pondělí 23. prosince 2013

Naposledy v roce 2013; a vřelé díky

    
    Právě jsem dozdobila asi miliontej perník, v pokoji mám po podlaze poházené odstřižky balícího papíru a stužky, poslouchám Elvisovo vánoční CD a až dočtu Gatsbyho, vrhnu se na Vánoční koledu, tenhle advent už potřetí. Bez vánočních ozdob v uších nejdu už ani ráno do koupelny a jsem permanentně nalitá svařákem, ač jsem po zbytek roku téměř abstinent. Pořádně pro mě začaly Vánoce a to v mém případě znamená bezinternetové období - notebook zapínám pouze v případě, že nutně potřebuji stáhnout vánoční film, poslouchat Christmas FM nebo zkontrolovat maily kvůli škole - a tento rok poprvé i kvůli blogu a akutním komentářům týkajících se kosmetického vaření. 

    Rozhodla jsem se dát blogu prázdniny a nové články smolit až po Novém roce. Asi to je všude stejné, Vánoce jsou sice svátky klidu, ale člověk je pořád na návštěvě; tento rok to mám o to hekičtější, že jedeme s partou na chalupu slavit Silvestra téměř na týden. Články by se objevovaly sporadicky, a když už, tak pravděpodobně odbyté (nebo poznamenané přemírou svařáku). Čehož se snažím vyvarovat.
   
    V posledním příspěvku roku 2013 bych vám chtěla všem hrozně poděkovat.
 
    Když jsem v létě zakládala blog, vlastně na popud mého úžasného přítele, kterého to celé napadlo (když viděl, že denně pročítáním blogů trávím až neslušné množství času), ve snu by mě nenapadlo, že do Vánoc budu mít přes čtvrt tisíce (!!!) pravidelných čtenářů a spoustu dalších návštěvníků každý den, nehledě na neskutečné číslo milých komentářů plných podpory.
 
    Úplně mě to dojímá, neexistuje lepší slovo. Když si uvědomím, že denně přečte to, co si tu smolím, množství lidí, které představuje více než třetinu lidí mého malého městečka, je to neskutečný pocit. Díky. A udělám vše pro to, abyste se sem i v roce 2014 rády vracely a aby vám byl blog stále přínosemAčkoliv nebudu přes prázdniny přispívat, rozhodně to neznamená, že bych "nevařila". :-)
 
    Takže - užijte si Vánoce na maximum. Dávejte bacha na kosti při večeři. Zkuste se nezadávit salátem, pokud držíte celý den půst a následně hltáte (jako třeba já). Nezapalte stromeček prskavkou a přeji vám, ať pod ním najdete vše, o co jste si Ježíškovi psali. Nechte se oblíbat od všech pratet, se kterými přijdete do styku. Neutraťte veškeré obdržené finance na ekokoze (mně tohle nebezpečí vážně hrozí). Oslavte konec třináctky a do roku 2014 vykročte pravou nohou, někteří možná rukou.
 
    A těším se vás a diskuze s vámi v Novém roce!
   
    Mějte se báječně,
    Míša
   
    

13 komentářů:

  1. Děkujeme, Tobě taky příjemné svátky, a ať je ten příští rok ještě lepší, než byl tento!

    OdpovědětVymazat
  2. Juchůůů, no konečně na Fleru, už se moc těším!
    Krásné Vánoce i tobě, kočko, užij si je v poklidu a ať ti to příští rok na blogu šlape tak, jako letos, vracet se k tobě budu vždycky ráda!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Bee, tobě taky krásné vánoce! Musím se Ti pochlubit, včera jsem "vařila" Tvůj multifunkční krém (přišla mi óbr krabice z ekokozy- jaj:) a je vážně užasný! Nechci dělat předčasné závěry po denním používání ale nic příjemnějšího už jsem na obličeji dlouho neměla. Udělala jsem asi 6 kalíšků, nazdobila, zabalila a budu s něma obdarovávat všechny ženské kolem sebe:) Jsem nadšená a doufám že ony budou taky, myslím že je to krásný dárek. Možná je vyfotím i k nám na blog, který vznikl teprv před pár dny, tak se pak můžeš juknout;) Díky moc za Tvůj blog, je to jedna z nej věcí které jsem letos objevila a těším se až na sebe (a své milé) budu celý rok 2014 patlat udělátka vyrobená z mojí velké ekokozí krabice podle Tvých superreceptů. Krásné Vánoce!

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné Vánoce Míšo, a toho Silvestra (s pořádnými zásobami svařáku!) si taky parádně užij :)

    OdpovědětVymazat
  5. Miško, i tobě všechno nejlepší do nového roku a krásné Vánoce :))) Už se těším na flerový obchůdek!

    OdpovědětVymazat
  6. Bylo mi ctí Tě tu číst. :) Krásné Vánoce, ať se Ti splní všechna přání. No, nebo aspoň většina. :)

    OdpovědětVymazat
  7. už se moc těším na obchůdek :)) krásné Vánoce i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  8. Také přeji krásné svátky plné lásky a pohody :)

    OdpovědětVymazat
  9. no tak na ten Fler se těším hrozně moc! to je pro mě předčasný vánoční dárek!
    tobě taky přeju krásné Vánoce, bohatého Ježíška, užij si toho Silvestra a do nového roku jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  10. My děkujeme Tobě, hodně jsem se toho od Tebe naučila. Krásné Vánoce a ať se Ti v příštím roce daří!
    E-shop? Hurá!!! :o)

    OdpovědětVymazat
  11. Pokušitelko (sem žádnou ekokozu doteď neznala)...

    Těším se na další články v roce 2014, krásný konec roku!

    OdpovědětVymazat
  12. Doufám, že sis Vánoce skvěle užila a dostala všechno co sis přála :) A do nového roku ti přeji jen to nejlepší! tvůj blog se velmi rychle dostal do mého "top 10" a čtu každý tvůj nový článek :) to s tím Flerem mě neskutečně potěšilo, doufám, že budeš mít pestrý sortiment složený ze všeho, co jsme již u tebe viděli :) akorát se bojím, že bude permanentně vyprodáno :D no snad něco ukořistím :) měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
  13. Všem děkuju za báječný komentáře a doufám, že byly vaše svátky přinejmenším úžasný!:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...