středa 5. února 2014

Saloos: Kokosový olej s vanilkou




    Díky spolupráci s firmou Saloos se ke mně dostal tento vanilkový kokosový olej z řady Kokosová péče, který, abych byla upřímná, by mě předtím ani nenapadlo si pořídit. Nevím proč, ale než jsem ho otevřela a mrkla na složení, měla jsem pocit, že na mě vyskočí chemicky vonící vanilka. No, místo toho se konalo…


    … Raffaello. Vybavíte si tu sladkou, kokosově vanilkovou vůni nejlepších bonbonů na světě? Podobný ráj na vás totiž vyskočí z tohoto kelímku. Akorát se vám rozložený chuťový a čichový orgasmus slije pouze v ten čichový a musíte se přemáhat, abyste od oleje vůbec odlepili nos.

    Velmi sympatické je mi složení. To, že mám ráda kokosový olej a vitaminy, ví asi každý čtenář mého blogu, protože obojí hojně používám. Vanilkový kokosák obsahuje bio za studena lisovaný nerafinovaný kokosový olej, extrakt vanilky, vitamin E a vitamin C. Tečka, báječné.
 


    Výrobek se chová přesně jako klasický kokosák – v závislosti na teplotě okolí je více či méně tuhý, s teplotou těla rychle taje. Roztátý olej je velmi tekutý a vhodný na celou řadu věcí. Osobně ho používám nejvíce na masáže a jako tělový olej po sprše (patlám na ještě vlhkou pokožku, aby se lépe vstřebal), zkoušela jsem ho dát i na konečky vlasů (protože kdo by nechtěl mít Raffaello pod nosem celý den), stejně jako klasický kokosák se mi ale nechce moc vsáknout (a asi nejsem vzhledem k tekutosti schopná napsat menší množství či ho rovnoměrně nanést), takže v tomto směru sahám stále spíše po Shine So Bright, jojobovém oleji nebo domácím balzámku

 
    Saloos na kelímku udává, že je olej skvělý pro regeneraci všech typů pleti včetně citlivé, vzhledem k jeho komedogenicitě ho ale na obličej raději nedávám; poučila jsem se z nepěkné reakce, kterou jsem měla zhruba před rokem. Právě díky nehezké reakci jsem spoustu času věnovala pročítáním fór  o používání kokosového oleje na pleť a mnoho lidí si ho chválí (zejména majitelky suché pleti bez akné), takže opět tu platí to, co nesnášíme, a sice,  že nic nefunguje univerzálně na všechny. O kolik by byl svět jednodušší…

    O účincích kokosového oleje obecně si můžete přečíst v tomto článku.


    Zkoušely jste některý z voňavých kokosových olejů, nebo preferujete klasiku? Jak nejčastěji využíváte své kokosáky vy? A co vy a Raffaello, taky si občas v rámci prokrastinace představujete, že jste ta baletka v bílém, která baští bonbony od ctitelů, ale zůstává tak zatraceně štíhlá? (Potvora.)

    Mějte se krásně,
    M.


    P.S. Firmě Saloos děkuji za poskytnutí výrobku a pro jistotu uvádím, že všechny názory napsané v článku jsou 100% upřímné. Výrobek bych si neváhala sama koupit. (Nejen proto, že někomu ta skvělá vůně zastřívá smysly natolik, že ho baví masírovat o něco dýl.)

27 komentářů:

  1. Mám čokoládový a caffe latte a ta vůně je něco, co donutí mě, lemru línou, se mazat nějak pravidelněji.. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mmm, Tvé parfemace znějí také úžasně...:-)

      Vymazat
  2. Ja mela cokoladovy, uzasna vune kokosu a hydratoval skvele. Pouzivala jsem pouze ale na telo.
    A Raffaello miluju:D

    OdpovědětVymazat
  3. Aach.. Rafaello? Vanilka? Kokos? Musím si tohodle krasavce pořídit. :-) Zatím mám doma jen ten klasický kokosák a používám na vlasy jako zábal nebo na tělo jako mazátko. :-) Na pleť mi po čase taky dělá neplechu, takže tam ho používám jen nárazově. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím, mně vlasy bohužel zmastí tak, že ani po umytí nejsou v pořádku:-/

      Vymazat
  4. Nedávno jsem na blogu recenzovala tuhle mňamku. Můžu říct, že by mě nenapadlo, že ho potřebuju. Ale potřebuju a nutně! Nahradila jsem s ním pěnu na holení a masku na vlasy. A tak mi rychle mizí. (Ale aspoň mám jistotu, že ho nesním :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se vždycky musím docela držet, abych ho nezbaštila:-) Na holení jsem kokosák také zkoušela, ale musím se přiznat, že mi vadil ten "mastný nános" v zoubkách žiletky, pokud se tomu dokážeš vyhnout, tak respekt:-)

      Vymazat
  5. To je náhoda! Zrovna jsem ho taky recenzovala, porovnávala s Purity Vision a psala jsem o něm sáhodlouhou ódu.
    http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Purity%20Vision

    OdpovědětVymazat
  6. Zrovna o tomhle se chystám napsat článek :) kokosáky všeobecně miluji, ale tenhle řadím na vrchol. Ta božská vůně vanilky. Na vlasy si to dávám jako zábal před mytím. Také jsem si přála, aby mé konečky voněly po burbonu, ale i při malém množství jsou prostě mastné a slepené, velká škoda. Mohu se zeptat jak jsi se dostala ke spolupráci se Saloos?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlas, ta vůně je neskutečná:-) Zkoušela jsem dávat i do mokrých konečků, ale stejně se kokosák ne a ne vsáknout, škoda. Firmě jsem napsala email, že si myslím, že vzhledem k mému zaměření blogu by mohla spolupráce klapnout, s čímž slečna/paní z PR souhlasila a spolupráci jsme navázaly:-)

      Vymazat
    2. Nevsákne se, hold zůstaneme u těch zábalů. No to jsi měla štěstí, to je pěkný :)

      Vymazat
  7. nedávno jsem si koupila kokosák, v neděli jsem tvořila bath melts :-)
    včera jsem ho zkoušela na zuby, mám problém se záněty, můžu si čistit zuby pětkrát denně a nic nepomáhá, tak uvidim..... trochu jsem mázla na pusu, kam se na to hrabe labello a zbytek na ruku.. krásně to vonělo a báječně se usínalo :-)
    na masáže nevim, nevim.... narušuje latex :-( na holení nohou jeho setsakra škoda, ale určitě se s ním někdy taky máznu a oblíznu lžičku.... :-)
    a už vím, co na něm uvařím
    ze zvědavosti se zeptám, kde kupuješ kokosový olej a kolik za něj dáš? ;-)
    díky a přeji hezký den :-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katko, kokosáků kupuji více:-) Na zuby a odličování očí Purity Vision z DM, který stojí 100 ml myslím 80+ kč, na bath melts a podobné účely kupuji potom litrové flašky s rafinovaným kokosákem, litr vyjde myslím na 160 kč. Tento kokosový olej se dá koupit v drogeriích nebo např. v eshopu Biooo, cena za 100 ml se pohybuje okolo 160 kč.

      Vymazat
  8. Hmm... Raffaello. To miluju. :D
    Jinak bych si už konečně ráda tenhle olej pořídila, ale nějak jsem se k tomu pořád nedostala. No, tak ještě počkáme. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já momentálně kokosák používám na všechno! Včera jsem s ním dělala banánové palačinky, jako jediný mi zabírá na můj šupinkatý, přesušený nos, dávám si ho občas i jako masku na celý obličej, zkoušela jsem i na vlasy, ale nešel mi potom pořádně dolů, takže jsem je musela znovu mýt, ale je to prostě můj nejlepší parťák a bez něj už si život nedokážu představit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítej v klubu maniakálních kokosových milovníků:-)

      Vymazat
  10. Hmm velmi zajímavé, jen co jest pravda :))) Zakoupím, vyzkouším, napatlu, vyživím, uvařím....ale láká mě s ním hlavně i OPM- už jsi zkoušela? :))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OPM jsem nezkoušela a popravdě se vnitřního užití trochu bojím, i když je to vzhledem ke složení strach spíše iracionální, zůstanu ale asi u klasického kokosáku:-)

      Vymazat
  11. Kokosový olej doma ještě nemám, ale tenhle se mi moc zamlouvá:)

    OdpovědětVymazat
  12. Jestli to voní jako Rafaello, tak mi to nesmí do domu, protože bych to sežrala na posezení :o)) ale zas na druhou stranu.. čistit si zuby Rafaellem? Musím to promyslet.. :D

    OdpovědětVymazat
  13. Jé, tak tohle byl můj první kokosák - ale při mé mastné pleti posloužil bohužel jako mazání na tělo a jako nejlepší lubrikant na ... :)
    PS. Moc se těším na obchůdek. Recepty jsou sice super, ale energie a ingredience chybí:)

    Hodně energie a štěstí na nové recepty přeje,
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji:-) S perfektními lubrikačními schopnostmi nelze nesouhlasit, do článku jsem to raději nepsala, abych nepohoršovala, ale... :-)

      Vymazat
  14. já mám zrovna rozepsaný článek o tom pomerančovém :D miluju ho, ta vůně je božská, nádherně hydratuje, dokonce jsem ho po přečtění článku u Claire zkusila i na holení a u mě dobrý! akorát jsem si všimla jedné věci a i když si nejsem úplně jistá, že za to může on, tak ho právě kvůli té vyšší komedogenitě podezírám - udělaly se mi pupínky ve výstřihu (díky bohu, že je zima...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, ten pomerančový si vůbec nedovedu představit, jak může vonět:-) Ty pupínky znějí, že by mohly být bohužel právě z toho:-/

      Vymazat
  15. Ja som mala taktiež možnosť spolupracovať s touto firmou a vybrala som si kokosový olej s čokoládou, mňam ♥

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...