úterý 3. prosince 2013

Vánoce: Bižu, hadry a mejkap vánočního maniaka

 
    Taky máte rády takové ty články "na čumendu"? Já na ně musím mít vyloženě chuť, ale pak nadšeně čumím všude možně. Jakmile článek zavání osobním přídavkem, zapnou se mi senzory zvědavosti a už si jedu. A předpokládám, že jsme v tomhle ženský všechny stejný.

    A tak jsem sepsala článek na čumendu, počítám ho jako premiéru, protože toho nemá moc do činění se zbytkem blogu. Ale tak víte co. Vánoce. (Sama nevim co. To je divnej úvod.)
 
    Každopádně. S úderem vánočního času ztrácím trochu na své, už tak chabé, důstojnosti a ověšuji se vším možným a nemožným, abych světu ukázala, že tady ty Vánoce fakt už skoro jsou. Mně samotný totiž hrozně zvedne náladu, když někoho podobně naladěnýho potkám, ať už má santovskou čepici (kterou teda vytahuju fakt až tejden před Vánocema, máte jí na první fotce, ta je krásná, co?) nebo uši ověšený vánočníma proprietkama.

    Jo, ty ozdoby na první fotce jsou zlomek mé sbírky vánočních náušnic, se kterýma chodím fakt nadšeně. Sklízím s nimi o dost úsměvů víc, než je obvyklý, sem tam mě někdo zastaví a pochválí, já se culím na oplátku a vůbec je to v tý zamračený Praze najednou víc fajn. (Jenom doufám, že to nejsou takový ty soucitný úsměvy.) Vánoční ozdoby kupuju v obchůdku Nanu Nana, mají poměrně velký výběr, jedna malá koulička stojí tuším dvacku, takže to fakt nikoho nezruinuje.

 
    Vánoce jsou taky jediným časem, kdy nosím sponku. Jakože fakt sponku, takovou tu, co jsme ve školce všechny nosily na ofině. Je červená, má na sobě hlavičku Santy Clause a nosím jí zhruba od šestnácti. Láska, co trvá.


    Poslední dny málem nedám ránu bez zlatého okřídleného  prasátka. Z krku ho sundávám pouze na cvičení a do sprchy, většinou spolu i spíme. Možná proto už ztratil chudák jedno křídlo. Jo, a jmenuje se Eman. U mě doma se skoro všechno nějak jmenuje.


    Emanovi hrdě konkuruje sněhulák, který je novým přírůstkem do sbírky vánočních kravin. Kdyby mi z prstu lehce nepadal, taky ho skoro nesundávám. Momentálně ho mají v Sixu za poměrně příznivou cenu a dost bažím i po sněhulákových kolezích z vánoční kolekce. Třeba takovej náramek, co šíleně cinká, jů!


    I na oblečení mám ráda Vánoce, i když se trochu víc krotím. Miluju pánský trenky, miluju Snoopyho a miluju Vánoce, takže tyhle z céáčka nosím jaksi celoročně. A přítel taky. Máme každej jedny, abychom si nezáviděli. Tričko ze Zootu mám z minulého roku a objednávala jsem jich pár i rodince. Motivů je spoustu, kromě Ježíška můžete lásku vyjádřit i kaprovi, cukroví, kocovině a spoustě dalších vánočních radostí. Myslím, že tohle triko je super dárek.


    Makeup přizpůsobuju ročnímu období běžně, kolem Vánoc se ale od mého standardu liší asi nejvíce. Zamilovala jsem si lak z loňské kolekce Crystalliced od Essence a strašně si přeju, aby podobný ještě někdy splácali, protože nic zimnějšího neznám. Bílá barva s lehkým odleskem do růžové a sem tam nějakým třpytivým kouskem je prostě úžasná. Z té samé limitky jsem si zamilovala i oční stíny, který jsou tak správně zmrzlý, jen škoda tý mizerný výdrže. Pusu poslední dobou patlám rtěnkou v tužce od Avonu, která je překvapivě super, sice poměrně vysušuje, ale výdrž je nekonečná.

    Jak jste na tom vy? Také máte nějaký makeup, šperk nebo kus oblečení spjatý s Vánoci? Usmíváte se na lidi v santovských čepicích upřímně, nebo s lítostí? Milujete pánský trenky?

    Mějte se krásně,

    M.

21 komentářů:

  1. Haaa som myslela, ze ako super zazartujem s otazkou, ci to su na prvej fotke tvoje vianocne nausky..a no to fakt su :D Aaale vies, co sa nosi tento rok?? ;)
    http://s3-ec.buzzfed.com/static/2013-12/enhanced/webdr03/2/13/enhanced-buzz-31019-1386010299-26.jpg

    a ta mikulasska sponka je velmi mila :) tym, ze sa pouziva len par dni za rok, sa ani tolko nenici, ze :) este ti aj do 30tky bude sluzit!

    Aby som nezabudla...konecne mam aj ja giveveeeej! Tadaaa (a teraz sa modlim, aby som odkaz napisala spravne:

    Malá Mikulášska Givevejka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D:D:D Haha, ta Miley pobavila, tohle fakt na uších nechci:D Co do třicítky, do hrobu jednou s Mikulášem/Santou půjdu!:D

      Vymazat
  2. já jsem zrovna včera koukala na vánoční stojan v Claire's :) měli nádherné náušnice, nakonec jsem si koupila sadu sponek, aby mi pod stromečkem držela ofina stylově :D měli tam i ty náušnice, samozřejmě s napálenou cenou, dokonce i z velkých koulí! a k tomu náhrdelník, ale to už mi přišlo trochu moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, no vidíš, v Claire's jsem se ani koukat nebyla! Bez náhdrelníku bych asi taky vydržela, ale Nanu Nana může čekat další útok, moje oblíbený se mi podařily minulej rok po Vánocích rozflákat a chyběj mi ve sbírce modrý a zlatý:)

      Vymazat
    2. já tyhle malé koule kupuju v Tchibu, protože mám většinou na bytě jenom větve a na ně mi stačí menší ozdoby... a ve Spenceru nebo v Ikea mají úplně mini kouličky a ty dávám vždycky na dárky :) miluju balení dárků, na tom se vždycky vyřádím (docela mě překvapuje, že na to, jak jsem manuálně nezručná, tak dárky balím hezky a vždycky za to dostanu pochvalu :D)
      jo a samozřejmě už mám na ploše počítače vánoční motivy - jestli máš Windows, tak je to motiv Zdobení stromečku :)

      Vymazat
    3. Taky mě balení dárků hrozně baví! Většinou dělám každému jinou jmenovku z nejrůznějších materiálů, teď plánuji přidat rolničky, vánoční kouličky zní moc pěkně:) Jinak já mám na ploše zase Sněhuláky:D

      Vymazat
  3. Super clanek. Vic takovych. Mas odvahu nosit takove nausnice. U nas by na me kazdy hledel jak na blazna, ale u vas v Praze je to asi lepsi;-) ja bych se na tebe urcite uprimne usmala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky!:) Já je zvesela nosila i po Pardubicích, a tam jsem byla chválená víc, tady v Praze je fakt, že to vůbec extravagantní není, za jednu procházku kolem hlavního nádraží potká člověk postaviček na napsání knížky:D Jen směle do nich!:)

      Vymazat
  4. Celý prosinec nosím náušnice a přívěsek hvězdičky v různých barevných kombinacích, vždycky se toho celý rok nemůžu dočkat:-) Akorát teda ještě vánočni prstýnek musím dořešit a trenky taky takové nějaké potřebuju! Zatím máme s mámou připravené aspoň vánočni kravaty pod stromeček.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, další podobnej maniak, super! Kravaty zní úžasně, že bych něco zkusila navěsit na tátu?:) Prstýnek seženeš třeba v tom Sixu, mají takových různých motivů že jsem si nemohla vybrat!:)

      Vymazat
    2. Si piš!:-D Akorát nás mrzí, že nemáme nic pořádného pod stromeček, máma hledala nějaké svetry zajímavé na ebay, ale prý slabota:-( Naši chlapi taky kravaty dostanou, sice se ksichtili, ale jsou smíření:-D Akorát je ai nebudou chtít zapínat- ony i blikají a hrajou koledy, boží:-DDD

      Vymazat
    3. :D Nádhera, to musim sehnat! Ty svetry mají pěkné v F&F, já si brousila zuby na svetry z Christmas FM, loni měli krásnou vánoční kolekci a letos nic:(

      Vymazat
    4. Holky, já taky potřebuju vánoční svetr se sobama, chci dát O. měkouše!! =D takže ve F&F?

      Vymazat
    5. Jojo, psala o nich Sue z Peackaples:)

      Vymazat
  5. Ach ne! Takže nutně potřebuju ty vánoční Snoopy trenky na spaní a triko I love Ježíšek! =D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Se Snoopym držím palce, páč jsme je kupovali už před dvěma rokama - ale v C&A mají tyhle věci na Vánoce pořád, vždycky tam v prosinci začínám chodit a slintám nad dalšíma trenkama:D I love Ježíšek je boží, a ani ne moc drahý!:)

      Vymazat
  6. Ja si vanoce uzivam se sluchatkama na usich a ted diky tobe s vanocnim radiem :). Stromecek nekdy vytahnu uz div ne v listopadu (nazdobenej, z kumbalu) nebo taky az na Stedry den :D. S nim vytahnu par slamenych ozdob a tak, ale nijak to neprehanim, ja si spis uzivam tu pohodu vanocni, zadny stres :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to rádio je návykovka!:) Já si díky škole té vánoční pohody užívám méně než bych chtěla, ale už se těším, až ji dodělám a budu relaxovat a užívat si a píct od půlky prosince:)

      Vymazat
  7. Ježiiiš, ty náušnice, to je paráda! Já sama bych asi odvahu neměla, vytahuju maximálně sněhové vločky, ale potkat tě někde s ozdobami na uších, asi se usmívám celý zbytek dne:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vločky jsou taky super:) Ale ono to pod těma vlasama tak nápadný není, neboj se kouliček!:)

      Vymazat
  8. taky všechny věci doma pojmenovávám (dokonce i kytky :D) a sponka je superská:-)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...