sobota 22. března 2014

Kdo vyhrál?

Zdroj

     Po megadlouhý době vás zase zdravím! Jak asi spoustu z vás z Facebooku ví, měla jsem problémy s internetem, respektive jsem ho pár dní prostě a jednoduše neměla. (A jakkoliv spousta lidí tvrdí, že je to oblažující, mně to vůbec oblažující nepřišlo, jsem ztracená.)

     Ale internet mám právě včas, abych mohla vylosovat jednu z vás, ke které poputuje lak, mořské houbičky, mýdlová kačenka a extrakt z goji. Do soutěže se vás sešlo krásných 69. Za všechny komentáře moc děkuji, některé mě rozesmály, díky jiným jsem se červenala, bohužel odpovídat na ně nebylo v mých možnostech (na mobilu zvládnu komentáře číst, kdybych se na tom ďábelskym stroji pokoušela o něco víc, asi bych ho musela roztřískat).

    Do boje jsem znovu povolala randoma, který tentokrát nemířil vysoko - balíček poputuje totiž k číslu 5, pod kterým komentář vložila Nana Hoshiryuu - gratuluji, ozvi se mi na mail s adresou do pondělní půlnoci!

 



    Kiss a Bee blogu každopádně o moc více než půl roku není:-) A vy ostatní nezoufejte, jelikož se pro vás rýsuje další parádní soutěž!

    Mějte se krásně a tentokrát již brzy "na viděnou" (mám nafocenýho největšího hajzla mezi tónováky, a prsty mě svrbí, abych ho už zhanobila i veřejně).
    M.

P.S. Málem bych zapomněla - pokud máte chuť mrknout na rozhovor, který se mnou pro studentpoint.cz udělala Kamča z My Purple Ice Cream, klikněte sem:-)

3 komentáře:

  1. gratuluju a těším se na recenzi hajzla... hate recenze se čtou vždycky líp :D

    OdpovědětVymazat
  2. Čím dál zajímavější čtení...Upřímná radost z objevení blogu..

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...