neděle 2. února 2014

DIY: Angels on Bare Skin


    Znám hodně slečen, které mají zkušenosti s proslulou čistící roládkou Angels on Bare Skin od Lush, neznám jedinou, která by jí naprosto nemilovala. I u mě se jednalo o první zážeh lásky k anglické firmě. A přitom je AOBS něco tak jednoduchého, že vyrobit to doma zvládne každý. A stačí k tomu pár ingrediencí, na něž jsou náklady minimální. 




    Budete potřebovat:
  • mandle
  • jíl (marocký je dle mého názoru příliš hrubý; použila jsem jemný zelený jíl, uvažovala jsem ještě o růžovém, ale ten jsem si tak zamilovala, že ho používám sám o sobě; Lush používá kaolín) - např. zde
  • glycerin - např. zde
  • růžovou vodu (popř. čistou destilovanou vodu)
  • sušenou levanduli
  • na fotce je i vonná silice; Lush jich používá hned několik, já jsem ale fanda co nejjednodušší péče o pleť a veškeré esenciální oleje mi připadají zbytečné, zvláště když výsledná roládka voní po levanduli báječně sama o sobě díky sušeným kvítkům - tudíž jsem EO nepřidávala

    Postup je opravdu jednoduchý. Mandle najemno rozemelte; nepodléhejte tendenci nechat je hrubší, potom se s peelingem hůře pracuje. Smíchejte s jílem v poměru 8:3, přidejte jeden díl levandulových kvítků a promíchejte. 


    K suché směsi přidejte 1 díl glycerinu a 1 díl růžové vody. Ze směsi si vypracujte své AOBS! Skladujte ve vzduchotěsné nádobce v lednici.

    Použití asi většina z nás zná. Trošku roládky smíchejte v dlani s pár kapkami vody, rozmíchejte v jakési blátíčko, které obličej krásně vyčistí, zbaví odumřelých buněk, zároveň ale nechá váš obličej jemný a vyživený. 



    Co vy a slavní andílci? Také je tak zbožňujete? Čím momentálně čistíte vy? A která roládka je vaše nejoblíbenější?

    Mějte se krásně,
    M.


P.S. Mí andílci jsou tmavší kvůli tomu, že Lush používá kaolín a já jsem sáhla po zeleném jílu.


42 komentářů:

  1. Úžasný! Kéž bych nebyla tak levá :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani, tohle zvládne vážně každý, je to jednodušší, než udělat těsto z prášku:-D

      Vymazat
  2. Já ještě nezkoušela, ale zaujala jsi mě :) Možná do budoucna zkusím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vyzkoušej, a už nebudeš chtít nic jiného:-)

      Vymazat
  3. Hezkýý! No řekni mi, co Ty neumíš od Lushe vyrobit? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bylo by třeba zajímavý vyrobit šampon :-D

      Vymazat
    2. Vsadím boty, že i tohle Míša za chvíli dokáže, a určitě ještě lepší než od Lushe!

      Vymazat
    3. No, to já bych si ty boty, Claire, radši nechala, z šamponů mám zatím respekt:D

      Vymazat
    4. Máš mou plnou důvěru a mé boty v sázce :D Je to jen otázka času ;)

      Vymazat
  4. Ja teraz používam Brusinkovú štolu a tá je naozaj dokonalá.:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je snad jediná roládka (kromě Herbalism, která mi smrdí), co jsem nezkoušela:-)

      Vymazat
  5. O tom slyším poprvé :) Ale vypadá to fakt dobře :)

    OdpovědětVymazat
  6. To vypadá jako věc, kterou bych mohla zvládnout bez složitějších příprav a propočtů, výborně. :) Bude i článek o růžovém jílu? Nebo už byl a já ho přehlédla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An, zmákneš levou zadní! O růžovém jílu budu psát velmi brzy:-)

      Vymazat
  7. To si děláš pr.el.... to je první co mi vylítlo z pusy když jsem dneska uviděla Tvůj příspěvek:o) AOBS je božská, řadím se k jejím milovníkům a nenapadlo by mě, že vyrobit jí je tak jednoduché. Boží...určitě časem vyzkouším...Já tu pleť nesmím moc čistit zjištuju, protože pak se mi mastí a špiní o to víc, takže až dojdou momentální čistítka...Jen abych to nepopletla až se k tomu dostanu, toho jílu je 8 dílu na 3 díly mandlí nebo naopak? Projistotu:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také nečistím bůhvíjak, čím jednodušší je má péče o pleť, tím lépe pleť vypadá:-) Jsou to tři díly jílu na 8 díů mandlí, asi to v článku nějak poupravím ještě:-)

      Vymazat
  8. Vypadá to jako pěkná kejda:D Ale fakt mě to zaujalo, super:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, bůhvíjak libě to nevypadá, ale je to super věc:-)

      Vymazat
  9. Tak tohle je perfektní! Nutně si musím splašit jíl :D

    OdpovědětVymazat
  10. Vypadá to opravdu jednoduše, roládku od Lush jsem nezkoušela, tak snad zkusím aspoň tohle :)
    A glycerín se dá koupit normálně v lékarně?

    OdpovědětVymazat
  11. Tak to je vážně PARÁDA!! Jsi šikulka. Zkusím koupit glycerin a jdu do toho!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, děkuju, ale opravdu to není nic složitého!:-)

      Vymazat
  12. Myslíš, že je to vhodné na každodenní čištění ? Vím, že jsou ty mandle namleté, ale přesto mi to přijde až moc peelingové na každodenní očistu. Od Lush jsem uvažovala nad Ultrablandem, nepřipravuješ jeho domácí verzi?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. AOBS je velmi jemné čistítko, které si myslím, že je na každodenní čištění naprosto v pořádku:-) Ultrabland mám také, používám ho jako balzámový odličovač (což on v podstatě je) a inspirovala jsem se jím při výrobě odličovacího balzámu, na který recept na blogu už někde je:-)

      Vymazat
  13. Já u Lushe pokukuju spíš po Dark Angels, ale nemám zatím vyzkoušeno ani jedno. A čím čistím, dorazila jsem peeling od Lumene a teď zkouším meruňkový od Yves Rocher - žádná sláva to teda není. :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, s Lumene žádnou zkušenost nemám, ale k Yves Rocher jsem si vypěstovala, ani nevím proč, jakýsi odpor a nic mě od nich neláká:D

      Vymazat
  14. Glycerín sa kde prosím ťa dá zohnať? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Měl by být dostupný i v lékárnách;-)

      Vymazat
  15. Míšo, kde nakupuješ ty kosmetické suroviny?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivanko, psala jsem na to článek, na který je trvale daný odkaz v pravé postranní liště; jmenuje se "Kde nakupovat suroviny na DIY & Jak by měla vypadat začátečnická sestava?", tam bys měla najít všechny mé zdroje.

      Vymazat
  16. Děkuju, už to vidím. Blog jsem objevila nedávno, nestihla jsem ještě pročíst všechno. Jsi úžasná studnice inspirace. V našem českém rybníčku toho není mnoho a přiznávám, že jsem líná číst zahraniční blogy. :-)

    OdpovědětVymazat
  17. já se teď rozhoduju mezi andílkama a good times, s oběma jsem hrozně spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  18. Nutně potřebuji ten odličovací balzám! S obyč olejem už mě to neba. Už se rýsuje obchůdek?? :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad to tento víkend spustím do provozu:-)

      Vymazat
  19. Ahoj,
    nejdřív bych ti chtěla říct, že jsi neuvěřitelně inspirativní :) Tvůj blog neznám ještě ani měsíc a už mám vlastní balzámy na rty a peeling :D Ani nevím, jestli to všechno spotřebuju, ale baví mě to vyrábět ;-)
    A teď dotaz přímo k článku: Není tam glycerinu moc? Popřípadě jde ho dát méně a naopak přidat víc vody? Mám totiž místy suchou pleť, tak se pro jistotu ptám. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hezeble, děkuji za pochvalu a jsem ráda, že se míchání daří a že Tě tak chytlo!:-) Co se glycerinu týče, já osobně bych ho dala klidně i více, způsobuje hezkou mazlavost a nevysychavost směsi. Pokud bys upřednostnila menší množství, proč ne, ale myslím, že Ti bude roládka více vysychat. Jinak glycerinu bych se na tu chvilku čištění nebála:-)

      Vymazat
  20. Objevila jsem tvůj blog a jsem prostě nadšená. Miluji DIY. Jen pořídit všechny základní suroviny, je poněkud náročnější :-) a tak musím hezky postupně. První na co jsem si pořídila přísady je právě tahle roládka a právě jsem jí vyrobila. Už se moc těším na její použití.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem moc ráda, že se blog líbí!!! A dej vědět, jak jsi s roládkou spokojená!:-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...