neděle 3. listopadu 2013

Výherkyně soutěže & pár slov okolo



    Příjemnou neděli všem a jedné z vás snad ještě o něco více! Právě jsem poprvé zabrousila na stránku random.org, abych vylosovala historicky první vítězku mé soutěže. A na koho se usmálo štěstí?


    Randomovi se z celkového počtu 28 komentářů (díky za krásnou účast!) nejvíce zalíbilo číslo 20, a vítězkou tedy je, tramtadadá...


    Verče gratuluji, poprosím ji, aby se mi do týdne ozvala se svou adresou na email kissabeeblog@gmail.com, jinak výhra postoupí jiné soutěžící.

    Vy, co jste nevyhrály, nezoufejte, protože další soutěž se bude konat ve velmi dohledné době:)


     A co dala soutěž mně?

    Všem zúčastněným moc děkuji za komentáře, které byly tak milé, že jsem se červenala jako rajče, když jsem je pročítala. Hrozně si vaší podpory vážím, stejně jako vašich názorů. Každý komentář je pro mě důkaz, že blogování má smysl, a jak roste odezva na mé články, roste i mé nadšení psát. Budu dělat vše pro to, aby vás blog Kiss a Bee neomrzel.

    Většina z vás psala, že máte nejraději články o přírodní kosmetice a DIY nápadech; mohu s klidným srdcem říci, že to vidíme stejně, protože právě tímto směrem se sama čím dál více vydávám a raději než oční stíny si poslední dobou objednám třeba nějaký nový olej, který má tisíc využití. Spoustu návodů mám už dopředu nafocených a hned zítra si tu budete moci přečíst, jak si během pár minut doma vyrobit úžasné tělové máslo;)

    Mějte krásný den (i přes hrozné počasí),
    M.

5 komentářů:

  1. Tiez gratulujem a tak malicko v kutiku duse aj zavidim :))

    OdpovědětVymazat
  2. Jééééééé, no tak bomba! :-)))) Tak to jsem ráda, že otestuji ty tvé balzámy, chystám se na jejich výrobu, tak uvidím, jak to má vypadat :-) Mmmmm, a Houbičku tu já můžu, parádička prostě :-) potěšilo moc :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...