čtvrtek 6. března 2014

Dobrýho šestýho

Odkaz
    Milé čtenáři, blog Kiss a Bee mi dává úžasný pocit, že už nejsem jedna z miliard. Už je nás tu přes 450, a dalších několik set návštěvníků denně k tomu. A to je přeci jen o nějaké to promile více. Beru to jako obrovské štěstí; vždy jsem inklinovala k pomáhání těm, kteří měli v některých stránkách života méně štěstí, a pocit, že má pomoc se ztratí jako zrnko soli v moři, je pryč.

    Každý měsíc šestého bych na blogu proto ráda zveřejnila podobnou nabídku, jako je ta dnešní. 

    Na portálu Pepa.cz můžete přispět pouhými třiceti korunami na terapii pro čtyřletého Šimonka, který, ač se nenarodil zdravý, má milující rodinu, která pro něj dělá maximum a nyní shání peníze na terapii, která se již v minulosti projevila jako účinná. Jeho příběh si můžete přečíst zde, kde můžete svými třiceti korunami také přispět; nezabere to víc, než pár kliknutí.

    Koneckonců, co je třicet korun? Půlka průměrného laku na nehty? Jedno pivo? 1,2 cheeseburgeru? Pro nás jednotlivě je to pouze tato částka. Pokud však každý registrovaný čtenář Kiss a Bee svých třicet korun postoupí na dobrou věc, jsme na téměř čtrnácti tisících.



    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Proč zrovna "šestýho"? Šestka je moje milované, šťastně číslo. A o štěstí tu přeci jde :-)
P.S. Jakékoliv nevhodné a neetické komentáře pod tímto článkem budou nekompromisně mazány.

16 komentářů:

  1. Myslím, že je to super nápad na pravidelnou rubriku :) Snad to osloví spoustu čtenářů a pomůžeme :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý nápad, budu sledovat každého "šestého" :)

    OdpovědětVymazat
  3. Míšo, jsi ty vůbec doopravdy? Nejsi náhodou jen lesní vůně z pohádky? Supr nápady na přírodní věcičky, a ještě jen tak (pravidelně) pomoct někomu, kdo to potřebuje víc než my šestou rtěnku, šestý pudr nebo šestnáctý lak.. Držím palce a ráda se přidám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, doufám, že se nás přidá co nejvíce! S tím množstvím kosmetiky jsi to vystihla (já se stydím, jen se kouknu na roh stolu, kde mám stojan na malovátka). A k lesní vůni z pohádky mám opravdu daleko:-)

      Vymazat
  4. Ty seš fakt úžasná! :)
    Koupeno!

    OdpovědětVymazat
  5. cist to nebyl dobry napad - odpoved je jasne ne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejspis nic. Kocky z Msece aspoň neprimo nenaznacuji spojeni jejich stavu s vakcinaci a ze 30 korun se solidni konzerva taky da poridit.

      Vymazat
    2. Přispívat se dá různě, a věřím, že veškerá pomoc má smysl. Při procházení nabídky portálu Pepa.cz jsem narazila na Šimonka, kdy mě poprvé napadlo propagovat podobné věci přes blog, a o ničem jiném jsem pro první post rubriky neuvažovala. Nabídky se chystám střídat. A osobně nevidím ve spojení stavu a příspěvku problém.

      Vymazat
    3. ty osobne ne, ja osobne ano

      Vymazat
  6. Rozhodně přispěju, to musí být osud. Zrovna 6. jsem oslavila osmnáctiny a šestka je taky moje oblíbené číslo. Jestli tohle nepřipravila prozíravost. Tak fakt nevím co. Rozhodně ráda pomůžu. ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozhodně přispěju, to musí být osud. Zrovna 6. jsem oslavila osmnáctiny a šestka je taky moje oblíbené číslo. Jestli tohle nepřipravila prozíravost. Tak fakt nevím co. Rozhodně ráda pomůžu. ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...