pátek 14. února 2014

Dneska zamilovaně

    Jmenuje se Tom. A je nejlepší. Známe se od 1.září 2004, kdy začalo naše společný trápení na osmiletým gymplu; od konce vyššího třeťáku je z nás pár. A letos potřetí slavíme Valentýna

    Rádi spolu lenošíme, cvičíme nebo chodíme na brusle. Společně upřímně nenávidíme výlety na kole. Chodíme nadšeně krmit nutrie. Oba jsme alergický na kočky, a tak s těma mýma potvorama na klíně svorně smrkáme a pšíkáme. Máme tolik našich slov, kterým nikdo nerozumí, že by to vydalo na menší slovník. Stavíme bunkry z peřin, židlí a všeho, co je po ruce, a v bunkru vychováváme tlustou plyšovou ovci Mičudu. Spolu koukáme na Futuramu, Sherlocka a Game of Thrones, spolu trávíme hodiny v Comics Pointu, spolu nezmeškáme jedinou předpremiéru Hobbita či komiksáků. A když spolu nejsme, máme alespoň svoje (námi vyrobené) zmenšeniny. Minitom a Minimíša, seznamte se.


Aby se neřeklo, zhruba takhle vypadáme.
Většinou ale nenosím pouze spodní prádlo.

    Bez Toma by taky nikdy nevzikl tento blog, protože to byl právě on, kdo tenkrát v létě vyhnal mého brouka z hlavy a z brouka se stala včelka. Prožívá se mnou každý blogový úspěch a hodiny strávený čtením cizích blogů a článků o přírodních ingrediencích mu připadaj (naštěstí) roztomilý.

    A tenhle sentimentální post si tisíckrát zaslouží, i když to sem úplně nepatří.

    Všem vám přeju krásného Valentýna a spoustu lásky!

    Mějte se krásně,
    M. 

P.S. Valentýn je komerční a lidé by se měli mít rádi po celý rok, ne jen jeden den. Se teď často říká. No, a víte co? Podobné, podle mého názoru trochu zatrpklé řeči, se dají aplikovat téměř na cokoliv. Vánoce jsou teď už převážně taky komerční svátek a rodina by se měla také scházet po celý rok. A vůbec, ať žije St. Patrick's Day, Chanuka nebo čínskej novej rok. Miluju oslavy čehokoliv!

    

28 komentářů:

  1. Ty jsi můj člověk, Míšo! Na svátky mám stejný názor. Na Valentýna si s přítelem nedokazujeme lásku, abychom se následně po celý rok zanedbávali, ale když už tady je další příležitost si někam zajít a slavit, proč toho nevyužít. Vánoce a Nový rok jsem letos strávila s přítelem a před dvěma týdny jsme doma zase slavili nový lunární rok, mně to náramně vyhovuje, aneb jak nakrmit vlka, aby koza zůstala celá :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je krásně napsané :) !!! Ať jste spolu ještě aspoň 50 let :)))

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásné! :)
    A vážně, ono je teď asi zkrátka v módě být proti Valentýnu, mně en svátek nevadí, stejně jako Sv. Patrik, na toho jsem se navíc narodila:)

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, to je krásné, zmenšeniny jsou bezva nápad :) A s těmi svátky s tebou naprosto souhlasím :)

    OdpovědětVymazat
  5. To je ale hezké :) Ať Vám to klape, a užívejte Valentýna na horách :))

    OdpovědětVymazat
  6. Jsi nejlepší, Míšo! Úplně mě to dojalo...

    OdpovědětVymazat
  7. Já tak ráda čtu takovýhle neotřelý zamilovaný články bez patetickejch zdrobnělinek a bez vyjadrřování jak z bravíčka! Víc takovejchle láskyplnejch článků :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásný..nemám ráda přiblbé zamilované statusy a články, ale právě takové popsání lásky tak jak je.. moc hezký.. a ty zmenšeniny =D .. no tak to je mazec =D .. Valentýn je krásný den (kdy si můžu vyžádat dárečky, jelikož já dárečky miluju..) Gratuluji k 3. Valentýnu =)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásný článek :) krmit nutrie? Nejsi z Hradce?:D myšáčci jsou taky můj oblíbený cíl procházek :D (jen člověk nesmí přijít až při pozdním odpoledni, pak už ocení jen mrkve a tváří se přežraně :D )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hradec mám za bukem, blíž to mám do Pardubic, jsem tak nějak roztržená mezi perníkářkou a mechovačkou:) A s ničím jiným než s mrkvema se za těma drobečkama neodvážím, ty naše jsou děsně vybíravý!:D

      Vymazat
  10. ..žiš to je doják! Ale jako v dobrym, fakt krásně napsané, hezkého Valentýna:-*

    OdpovědětVymazat
  11. To je hrozně hezký. Přeju ať vám to co nejdýl vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  12. To je tak mile..Jsem rada ze mas takovou lasku a Toma,a ze tom ma Tebe :).Hezkeho Valentyna Vam i Vasim uzasnym napodobeninam♥

    OdpovědětVymazat
  13. Velice originální popis milované osoby! :-) Tak to má vypadat! A se svátky naprostý souhlas! Krásný den :D

    OdpovědětVymazat
  14. Súhlasím s tebou, dnes už je všetko komerčné, veď je jasné že sa na tom obchodníci snažia zarobiť. :) Pekný článok, inak tie vaše slová by ma zaujímali, mala by si spraviť samostatný článok! :D

    Sweet Letty

    OdpovědětVymazat
  15. To je krásný:)
    Valentýn je sice komerční svátek.....ale já mám ráda čokoládky, vínko i dobrý jídlo,a záminka se hodí vždycky:D

    OdpovědětVymazat
  16. Krásné :) Ať vám to dál pěkně klape :)

    OdpovědětVymazat
  17. Ahojda,

    tak teda díky Tome =o)
    Btw taky mám jednoho Tomíka doma, ale teda blogy upřímně nesnáší, na holčičí kecy není. Nooo je to kus chlapa co každej den posiluje, takže by mi to k němu ani nešlo... Toť malá vsuvka...

    Jinak Valentýn, no komerční je... ALE proč se nemít rádi ještě víc? My ho nějak extra neslavíme, já teda momentálně do půlnoci v práci... ale nechala jsem doma čokošku se vzkazem =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teda taky každej den posiluju, nevím proč se to s blogy vylučuje :).

      Vymazat
  18. Jee to je pěkný, hlavně jak tě ve všem podporuje.:) Pro mě je Valentýn den jako každý jiný, nějak mi to vůbec nic neříká a nebaví mě to, ale je pravda, že obecně moc nejsem na oslavování čehokoli - Velikonoce z duše nenávidim, stejně tak moc neprožívám narozeniny a Vánoce jsou pro mě spíš stres, prostě je mi nesympatický, že se človšk musí teď hned veselit a MUSÍ dávat dárky a tak, přijde mi mnohem upřímnější darovat někomu něco jen tak, protože chci a ne protože musím...ale asi jsem v tom trochu divná:-P

    OdpovědětVymazat
  19. Aaaaaw vy musite byt uplne kjuuut parik :*-)) Nech sa vam obom dari a ste spolu stastni :)

    OdpovědětVymazat
  20. Všem moc děkuji za krásné komentáře, respektive děkujeme s Tomem, tak krásnou odezvu jsem nečekala! Doufám, že vaše Valentýny proběhly podle představ, a dalším zamilovaným dnům zdar!:-)

    OdpovědětVymazat
  21. Miluju tě za to, že miluješ oslavy čehokoliv, protože já taky! Ty řeči o komerčních svátcích a o tom proč bysme určitou věci měli dělat celej rok a ne jeden vyhrazenej den (viz teď hrozně moc lidí nepije na Silvestra) mě neskutečně vytáčej!!! Takže díky za tenhle názor, už jsem myslela že jsem jediná kdo se nebrání mít radost z toho, že se blíží nějaký datum v kalendáři :-)
    A s Tomem jste roztomilý, ať Vám to vydrží! :-)

    OdpovědětVymazat
  22. Vzkaz pro Toma: Drahý Tome, děkuju, mooockrát děkuju za to, že díky Tobě je tento blog! Buďte spolu šťastní!!! =o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač, bylo mi od začátku jasný, že Míšin blog bude parádní ;-).

      Vymazat
  23. Jako kdybys psala o mně (taky Michaela) a o mém Tomáškovi :-). Až na ty výlety na kole, místo nich nenávidíme kuřecí játra :-D. Taky mě nedávno dokopal k tomu, abych si udělala blog a je to super. Moc vám to přeju ať vám to vydrží co nejdýl. A díky za tento blog:-).

    OdpovědětVymazat
  24. Téda, vy jste krásní :-D.. Je fajn, že máte tolik společného :-). A s tím P.S. naprosto souhlasím, každý rok slyším lidi nadávat jak na Valentýna, tak třeba i na ty Vánoce.. Vždyť je to přeci fajn :-)

    OdpovědětVymazat
  25. Pěkné láskyplné vyjádření! ;-) bára.kára

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...