pátek 8. listopadu 2013

Tag: There’s more to ME than makeup


Zdroj

    Ahoj všichni, a zejména vy, kteří milujete čtení tagovek jen tak pro relax. Jednu dobu českou blogosférou hodně lítal tag Nežiju jen make-upem, který si Kája z americké verze upravila prý pro české poměry. Tak mě zajímalo, jak vypadá ten americký, a kromě toho, že má pár otázek navíc, jsem moc rozdíly nenašla. Některé otázky jsou opravdu američtější (třeba taková sedmička), ale o to zábavnější mi připadají; některé jsou naopak nudné (vynechávám). Ale tak vám dnes naservíruji americkou verzi, proč ne, žejo. Jinak to, že je titulek článku anglicky, není nějakej swag ani na Kiss a Bee podobně vychytávky nezavádím; jen jsem velký anglofil a zrovna tenhle název se mi strašně líbí a čeština nemá dostatečně hezký překlad. Ale to už předbíhám, takže jedeme hezky od začátku:

    1. Chodíš do školy? Jaký je tvůj nejoblíbenější předmět? 
    Do školy chodím, jsem ve třetím semestru VŠ. Mým nejoblíbenějším předmětem jsou momentálně Dějiny mezinárodních vztahů v 19. a 20. století (velkou zásluhou úžasného přednášejícího), což je ale předmět nepovinný a s mým oborem toho tolik společného nemá.
Zdroj


    2. Pracuješ? Pokud ano, co děláš?

   Neřekla bych, že vyloženě pracuji, přivydělávám si výukou angličtiny, kvůli milionu dalších aktivitvmám pouze 5 hodin týdně.


    3. Čteš? Jaká je tvá nejoblíbenější knížka, popř. časopis? 
   Čtu, i když na to mám bohužel času o dost méně, než bych chtěla. Mou nejoblíbenější knihou všech dob, respektive ságou, je Harry Potter, kterého čtu pořád dokola a kdykoliv někam jdu, do sluchátek pouštím Stephenem Fryem namluvené knížky (Stephena Frye uvádím naschvál, audioknížek je více, ale on namlouvá bezkonkurenčně nejlépe). Dále bych mohla jmenovat třeba Draculu, Tolkiena obecně, Geishu nebo My děti ze stanice ZOO.
 
    Mým nejoblíbenějším časopisem je Elle, jiný ani nekupuji. Být tu Vogue, kupuji ho asi taky. Zatím si ho, spolu s místními Elle, vozím nadšeně z cest. Tyhle časopisy považuji spíše za jakýsi kult, nebo jak to nazvat; úplně chápu Carrie, která jednou v SATC řekla, že si občas koupila Vogue místo večeře, protože ji více naplňoval. Má úžasná kamarádka mi ke dvacetinám navíc předplatila americkou Elle, takže mám měsíčně počtení hned dvojí. 
    4. Umíš vařit?

   
No, moc ne. Naštěstí můj přítel není takový ten chlap, který jakmile nemá maso a vidí zeleninu, je mu zle; naopak. Vařím většinou kuskus na různé způsoby a polívky. A přes víkend mám od vaření pokoj a nechávám se doma krmit masem.
    5. Mluvíš cizími jazyky?
    

    Jazyky jsou mojí vášní, miluju je. Angličtina je samozřejmě no. 1, relativně dobře zvládám francouzštinu, před rokem jsem začala se španělštinou a čínštinou. Ale bojím se, že z toho budu mít v hlavě akorát maglajz.

   6. Kdybys mohla na prázdniny kamkoliv, které místo by sis vybrala?

    Pravděpodobně Čínu nebo Japonsko. Neříkám, že to jsou hezčí místa, než třeba havajské ostrovy, ale zajímala by mě tamní kultura, kuchyně, zvyky... A vůbec nejradši bych jela do Himalájí cvičit jógu, pít kombuchu a meditovat. To by bylo bájo.
    7.  Jak podle tebe vypadá ideální rande? 

   Na rande jsem nebyla už sakra dlouho, dá se říct, že perfektní rande si nějaké ty dva roky a půl žiju. Každopádně nejsem člověk, kterému by vyrazila dech klasická večeře, jsem spíš pro originálnější nápady. Třeba zoo, muzeum, cirkus, pouť, něco, kde když člověku dochází téma, má kolem sebe hned dvacet nových.

    8. Tvá vysněná kariéra?

   No, upřímně, nejraději bych vyhrála sportku, za to nakoupila miliony přírodních surovin a prodávala homemade mýdla, krémíky a tak, dovedete si to představit. Taky by se mi líbilo napsat megaúspěšnou knížku a mít do konce života vystaráno (já vím, not gonna happen). Ale tak zadání je „vysněná“ kariéra, žejo.

    9. Jsi povaleč, nebo sportovec?

    Sportovec s duší povaleče
. Sport zbožňuju, nejtěžší je se ale k tomu dokopat. Ráda si jdu zaběhat, zbožňuju posilovny a miluju jógu, kterou předcvičuji. Naopak nesnáším aerobiky a podobné hromadné hopsání, nějak mám vždycky nutkání se té situaci smát.
    10. Co máš kromě kosmetiky ráda?

    Komiksy i jejich filmová zpracování, já jsem v podstatě tak trochu geek a když jdu do Palladia, hned po Lushi mé kroky směřují do ComicPointu. Potom bych mohla jmenovat jazyky a sport, trávení volného času s přítelem, sebevzdělávání v oblasti přírodních ingrediencí, tvorbu dekorací (kosmetika by mi v tomhle tagu asi neprošla), zbožňuju taky naše dvě kočky, na které mám sice docela silnou alergii, ale mazlíme se spolu tak jako tak. 
    Tak, a to je k dnešnímu tagu vše. Jelikož jde o tagovku, ráda bych si přečetla, co by napsala třeba Natálka z The Little Gem, Verča z Cosmetic Jam nebo Siu z Peackapples. A pokud se v tagu rozhodne pokračovat někdo netagnutý, budu strašně ráda číst; hoďte mi dolů link!


    Mějte krásný den,
    M.

19 komentářů:

  1. Teda, tech jazyku, to je skvely. Ja se od skolky ucila anglictinu, ale nedam dohromady pomalu ani vetu. Z francouzstiny jsem maturovala, ale jak ji nepouzivam, trochu zapominam. Asi jsem jedina, ale pro me je Elle temer posledni cadopis, ktery bych si koupila:D
    Pekny tag:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám štěstí, že na jazyky celkem jsem, zase věci typu fyzika a matika nejsou vyloženě můj šálek čaje (ačkoliv tu matiku ve škole hodně potřebuju:D). A které kupuješ časopisy Ty?:)

      Vymazat
  2. Wow, zajímavý tag..:) jsem ráda že jsem se o tobě dozvěděla víc :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, když bdueš mít ho také sepsat, moc ráda si ho u Tebe přečtu:)

      Vymazat
  3. Teda s těmi jazyky máš můj obdiv... Já bych hrozně chtěla umět finsky, ale nějak se k tomu nemůžu dokopat :)

    LuLu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Wow, a co že zrovna finsky?:) Jo, to dokopávání je nejhorší, já se vždycky snažím motivovat nakoupením krásných sešitů, ale pomáhá to jen minimálně:D

      Vymazat
  4. Úplně mi připomínáš naší anglickou lektorku. Taky se strašně ráda věnuje takovýmhle přírodním věcem a předcvičuje jógu. Já na ni kdysi chodila, ale moc dlouho jsem to nevydržela, protože jsem celá taková zkrácená, takže preferuji hopsání na aerobiku:D
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je Tvá anglická lektorka nějaký moje dvojče nebo tak něco:D Je mi jasný, že je každej na něco jinýho, třeba před nějakými šesti lety by mě ani nenapadlo, že u jógy skončím:)

      Vymazat
  5. Ty predcvicujes jogu? Waw. Tak a teraz mam tvoj blog este radsej :) Mozem vediet, v ktorom meste studujes?

    OdpovědětVymazat
  6. díky za babu, mám zábavu na víkend :)
    hezký tag, mám ráda takové ty, kdy se člověk něco zajímavého o druhém dozví :)
    s jazyky máš můj obdiv, já umím anglicky, rusky a měla jsem na základce němčinu a na gymplu španělštinu, ale bohužel už si nepamatuju nic než totální základy :( pořád si říkám, jak jednou na to navážu, no zatím nějak není prostor :(
    a do ComicsPointu taky chodím koukat ráda, spíš teda vybírám nějaké dárky pro přítele, ale taky mě to docela baví a zajímá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Takovej trochu danajskej dar, to tagování:D No já jsem ve španělštině a čínštině taky hodně na začátku, zatím mě to drží, ale jsem typ člověka, co vydrží jen u minima věcí, tak se uvidí.

      Vymazat
  7. Jů, díky, toho se ráda zhostím :-) ooops, ale mám ještě jeden neudělaný tag, tak nejprve budu muset ten :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Souhlasím s Harry Potterem a audiobookama Stephena Frye! A taky mám ráda komiksové filmy a komiksy. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna doposlouchávám sedmý díl, mám slzu na krajíčku. Zejtra jedu zase od jedničky:D

      Vymazat
  9. Cha, já si říkala.. Takžeee.. Harry je prostě Harry, já ho miluju!! Začala jsem ho číst v prváku na střední a to jsem měla kliku, že už u nás byly oba první díly. Od té doby jsem už jen každý rok čekala na další nový díl.. Byla to krušná léta, ale naštěstí jsem zvládla dodělat školu dřív než Harry =D
    Jo a ta hláška Carrie je výborná, na tu jsme už zapoomněla. Ale tak krásně mě vystihuje.. Jednu dobu jsem k tomu ještě denně domů kupovala víno a pořádaly jsem pravidelné drbací sedánky se spolubydlící. Naštěst jsme spolu bydlely jen tři měsíce, dřív než nám zkoprněla játra =D

    Jo a v Comcs ointu mám kamaráda a do Palladia mě zve už hrozně dlouho. Tak jsi mě tak navnadila, že až tam konečně půjdu obkouknout vánoční Lush a budu se tiše smát, jak jsem nad jejich cenami vyzrála díky Tvým DIY receptům vyzrála, tak se tam už konečně stavím ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mě Harry předčil, první díl se mi dostal do ruky ve druhé třídě a od tý doby je to ojí největší láskou, čtu to pořád! Přešla jsem z češtiny na angličtinu, protože je to nádherně napsané, některé vtipy do češtiny správně dát nejdou, ale zamilovaná jsem pořád stejně.
      Ha, s tou Carrie jsem si teď vzpomněla na nějakej třetí díl, kdy se sejdou, pijou víno a říkaj, co na sobě nesnášej, na stole jim leží Vogue s dokonalou modelkou... Taky se v tom poznávám:D

      Na ComicPoint si, pokud máš komiksy ráda, vyhraď tak hodinu a půl, já tam vždycky totálně zabiju čas, je to úžasný, co všechno mají!

      Vymazat
  10. Trvalo mi to dlouho, ale podařilo se :-D.
    http://byadrianablog.blogspot.cz/2014/08/neziju-jen-make-upem.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...