úterý 7. ledna 2014

Mycí tag


    Dvě Verunky vytvořily tag o cachtání, který já naprosto miluju, a dokonce mám tu čest být jednou z blogerek, které ho mají šířit do světa. No znáte mě, já se rozepíšu ráda, a tag tu dlouho nebyl. Tak jdeme na něj!


    1. Vana nebo sprcha?

    Bože, vana, vana, vana, a když je velká a rohová, tak je to vůbec nejlepší! S odkládacím místem na jídlo a na spoustu mycích propriet. Teď máme takovej long-distance relationship, na koleji vany jaksi nejedou, ale o to víc se těším na víkendy domů a přes týden na vanu s bolestí v srdci myslím pokaždé, když se ploužím do sprchového koutu, a ta bolest je dvojnásobná (a někdy nejen psychická), když si potřebuju holit nohy.


    2. Proč?

    Protože ve sprcháči se nemůžu válet v pěně, soli, olejíčku nebo čemkoliv podobném. Protože ve vaně můžu poslouchat audiobooks, jíst, číst si, učit se, podřimovat, lakovat si nehty (jo, vážně) a dělat si závoj z vlasů okolo hlavy. A co si budeme povídat, horká vana s panem dokonalým nemá chybu.

    Ve sprcháči padám, kloužu se, nepohodlně sahám po mycích potřebách ven, každou chvíli zavadím loktem o regulaci teploty, takže se buď šíleně opařím, nebo na sebe pustím led, a i když mám tu správnou teplotu, je mi furt zima, páč ve sprcháči prostě není možný bejt pod vodou celá najednou.


    3. Ráno nebo večer?

    Hmm... Když už sprcha, tak raději ráno, vana kdykoliv během dne. Nebo radši celej den. Jenom škoda, že nefandím té svraštělé kůži na prstech, brr. (Ale rozhodně jsem s tím víc v cajku než mladší ségra. Té jsem ve čtyřech letech namluvila, že se na to umírá a že jí už nezbývá moc času. Zadek mě bolí doteď.)


    4. Bez čeho si svůj mycí rituál nedovedeš představit?

    S vanou je to pěkné v tom, že je každá koupel jiná. Občas sáhnu po bath melt, občas po koupelové soli, často se koupu s čistým přírodním olejíčkem, jindy zase s bath bombs. Občas tam naházím sušený kytky, ačkoliv je otrava je tahat ven. Od té doby, co jsem si začala kosmetické blbosti do vany vyrábět, je koupání ještě větší zábava, než dřív. Ve vaně je pro mě důležitá mořská houba, před vanou kartáč, po koupeli tělové máslo nebo olej. Takže si dovedete představit, že tím vším strávím klidně víc, než hodinu.

    Ale tak člověk potřebuje relax, žejo. A mě by zajímalo, jak je na tom třeba taková Anna Ananasová z 50 shades of Anna nebo Jenn z The Huge Lover's blog!



    Jak jste na tom s koupáním vy, vana nebo sprcháč? Prožíváte koupel jako já, nebo je to pro vás čistě rutinní záležitostí?

     Mějte se krásně,
     M.

34 komentářů:

  1. Já jsem tedy cachtací začátečník, protože jsem se vždycky bála, co to s mojí kůží udělá :-/ každopádně by mě ale osobně zajímalo, co děláš po koupeli, resp. musíš umýt vanu? :) A teda historka se s mladší ségrou mě neskutečně pobavila!! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ségra to se mnou neměla jednoduchý, buď jsem předpovídala smrt jí, nebo jsem hrála, že jsem mrtvá; asi nebude náhodou, že v první třídě pro ní bylo největší tématem, jestli se chce nechat zpopelnit nebo pohřbít... :D

      Po koupeli vanu mýt musím (v 99% případů, protože mám ráda tu "mastnou" vodu), ale za ten požitek mi to stojí:-)

      Vymazat
    2. Tak tohle je ještě lepší než umírání na svraštělou kůži. Chudák sestra, půjdeš do pekla, kde budou jenom sprchy! :D

      (Já radši dlouhéééé sprchování, ale se doma paradoxně sprchuju ve vaně, byť máme sprcháč.. a taky si ve vaně radši myju vlasy.. a taky máme do vany takovej bublací masírovací relaxační cosi.. asi by se ti to líbilo. :-) )

      Vymazat
  2. No s tou ségrou jsi mě vážně dostala:D Chudák malá!
    Parádní tag, tak se do něj teda pustím!:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, těším se na počtení!:-) Ségra mi to teď bohatě oplácí, neboj:D

      Vymazat
  3. Pobavila jsi mě, chudák sestřička :D
    Za mě jedině sprcha, nemám ráda vanu, nudím se tam a nevím, co mám ve vaně dělat :D Pro mě je to hrozná ztráta času. Navíc nemám ráda ty varhánky. Ale je pravda, že preferuju vanu jako mycí zařízení více než sprchový kout. Lépe se mi ve vaně holí srst a také jsem zvyklá si mýt vlasy v předklonu a v koutu je to dost nepohodlné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ve vaně většinou nic nedělám, ale o to víc si to jsem schopná užít:D Tyjo, vlasy v předklonu, nebolí tě z toho nohy? Já nejsem schopná vydržet ani minutu, když to na koleji takhle ve spěchu řeším:D

      Vymazat
    2. Bolí, bolí mě z toho nohy, bolí mě z toho záda, čím jsem starší, tím je to horší :D Mám navíc husté vlasy, který myji celkem dlouho, takže si umíš představit, jak moc se pokaždé na mytí hlavy těším :) Ale jsem na to zvyklá už odmala, nějak si neumím vlasy umýt ve stoje :D

      Vymazat
    3. Moja najhorsia kupelnova nocna mora je "americka" sprcha teda hlavica sprchy napevno primontovana na stene. Neznasam, ked mi po chrbte a nohach steka sampon s uvolnenymi/vypadnutymi vlasmi. Brrrrr ..... :(
      Radsej si vlasy neumyjem akoby som si ich mala umyvat v stoji. Ja si ich este aj v sprchovom kute umyvaj v predklone! A tiez ma pri tom bolia nohy a krize :)

      Vymazat
    4. Mluvíš mi z duše, taková sprcha je opravdu noční můra. A ve sprchovém koutu si také myju vlasy v předklonu, když je ten sprchový kout moc malý, abych se tam ohla, tak holt stojím venku s hlavou v koutě :D Ale Míša psala, že si vlasy myje vleže, což by pro mě bylo asi přijatelnější než ve stoje, ale nikdy jsem to nezkoušela :)

      Vymazat
  4. Chudák ségra, Ty jsi chtěla mít prostě vanu pro sebe, to Ti nikdo vyčítat nemůže! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, a neměla, představ si, naši mě s ní pořád strkali do jedné, a sestra jednou chytla ve školce nějaké bradavičky, jmenovaly se myslím molůzka, před rady babičky - zdravotní sestry mě rodiče nadále strkali se sestrou do jedné vany, sestře bradavičky zmizely, ale já mám šeredné malé jizvičky na vnitřní straně obou stehen dodnes... :-/

      Vymazat
  5. Já tvůbec nechápu, jak vana funguje. Totiž, to tě přece neumyje, když e cahctáš ve vlastní špíně, ne? A co teprv, když se cachtáš ještě ve smytém šampónu nebo pěně na holení? To jako fakt? Doopravdy se ptám...včera jsem to už vyzvídala u Verunek...já se asi totiž nikdy "nevanila". Teď mám vanu u přítele, ale nenapadlo mě nikdy si do ní lehnout...navíc si nedokážu představit, jak budu vleže mýt vlasy...nějak mi to nedává smysl :D. A ve vaně jsem ani s nikým nebyla, já se snažím nechodit před přítele nahá, abych ho neodradila :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na ní zvyklá odmala, pro mě bylo novým konceptem spíše sprchování, naši mě vždycky šoupli do vany a byl na pár minut klídek:-) Rozhodně to neberu tak, že bych se cachtala ve vlastní špíně, jednak si nikdy nepřijdu tak špinavá, aby mě to vůbec napadlo, jednak se po té půlhodince ve vaně osprchuji, abych ze sebe právě šampon, pěnu a podobné dostala. Mytí vlasů v leže je ta nejpohodlnější věc, můžes pod vodou kroutit hlavou ze strany na stranu, vlasy vlajou, mně je to děsně příjemný a když si myju hlavu, dokážu tímhle strávit ve vaně ve finále klidně pět minut:-)

      Tak vanu někdy s přítelem zkuste, nehraj tady na nás, že se mu nelíbíš, ty kecko! Já to zbožňuju jako relaxaci a kdykoliv se k vaně spolu dostaneme, beru víno, olivy, zapaluju svíčky, napouštim vanu a cpu do ní všemožné olejíčky:-)

      Vymazat
    2. To zní lákavě :). Ale příteli se bohužel asi nelíbím nebo nevím, každopádně myslím, že někdo s mýma špekama by se líbil jen zoufalci a on zoufalec není :D! Včera jsem vyzkoušela vanu poprvé a bylo to zajímavý...aspoň mám motivaci na další nákupy - věcí do vany :D

      Vymazat
    3. Kdyby ses mu nelíbila, tak s tebou asi není, že jo.. Achjo, holka, kdybys měla metr padesát a sto dvacet kilo, tak neřeknu, ale podle fotek jsi úplně normální a rozhodně ne špekatá. Vím, že je to jako házení hrachu na zeď a stejně tvůj postoj k sobě samé nezměním, ale je to hrozná škoda. Já mám špeky (a určitě větší než ty), ale příteli se líbím, dává to najevo, i to občas říká, takže bych si nikdy nedovolila o tom pochybovat nebo říkat, že by musel být zoufalec, abych se mu líbila.

      NF

      Vymazat
  6. Ta úvodní fotka.. :o)))))
    Jinak absolutně souhlasím ve všech bodech, dokážu ve vaně ležet hodiny, číst si, jíst, podřimovat.. jen to lakování nehtů jsem ještě nezkoušela, ale dobrý nápad!
    Ad ségra.. kruté, ale dobré.. :o))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta fotka mě taky dostává, obecně mi mokrý zvířata přijdou k popukání, škoda, že by mi naše kočky vyškrábaly oči:-)

      Vymazat
    2. Náš pesan mi při koupání asistuje, tlapičkama se opře o vanu a ochutnává vodu.. :o)) evidentně milovník olejů :o))

      Vymazat
  7. Taky jsem pro vanu!! :)) když není čas, tak se dá osprchovat i v ní (máme rohovou se zástěnou, tak to nikde necáká) a když čas je, tak není nic lepšího než se do ní naložit :))

    OdpovědětVymazat
  8. já jsem pro vanu všemi deseti, nejradši bych se v ní napářela celej den:)!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně vana! Ve sprše taky vždycky mrznu :-D Já jsem zase jako cca desetiletá během společné koupele řekla své o 4 roky mladší ségře o tom, jak se vlasy mají splachovat studenou vodou, aby se jí leskly (asi informace z Bravíčka :-D) a hned jsem to na ní vyzkoušela. No, řvala tak, že na nás táta vlítnul :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D To jsem na sobě já provozovala dobrovolně, taky za to mohlo něco typu Bravíčko, možná Top Dívka... Ale čím jsem starší, tím víc mrznu, tak už na to kašlu, i když by to mělo být dobré, zmírňovat rychlost maštění vlasů a uzavírat vlasové folikuly:)

      Vymazat
  10. my máme naštěstí vanu, tak jednou týdně si ji napouštím, jinak se v ní prostě jenom osprchuju, přece jen se nechci (a nemám čas) každý den nakládat. ale miluju pořádnou pěnu! i když poslední dobou jsem zkoušela nějaké ty bath melts a je to krásně krémové... jen mi vadí ta průhlednost vody, přijde mi divné, jak jsem vidět :D :D
    ad holení ve sprchovém koutě - nechápu, jak na to :D když jsme na dovolené, tak si ho vždycky pořádně vyčistím a prostě si do něj sednu (když je extra malý, tak je to s mojí výškou fakt sranda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sadnut si do "cudzieho" sprchovacieho kuta na zem? To nerobim ani doma. Mas moj obdiv. Uprimne. Ja sa na dovolenke prip. sluzobke sprchujem vo flip-flopoch aj v 5 hviezdickovom hoteli. Kedy som tam mala stupit bosou nohou asi by som sa potom musela nalozit cela do Sava. Dalsia z mojich fobii :)

      Vymazat
    2. Já jsem taky docela hygienik v tomto ohledu. Žabky to jistí :D K tomu holení: asi to bude znít obskurně, ale buď hodím nohu na zeď, nebo normálně holím ve stoje, jde to úplně v pohodě :)

      Vymazat
    3. S vyčištěným sprcháčem bych asi neměla problém, ale v sedě bych ty nohy nezvládla, holím se ve stoje, i když je to otrava, pořád ztrácím rovnováhu a tak vůbec, no prostě vana je vana:-)

      Vymazat
    4. Ja si holim nohy tiez v stoji. Aj ked sa sprchujem vo vani :) Len vana je lepsia v tom, ze si na jej okraj vylozim nohu a je to pohodlnejsie. Za posledne cca 3 roky som sa nekupala ani raz. Zo zdravotných dovodov. Ale vôbec mi to nechyba. Sprcha 1-2 krat denne mi uplne staci.

      Vymazat
    5. no já ho drhnu, vozím si s sebou dezinfekci :D nevydržela bych si holit lýtka ve stoje, stehna jakž takž

      Vymazat
  11. Sprchu, nejraději sprchu. Sedět ve vývaru vlastního bordelu mě jaksi nebere. =D Jako malá jsem koupání ráda měla, ale poslední 4 roky co bydlím v současném bytě se mi to znechutilo. Vanu máme, ale tak malou, že pokud chci mít ponořené nohy, jsou od pasu nahoru mimo vodu, když chci mít ponořené tělo, chce to hodit nohy na poličku nad vanou. Koupání ve dvou nehrozí, já mám 177 cm a přítel 185 - to by byla dobrá komedie. =D. Nikdy netrefím teplotu vody, která by mi vyhovovala. Navíc profukuje pod dveřmi a táhne tam zima. Utopila jsem jednu svou knihu a od té doby je s koupáním konec. Raději sprchu, během 20 minut tam stihnu všechno od holení celého těla po pucování ksichtíku až po mytí a péči o vlasy. Když se chci mít jó dobře, pustím si k tomu na malé repráčky mptrojku. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...