úterý 25. února 2014

Tag: Práskni na sebe nějakou špínu


    Tak došlo i na mě. Díky Pétě z blogu Simple life se dozvíte, co jsem za zvíře. A pilnou včelku nečekejte.
 

    Tak především jsem prase. Jako si psi značkují terotiroum močí, po mně je všude bordel. Ale pozor, je to tvůrčí bordel, což okolí odmítá pochopit a neustále po mně vyžaduje úklid. Ne že by po mých častých záchvatech tvoření někde zbyly roztahané oleje či ústřižky papírů (dobře, těm ústřižkům to občas trochu trvá), ale všechno mám kolem sebe roztahané. Můžu já za to, že můj bordel dává větší smysl, než pořádek? Jakmile uklidím, nic nenajdu.

    Taky jsem sakramentsky náladová. Stačí, že mi někdo v metru šlápne na nohu nebo že na mě něco zakřičí bezdomovec v parku, a už vidím rudě. Na druhou stranu většinu času mám náladu naprosto perfektní a jsem možná až přehnaně enthusiastická a všechny a všechno okolo objímám. Asi nějakej zárodek mániodeprese.

    Dalším faktem je, že neumím uvařit naprosto základní jídla. Umím několik variací kuskusu, polévky, zvládnu vařit se zeleninou. Jakmile se do toho připlete maso, jsem v koncích a dost bojuju, a zhruba ve 40% případů to nedopadne úplně dobře. Následující fotografie asi mluví za vše; je to listové těsto, o které jsme se kdysi bůhvíproč pokoušeli s kamarádem, kdybyste tápali. A třeba takový pečený kuře je pro mě naprostá utopie, to vám dřív vysvětlím teorii relativity (ne že bych to sama chápala). Ale musím se pochválit, celej stůl mám pokrytej bordelem ve formě papírů popsanejch receptama a do léta ze mě bude šéfkuchařka. 


    Jsem neschopná starat se o živé tvory (ačkoliv toužím po celé ZOO). Svým kočkám se věnuju na 100%, ale že bych si vzpomněla, že by taky mohly, chudinky, dostat nažrat, to ne. Díkybohu se zvládají ozvat dostatečně nahlas. Popřípadě mi roztrhat kalhoty tím, jak se sápou na moje vlastní jídlo, které samozřejmě nezanedbávám. 

Říkám, většinou se kočkám věnuju na 100%.

    Jsem lenoch líná. Každej den mám tisíc nápadů, jak se stát ideální ženou, veškeré pokusy končí velkým nákupem (např. krásných a drahých sešitů na sebevzdělávání ve španělštině). Bohužel tyto nákupy realizuji ve fázi největšího nadšení, tudíž náklady jsou nemalé. No, asi už vám je jasné, jak to dopadne s tím vařením. Ať žije kuskus!

    Neumím prát. Pere mi maminka. To jsem ostuda, co? Tak nějak mi doteď nedošlo, jak je to divný. Ono to asi až tak těžký nebude, ale když jsem se o to asi dvakrát pokusila, dopadlo to tvrdým prádlem. Asi jsem nacpala vodičku tam, kde má bejt prášek a naopak. (Jo, a neznám prací terminologii.)

    Televizi na koleji samozřejmě nemám, ačkoliv ráda si pustím na internetu díl show Prostřeno. A bavím se stupidníma hádkama a hejtama. Podobně mě uspokojuje i Výměna manželek, kterou teda náhodou shlídnu tak jednou za půl roku, ale vždycky to potom stojí za to.

    A taky bejvám sprostá. Za volantem, u fotbalu, u seriálů a hlavně u politiky. Nedávno jsem si na youtube pustila nějaké random video, kde slečna mluvila o tom, jak je hloupé se vytáčet a nadávat kvůli věcem, které nejsme schopní ovlivnit. Považuji to za krásné životní moudro a naprosto souhlasím, ale nejsem toho duševně schopná, páč držet ty hnusný slova v sobě, asi prasknu a vyletí ze mě drak nebo tak něco. Většinou to ventiluju na Facebooku a volby bývají pro mé přátele kritickým obdobím


    Haha, a myslím, že jsem tag neodflákla. Berme to jako sociologický experiment, kolik z vás bude ještě chtít chodit k bordelářce, co si neumí vyprat a nezmákne ani palačinky. 

    A abych v tý špíně nebyla sama, chci se dočíst pořádný špeky na Janičku z blogu Czech Maid, Kamču z My Purple Ice Cream a Mitsuuko Míšu! Takže dámy, odhodit dokonalost a na pranýř!

    
    A co špína mých ctěných čtenářek? Co mi na sebe prásknete?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Na důkaz své lenosti vám jen řeknu, že fotka čuníka je stažená z googlu, přesný zdroj jsem si neuložila. Zbylé fotky autorčiny vlastní.

40 komentářů:

  1. s tím praním to máme stejné :D mamka mi už 100x říkala, jak co prát, ale vždycky se stejně zeptám a zrovna 2x se do toho nehrnu :D a zrovna minulý týden mamka neměla svůj den a z bílých ručníků jsou růžové (tak asi vím, po kom ten strach z praní mám) :D
    jinak to listové těsto fakt nemá chybu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje mamka je asi mistryně praní i žehlení, si vždycky myslím, že žehlit umím, ale jejím standardům to zkrátka nevyhovuje:D

      Vymazat
  2. Jé, to je fakt vtipný ale skvěle napsaný a čtivý článek. Navíc, každý máme něco, žee :-D I já ráda prostřeno sleduji, stejně tak jsem náladová a nadávám. Je hezké o blogerkách takové věci vědět :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jsem ráda, že se Ti dobře četlo:-)

      Vymazat
  3. Tak to jsme se pobavila. Až tolik, že stále ještě tvrdnu v práci, místo toho abych jela domů! =D Fajn, zdvihám rukavici a těš se! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. A pres to vsechno je Misa perfektni! :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Přidávám se do klubu lidí neschopných vyprat si... vážně jsem si myslela, že jsem sama, uf! :D Jinak jsem vážně strašlivý bordelář, binec mi přetéká ze stolu a sype se ze skříněk a poliček. Naneštěstí je moje sestra pravý opak, kudy projde, věci samy vyskákají do pravoúhlých úhledných hraniček, přísahám :D. Takže po mě kvůli tomu dost štěká a to se potom zatvrdím a dělám bordel ještě větší :D
    Sprostá jsem jak dlaždič a ani k tomu nemusím mít zvláštní důvod. S přípravou jídla jsem na tom celkem dobře, většinu zvládnu, když mám podrobný recept bez výrazů jako "od oka" a "po rozumě", jak se u nás říká. Navíc mám maminku na telefonu, takže až na jednoho zuhelnatělého lososa to zatím vždycky dopadlo dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě podrobné recepty nebaví, zásadně si to ve finále také dělám spíše od ruky, no ale potom to tak vypadá:D Založíme klub zatvrzelých bordelářů!

      Vymazat
  6. To těsto mě dostalo - co jste s ním, proboha, dělali, že dopadlo takhle? :-D
    Jinak taky jsem bordelář, snažím se s tím něco dělat, ale dýl než den v kuse mi to obvykle nevydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Haha, Míšo, jsme tam četli, že máslo má být pokojové teploty... Tak jsme ho dali na plotnu a zakecali se. Bylo potom trochu teplejší, ale co, říkali jsme si, to nemůže vadit... :D

      Vymazat
  7. V tom s tím "roztaháním věcí" jsme úplně stejné :-D Dělám korálky a korálky taky vládnou našemu bytu :-D Jsou všude, ať už roztahaná dílka nebo šuplíčky s korálky. Jo a ještě jsem se poznala v náladovosti a nadávání za volantem :-D Jsem vcelku mírumilovný tvor, ale za volantem se ze mě stává furie :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha, miluju korálky, také u nás taové období probíhalo! A že ty korálky jsou ultrapotvory:-)

      Vymazat
  8. aj ja pozeram vsetky tie stupidne relacie zo zivota prosteho ludu :)) ahh dalsie inspiraciem prosim prosim!

    OdpovědětVymazat
  9. Super ses toho zhostila :). Taky jsem dost vyskakovací...a sjíždím Výměnu manželek :D

    OdpovědětVymazat
  10. ten první bod naprosto chápu, na intru na mě vychovatelky neustále nadávají, že neuklízím (naopak pro ně je to středobod vesmíru, jak není ustláno, tak člověk pomalu nemůže odejít do školy) a doma po mě vše (s velkým nadšením, jak jinak) uklízí máma :D když mě přijde vracení věcí zpátky na místo jako hrozná ztráta času)) Výměna manželek je top :D a s tím nadáváním - souhlasím, už se ani neobtěžuju doma nějak kontrolovat, sprostá slova byla vynalezena aby se užívala, navíc jsem ve věku kdy je to relativně běžné, tak si to musím užít :D a politika - tuhle jsem u rozhovoru s paní Semelovou v "Na vlastní oči", či co to bylo, málem vyletěla z kůže :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O tom rozhovoru mi ani nemluv, ježí se mi vlasy jen si na to vzpomenu:-( A souhlasím s názorem na sprostá slova!:-)

      Vymazat
  11. :D tak prát umím, vařit taky, ale bordelář jsem maximální :o)) sprostá mluva už tak nějak k mému regionu patří a Prostřeno miluju skoro tolik, co Farmáře, ovšem slovenskou verzi :o)))
    Dvě věci nechápu. Ty, která umí uvařit krém, balzám, pudr.... cokoliv.. neumí uvařit jídlo? :D asi ti to nevěřím.. :D a ta druhá věc.. kočič v šatičkách??? Jak si to dokázala? :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Farmáře jsem neviděla asi nikdy:D No, s tou kočičkou to je trik - oblečení je na ní pouze poskládané, ale fotka vyšla pěkně:D Vaření věř, ale momentálně baštím supráckou polívku, takže se opravdu plní jedno z mých milionů předsevzetí a začínám pracovat na svých skillech!

      Vymazat
  12. Ať žijí kuskusácí! Ne že bych vařit neuměla, ale jsem na to moc líná, abych vymýšlela něco náročnějšího, že jo. Sprostá slova mi z pusy taky padají, my jsme tady kraj razovity, tak se není čemu divit (hlavně když mi něco nejde)! A moc se mi líbí Tvé listové těsto, štrůdel jak vyšitý :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Štrudel jsme uložili do mrazáku s nadějí, že se z toho listové těsto vlivem chladu nějak stane, po třech týdnech jsme lehce naplesnivělou hroudu vyhazovali do popelnice:D

      Vymazat
  13. Taky se mi moc nechce verit ze clovek ktery umi "uvarit" tolik kosmetiky by neumel varit jidlo.Ja zvladnu v kuchyni temer vse od svickove po domaci chleba ale treba u vareni Ultrablandu jsem nadavala na vsechny certy:)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to mě pobavilo! :-D Jsem prase... :-D Já taky, prostě neuspořádané věci pro mnohé znamenají bordel, pro mě ne ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat
  15. Mám to podobně s neschopností uvařit něco, co trvá dýl jak 20 minut, co se musí nakládat, složitě upravovat, zahušťovat, pasírovat (říkám to vůbec správně?). Dále bych se zcela ztotožnila s chvilkovými návaly ambicióznosti, kdy si říkám, kolik toho udělám, co se všechno naučím, jak budu číst anglické knížky, jak budu skvělá, nezávislá a........no, trvá to tak 1 den a je po všem :D
    Pěkný článek, Míšo. Nejsme dokonalí a chváála Buddhovi za to (neříkám Bohu, protože Buddhismus je mi bližší ;)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ono, ta doba vaření je velkej problém!!! Zabít tím půl dne nemůžu:-) S Buddhistickým myšlením se téměř dovedu ztotožnit, miluju východní filosofie:)

      Vymazat
  16. Pěkně se nám Míša vybarvila :D Domácí práce může dělat Tom, ty budeš vydělávat! Na lenost bohužel nic nemám, jinak bych byla ideální žena už dávno, "sešity ve španělštině" mám doma v mnoha verzích...

    Děkuji za štafetu, uvidíme, jestli mám taky něco pod postelí :-)

    OdpovědětVymazat
  17. Pěkný :D náladová jsem taky a výbušná to snad úplně nejvíc. Zevláky, co na mě pokřikují posílám hned do patřičných míst. Prát taky neumím a za volantem jsem, nehorázně sprostá. I když vlastně skoro všude.

    OdpovědětVymazat
  18. .........teraz si nie som celkom istá, či si opisovala mňa alebo seba (o.O) :D
    M.

    OdpovědětVymazat
  19. Ach néééé, tys mě nominovala, to mě pak přestane ta hrstka slečen číst! :D (nééé, děkuju, moc si toho vážím a něco sesmolím! :)) )

    OdpovědětVymazat
  20. Co jsi za znamení, prosím?

    OdpovědětVymazat
  21. Já za tebou budu chodit ráda, možná ještě radši - a to proto, že jsem bordelář, výbušnina a lenoch v jednom. A pere mi taky maminka, páč jsem schopná z triška velikosti XXL udělat tričko pro panenku a to pouze s pomocí pračky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že jsme stejný umělkyně:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...