pondělí 17. února 2014

Kdo vyhrál?





    Milé dámy, máme tu pondělí a s ním i vyhlášení soutěže, ve které se mi vás sešlo neskutečných 179. Fíha. K mé velké lítosti mohu pondělek vylepšit jen třem z vás, a myju si ruce, opět rozhodoval random (páč kreativnější losování z takového množství nepřichází v úvahu, no wow!).

    Nejdřív bych vám všem ráda poděkovala, protože se mi opět sešly naprosto úžasné komentáře, jsem ohromně vděčná za podporu a moc si cením vašich názorů, které mi ukázaly, čeho byste tu rády našly více. A najdete! Z hor jsem se vrátila sice vyčerpaná, ale celá, zkouškové mám za sebou, nový semestr ještě před sebou, třikrát hurá psaní!
 
    A teď už k samotnému losování. 



    Random poprvé symbolicky vyplivl tři jedničky, což bohužel znamená, že nám Nikča odletí do 7. nebe, ale tak věřím, že se tam bude mít taky pěkně. S těma fotkama si to autorka rozmyslí, přeci jenom nechceme, aby Nikča byla v tom sedmým nebi stará:-)




 
    Druhý balíček poputuje ke Konvičce Čajové, která ve svém komentáři mimochodem vystihla mé další plány - více těch "méně oddychových" článků o ingrediencích mám v merku;-)
 
 



    A do třetice všeho dobrého se randomova karma zacílila na pětaosmdesátku, pod kterou komentář vložila Domča:-)



    A to je k nadělování všechno. Věřte mi, nejraději bych obdarovala každou z vás, ale tak třeba zase příště, ona na sebe další soutěž nenechá dlouho čekat:-)

   Vylosované slečny prosím, aby se mi ozvaly na mail do čtvrteční půlnoci, potom bych losovala znovu.

    Mějte se krásně, 
    M.

9 komentářů:

  1. všem moc gratuluji! a pro nás ostatní, prosím prosím, ať už je to na prodej! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ááách! ^^ Už cítím jak ztrácím pevnou půdo pod nohama! :D Moc děkuju za úžasnou soutěž a taky moc gratuluju ostatním výherkyním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdo vyhrál? No já jsem to nebyla (naposledy jsem vyhrála v 9 letech cyklistický batoh v Mateřídoušce, fňuk), nicméně gratuluji, má přejícnost mi vehnala do tváří barvu svěží stokoruny... ;) Ale né, ať si to slečny pořádně užijou :) Myšlenka na bankovku mě přivádí k předsevzetí začít šetřit, ať to můžu potom všechno roztočit v tvém obchůdku :)

    OdpovědětVymazat
  4. Holkám gratuluji, byly to krásné ceny :)

    OdpovědětVymazat
  5. Slečnám gratuluji, ale taky naprosto nepokrytě závidím. :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Holkám gratuluji a přeji jim, aby si užily své výhry :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...