čtvrtek 14. listopadu 2013

Missha v Praze - konečně! (Jak to vypadá a co jsem si odnesla?)

Zdroj

    Ahoj všichni! Wow, tak konečně máme Misshu i v Praze, konkrétně v Paláci u Stýblů na Václaváku (jak já těm brňákům záviděla). Obchod se otevíral ráno ve středu 13.11. a ve 12:30 už jsme tam byly se skvělou Natálkou z Little Gem nastoupené. A obě jsme si samozřejmě zapomněly vzít decentní foťák, takže dnešní fotky budou trochu oříšek. Každopádně jak se znám, v obchodě mě za krátkou dobu uvidí znovu, tak budu mít šanci k přefocení.
 
    V obchodě jsme se nejdříve vrhly na laky na nehty. Vzhledem k tomu, že jsem vždy považovala Misshu za "tu značku, co dělá bíbíkrímy", mě překvapila škála barev a různé efekty. Najdete tu klasické hladké laky, ale takových druhů třpytek jsem pohromadě snad nikdy neviděla. Ačkliv na třpytky moc nejsem, už mám jeden vyhlídnutý, úplně se s ním vidím pod Vánočním stromečkem:) Mimochodem, od všeho má Missha vystavené testery, můžete si tedy lak rovnou zkusit čmárnout.
  
 
 
    Čárala jsem na ruku, co se dalo. Hodně mě bohužel zklamaly korektory. Těšila jsem se, že seženu nějaký, který si poradí s mými kruhy pod očima, říkala jsem si, že v krámku s asijskou kosmetikou to je jasná věc, bohužel dva dostupné odstíny korektorů byly oba šíleně tmavé, textura a krytí ale byly fajn. Tak až se třeba někdy opálím, někdy... (Půjčte mi někdo trochu pigmentu, prosimvás.) Stejně tmavé mi přišly i všechny pudry v nabídce. (Za hřích by ale stály už kvůli těm nádherným obalům, to zase jo.)
 
    Bledulky mohou ale zajásat nad nabídkou BB creamů. K dostání je i odstín 13, což je opravdu extrasvětlá síla. Všem, co se do prodejny chystají a nějaké to BB si plánují odnést, mohu doporučit Misshu Real Signature BB, který jsem recenzovala zde. Zaujaly mě BB creamy se slibným názvem "Complexion Coordinating" (bílé a černé balení, rozdíl jsem nějak nepochytila), zrovna od nich nebylo možné vyžádat si vzoreček. Ještě jsem o nich neslyšela; nevíte o nich něco bližšího? Nenajde se někdo, kdo tohle BB třeba zkoušel? Budu ráda za jakoukoliv informaci:) Mimochodem, když si ale krém objednáte z ebay, ušetříte tak půlku peněz. Jen si dejte pozor na rating prodejce. Jistotou je třeba rubyrubyshop.
  
 
 
 
    Brousím si zuby na Missha rtěnku. Co jsem do nich tak nahlížela, jedná se většinou o barvu bez třpytek či shimmerů, což mám nejraději. Balení jsou úžasná, stejně jako snad u všech výrobků. Naopak mě zklamaly lip tinty, které jsem zkoušela na ruce; na to, že se to má do kůže vpít a držet, držet, nepouštět, byly všechny, které jsem zkoušela, strašně málo pigmentované.
 
 
 
    V nabídce je samozřejmě spousta stínů, řasenek a tvářenek. Mě velmi zaujal rozjasňovač, který bude asi v dohledné době můj, poslední dobou jsem dost rozjasňovačová. Většina produktů ale vypadá tak nádherně, že by mi skoro bylo líto do balení sahat.
 
 
 
    Missha nabízí samozřejmě i velké množství pečující kosmetiky. Mě si hodně získal čistící krém cherry blossom, který krásně nechemicky voněl. Prostě jako kdyby v tom kelímku byl opravdový třešňový květ:) Zkušenost mám zatím jen s čistící pěnou z řady Super Aqua, od které jsem měla asi 4 vzorečky a přišla mi fajnová. Moc se mi zamlouvala "nástřiková" maska na obličej s Aloe Vera, možná pro ní někdy zaskočím.
 
    Kromě čistítek na obličej najdete spoustu krémů, sér, zázračných masek, tělových mlék a podobně. Většina obalů jsou skutečná mistrovská díla. Co mi na prodejně vadilo, je absence českých popisků, které prý budou brzy doplněny.
  
 


   
    Z vlasové péče mě zaujaly hlavně sprejíky na ochranu proti horku. Missha nabízí spoustu produktů, které mají ulevit poškozeným vlasům, ale já nevím... Nějak nevěřím ničemu, co má na obalu napsáno "helps to protect your hair with silicons". To mě má jako nalákat? Asi ne, dík.
 
 
   
 
    V prodejně je i stojan s kosmetikou pro pány, který mám bohužel vyfocený tak hnusně, že bych se styděla to sem dávat. Dále Missha nabízí i voňavky, které nejsou vůbec špatné; jen bohužel flakonky jsou takový ten styl "sáhnu a navěky vidím svůj otisk prstu". Nebylo to teda výjimkou, stejným protivným lesklým materiálem se pyšní i některé pudry a další produkty.
 
 
    Samozřejmě jsem nemohla odejít s prázdnou. Líbilo se mi více věcí, i když žádná z nich zas nebyla, že bych jí fakt musela mít a nemohla bez ní žít. (Vida, bude ze mě snad básník.) I když... Jedna jo. Sheet mask toužím vyzkoušet už hodně dlouho. Paradoxně jsem si obrovského stojanu plného platýnkových masek všimla až při placení, k nákupu jsem tedy impulzivně hodila první masku, která mi padla do oka - s perlovým výtažkem. Tak jsem zvědavá.
 
    Kromě masky jsem si koupila i čistící mýdlo s obsahem marockého jílu. Na marocký jíl (= ghassoul = rhassoul) jsem momentálně ujetá; minulý týden mi přišel čistý, 100% přírodní jíl a nejraději bych se s ním patlala pořád, je skvělý a rozhodně o něm napíšu podrobný článek. Tak doufám, že tohle mé nadšení jen přiživí:) Mýdlo bylo v krabičce a ještě v sáčku a balení obsahovalo i takovou tu drátěnou síťku. Ta u mě spíš využití nenajde, mám tyhle věci spojený se základkou, vždycky se mi vybaví, co s tou síťkou kluci o přestávkách vyváděli. Lidská fantazie je někdy úžasná.



    Toliko k dnešnímu článku. Já beru návštěvu Misshy jako zážitek, jsem asiofilní a kdyby se tu někdy otevřela prodejna Skinfoodu, asi bych se zcvokla. Toužím vyzkoušet většinu sortimentu a jsem na sebe docela pyšná, jak jsem se držela:D Jinak je to teda divný, já mám strašně věcí na čištění pleti, ale stejně si ji čistím přírodně (článek o mé péči o pleť se také v dohledné době objeví), přírodní cesta vychází levněji, účinněji i zdravěji, přesto mám ale potřebu si ty pečující věci kupovat. No, třeba to někdy přejde. Každopádně z mejdlíčka mám radost jak malý dítě a o víkendu budu úplně jak z hororu The Strangers.

Zdroj (Dobrý no, zas se bojim a zas se mi o tom bude zdát.)


    Plánujete návštěvu Misshy? Máte v merku nějaký produkt? A prosím prosím, nemáte zkušenosti či povědomí o těch Complexion Coordinating BBčkách?:)

    Mějte se krásně,
    M.

P.S. Natálce děkuju za milou společnost, navíc bez ní a výhry v její soutěži (díky, díky, díky, Clinique mám na puse furt) bych se do Misshy se svojí leností dohrabala bůhvíkdy:)

34 komentářů:

  1. Navstevu neplanuju, az tak me nelaka, mozna prave proto, ze ji mam zafixovanou s BB. Me bb uplne nesedi, mela jsem vzorky Skin79 a hruza, na me moc svetly a chci kryti,takze nic no.
    Ale treba je to fajn kosmetika,tak se uvidi:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Skin79 mi také moc nesedí, ne kvůli odstínům, ale obecně mi připadají jejich BBčka strašně hutná a taková nepříjemně mazlavá. S Misshou mám zkušenosti dobré a BB od Skinfoodu mám asi čtyři, zkus tyhle dvě značky, jsou rozhodně lepší než Skin79 a Skinfood je i dost levný, pokud nakoupíš přes ebay;)

      Vymazat
    2. Ta hutnost mi vadila, no sama bb kupovat nebudu,stale zustavam u make-upu:) Mam doma jedno Bb od Dermacolu, to je fajn, ale vyuziju pouze u more, tam se mi nechce na sebe patlat drazsi make-up:)

      Vymazat
  2. vidíš, mě zrovna signature vůbec nevyhovuje, ale jinak se také těším, až se do prodejny zajdu podívat.
    já zas radši skin79 než misshu.. :D (tím ale neříkám, že si v prodejně nic nekoupím..na to se moc dobře znám:-))
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, to jsi vlastně psala:) Ještě že je těch věcí tolik a vybereme si každý:D Mně oči přecházely, takovejch věcí, fakt bych se nebála, že si nic neodneseš:D

      Vymazat
  3. Zrovna nutně potřebuju rozjasňovač :)! Nepamatuješ za kolik ho asi tak měli? děkuju

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím, že za 340:) Kdybys tam pro něj šla, měli ho přímo pod BB creamy, naprosto úžasnej. Příští týden si pro něj asi dojdu, pořád mi leží v hlavě:D

      Vymazat
    2. koukám se na fotku a je za 407 (předpokládám, že myslíš ten mozaikový :)

      Vymazat
    3. Jo no dokonce, dík:) Já to z těch svejch pofidérních nevyčtu:D

      Vymazat
  4. Říkala jsem si, že bych tam mohla najít nějaký pěkný extra světlý korektor pro mě, a ono ne :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bohužel, já tam šla vyloženě za korektorem a prej smůla... A to jsme ještě na sebe s Natálkou valily oči, když paní prodavačka říkala zákaznici, že "si některé české zákaznice stěžují, jak jsou odstíny hrozně světlé":D

      Vymazat
  5. BB od Mishy mě nelákají, ale ty laky... ty chci :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jak jsem viděla komentář od Tebe, bylo mi jasný, že půjde právě o laky:D Strávila jsem nad nimi dobrých deset minut, mají fakt povedené barvy:) A nejsou ani drahé, myslím kolem 70 kč.

      Vymazat
    2. No jo, mě už každý prokoukne :D Ale i rtěnky mě zajímají :) Aspoň mám další obchod, kam musím zajít. To už mám Pemi, Misshu a ještě něco.... ale nevzpomínám si co :D

      Vymazat
  6. já taky moc děkuju za společnost! je fajn vyrazit na nákupy s někým podobně "postiženým", nepřipadám si pak tolik jako magor, že nad vším juchám a všechno detailně zkoumám a ty "normální" lidi, kteří jenom vezmou a jdou, zdržuju :D a jsem ráda, že se ti lesk líbí, jsem zvědavá i na to BB a lak :)
    moje fotky vypadají docela děsně, možná to tam zajdu ještě během týdne přefotit :D chtěla jsem si vyfotit i svůj nákup a sepsat článek, ale bohužel - ráno ještě tma, večer už tma :( o víkendu musím nafotit fotky do zásoby. ale ten lak už jsem zkoušela a je strašně krásný, ještě musím vymyslet, na jaký ho dám, teď mám jen průhledný.
    jo a jak jsem říkala, že nemám moc ráda ty čoko vůně...tak ten scrub je BOMBA! hned jsem si ho večer zkoušela a mám co dělat, abych ho nesnědla. a nádherně promastí... děkuji, děkuji. taky ho nafotím a vychválím a to už si ten prodej just budeš muset zařídit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lak jde na řadu za chvíli, barva je perfektní, ještě jednou moc děkuju! A těším se, až vyzkouším vzoreček toho krému s SPF od Misshy, ten jsem ještě nezkoušela, dochází mi můj oblíbený Mary Kay, tak když už tu Misshu v Praze máme...:D Moje fotky jsou taky strašné, kdybys chtěla, klidně je do článku použij, ale předpokládám, že jsou na tom kvalitou hodně podobně:D

      Já si pro třpytivou trávu na nehty taky skočím:D Akorát mám dilema, jestůi fialkovou nebo klasiku... Decisions, decisions. Těším se, až nafotíš, jak jsi to s ním vykoumala ( a je dost možný že pak budu opice a koupím si stejný odstín jako ty a nebudu ani váhat).

      Jinak jsem moc ráda, že se Ti scrub líbí, díkybohu nevoní jako kvasnice jako většina věcí, co si v čokoládovém provedení člověk koupí:D Kdybys chtěla ochutnat, klidně to udělej, já si vždycky trochu ujím, není tam nic, co by se jíst nedalo a chutná jako čokoška:) Jé, reklamu mi dělat nemusíš, vždyť to byla jen blbůstka, se úplně červenám (kor když si vzpomenu na to amatérský balení, na který jsem měla bohužel asi 5 minut:D)

      Vymazat
  7. ach ty laky :)) to by pro mě byl ráj :) doufám, že co nejdříve budu mít cestu do Prahy :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si vyhraď tak půl hodinky na rozhodování!:D

      Vymazat
  8. Tyjo, testery laků, to je pecka:D To bych odcházela s každým nehtem jiným. Docela mě láká už nějakou dobu BBčko, jak se tam přibližně pohybují ceny v porovnání s českým e-shopem?
    Dost jsi mě ale nalákala, takže hned jak budu Praze, běžím do Lushe a asi i sem:D
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Myslím že ty ceny budou hodně podobné, ne-li stejné, rozhodně se Ti více vyplatí koupit BB z ebay (ale bacha na fejky, dobrou zkušenost mám se sing-sing-girl nebo rubyrubyshop, od jiných se bojím), to Tě vyjde i dvakrát levnějc;) Ale určitě si tam řekni o vzoreček! A laky jsou bomba:)

      Vymazat
    2. já z ebay neobjednávám, protože se bojím a ani to neumím, takže volím české e-shopy:/

      Vymazat
    3. Není čeho:) Všichni prodejci s hodnocení, 99.5% a vyšším jsou spolehliví a při jakémkoliv problému posílají peníze zpátky či posílají zboží znovu, aby nedostali negativní hodnocení. První nákup jsem se taky dost bála, ale negativní zkušenost zatím nemám, a to jsem nákupčí jak blázen:D Každopádně plánuji článek o nakupování tímto způsobem:)

      Vymazat
  9. zdravím:) ty complexion coordinating jsem vyzkoušela oba, ten černý mi připadá malinko líp krycí a trochu přirozenější barva,ten v bílém balení je těsně po nanesení bílý a postupně se má přizpůsobit barvě pleti... jinak krytí lehké-střední, mají spíše krémovější konzistenci (nejsou úplně z nejlehčích), hodně záleží, jestli nanáším štětcem nebo navlhčenou houbičkou, teď na zimu jsou moc příjemné, odstíny světlé a hezky se přizpůsobí i na bledé pleti... ten černý si plánuju přát od ježíška, na ebay mají dvě velikosti 20g v tubě za necelých 300 a 45g v pumpičkovém balení kolem 500... a mají tam i vzorky :)
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Perfektní, díky moc za info!!! Jdu na ebay zkusit sehnat nějaký ten vzoreček, na zimu se to zdá být ideální, jak o tom píšeš:)

      Vymazat
  10. Super článek, taky se tam musím zajít podívat :)

    http://evelinkablog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Vidis, jsem z Brna a jeste jsem tam pořád nebyla :) Musím se jít taky mrknout... :))

    Jane´s colours

    OdpovědětVymazat
  12. Já bych si určitě odnesla něco na vlasy:)

    OdpovědětVymazat
  13. Tak tam urcite pojdem :)) Spominas si za kolko tam mali BB-cka?
    Nvm ..mam taky divny pocit, ze mam vsetkeho dostatok, ale napriek tomu si sustavnu tuzbu kupovat si nove a nove veci...je to uz diagnoza?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hele jak která BBčka, prostě české ceny, na ebay to pořídíš dvakrát třikrát levněji;) Tu diagnózu máme stejnou:D

      Vymazat
  14. Tak touhle zprávou jsi mi udělala velkou radost. Konečně jsme se dočkali. ;-) Až tam zajdu, tak úplně ztratim hlavu, to je jasný ;-).
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  15. Vidíš, díky za připomenutí, já jsem na to, že se u nás v Praze Missha otevírá, úplně zapomněla! Já si od minulého roku brousím zuby na nějaký asijský BB (pár evropských už doma mám). Dokonce jsem si koupila i sadu vzorečků a nejvíc mi vyhovoval Lioele Triple the Solution a právě Signature Real Complete. Ale chtěla jsem ho spíš na zimu a než jsem se dokopala k jeho koupi, začalo už být víc jaro, takže asijský bb pořád nemám a pořád nevím, jestli si ho pořídit, protože nemám žádný krém alá makeup moc ráda :-(.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, teď zima bude!:) Ideální čas na nákup BB! Já už makeup doma ani nemám, s BBčky si vystačím, Tebou zmiňovaný Signature Complete je naprosto úžasně krycí a všem ho můžu s čistým svědomím doporučit, miluju ten produkt.

      Vymazat
  16. Ahoj Míšo, když jsi tak asiofilní, mám pro Tebe typ na výborné korejské BB. Mám jich hodně a Missha představuje spíš nižší průměr. Výborné jsou Nature Republic, It´s Skin, Skinfood a Lioele. Krok s nimi drží německý originál od Dr. Schrammek. ale úplně nejlepší BBCream mám od japonské(teď už spíš korejské) CreBeau: KAINA Pearl. Je světlý, hezky kryje a úplně splyne s pletí, vyhladí, rozzáří, sjednotí. Podobný efekt dělá snad jen SnailTherapy50 BBCream od Nature Republic. Tak kdyby ses k těmhle BB jednou dostala, určitě je vyzkoušej ;-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, díky mockrát za tip, zrovna se sháním po novém bíbíčku. Já mám asijských BBs taky hodně, zejména Skinfood mám oblíbené, ale i s Misshou Signature Real jsem velmi spokojená. Ostatní se mi ze vzorečků tolik nelíbily. Kaina Pearl se mi zamlouvá, jdu propátrat ebay:-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...