pátek 1. listopadu 2013

Skinfood Facial Water Vita-B cream


    Po pro mě velmi nezvyklé pauze dvou dní bych vám dnes ráda ukázala další z mých asijských miláčků, tentokrát krém od značky Skinfood (zcela nečekaně), který jsem nadšeně používala celé léto. Už teď vám mohu říci, že pokud máte mastnější pleť nebo si prostě jen neužíváte pocit, že na tom obličeji něco máte, tenhle extralehký krém by pro vás mohl být trefou do černého. 


    Výhoda číslo jedna: balení. Já nevím, jak je možné, že u nás se takhle pěkné balení krému nevidí. Bytelné čiré sklo bez jakýchkoliv etiket (etiketa byla na krému pouze ve formě tvrdého papíru, který se dal okamžitě sundat), plastové víčko jako extra ochrana krému a krásné víko se Skinfood andílkem. Sám krém má barvu lehce do zelena a evokuje ve mně čistotu. Prostě taková ta věc, co si dáte na umývadlo a kamarádky se vás chodí ptát, co je ten pěknej krém zač. 


    Výhoda číslo dvě: lehkost krému. Celá řada Facial Water krémů (zahrnuje Vita-A pro suchou pleť, Vita-B pro smíšenou až mastnější pleť a Vita-C pro zralejší pleť) neobsahuje oleje a je na vodové bázi; krémy údajně obsahují mírně zásaditou vodu z aljašského ledovce a všechny mají zajistit intenzivní hydrataci bez pocitu mastnoty. Tento kousek má navíc obsahovat výtažky z brokolice, zelí, celeru a chřestu. 


    Výhoda číslo tři: ona je to, co Skinfood tvrdí, fakt pravda. Na psí uši. Krém je lehký tak, že po minutě můžete nanášet mejkap a nevztekat se, že vám ta mastnota nic podobného nedovolí. Přesto jsem však neměla nikde suchá místečka, na které na tvářích při nedostatečné hydrataci trpím. 

    Krém mi, i přes mou pleť, která se stává pomstychtivou mrchou, kdykoliv na ní dám něco, co se jí třeba jen zdaleka nelíbí, nic zlého neudělal. Žádný zvýšený výskyt akné, žádná suchá místa. Na druhou stranu nějaký wow efekt se nekonal, že bych po dvou měsících používání měla pleť jako novou, to bych kecala. I když pro někoho může být "wow" už to, že krém vážně nemastí. V létě jsme byli nejlepší kamarádi, ale víte, že jsem hydratační úchyl a tento krém, i když podle všeho hydratační funkci plní, nejde na pleti osahat... Já jsem asi divná, ale strašně se mi líbí, když se krémem natřu a po hodině ho na obličeji stále nahmatám, vím tak nějak fyzicky, že tam je, že pokožku chrání a vyživuje, mám z toho tak lepší pocit. 

    Věc, která mě na něj mrzí, je přítomnost parfemace, a to parfemace spadající spíše do silnější kategorie. Je to sice vůně příjemná, taková definice svěžesti, ale když chci vůni, stříknu si na sebe parfém. Je zbytečné dávat pleti něco tak zbytečného, s čím si neumí poradit. Jinak parfemaci z pleti samozřejmě po dvou minutkách necítíte. 

    Krém za sebe můžu určitě doporučit. Pokud nesnášíte pocit hutného krému na obličeji a chcete něco, co není jen zahuštěná voda, ale co tu pleť vážně hydratuje, jděte do něj. Seženete ho na ebayi za cca 250 kč, já jsem objednávala zde

    Máte zkušenosti s asijskými ne BB, ale klasickými krémy? A co na ně říkáte?

    Mějte krásný den,
    M.

P.S. Ještě dnes a zítra můžete zkusit štěstí v soutěži:)

5 komentářů:

  1. To balení je naprosto luxusní! Takové jemné a "neposkvrněné", hrozně se mi líbí:D To s těmi kamarádkami, co jsi psala, je úplně přesně to, co mi připomíná. Jelikož mám teď krémů nespočetně moc, tak se asi budu krotit, ale až mi aspoň dva dojdou, možná zkusím ten na suchou pleť:) Jo a ještě mě taky rozesmála zásaditá voda z aljašského ledovce, když si představím asijské vědce, jak pobíhají po Aljašce a řezají kusy ledovce na pleťový krém:D
    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám krémů zásobu na deset let, a nejhorší je, že je teď vůbec nepoužívám, protože používám ten svůj namíchanej, ale co teď s těma dalšíma? Samozřejmě jsem všechny aspoň párkrát použila...:D No, asi to odnese ségra. Jsem strašnej úchylák na pečující kosmetiku a mám strašný sklony to hromadit:) Haha, ta představa s těmi vědci mě osobně nenapadla, ale pobavila tak jako tak:D Aby měly asiatky dobrou péči:D

      Vymazat
    2. U mě to nikdo nechce, ségra na to moc není a mamka má svoje dva od Ryoru, které nikdy nevymění:D Závislost je fakt zlo, no:D

      Vymazat
  2. Vyzera super :)) Tiez mam rada pocit, ked ide krem na tvari nahmatat ..je to ako hmatatelny dokaz, ze plet chrani :)) Porozmyslam nad nim..este od Skinfood nic nemam, to sa musi zmenit! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skinfood za vyzkoušení rozhodně stojí!

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...