sobota 16. listopadu 2013

Předvánoční soutěž o pořádnej balík & jakých návodů se do Vánoc dočkáte

 
    Ahoj všichni! Píšu vám po šesti hodinách, které jsem nonstop (no dobře, stop, pořád jsem odbíhala k Davis Cupu) strávila "nad plotnou" - ne že bych byla taková kuchařka, vyráběla jsem mýdla, krémy, bath melts, toner... Mám z toho takovejch uvolněnejch endorfinů, že jsem se rozhodla, že udělám radost i někomu z vás.
 
    Ale pěkně popořádku. Slíbila jsem vám, že se tu objeví spoustu návodů na vánoční dárky, které obdarovaným samy vyrobíte. Protože poslední dobou si každý koupí, co chce, myslím, že DIY dárky jsou čím dál více oceňované. V následujících pár týdnech se tedy u mě dozvíte, jak vyrobit mimo jiné:
  • šumivé bath bombs
  • zjemňující bath melts
  • hydratační tělový pudr
  • pleťový pudr
  • voňavá a výživná mýdla
  • tuhé parfémy
  • steamer&toner
  • krém na oční okolí
  • hloubkově čistící masku v prášku
  • sůl do koupele
  • spot treatment na pupínky
  • lip scrub
  • hydratační scrub bar do sprchy
  • sérum na konečky vlasů


Malá ochutnávka
 
 
    A protože jsem strašnej vánocofil, rozhodla jsem se, že dvěma z vás udělám v prosinci radost nadupaným balíčkem.
 
    První vylosovaná dostane bath bomb, bath melt, můj milovaný krém, směs na steamer&toner, směs hloubkově čistící masky, koupelovou sůl, scrub bar, lip scrub a sérum na konečky; balíček pro druhou výherkyni bude obsahovat bath bomb, bath melt, směs na steamer&toner, směs hloubkové čistící masky a scrub bar.
 

 
    Co udělat pro výhru?
  1. Čtěte mě, ó, jak překvapivé. Viditelně, prosím. Vím, že GFC může být pro někoho otrava, ale přeci jen to je, metaforicky řečeno, průkaz totožnosti čtenáře.
  2. Můžete mi na Facebook hodit lajk. Nebudu vás otravovat jen v news feedu na bloggeru, ale i v news feedu na Facebooku. No neberte to:) Povinnost to k soutěži ale není.
  3. Něco pěknýho mi napište. Třeba jestli plánujete na Vánoce někomu dávat ručně dělané dárky. Nebo které DIY projekty se mnou vyzkoušíte. Nebo o čem byste si u mě četly rády častěji. Nebo něco úplně jinýho:)
 
    Výsledky soutěže vyhlásím v sobotu 14.12., protože je to takový pěkný datum, 10 dní před Vánocema. Soutěžní komentáře tedy zanechávejte do páteční půlnoci. Balíček vítězce dorazí do svátků vánočních, kdy máme každej čas na dlouhatánský vany:)
 
    P.S. Email mi nechávat nemusíte. Vítězky se o své výhře dozvědí tady nebo na FB, pokud by se mi do tří dnů neozvaly na email, budu losovat znova. O výsledcích rozhodne mistr random.

    Hodně štěstí a mějte se krásně!
    M.

P.S. Pod soutěží sem tam na nějaký komentář odpovídám, své komentáře do soutěže samozřejmě nebudu počítat, jen aby potom nebyly nějaké nejasnosti;)


102 komentářů:

  1. Jsi drsná! Kde a jak ses to všechno naučila?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ó, dík, zčásti na tom má podíl koumání ingrediencí v Lush výrobcích (což mě nakoplo k tomu, abych to začala sama tvořit, protože ne vždy je Lush kompletně "virgin", jestli si rozumíme), zčásti za to může inspirování se na Pinterestu, většinou jde o metodu pokus-omyl (třeba ten pudr vyšel pěkně až se čtvrtou ingrediencí), s poměrama je to občas oříšek.

      Vymazat
    2. Tak zrovna ten pudr vůbec nechápu. Jako jo, toner/steamer, ale vlastní pudr? Třeba jako z rýžovky? Proto musím sehnat co nejvíc lidí do hlasování, aby článek o pudr byl dřív! =D

      Vymazat
    3. Z rýžovky ne-e, respektive rýžovka byla jeden ze tří pokusů (vyšlo to až do třetice všeho dobrého, klasika), ale byla docela hrubá, tak mám lepší alternativu;):) Pudr bude nejpozdějc v pátek, slibuju! A drží jak přibitej!

      Vymazat
  2. Mňamky do na tělíčko z kakaového máslíčka by se mi určitě líbily :)) Obzvláště od zkušené alchymičky jako jsi ty :)
    Já budu zkoušet hand made bižuterii a koupelovou sůl :) A přítelovým rodičům dám krabici plnou perníkových panáčků, protože ve Francii cukroví neznají, a přece jim chutná :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ha! Já sice vařit umím, ale na domácí kosmetiku bych si netroufla.. vypadá parádně!

    OdpovědětVymazat
  4. óóóóóó, tak to je naprostá bomba :) super, skvělá výhra. Musím ji mít :-D
    Vánoční období mám ráda zejména kvůli punčům, popíjím je jak na trzích, tak si dělám doma vlastní a hlavně je to senzační obrana proti zimě. Dárky jsem ještě nekoumala, ale pravděpodobně k nim budu dávat mýdlová srdíčka ze zmýdelněného oleje :)
    gfc: gleys Gleys is Here

    OdpovědětVymazat
  5. Wow, super balíčky. Já plánuji k vánocům vyrábět krém podle Tvé "receptury" všemu mému ženskému příbuzenstvu a velkou dávku si vyrobím i pro sebe! Takže díky Ti za něj:)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Tyjo, tak to je drsné! Hrozně moc se těším na návody :) Já si vyrobila sama tak maximalně scrub na rty z oleje a cukru, takže opravdu veleumění :D

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, asi jsem 100 let za opicema, ale co je to GFC? Na googlu jsem něco hledala a celkem nic mi to nenašlo... Blog nemám, blogger nepoužívám, ale na svoje oblíbené blogy koukám denně, včetně toho Tvého :-) Nechce se mi nic zakládat, ale ráda bych se do soutěže zapojila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Péťo, je to Google Friend Connect, síť přáel Google, takový to jak mám v postranní liště, v podstatě přihlášení přes email;) Pokud máš více oblíbených blogů, mohu ti to jen doporučit, zakládat si blog nemusíš, ale na stránce blogger.com se Ti objeví, který z Tvých oblíbených blogů má nový příspěvek, než jsem si založila blog, také jsem to nepoužívala, ale překvapivě je to docela praktický:)

      Vymazat
  8. Vypadá to skvěle :) Já si z ebay objednala ty obaly na balzámy na rty a budu taky tvořit.. Přijde mi, že na těch balzámech nemůžu nic zklazit, snad :D Mamka si teď docela jede na přírodních výrobcích, tak docela uvažuju, že jí udělám nějaké to "masážítko" co jsi tu nedávno dávala návod.. Anebo jí nějaké koupím v Lushi:)))
    Taky miluju Vánoce, takže už měsíc vymýšlím a dávám dohromady dárky.. Snad je nebudu mít hotové moc brzo, co bych potom v prosinci dělala:D

    OdpovědětVymazat
  9. No téééééda, na výrobu pudru jsem faaaakt zvědavá:)
    A parádní soutěž!
    Já jsem letos přemýšlela o jediném handmade dárku a to je pečený čaj, ale ještě jsem se nerozhodla, jestli na to mám odvahu:D Tvoje návody mě fakt baví, určitě něco ozkouším:)

    OdpovědětVymazat
  10. nádhera! koukám, že už máš vyrobené i pěkné etikety, to už je jenom krůček od toho byznysu :) fakt tě obdivuju, jsi strašně šikovná a hrozně moc chci vyhrát, aaaa!!! :D
    jinak sleduji tady i na facebooku

    OdpovědětVymazat
  11. No tak tým pudrom si ma prekvapila :) som straaašne zvedavá :) a inak ked sa mám vyjadriť k tým darčekom tak určite je to oveľa milšie niečo vyrobiť než iba to kúpiť a hodiť pod stromček .. ručne vyrobené niečo je tak viac od srdca :)

    OdpovědětVymazat
  12. Super giveaway :-) Na Vánoce bych ráda vyrobila nějaké jedlé dárky a pokud do té doby nashromáždím všechny ingredience, ráda bych vyrobila i nějakou kosmetiku podle tvých receptů. Máš super blog a na každý tvůj další článek se moc vždycky těším, Terka :-)

    tereza.zavrelova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  13. moc hezká giweaway :) diy je daleko lepší než kupované věci:) Těším se na články, určitě to zkusím sama vyrobit:)

    OdpovědětVymazat
  14. Já tě jen poprosím ať sem cpeš všechny recepty na DIY které doma děláš a budu spokojená :D Protože až vyšetřím nějaké penízky a bude hotový byt, jdu na to !!!

    OdpovědětVymazat
  15. Opravdu upřímně jsem ráda, že jsem nedávno na Tvůj blog narazila! Balíček bych si přála vyhrát, mě výroba DIY nebaví( ale ráda si o tom počtu, he), nejsem na to šikovná, takže si takto vyrobené věci raději koupím:))

    OdpovědětVymazat
  16. Začala jsem přemýšlet, že si k Vánocům udělám radost a objednám potřebné suroviny a začnu vyrábět. Hrozně mě to láká, všechny ty věci vypadají krásně. Škoda, že takových blogů není víc :)

    OdpovědětVymazat
  17. Jeee uzasne! Strasne by som si priala handmade veci od Teba ^^

    Na GFC aj Fb sledujem dlho ako Siu Peackapples (GFC)
    DIY veci som zvykla davat..v casoch, ked som este robila nausky, broze, ine veci..teraz to uz moc nerobim..:P

    OdpovědětVymazat
  18. DIY projekty bych moc ráda vyzkoušela, ráda tvořím a kosmetika mě vždy lákala. Moc mě potěšilo, že jsem tvůj blog nedávno objevila, jelikož se mi líbí styl, kterým píšeš a všechny ty nápady.. :)
    GFC: Ema Antošová

    OdpovědětVymazat
  19. Sleduji tě jako Micha(e)la. A už nějakou dobu se chystám na bath bombs, chtěla bych je věnovat příteli - jsem zvědavá, jak se na něco takového bude tvářit :-D

    OdpovědětVymazat
  20. Já bych rozhodně brala návod na odličovací balzámek :-) jinak tenhle týden mi konečně dorazí první balíčky s proprietkama a příští víkend začnu zkoušet tvoje balzámy na rty a masážítka ;-) Tenhle blog je naprosto úžasný a myslím, že přesně takový tady chyběl :-) na všechny ty návody se už opravdu moc těším :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Tak tomu říkám nádherný beebox! Perfektní! Na DIY jsem docela nemehlo, ale občas se o něco pokouším: vyrábím konopnou mastičku, kdysi jsem příteli vyráběla batikované trička, a taky jsem zvládla vyrobit nějaké ty šprky pro babičky a tety. Jinak jsem ocela kopyto, a ráda bych vyzkoušela někdy něco vyrobit podle tvých návodů .- uvidíme, jak to zvládnu, až se dostanu do své kreativní nálady :)

    OdpovědětVymazat
  22. Miluju DIY a Vánoce a dárky, takže se rozhodně těším! A mám v plánu obdarovat kamarádky balistikami, takže určitě omrknu tvůj návod :) A myslím, že návodů není nikdy dost, takže za ty se přimlouvám :))

    OdpovědětVymazat
  23. Já chci své skorotchyni dát k Vánocům balíček základnách surovin pro výrobu kosmetiky, proto mi nesmírně pomohl článek kde a co koupit. Vím, že pořizování prvních surovin je vždy u všeho to nejnákladnější, tak snad jí to jako Vánoční dárek potěší a doufám, že pak budu jako dárky dostávat hotové výrobky :D Navíc samozřejmě neodolám a nějaký z olejů si pořídím i pro sebe rovnou. Třeba švestkový ;) Jana

    OdpovědětVymazat
  24. nevím, asi nejsem na to dost šikovná :(

    OdpovědětVymazat
  25. DIY mám strašně ráda a Vánoce jakbysmet! Ne, počkat, Vánoce přímo zbožňuju! :) Jinak ručně dělané věci nejčastěji jako dárek dávám babičce, té se to líbí úplně nejvíce.

    W.

    vendelin1989@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Míšo to je skvělá giveaway, přesně podle mého gusta :) a musím říct, že tvé články poslední dobou čtu opravdu velmi ráda :) a určitě brzy něco vyzkouším a udělám někomu z rodiny na Vánoce radost :)) bude to originální a hlavně ručně vyráběné a to udělá větší radost než nějaká kupovaná blbůstka :)

    OdpovědětVymazat
  27. Ahoj, zapájam sa do súťaže. :) Ja som sa rozhodla, že tento rok idem obdarovať potenciálnych svokrovcov DIY vecičkami. Už teraz sa teším nielen na výrobu, ale aj samotné obdarovanie. Tento víkend idem niečo povariť aj pre seba. Asi nejaké to "masažítko" a budem sa inšpirovať tvojím receptom.:) Veľmi sa teším na ďalšie články.
    Aďa

    OdpovědětVymazat
  28. Loni jsem delala diy darek pro pritele, letos se k zadnemu nechystam.

    OdpovědětVymazat
  29. To je prostě nádhera. Obdivuju tvoji výrobu. Já jsem schopná vyrábět pouze věci z korálků, poslední dobou jsou to háčkované náramky a náhrdelníky. Moc se mi líbí tvůj styl psaní.

    kovacovad5687@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  30. Páni!
    Mamce vyšívám kapesníčky. .)

    OdpovědětVymazat
  31. Jéé, tak to chci! Musím ti totiž nadšeně říct, že po prvních dvou použitích jsem úplně odvařená z krému od tebe, je naprosto úžasný!
    Já moc nevyrábím, ale tátovi vždycky k narozeninám (23.12) dělám aspoň přáníčko, jako když jsem byla malá. Ráda se takhle vracím do dětství :). in-your-face@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Já toho nikdy moc nevyráběla, ale musím říct, že na tvůj blog jsem narazila před chvilkou a spoustu tvých návodů se mi zalíbilo (hlavně na krém :)), tak asi vyzkouším :)
    adela.kuchynova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Budu za hamouna, že se účastním, protože jsem právě dostala balíček z minulé soutěže :-) ale tomuhle se prostě nedá odolat!!!
    Mám předsevzetí, že spotřebuji všechny domácí zásoby (bude to nadlouho) a pak se pustím do výroby. Myslela jsem, že bych vyráběla ještě k Vánocům, ale nakonec na to nedojde a dárky už vyřešil londýnský výlet :-)
    Mým největším problémem teď v dohledné době bude nalézání bezsilikonové vlasové péče, nemáš nějaký tip?
    A ještě musím napsat, že strašně sympatizuji s roztomilým včelím obrázkem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zatím používám šampony od Lush, sice obsahují SLS, ale co nadělám; plánuju taky zkoušet výrobu, ale to už bude hodně velkej hard core:D Rovnou Daddy-O bych doporučila, protože je to asi nejlepší vůně na světě.
      P.S. Dík, včelí obrázek vznikal tři minuty v programu Malování, o to větší to je pocta:D

      Vymazat
    2. Daddy jsem myslím očuchávala, jestli je to ten medový <3 Tuhé šampony z Lushe u mě úplně propadly, tekuté jsem nezkoušela, ale při mé spotřebě (půl litru je pro mě jako nic) by se mi to asi ukrutně prodražilo :-/ Kouknu i někde jinde, snad objevím nějaký dobrý kompromis cena/výkon.
      A jestli budeš vyrábět šampony, to už budeš vážně chemik :-))))

      Vymazat
    3. Nene, Daddy-O je fialkový, voní naprosto božsky:) Ale mně teda 100ml vydrželo (se střídáním s jinými šampony) čtyři měsíce, to by tě vyšlo asi hodně draho s vyšší spotřebou:)

      Vymazat
  34. super, tohle miluju :) určitě bych se mohla pokusit ručně taky něco vyrobit, myslím, že takovéhle věci snad musí potěšit každého :)
    na recepty se vážně těším!

    OdpovědětVymazat
  35. Jé, tolik návodů, tak to se těším! Zvlášť na ty bath-bombs, ty se chystám vyzkoušet už dlouho. A DIY srdíčka do koupele už jsem podarovala, sklidily úspěch.

    OdpovědětVymazat
  36. Krása. Moc se mi líbí takhle domácky "uvařená" kosmetika. :) Už se dlouho chystám něco zkusit, ale já než se vždycky k něčemu dostanu... :))

    OdpovědětVymazat
  37. nejraději bych vyzkoušela úplně všechny návody :) ale protože mi zatím většina surovin chybí, budu to muset brát postupně :)

    OdpovědětVymazat
  38. Hodně mě tedy zajímá návod na masku a na pudr, tak už se těším.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Popravdě, jsem tady jeden den a nestačím zírat! Takže je mi trošku blbý hned vlízt do soutěže, ale za a) se nedá odolat :) b) mi bude trochu trvat než to tady poctivě pročtu (a že to mám v úmyslu - přesvědčilo mě o tom prvních pár rozkliknutých článků ;) ).
    Sleduju na facebooku za sebe i za náš blog, do blogger-readeru jsem nám tě taky hodila, takže teď už nezbývá než doufat a pochopitelně poctivě číst :)
    A třetí bodík - docela mě nadchnul tvůj domácí krém na obličej, protože tuším, že typ pleti budeme mít zčásti podobný, no a jestli ti to takhle zabírá, pak to prostě NUTNĚ musím vyzkoušet taky :-P Fakt jako... nechápu, že mi tvůj blog dodneška unikal. :-)
    Verunka

    OdpovědětVymazat
  40. Už si musím objednat ingredience, nejde to dál žít bez toho, abych nevyzkoušela nějaký z Tvých návodů. Nutně potřebuji domácí krém! A samozřejmě bych obdarovala mamku a kamarádky vlastnoručně vyrobeným balzámem na rty :)

    OdpovědětVymazat
  41. Ooo jak jsi skvělá :)) A které tvé DIY vyzkouším? No popravdě, nejradši bych vyzkoušela všechny, tak uvidím, jak budu úspěšná ve shánění ingrediencí a samotné výrobě. Mamině bych ale ráda darovala krém a sobě ty věcičky do koupele.

    OdpovědětVymazat
  42. Parádní giveaway :-) Mně se moc líbí kosmetické DIY projekty, ale sama jsem se zatím nikdy do ničeho nepustila. A vlastně mě baví i jiné než kosmetické DIY, kolikrát fakt člověk zírá s otevřenou pusou nad šikovností a nápady ostatních.

    OdpovědětVymazat
  43. Wow, to vypadá úžasně! Já jsem na DIY strašně levá a nemám to ve svém malém bytečku kde paplat. :D A když jsem u našich, tak mamka má vždycky všechno strašně pěkně uklizeno, tak bych jí to tam akorát znesvětila. Ale od Tebe bych zkusila cokoli, vypadá to všechno moc lákavě!

    OdpovědětVymazat
  44. Asi budu opakovat Verunku s jejím komentem o pár řádků výš. Zlatej Ananas, že mi Tě takhle přihodila do cesty ;) na ten kkový scrub jsi mě nadchla natolik, že počítám ještě dnes budu vařit =) jinak mě od Tebe láká vyzkoušet úplně všechno - asi jsme (jak s oblibou říká eM) stejná krevní skupina ;) Horší je, že v tomhle si teda vůbec nevěřím, takže se prostě musím pokusit o tuhle výhru.. Jinak.. s tou Lush mánií jsme to měla podobné a teď obloukem obcházím Palladium, abych ani očičkem nezahlédla vánoční výlohu, protože bych byla ztracená ;) Možná proto se mi Tvoje věci tak líbí nejen složením, ale i na pohled - podobný design a přesně ty roztomilosti, které dodávají přírodní kosmetice o lákadlo navíc =)

    OdpovědětVymazat
  45. Sutaz o tebou vyrobenu kozmetiku je skvely napad. Si originalna a inspirativna.
    Ja najprv musim spotrebovat aspon trochu z mojich obrovskych zasob kozmetiky a potom sa vrhnem na vyrobu podla tvojich DIY navodov. Alebo budem leniva a objednam si nieco od teba :)

    OdpovědětVymazat
  46. Skvělá soutěž!!! Tvůj blog fakt miluju, mám teď kupu času, takže vyrábím a vyrábím...začala jsem jednoduše balzámkama na rty, ale když tady vidím tvoje skvělé nápady, určitě u toho nezůstanu....teď se chystám na toner a bath melts. Jsi fakt šikulka, taky jsem si vždycky říkala, že když ten Lush je hand made, zda-li by to nešlo vyrobit doma, ale nikdy jsem neměla odvahu, až teď pod tvým odborným vedením...Třeba ten toner mě úplně nadchnul, měla jsem z Lushe Tea tree tab toner, taky se napařovalo a pak z toho byl toner, ale tvůj nápad je 100 x lepší. Díky za tvoje úžasné příspěvky a jen tak dál, zůstávám věrnou čtenářkou :)

    OdpovědětVymazat
  47. Skvělý balíček plný ještě lepších věciček..tak třeba se na mě usměje štěstí. Jinak já se určitě chystám vyrábět k vánocům balzámky, masážítka a asi i další věcičky.. uvidím..Ale hodně mě to zaujalo a bude to fajn relax a ještě kosmetický..:D Takže díky za super nápady! ;)

    OdpovědětVymazat
  48. Tak poslusne hlasim, ze tuby na domace balzamy mi uz dorazili a v najblizsich dnoch cakam na objednavku masiel, voskov a silic. A hadaj kto za to vsetko moze? Teda aspon z casti aj ty... Planovala som to skusit uz davno, ale ked tu stale pridavas take mnamky tak som sa nakopla a pokusim sa vyrobit prvu varku a potom naostro vianocne darceky. Dakujem za inspiraciu a prajem vela dalsich napadov - rada sa necham zas na nieco zlakat :-).

    OdpovědětVymazat
  49. Skvělý, sama už víš, že toužím po tom tvým ukuchtěných krémíku, na který se asi se svou šikovností nikdy nezmůžu...a na ten pudr a masku s jílem a uhlím se taky jenom třesu! no a k vlastní činnosti takhle: když jsem byla menší (rozuměj 14 let), tak mě bavily vyrábět různý serepetičky na Vánoce - různé ozdoby do oken, dokonce mám i ručně namalovaný betlém, pak na Velikonoce mě nejvíc bralo zdobení vajíček a dokázala jsem teď z mého pohledu pěkné kousky...nechápu, proč jsem přestala...ale vlastně jo, může za to "milovaný" internet, který jsem v té době neměla...letos budu jen balit pár nakoupených dárečků do balícího papírů a vymýšlet kombinace, aby vypadaly k světu...a vlastně ráda bych tu našla inspiraci ;)

    OdpovědětVymazat
  50. Skvělá soutěž.. Taková krásná výhra by mě fakt potěšila..
    Plánuju letos obdarovávat šumivými bombami do vany. Teda pokud se mi je povede kloudně upatlat :-) Jinak vlastnoručně vyrobené dárky dávám celkem často, ale bývají to různé dobroty.
    A moc díky za tvoje kosmetické recepty, chytám tu spoustu inspirace. Teď už se do toho je pustit. :-)

    OdpovědětVymazat
  51. wooow, našla jsem tvůj blog díky DIY pudru, ale ode dnes je ze mě tvůj pravidelný čtenář! Těším se na všechny návody, je super, že někdo něco takového zkusí. Nejvíc by mě asi zajímala tvářenka, ale ani vlastní rtěnka by nebyla k zahození. Jen tak dál, je to skvělý.
    A balíček by mě samozřejmě potěšil, i když si myslím, že do 14.12. neodolám a ten pudr zkusím sama!:)

    OdpovědětVymazat
  52. Máš úžasné nápady a tvůj blog je dost dobrý :D Ne, spíš úžasný :)) Soutěžní balíček je hooodně nákavý :) Jinak já jsem ještě nikdy nic podobného nezkoušela, jenom v loni jsem tety obdarovávala domácím vaječným líkerem, ale to tak nějaks kosmetikou nesouvisí :D

    OdpovědětVymazat
  53. Ty bláho, ty jsi tak šikovná! A výhra je teda doslova božská, všechno by se mi líbilo vyzkoušet :) Osobně musím říct, že tyhle dárky mám pod stromečkem nejradši. Je v nich totiž kus toho člověka co obdarovává a to je krásný. Dokonce jsme si to zavedly se spolužačkami - každé Vánoce si nesmíme nic koupit, ale vyrobit a je to fajn... Mimochodem, myslím, že bys to mohla časem i prodávat, zájem by určitě byl! No nic, jdu si potichu držet palce :)

    OdpovědětVymazat
  54. Tvůj blog sice sleduji asi tak měsíc a stala se ze mě pravidelná čtenářka :) Klobouk dolů k tvé zručnosti :) Ohledně ručně vyráběného dárku na Vánoce přemýšlím, že bych jako sladkou pozornost darovala všem domácí karamelky a pokud se dílo povede, chystám se vytvořit tuhý parfém podle tvého návodu, protože taková malá věcička by se mi hodila do každé kabelky :D
    P. S. Přeji plno úspěchů s dalšími nápady :)

    OdpovědětVymazat
  55. wau, nemám slov :) Na Tvoj blog som narazila cez iný a okamžite ma zaujal. Máš naozaj obdivuhodnú záľubu a aj to vyzerá krásne a profesionálne. Určite by ma výhra nesmierne potešila, keby sa mi pošťastilo, posunula by som to mamke, pretože má nesmierne citlivú pokožku a ja takpovediac "neoplývam" dostatkom financií na takéto vymoženosti :D No ako rozmaznávajúca "péče" by určite urobila radosť každému :)

    OdpovědětVymazat
  56. Uff už jsem se lekla, že jsem soutěž prošvihla, abys rozuměla většinou tě čtu když jede brzo ráno do práce přes mobil,ale moc mi přes něj nejdou dávat komenty atd, mám straší mobil :)) Tak jsem si řikala, že se musím zúčastnit , že to je ta nej soutěž a pak na to zapomenu?:)) No nic tak sleduji delší dobu díky odkazu na eshop koza jsem na tebe narazila , takže díky za něj. A musím před tebou smeknout, nejvíc miluji samozřejmě články o vlastní kosmetice, protože upřímně i když jsem kosmetička tomuhle se nikdo na škole nevěnuje což dle mě škoda, tak to jde jen po firmách a když člověka zajímá něco víc jde po tom sám, a já odjakživa měla ráda aromaterapii takže pak už jsem jen potřebovala impuls nebýt líná si kosmetiku i sama vyrobit v podobě tvého blogu! Takže jak sama víš dělala jsem nedávno objednávku na ekokoze :) Takže teď jen čekám až vše dojde a jdu to zkusit. Nejvíc mě zajímá jak víš odličovací balzámek, pak kamarádky už nenápadně říkají o test balzámku na rty,ale zapomněla jsem holt koupit tubičky nebo malé kalíšky tak mají pech :) a pak ten tvůj super krém..a radši končím nebo tu budeš mít šílený komentář. Takže díky za super blog. Hned jak něco zkusím zpatlat , dám to na blog a uvidíme jestli to bude spíš vtipný článek nebo se vše povede. A nejlépe vypadá první výhra s tím tvým super krémem :)) Protože jedna blogerka ho neskutečně chválila!
    email - Jana.wertheimova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  57. Já jsem na tvůj blog narazila asi dva týdny zpátky skrz nějakou recenzi na lush. Už nějakou dobu jsem si pohrávala s myšlenkou upatlání nějaké vlastní kosmetiky, takže moc děkuju za návody, snad pomůžou usměrnit moji obvyklou metodu pokus - omyl :) A ten krém vypadá moc dobře, na ten jsem obzvlášť zvědavá :)

    OdpovědětVymazat
  58. Díky tvému blogu dostal můj pohled na kosmetiku úplně jiný rozměr :) A myslím, že i můj nákupní seznam dostane jiný rozměr, pomaličku si totiž dělám poznámky a seznam toho, co musím koupit a už se těším, až se do výroby pustím :))

    signora.lulu@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  59. Tvůj blog jsem objevila před týdnem a už jsem ho projela celý, díky tomu už vytvářím objednávku v Tvořivém světě, který má odběrové místo asi 10 km od mého bydliště, což je fajn. Děkuji za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  60. úplně jsem tvým DIY propadla a hltám každý nový článek :) super inspirace, ráda bych něco zkusila, vidím to právě na Bath Bombs, protože tohle rozdávat spolužačkám bude přímo bomba :)

    OdpovědětVymazat
  61. No tak to je pecka! Objevila jsem tvůj blog až dnes při hledání tipů na DIY dárky a teda stydím se, jak jsem ho mohla dodnes nečíst. Mám z toho hroznou radost, chci hned vše vyzkoušet a vyrobit a nejvíc se mi líbí ten pudr a bath bombs. Moc díky za to, že se s náma čtenářema dělíš o vyladěné recepty a můžeme si tak sami podle tvého návodu ledacos vyrobit. Už se hrozně těším, až přijdu z práce a vše si přečtu :)

    OdpovědětVymazat
  62. Tohle je úplně nejlepší blog, co jsem za poslední dobu objevila. Nemám ho ještě pročtený celý, našla jsem tě samozřejmě právě v době, kdy mám nejvíc práce :-) Ale těším se na každý další článek a přeju co nejvíc spokojených čtenářů.

    OdpovědětVymazat
  63. Tvoje DIY jsou božíííííí.. určitě něco vyzkouším, nevím, jestli stihnu k letošním Vánocům, ale budu se snažit. V plánu mám zatím akorát dědečkovi k narozeninám ukuchtit Rillettes (blog Meg v kuchyni), vypadá to skvěle a maso by nemělo zklamat:)
    Tvoje p.s. je fakt vtipné, by člověk neřekl, co některé lidi může napadnou řešit..:D

    OdpovědětVymazat
  64. Mě se na Tobě líbí, jak jsi zručná a ještě to všechno vykoumáš sama :-) Já bych na nic z toho neměla, to říkám rovnou. Bylo by super, kdybys svoje výrobky prodávala, odbyt by byl určitě zajištěn.

    OdpovědětVymazat
  65. Ahoj, tvůj blog jsem objevila nedávno a hned mě zaujal tvými DYI návody. Mě by ani nenapadlo vyrábět si kosmetiku sama, ale díky tobě to zkusím. Už mám naplánované nějaké vánoční dárky. Hlavně chci vyzkoušet masážítka, protože ty od Lush mám moc ráda, ale levnější varianta přijde vhod. Děkuju za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  66. Tyjo! Podařilo se mi sem dostat... sama nevím jak. Narazila jsem na ten diy pudr a prostě ho potřebuju. Sama skoro nedokážu navléct ani korálky, natož abych vyráběla pudr, takže ten bych si s radostí i koupila! A vůbec, potřebuju i ten krém. Safraporte. Chci všechno, hlavně nějakej e-shop! ; ))
    Jediný, co neustále lidem vyrábím a dávám, jsou mísy z vinylových desek, to mě baví. Když jsem byla menší (a mladší), byly to šperky z Lega a Kinder vajíček, náušnice ze starých mincí a trsátek... Nojo, na to už není ani čas ani chuť. Jsem ráda, že v někom ale ta verva furt je, palec nahoru.

    OdpovědětVymazat
  67. tvůj blog jsem objevila náhodou a zamilovala se :) mám v plánu do Vánoc vyrobit tuhé mýdla :P po Vánocích možná víc zainvestuju a pustím se výroby dalších věci co si nám tady ukázala :) rozhodně bych uvítala eshop :P

    OdpovědětVymazat
  68. potřebuju sehnat všechny ty super eko věci a už mě v drogerii nikdo neuvidí :-D kéž bych na to měla peníze... Hrozně bych chtěla vyrobit ten krém, připadá mi fakt úžasnej. A pudr je taky super :-)

    OdpovědětVymazat
  69. Tak tenhle blog mě opravdu nadchnul! Znám ho teprve pár týdnů a s čistým svědomím můžu říct, že už ho navštěvuju skoro stejně často jako facebook :D Neuvěřitelné! Už mám vyrobený pleťový krém a pudr a chystám se na další vychytávky :) Takže chci tímto hlavně poděkovat autorce, že je tak osvícená a vyrábí a vymýšlí přesně to, co hledám :) Zbožňuju tvé návody, jsi vážně šikulka :)

    OdpovědětVymazat
  70. lajkujem ta aj na fb :) a neviem co by som napisala iba snad to ze by som chcela byt tak sikovna ako ty a vediet si vyrobit taku peknu a vonavu kozmetiku :) sledujem ta len nedavno a tvoj blog som si uplne zamilovala :)))

    OdpovědětVymazat
  71. Tak zase jeden krásny blog do zbierky.. paráda. Až sa divím, koľko super blogov sa v poslednom období vyrojilo na SK/CZ scéne. Len tak ďalej :) PS: Ja určite hand-made darčeky nevyrábam, z tých by nemal radosť ani moj pes, som strašné drevo :D

    OdpovědětVymazat
  72. Objevila jsem tenhle blog náhodou, ale jsme za takovou náhodu zatraceně ráda, protože tvoje návody jsou skvostné. Vyfocené, popsané, okomentované...volejte třikrát sláva a díky tobě za to :)
    Na Vánoce vždycky vyrábím, hlavně šiju, letos příteli tašvici ke kostýmu, kamarádkám plátěné tašky, taťkovi polštář ze souřadnicemi domova, malým sestrám takové krájecí ovoce a jídlo, co mají v IKEE a mě tam přijde moc drahé. Strašně ráda tvořím, jen ještě mít aspoň jednu ruku víc pravou a víc času a peněz..a...a...a.. :)

    OdpovědětVymazat
  73. Taky se asi do něčeho pustím, celkem mne to láká. A už slyším komentáře doma......proboha co to zase vymejšlíš!!!! :-D

    OdpovědětVymazat
  74. Haha, už aby byly Vánoce a byl čas změnit kuchyň na alchymistickou laboratoř! Tenhle blog je opravdu super - zrovna teď jsem s otevřenou pusou dočetla článek o marockém jílu a vypadá to opravdu n-e-u-v-ě-ř-i-t-e-l-n-ě, mám neodolatelnou chuť vyzkoušet, zvláště na ty vlasy (zrovna dopotřovávám lusháckou Cynthii Stout a poohlížím se po něčem sls-free) :) Jen tak dál!

    OdpovědětVymazat
  75. Objevila jsem tvůj blog nedávno a při čtení se nestačím divit a obdivovat tě, co všechno umíš uvařit :-)
    Budu sledovat, ale raději zůstávám u svého šití. Kosmetiku si budu muset kupovat.

    OdpovědětVymazat
  76. Sleduji již nějakou chvíli a nestačím se divit na tvou šikovnosti a zručností. Rozhodně jsi mě inspirovala k tomu si nějakou tu domácí kosmetiku ukuchtit.

    R.

    OdpovědětVymazat
  77. Ja jsem z tebe porad nejak mimo. Desne obdivuju lidi, co jsou jakkoliv manualne zrucni a jeste je to bavi. Ty mas super napady a inspirujes jine :). Me sice jen obrazne, bo jsem nesika a jeste lina, ale presto se v tech clancich desne rada rochnim a tesim se na dalsich. Vanocni darky tudiz budu kupovat, zatim jeste porad cekam na inspiraci. Pro kamaradky mam uz nakoupeno, ale co se tyce rodicu a segry, tam je to nejak horsi... Snad me osviti :).

    OdpovědětVymazat
  78. Poslední dobou tě strašně moc ráda sleduju, hlavně teda kvůli skvělým nápadům na domácí kosmetiku. Zatím jsem se ještě nic neodhodlala vyzkoušet a chystám se na výrobu vlastní růžové vody podle tvého návodu, tak doufám, že se zdaří.

    OdpovědětVymazat
  79. Dnes som objavila tvoj blog a nedokážem ho zatvoriť. Už ťa sledujem cez GFC i na FB (pod iným menom ako tu) a nemôžem si pomôcť, ale stala si sa mojou najobľúbenejšou blogerkou. Tvoje návody sú prekrásne, úžasné, chutné, lahodné, vyzerajú tak jednoducho a mám chuť všetko vyskúšať. Zrejme do Vianoc veľa skúšať nebudem (chcela by som si aspoň vyrobiť zubnú pastu), no keďže veľa cestujem, pôjde to ťažko :) Si brutálne inšpiratívna :) Ďakujem.

    OdpovědětVymazat
  80. Řekla jsem si, že do soutěže půjdu, až podle tebe něco vyrobím.. tak teď už můžu! :o)))

    OdpovědětVymazat
  81. Já si zatím zvládnu udělat jen domácí scrub :D - ale objevila jsem tu super recept na růžovou vodu - tak do toho určitě půjdu!

    OdpovědětVymazat
  82. Prodáváš dál svoje výrobky? Jsou úžasný a ty si neuvěřitelně šikovná. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím neprodávám, ale uvažuji:)

      Vymazat
    2. Měla by ses do toho pustit, šlo by to na dračku :)

      Vymazat
  83. Jsem z tvého blogu naprosto unešená :-) už šmejdím po různých e-shopech a hledám vosky, másla, oleje...:) Nejradši bych si vyrobila všechno DIY od tebe :-) Napřed začnu určitě solí do koupele a myslím, že někdo ji v balíčku určitě objeví :-) A až dostanu kytku růží, tak je nemilosrdně otrhám ;)
    eliskazlamalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Tvůj blog jsem objevila teprve nedávno, ale vážně začínám uvažovat o výrobě nějakých bath melts nebo bath bombs. I když výrobky z Lushe miluju, přeci jen jsou dražší, takže nemůžu vyzkoušet všechno, co bych chtěla. A jako dárek je to skvělý nápad. :)
    Jinak se mi moc líbil tvůj nápad vyrobit si vlastní pudr, to by mě popravdě ani nenapadlo. Jsi vážně šikovná.
    Výhra, kterou jsi si připravila, je více než lákavá, takže já budu jenom doufat, že se na mě usměje štěstí. :) Přes GFC i fb sleduji. Měj se krásně! :)

    OdpovědětVymazat
  85. Je to hotová alchymie, jsem z tvých návodů úplně nadšená! :) Sleduji přes GFC i FB. Inspirovala jsi mě k potpourri jako dárek, už ho mám skoro hotové. :) Měla jsem tu takovou pěknou karafku, tak dostane mamka pomerančovo-brusinkové potpourri - úžasně to voní!! :)

    Taky se moc těším, až vyzkouším růžovou vodu, po té toužím už dlouho, ale kupovat jsem ji zatím nechtěla.

    Přeji hezký den!
    Runa

    OdpovědětVymazat
  86. Ahoj, já bych se právě chtěla k výrobě nějaké dárku inspirovat u tebe. Neznám tvůj blog vůbec dlouho, ale jsem nadšená z přírodních tipů! Takhle "přírodněnadupaný" blog jsem asi ještě nečetla! Jen tak dál, těším se až si vše přečtu a na nové články od tebe! L.

    OdpovědětVymazat
  87. Ahoj, dnes jsem narazila na Tvuj blog a nechapu, jak sem bez něj mohla být! Je opravdu úplně skvělý a Tvé nápady jsou super! Jinak na Vánoce jsem se rozhodla svým kamarádkám vyrobit lesky na rty, tak snad budou mít radost :)
    Sunr1ce@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. Ahoj, musím vyjádřit prvně obrovský obdiv, jsi vážně úžasná...inspirovala jsem se a vytvořila babičkám sůl do koupele a na pár jiných věcí už si taky brousím zuby :)

    OdpovědětVymazat
  89. ja som práve našla twnto blog cez lilly a čítam doradu s otvorenými ústami :-D a kedže som sa dostala až sem tak som sa rozhodla zanechať 100-tý komentár. Asi sa tebou nechám inšpirovať!

    OdpovědětVymazat
  90. Ahoj:)

    Máš úžasný blog, jaký jsem už dlouho předtím hledala. Jsem podobný nadšenec pro věc jako ty:) Inspirovala jsi mě k tvorbě. Plánuju vyzkoušet pleťový krém tak snad se zadaří. Jen tak dál, držím pěsti:)

    OdpovědětVymazat
  91. Ahoj, letos jsme se s mamkou domluvily, že všechny dárky pod stromkem musíme vlastoručně vyrobit, takže jsem zvědavá, co dostanu :) plánuju vyrobit všechno možné a díky tvému blogu mám už seznam na A4 :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...