve som sa dozvedela, že naozaj sa chovajú aj slimáky :D No mňa by to nikdy nenapadlo, ale keď som mala asi 10 rokov, tak som s kamarátkou kráto chovala 3 žaby. Dve maličké, a jednu poriadnu ropuchu :D no... vydržalo nám to asi dva mesiace :D Potom sme ich vypustili tam, kde sme ich aj našli :D
    Inak, tie tvoje návody na výrobky ma vždy fascinujú. Minimálne na balzamy na pery sa chystám, a krém s SPF by bol super tiež. Len kým ja zoženiem suroviny... Objenávka z netu je pre mňa riziková, suma vecí, ktoré som schopná nahádzať do košíka prevyšuje sumu, ktorou disponujem :)

    OdpovědětVymazat
  55. Ahoj ahoj, šneka mám doma, ale nikdy mě nenapadlo ho k něčemu použít :D Tvůj blog sleduju tady i na FB a mým tajným snem je mít vlastního Spongeboba :D Toliko ke mě ;)

    OdpovědětVymazat
  56. Tvoj blog je uplne super a skoda ze postovne na slovensko je tak vela hned by som si tvoje fajnove vyrobky nakupila :) a urcite by sa mi zisli tie hubky :)

    OdpovědětVymazat
  57. Ahoj, muj oblibeny vtip :-)

    Ubytuje se anglican v ceskem hotelu na pokoj 222 a vecer dostane chut na rum, tak vola na recepci - two rums to room two two two, please - a recepcni na to - tramtadada ty debile!
    :-)

    OdpovědětVymazat
  58. Ty houby jsou luxusní =P mám i velkou na mytí celýho těla =)

    OdpovědětVymazat
  59. já jsem dnes objevila tento vtip: Chtěla bych být housenka->Žeru, žeru, žeru, usnu -> a probudím se krásná :D

    OdpovědětVymazat
  60. Slimáky bohužiaľ nechovám... nejaký sliz mi robí len aloe vera, ale som si istá, že nie je také prítulné, ako slimáčiky :D Inak akurát, že sledujem tvoj blog na tej škaredej sociálnej sieti a pravdepodobne aj cez GFC, lebo sa vždy dozviem o nejakom novom článku... a už len, že ti fandím ;) A že nemám rada word, lebo kvôli jeho nezmyselným funkciám hystericky plačem a nepíšem bakalárku :D

    OdpovědětVymazat
  61. k obědu jsou těstoviny, ale teď jsem byla na svačině a měli jsme máslo s chlebem (ano správně, u nás na intru máslo hraje prim :)))) a k tomu lahodnou papriku.. takže mám bagetu z automatu :)))
    soutěž se mi zamlouvá :D

    OdpovědětVymazat
  62. K obědu se mi chystá taková prasárnička: smažený sýr :D Ale říkám si, jednou za čas...
    Jinak bezva soutěž, zaujaly mě ty houby a extrakt. Škoda, že už nejsem v Praze a na různé veletrhy už se jen tak nepodívám.

    OdpovědětVymazat
  63. Ahoj Miško:)))...tvůj blog jsem našla včera a jak to už tak bývá úplnou náhodou, pač jsem hledala info k jojobovému, arganovému a dalším tohoto typu olejíčkům....a ejhle google mi nadhodil Tvůj blog:))...Jedním slovem FASCINUJICÍ:o))...do půl 3 rána jsem se nemohla odtrhnout od Tvých článku a dneska už dělám objednávku ne ekokoza.cz:D....Mám taky otázečku zda-li bys mi neporadila jak si namíchat nějakou mastičku na rtíky kvůli oparům pokud ses s něčím takovým setkala?(grrr..zrovna mi jeden na rtu trůní a ne a ne se ho zbavit:((...)..každopádně držím pálce a přejí mnoho úspěchu s DIY kosmetikou:))

    Adi

    OdpovědětVymazat
  64. Na ten veletrh se chystám už dlouho, ale zatím mi to ještě nevyšlo, tak snad se zadaří někdy jindy. :) Ty houbičky jsou určitě moc fajn, pokukuju po nich od doby, co jsem o nich četla prvně u Vivi. Sice nejsem moc zastáncem mytí obličeje vodou, ale na takové sundavání masky to musí být naprosto supr věc.

    Jsem ráda, že ses pustila do blogu (moc pěkný rozhovor na studentpointu!) a držím pěsti, aby se dařilo i dál, ráda si čtu nové recepty. :)

    Hezký den a dík za soutěž
    Runa

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, děkuji za soutěž. Soutěžím moc ráda, ikdyž jsem zatím nic nevyhrála, kromě několika desetikorun na stíracích losech.
    Tak na tu houbu teda zírám. Když jsme byli před lety na Zakynthosu, tak tam prodávali v každém stánku "přírodní" houby z moře vytažené (v životě jsem neviděla jak to má vypadat, ani že to je živého původu). Tak jsem jich pár nakoupila a používáme je. Ale když to srovnám s těmi fotkami, tak jsem byla asi pěkně napálena, protože to vypadá úplně jinak. Asi to nakoupili za pár centů v řeckém Penny a pak za draho prodávali turistům na trhu :-/ Ale i tak tam bylo hezky.

    OdpovědětVymazat
  66. Takovej boží veletrh a já ho propásnu, to se příště nesmí stát :D Takže si hlídám termín dalšího a už jsem zvědavá ;)

    OdpovědětVymazat
  67. Čtu tě už nějakou dobu a musím se přiznat, že jsem tomu ze začátku nevěřila.. nějak mám tendence raději věřit čemukoliv jinému, než někomu, kdo si sám míchá udělátka, ale proč ne. Nakonec se mi stejně líbí víc to nadšení pro věc.. a hlavně to, jak umíš psát a věci hezky a vtipně podat. Těm balzámkům tak nějak pořád nevěřím, protože prostě "jak ta holka může, kurňa, vědět, že to bude fungovat?!" Ale kdo nevyzkouší, nikdy nic nezjistí. Takže hodně zdaru, malý chemiku! :)

    OdpovědětVymazat
  68. Já se chlámu jako idiot jednomu poměrně jednoduchýmu vtipu:
    Plave kapr v medu a říká si: "Hustý!"
    ... mno, toť vše. V jednoduchosti je síla :D

    Měj fajn víkend!

    OdpovědětVymazat
  69. Ahoj, tvůj blog jsem našla náhodou před nedávnem...Zajímám se "domácí" kosmetiku. Ještě nemám přečtené všechny tvé články, ale ty, které jsem si přečetla se mi moc líbí. Nejen, že se z nich dozvím spoustu informací, ale máš navíc moc pěkný styl psaní. Baví mě číst, co jsi napsala..možná začínám být závislá, protože alespoň jednou denně sem musím kouknout :)...
    P.S. Právě jsem sloupla slupovací masku dle tvého receptu...je skvělá (díky!!!)

    OdpovědětVymazat
  70. Ahoj, tvůj blog jsem právě před 10 minutami našla...osud?:D Moc se mi tu líbí, je to tu skvělé. Nikdy jsem v životě nic nevyhrála, ale tak za pokus to stojí. Teď do noci nebudu spát, protože si budu číst tvé články :) Měj se krásně!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...