sobota 14. prosince 2013

Kdo vyhrál?

 
    Vzpomínáte, jak jsem se v minulém článku chvástala, jak jsem dlouho nebyla nemocná? A jak jsem se včera na Facebooku kasala, že výsledky soutěže uveřejním velmi brzy ráno? Hahaha, jedno se skloubilo s druhým, s totálně bolavým krkem jsem v osm zamáčkla budíka a chřipkózní jsem se probrala před chvílí. Toliko k mé skvěle posílené imunitě (že vy jste málo klepaly na dřevo?!).
 
    Každopádně mi dalo docela práci spočítat soutěžní komentáře - sešlo se jich 90, což je pro mě naprosto neskutečné číslo! Všechny byly ohromně milé, asi si je vytisknu a budu je s sebou nosit na zkoušky, a až tu ekonometrii definitivně zkazím, vytáhnu papír a bude mi líp.
 
    Leč, bohužel, odměnit mohu jen dvě z vás. Do zbraně byl opět povolán random, jelikož s takovým počtem komentářů mi to připadá jako jediné rozumné a nezaujaté řešení. (I když začínám pošilhávat po ďábelské skříňce, kterou využívá trb.)
 
   
    První balíček, famfáry, prosím, jde k Verunce, která napsala komentář pod randomovým šťastným číslem 39!
 
  
 
 
     Pro balíček útěchy vylosoval random skoro ďábelské číslo 66, pod kterým napsala komentář Boo! 
 
 

     Holkám gratuluju a chtěla bych je poprosit, aby se mi do tří dnů ozvaly do mailu (jinak bych losovala náhradnice).
    A vy ostatní nezoufejte, páč soutěží, a hlavně návodů na výhry, tu bude ještě hromada:)
 
    Mějte se krásně,
    M.
 
P.S. Dostihlo mě prokletí Bloggera a ztmavuje mi fotky, tu kauzu jsem nesledovala, protože jsem problémy neměla, má někdo tucha, jak to vyřešit? Díky O:)


24 komentářů:

  1. holkám moc gratuluju!
    o těch fotkách jsem četla myslím u Brunwen, podle jejího návodu jsem to jejich "zlepšování" zrušila a myslím, že jsou dobrý :) mrkni k ní!

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo :( tolik jsem si přála vyhrát, abych to mohla všechno vyzkoušet ;) Samozřejmě holkám moc gratuluji! Míši ohledně fotek, stačí si to uložit do png (nikoliv jpg) a je pokoj...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Soutěží bude spousta dalších, neboj!:) Jednu spustím velmi brzy. A děkuji za radu!:)

      Vymazat
  3. Zrovna dneska jsem ten článek četla a říkala si jestli to fakt funguje a jsi pořád zdravá :) přeji brzké uzdravení a výherkyním gratuluji i když teda závidím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, zatím pořád teda ale vypadám jako Rudolph s červeným nosem:D Soutěží bude spousta, jedna hned ve velmi dohledné době;)

      Vymazat
  4. achjoo a ja chtěla tak moc vyhrát :( :D Jinak blogger mi taky ztmavoval fotky... musíš najet na google+ a máš tam zaškrtlou automatickou úpravu fotek... tak to musíš dát pryč... já jsem si kvůli tomu musela googe+založit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, vrzy plánuji další soutěž, o věci, co tu ještě nebyly, nesmutni:) Děkuju za radu, Google+ asi mám, protože jsem si účet zakládala až s blogem... Achjo, tyhlety automatické vylepšováky:D

      Vymazat
    2. Jinak ještě.. Verča na to dávala návod: http://veolittlealien.blogspot.sk/2013/10/pre-blogerky-nechcene-stmavenie.html (trošku reklamy pro cizí blog :D )

      Vymazat
  5. Som velmi smutna, ze som nevyhrala :( Zase vyhrala ina blogerka :( Podla mna sutaz trvala pridlho, takze sa do nej zapojilo aj vela novych citatelov, ktori ta objavili kvôli clanku u Lilli. Nemyslim to zle, ale citim to tak. Prosim nehnevaj(te) sa za to na mna.
    Kazdopadne tvoj blog mam velmi rada a budem sa tesit na kazdy novy clanok.
    A tebe zelam skore uzdravenie, aby ti nic nebranilo uzivat si tvoj oblubeny cas roka a pripravovat super clanky na blog :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neboj se, soutěží tu bude spousta, plánuji je častější:) Soutěž trvala necelý měsíc, ale já ji plánovala dlouhou, v té době jsem měla asi o 180 čtenářek méně a takovou účast ani rozkvět blogu jsem nečekala. Jinak to, že to vyhrály holky, které blogují, je opravdu náhoda, vážně výsledky nijak neovlivňuji a s randomem si nehraju, ono určitě víc než 2/3 komentářů bylo právě od blogerek, takže to asi ani překvapivé není.
      Jinak komentářů po zveřejnění Lilina článku se objevilo z devadesáti deset, ačkoliv čtenářek přibylo snad 70 (páni!), takže si myslím, že to se soutěží nijak nezamíchalo.
      Ale samozřejmě Ti děkuji za komentář a za názor! Příští soutěže plánuji dělat kratší. A děkuji za přání a za přízeň, moc si toho vážím!:)

      Vymazat
    2. Vôbec som tym nechcela naznacit, ze by si vysledky nejako ovplyvnila. Len aj ja by som chcela prvy krat v zivote nieco vyhrat. Hlavne, ked ide o take super kozmeticke vecicky :)
      But I will stay tuned a mozno nabudúce budem mat stastie ja. Peknu sobotu zelam :)

      Vymazat
    3. Rozkvět blogu je úplně super a myslím, že zasloužilý a očekávaný :)) 180 čtenářů za necelý měsíc je skvělý :)) Jen tak dál :)

      Vymazat
    4. Děkuju! Skvělý a naprosto nečekaný, najednou cejtim ještě víc zodpovědnosti:)

      Vymazat
    5. Ještě bych rozjela nějaká eshop s těmi tvými kosmetickými diy vychytávkami pro líné lidi jako já :D

      Vymazat
  6. zkus fotky ukládat v jiném formátu než jpg.. mně to pomohlo :-)a přeju ať ti je líp!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  7. Jé, holkám to přeju. Verunky budou mít určitě velikou radost a Boo taky. :) A Ty se taky brzo uzdrav. U nás doma jsou taky všichni usmrkaní a ukašlaní, jen čekám, kdy dojde i na mě. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju mockrát, Tobě přeju, ať se Ti to vyhne. Já se od středy starala o nemocného přítele, ale on je nachcípanej každou chvíli, tak jsem si myslela, že se mi to zas vyhne:D

      Vymazat
  8. Gratuluji a upřímně nechutně závidím :) Beeeeeeeeeeeee

    OdpovědětVymazat
  9. Gratuluji :-)
    Ad skříňka - byla bych proti. Sice je fajn tam jednou napsat odpovědi, ale abych se neustále vracela k soutěžnímu článku s tím, že to vyplním znovu a znovu....to mi přijde s prominutím jako pěkná kravina. Za ten čas si raději přečtu nové články ;-) Pak je to i krapet nefér, protože počet vyplnění stejně není ukazatelem jak moc tě čtu, ale jak moc mám čas na to se vracet k té soutěži. Můj názor.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. OK, díky za názor, to jsem nevěděla, že se do krabičky může psát vícekrát! Takže zůstanu u starého dobrého randoma:)

      Vymazat
    2. to jsem taky nevěděla, to je fakt teda hloupost. nejlepší je asi random nebo klasické losování, pokud těch čísel není hrozně moc

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...