sobota 21. prosince 2013

Blobox s Jančou

 
     Ladybox ať se jde bodnout. Protože se vsadím, že po přečtení dnešního článku budete všechny bažit po CzechMaidBoxu!
 
    Z Facebooku už pravděpodobně spousta vás ví, že jsem se účastnila prosincového kola Bloboxu vyhlašovaného Bellou. A ačkoliv jsem se pěkně nervovala, musím říct, že mě ta akce naprosto dostala chci další a další Bloboxy!
 
    Tohle nadšení má z velké většiny na svědomí určitě Janča z blogu Czech Maid, protože balíček od ní byl jedním slovem strašněmocúžasnejapersonalisovanejapovedenej. Navíc je to blogerka velmi milá, na místě srazu jsme si pěkně pokecaly, podařilo se jí ve mně vzbudit lásku k Jelly Belly, které jsem do té doby neznala, a k balíčku jsem dostala i svařáka (příště je to na mě!:)). A vsadím boty, že jste pěkně zvědavý, co v tý krabičce teda je!:)
 

 
    No, není to balení krása? Janča si s tím dala opravdu práci a nejenže byla krabička zabalená v krásném papíře a převázaná stuhou, ale každá věc byla separátně zabalená jako dáreček, z nichž každý měl k sobě ještě popisek. A těch dárečků bylo sakra hodně.
 
 
    Ke krabičce jsem dostala i dopis v obálce spolu se "spoilerem" - popisem jednotlivých dárečků - jako kdyby mě Janča znala, spoilerový papír zcvakla sešívačkou. Samozřejmě jsem dopis rozbalila hned v metru a kdyby mi nebylo blbé veřejně rozervávat papír, věděla bych, co je pro mě v krabičce nachystáno, už tři minuty po rozloučení:D Uvnitř balíčku na mě čekalo krásné přáníčko, které už stojí vedle našeho kolejního pidistromečku.
 

 
    Bystré oko si všimne, že rozbalovací fotky  jsou v horší kvalitě - foťák jsem si dovezla na kolej druhý den, zatímco rozbalování probíhalo s mobilem. Na mobil jsem také rychle nafotila čokoládky - no, a jedna padla za oběť ještě před focením, se stydim! Ale Jani, je to i má oblíbená čokoláda:)
 
 
    Čaje miluju a balíček byl jimi tak akorát naplněn. Dostala jsem kvetoucí černý čaj, úžasně voňavý sypaný čaj, horké jablko, které jsem vyzunkla včera (mňam!) a krásné čajítko, přiznám se, že jsem nikdy nic podobného neměla a mám takový pocit, že můj vztah k sypanému zelenému čaji to zvedne ještě na vyšší level.
 
 
 
    Zástupců kosmetiky jsem objevila spoustu. Dech mi vyrazil lak na nehty od Rimmelu - respektive, dech mi vyrazila Janča, která nejenže si zapamatovala mou oblíbenou řadu laků na nehty, ale, jak píše v dopise, doufala, že se trefí k barvě mých nových šatů - no, posuďte samy - lak jsem na nich vyfotila. Přesnější odstín bych asi těžko hledala.
 
    Obrovskou radost mi udělalo tělové máslo od Alverde s vůní pečeného jablka. Nejsem fanda tělových mlék, já raději ty másla, a vůně je dokonalá - a jak všechny víme, vůbec nejsou k sehnání.
 
    Hvězdička do koupele od Baley provoněla celý Blobox a doteď, když ho otevřu (všechno pořád nábožně uchovávám v krabičce), cítím úžasnou vůni růží.
 
    Vlastně ne, neuchovávám v krabičce všechno. Pleťová růžová voda od Flerového prodejce už mi hrdě stojí na poličce. A je skvělá, o to skvělejší, že mi moje kolejní zásoby den před výměnou došly. Já to fakt nechápu, jak to ta holka dělá:)
    Janča se o mě taky dočetla, že ráda testuji, a přibalila mi vzorečky. Nadšená jsem zejména z minerálního makeupu, sama jsem si jeden odstín pořídila před dvěma týdny (protože mi Mitsuuko zhruba před měsícem odsypala ze svého a od té doby nepatlám obličej ničím jiným), no nechápu, jak jsem bez MMU dvacet let žila.
 
 
    Nadchly mě i náušnice. Ve vánočním článku jsem psala, že kolem Vánoc jiné, než ty z ozdobiček nenosím, a Jana mi vyrobila pár hvězdiček. Jsou skvělé a včera jsme spolu strávily celý den, hvězdičky ještě nemám. Gumička á la telefonní drát mě také dostala - objednala jsem si jich balíček z ebay, jak jsem z nich nadšená, většinu jsem již porozdávala mamče, ségře, kamarádkám a vzhledem k tomu, jak je ztrácím, každá do zásoby má pro mě obrovskou cenu. Ničím jiným už si svazovat vlasy nechci, geniální vynález.
 
 
 
    Vonná esence "Bílé Vánoce" je naprosto úžasná a čmuchám jí pořád; asi si udělám nějaký tuhý parfém právě s ní. Vanilkové lusky mi přijdou vhod - před týdnem jsem se pokoušela o jedno DIY s vanilkovým luskem, které těžce krachlo (kdybyste někdo chtěl podivnou nijakou tuhou hmotu, která lehce voní po vanilce, stačí říct:D) a teď mám nové pokusné králíky! Vůni vanilky navíc zbožňuju.
  
 
    Do kolen mě Janča dostala s krtečkem. Abyste rozuměly - já jsem hroznej člověk a diáře neumím používat, neumím si věci zapisovat, a potom zapomenu koupit půlku věcí na vaření a nevím, do kdy mám napsat seminárku, natož abych si pamatovala srazy s kamarádkama. Jediná věc, do které jsem schopná psát seznamy a upomínky, jsou krtečci. Ten žlutý je můj starý (už asi desátý), zbývají mu, chudákovi, asi tři nepopsané stránky. Tak jsou teď kluci v kabelce spolu.

    Jo, a píšu do nich báječnou propiskou Angry Birds, po které mlsně a nadšeně pokoukává přítel, ale budu hamoun a nedám:D
 
   
    Co říct... Já nemám slov, a Janička musí mít doma křišťálovou kouli, protože takhle se mi trefit do noty, to je neskutečné. Blobox byl naprosto bezchybný a já jí mockrát děkuji, všechny věci s nadšením užiju.
 
    Po takhle skvělém, pro mě prvním, Bloboxu netrpělivě vyčkávám další edici. Myslím, že se jedná o naprosto parádní akci pro blogerky, škoda, že účast není veliká, takováhle skvělárna by si zasloužila víc!
 
    Takže... Kdo do toho jde příště se mnou? A co mi závidíte nejvíc?:D
    Mějte se krásně,
    M.
 
P.S. Článek o boxu, který dostala Janča ode mě, najdete zde.
 
 
 


21 komentářů:

  1. Leden si prostě nesmím nechat ujít! Konečně splňuji všechny Belliny podmínky a už se prostě nemůžu dočkat! Balíček je opravdu dokonalý, Janina se fakt parádně trefila koukám:) Růžovou bio vodu z fleru ti teda závidím asi nejvíc, protože jsem odtamtud sama chtěla dělat objednávku, ale nakonec mi to před Vánoci nevyšlo:/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Voda je perfektní, skvělá:) Přeju Ti, ať box s Tvojí první parťačkou vyjde taky tak skvěle!:)

      Vymazat
  2. Tak to jsou opravdu povedené balíčky, no nádhera! :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  3. Tak to je úžasné, jak se trefila :). Vypadá o na super akci, hned si o tom něco vyhledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příště pojď do toho, je to skvělé! A Janča musí být kouzelnice:)

      Vymazat
  4. No balíček fakt parádní :) Já jsem taky v prosincovém bloboxu dostala jedno z Alverde limitovaných másílek, a pro změnu tenhle rudý lak jsem darovala mojí parťačce já :D Balíček se Janči vážně povedl, a nejvíce bych Ti záviděla to čajítko a čaje, jelikož mi zrovna čajítko doma chybí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máslíčka jsou skvělá, no a čajítko je vynález všech vynálezů!:D

      Vymazat
  5. Jsem moc ráda, že se ti dárečky líbily, měla jsem fakt strach :-)

    (Přerušila jsem zimní spánek a vylezla z nory publikovat oslavný článek na Kiss a bee box :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Strach, s takovouhle krabicí? Prosímtě, nedovedu si představit lepší, jsi královna všech Bloboxů a já Ti moc a moc děkuju!:)

      Vymazat
  6. Krteček! Toho jsem taky měla! :) A jinak krásné boxíky, oběma se vám moc povedly. :)

    OdpovědětVymazat
  7. Super napad, tento balickovy swap medzi blogerkami. Ja som o tom zatial neuvazovala, ale pride mi to lepsie ako ladyboxy kvoli personalizacii. A tiez v Bloboxe nie je tolko vzoriek Palmers :D
    Najviac sa mi paci vanilkovy lusk, ruzova pletova voda a angry bird propiska. Na prednaskach sa nou musi bajecne pisat :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Ladyboxy nikdy nelákaly, nikdy jsem žádný neměla, ale Blobox si mě získal na první dobrou:) Jo, taky jsem se hned viděla na VŠ s Angry Birds:D

      Vymazat
  8. Holky oběma se vám to povedlo. Krásné, vážně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujeme, obě:) Jsem z krabičky nadšená a Janča, zdá se, taky:)

      Vymazat
  9. Tak to je paráda :-) Moc se mi balíček líbí a to máslíčko ti upřímně závidím :-D

    OdpovědětVymazat
  10. oba boxy jsou krásné, hezky jste si povyměňovaly :) ten lak mám úplně stejný, je to pěkná barva a drží! budu ho mít taky pod stromečkem a taky mi ladí se šatama z H&M :D máslíčka Alverde jsem rozdala, tohle jabkové mi vonělo nejvíc, docela lituju, že jsem si nevzala jedno balení i pro sebe...

    OdpovědětVymazat
  11. Ja som uskutočnila podobný Blobox s kamoškou z Česka a musím povedať, že sa mi to taktiež strašne páčilo a možno by som do budúcna niečo také opäť zorganizovala. Je to strašne pekné a určite to poteší :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...