úterý 17. prosince 2013

Losujeme znovu!

 
 
    Pěkné ráno všem! Jelikož se mi výherkyně vylosované v sobotu neozvaly, nastává čas dalšího losování! I pro nově vylosované slečny platí, že by se mi měly do tří dnů ozvat (tj. do čtvrteční půlnoci).
 
    Random tentokrát s čísly nemířil vysoko. První vylosovanou a výherkyní prvního balíčků se stává Kiki s komentářem č. 37!
 
 
 
     Druhý balíček poputuje k opravdu velmi nízkému číslu, a to rovnou k jedničce, pod níž napsala komentář Anna Ananasová!
 

 
 
 
    Holkám gratuluji a doufám, že budou mít radost! Vy ostatní nezoufejte, soutěží plánuji mraky!;)

    Omlouvám se také za dvoudenní absenci článku, mám nějaké problémy s počítačem a s chřipkou se mi v tom nechce moc hrabat, každopádně nějaký vám tu přistane hned zítra.
 
    Mějte se krásně,
    M.
 
P.S. Chtěla bych moc poděkovat všem, co mi k minulému článku psaly o ztmavování fotek - moje fotky jsou opět jako reklama na zubní pastu. Dík!








12 komentářů:

  1. Bééé ani na podruhé,ale i tak gratuluju

    OdpovědětVymazat
  2. Zase nic :( holky, koukejte se už ozvat! Je tu celý zástup nadšenců, které by výhru braly všemi deseti! Gratuluji :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tak třeba npo třetí to už výjde... :D

    OdpovědětVymazat
  4. To je hrozné, jak se můžou holky takhle neozvat, já bych se ozývala okamžitě... :) Gratuluju novým vítězkám. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jesss! Adresu máš, nebo ti ji mám ještě poslat? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, já tu krabičku už samozřejmě vyhodila:D

      Vymazat
  6. mnohokrát děkuji :) jdu hned napsat mail :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, doufám, že nejsem nějaká otravná, ale už mi dnes 2x přišel od tebe mail bez obsahu (resp. hláška o Google chybě), tak pořád nevím, jestli jsi mi psala, nebo je to nějaký pomatený googlespam? :-(
    Když tak se omlouvám...

    (a scrub je uplně mlask, fakt se těším, jestli to budeš prodávat :-) )

    OdpovědětVymazat
  8. Haha, tak koukám, že jsem to slušně projela /a mám chuť skočit z okna ; )))/, nechápu, jak mi to mohlo uniknout, dávám to za vinu zkouškovému a svému zákazu sledování všeho v prosinci. Tak příště třeba a snad. : )

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, třeba příště, soutěží bude dost:)

      Vymazat
    2. Čas od času člověk zaspí! : )

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...