pátek 15. listopadu 2013

O podzimním lakování, porušených zvyklostech a třpytkovejch záhadách


    Jestli mi něco připadá fakt zajímavý, je to otázka barev laků na nehty. Snad každá z nás barvy mění s ročními obdobími a hrozně mě baví sledovat na jednotlivých blozích, jak si kdo představuje podzim/zimu (jaro a léto jsou přeci jenom tak nějak víc unifikovaný). Zatímco spousta slečen vytahuje odstíny vínové, rudé, hnědé nebo černé, já se s podzimem tlumím.
    Až teď, když koukám na fotku, mi dochází, že lakuju už pomalu jenom s Catrice nebo Rimmelem (úplně žeru ty 60 seconds štětečky!); tyhle dvě značky vyplňují velkou část mé lakovací taštičky, která mimochodem disponuje jen nějakými deseti, dvanácti kousky - je to divný, ale u laků vůbec nemám takový ten syndrom sběratelky, kterej mám u všeho jinýho a zejména u BB creamů; naopak sestra ho má vyvinutej nadměrně, proto u ní najde útočiště většina těch, které mě přestanou bavit.
    





    Jinak docela udivuju sama sebe. Považuju se za netřpytkovýho a neshimmerovýho člověka, jediný, v čem mám lesk ráda, je rozjasňovač, sem tam nějakej ten stín, když už stínuju, ale rtěnky a tvářenky se shimmerem nemusím. Za podzim do mé netřpytivé lakové sbírky přibyly ale hned tři blýskavé kousky.


    Nejumírněnější Bloomynous je limitka a za podzim jsem ho měla na nehtech asi nejčastěji. Většinou v září, nejpozději v říjnu začínám sahat po vyloženě nude lacích, tenhle mi ho asi substituuje, i když do nude má daleko. Zkrátka taková ta barva, co působí krásně čistě a pěstěně. Což je dojem, po kterým na podzim většinou jdu.

    Když jsem si kupovala The GlamoureX Factor, z kterého se vyklubal pěkný chameleon (doteď se nemůžu rozhodnout, do jakého kovu jde nejvíc), říkala jsem si, co se to se mnou děje. Já proti třpytkatým lakům nic nemám, někomu vyloženě sluší, já si ale pro ně nepřijdu jako ta správná osoba. O to větší bylo mé překvapení (fakt překvapení), když jsem si doma po impulzivním nákupu uvědomila, že vlastním svůj první pískový lak, a sice Auroru z kolekce Space Dust. A řeknu vám, nevypadá na nehtech až tak nápadně, jak jsem myslela, že bude; čekala jsem, že se s ním budu cítit hrozně divně, ale je fajn. Každou chvíli jsem si přes povrch musela přejíždět - no pískovej lak, týjo!


Nahoře The GlamoureX Factor, Karl Says Trés Chic (jaký bylo v září světlo, co)
Dole Bloomynous, Round And Round The Garden (prsteníček řízlej třpytivym lakem od Misshy (zase ty třpytky!))

Aurora ještě neabsolvovala photoshoot.

     To odstín Karl Says Trés Chic od Catrice je taková moje typická podzimní barva. Umírněná, neřvavá, netřpytková, světlá, milovaná. Druhým netřpytkovým neshimmerovým lakem, který v podstatě též porušuje mé lakovací zásady, je Round And Round The Garden od Rimmelu. Mám totiž pocit, že mým rukám nesluší cokoliv do zelena/fialova/modra (jsou bílý už tak a v kombinaci se studenou a ještě ke všemu tmavou barvou vypadají ještě mrtvolnější, připadá mi, že zdůrazněj ty hloupý modrý žilky a tak vůbec); no, každopádně mám doma tenhle šedozelenej odstín a máme se moc rádi.

 
Zleva písková Aurora, Round and Round the Garden, Bloomynous, Karl Says Trés Chic, The GlamoureX Factor

    Takže velké zjištění dne: asi nejsem taková konzerva, co se laků týče. Nemyslete si, většina mého arsenálu jsou pořád odstíny růžové, když se rozšoupnu, tak červené, když chci bejt za dámu, tak nude. Ale už mám i třpytky a zelenošedou, wow. Na kamínky a podobné vymoženosti mě asi stejně nikdy neužije a pořád se mi nejvíce líbí čistá bold barva. Třeba za rok přijde žlutá. (I když... radši snad ne, s tou mojí bělobou.)

   Myslím, že nějakej psycholog by měl ze zkoumání lakovejch preferencí docela slušnej materiál na odbornou práci, určitě tam nějaká propojenost bude, zákonitosti jsou všude!

   
    Hrozně mě zajímá, jak jste na tom s laky vy! Měníte barvy s ročními obdobími, nebo se vždy řídíte podle nálady? Co u vás vede na podzim? Experimentujete, nebo se držíte při zemi? Třpytky a shimmer ano, nebo ne? Zaskočily jste se někdy výběrem laku podobně, jako se to podařilo mně? Sbíráte, nebo průběžně měníte své lakové zásoby? 

    Mějte se krásně,
    M.

   



19 komentářů:

  1. já mám nejradši takové růžové jako je třeba ten Karl. ale GlamoureX je naprosto nádherná barva! mám jeden podobný zlatý z Topshopu, tam mají strašně krásné odstíny, ale teda dost drahé :( jeden jejich jsem vybrala pod ty třpytky, je to taková světlá šeříková, tak se dneska pokusím o nějakou manikúru a třeba to pak i nafotím!
    ale mám z ebay objednaný vzorkovník na nehty, to bude asi do budoucna schůdnější (budu jenom doufat, že přijde a nerozšíří něčí sbírku mých ztracených balíčků...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty máš s těmi baličky fakt smůlu:D Vzorkovník taky plánuju objednat, jsem na to nějaká líná... Na manikúru se těším, furt nevím kterou "trávu" si vybrat:)

      Vymazat
  2. Mně se ten Catrice lak hrozně líbí v lahviččce, ale když jsem si ho nalakovala, tak jsem ho po chvilce odlakovávala... :-/ Ta barva je divná :)

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslíš ten Bloomynous, nebo který?:)

      Vymazat
  3. Třpytkaté laky na nehty také moc nemusím, protože mě to pak nebaví odlakovávat. S příchodem podzimu určitě měním laky, které lakuji. Teď nejčastěji hnědou a rudou. Bohužel jsem ještě nenašla ideální bílý lak, který by kryl a byl pořádně pigmentovaný. Ten Catrice lak v odstínu Karl.... je krásný, to je vážně úžasná barva. Málem bych zapomněla napsat, že laky Rimmel mám taky ráda a mám jich celkem hodně, i když nedávno mě jeden zklamal.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám teď objednaný Baby's Breath od Essie, který vypadá, že bude fakt bílý, tak v to těžce doufám, jinak také jsem zatím nenaša, většinou mají perleť a tu já nemusím.
      S kterým Rimmelem jsi byla nespokojená? Já jen abych ho náhodou nekoupila:)

      Vymazat
  4. Já jsem si nyní pořídila Auroru, je prostě skvělá a navíc je to přesná kopie jednoho laku od Gabriely!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, taky jsem koukala že jsou hrozně podobné:)

      Vymazat
  5. já se snažím teď nosit více vínových a tmavších barev :) ale někdy když mám náladu tak nalakuji třeba nějakou pastelovou :)) jinak třpytky a shimmer - všechno beru, ale všeho s mírou :) takže si většinou ozdobím jenom prsteníček, aby to nebylo zase tak přepláclé :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, ten prsteníčkový trend se mi hrozně líbí, taky to tak většinou dělám:)

      Vymazat
  6. Ten růžový a zelený, ahh, nádherné barvy! Já jsem nikdy na třpytky nebyla, uchvátily mě až u Stars od GS a teď je dokupuji neustále. Já to nemám ani tolik podle roční doby, jako podle nálady. Taky volím ráda tlumenější, ale sáhnu třeba i po zářivě růžové, nebo oranžové. :)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně moje Aurora z pískových stačí, ale jako kdyby mi slušely odstíny modré nebo zelené, jdu do těch nových od GS, třeba Aquamarina je taková úplně ááách barva:)

      Vymazat
  7. Já se úplně zas tak podle roční doby neřídím, je sice pravda, že s létem mě opouštějí i růžové laky, ale třeba za týden si hodám, co já vím :-D Mám ráda všechny druhy laků, třpytky, shimmer, krémovky, jelly, pískové a dost mě lákají tu Rubby Wings, jak mění barvu, ale takovou pálku za lak opravdu nedám... Momentálně mám na nehtech Nothing but truffle od Color Clubu a na prsteníčkách mám meruňkové, bílé a zlaté puntíky :-) Mimochodem ta zlatá je ta samá, jako máš ty od Catrice (já se rozhodla, že bude zlatá :-D)...

    OdpovědětVymazat
  8. Krásné barvy vážně, úplně si dokážu představit v těchto barvách mít každý prst jiný :)
    Just be yourself by Petra

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, jo, je fakt že k sobě docela jdou:)

      Vymazat
  9. barvu laků s ročním obdobím měním,vlastně tak jako třeba i rtěnky. ty třpytivé laky jsou božácké!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jdeš s odstíny víc do tmava jako se rtěnkami?:) Jinak díky!

      Vymazat
  10. Zrovna jsem včera nafotila fotky pro sérii článků na průlet celou mou sbírkou :-) Máš pěkné barvy, třpytky jsou podle mě jedna z nejlepších věcí, co na nehtech může být. A když se přidá slunce, to je pastva pro oči!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...