pondělí 18. listopadu 2013

Missha: Sheet mask s perlovými výtažky

 
   Tak mám konečně ukojenou velkou touhu vyzkoušet slavné asijské sheet masks. Jednu jsem koupila minulý týden v obchodu Missha v Praze, hodně jsem uvažovala nad tím, že bych koupila rovnou dvě a o jednu vás nechala soutěžit. No, jsem ráda, že jsem to neudělala. Člověk by neměl ostatním dávat něco, co sám považuje na naprostou bejkárnu.
 
    Celý princip masky spočívá v tom, že ze sáčku vytáhnete pláténko napuštěné směsí, která vás má udělat krásnější. Z instrukcí jsem pochopila, že si masku musím na obličej plácnout na 15-20 minut, poté pláténko stáhnout a masku, co mi na obličeji zbyde, pořádně vklepat, aby ty účinky byly ještě větší. Tak teda jo.
 
    První dojem: asiatky musí mít větší obličeje nebo co. Masku mám až ve vlasech a pořád jí musím upravovat. Připadám si, jako kdybych si na obličej plácla obří kus hroší kůže. Vůně je taková nijaká, chemická. Zatím všechno v pohodě, až na to, že se mi maska kvůli všelijakým záhybům, které má na svědomí má zoufalá snaha naplácnout si masku co možná nejlíp, neustále odchlipuje, padá nebo se snaží lepit na /čerstvě umyté/ vlasy.
  
Baf.  Jako z hororu Strangers, jako bych to neříkala.

    Druhý dojem: pálí to, pálí to, au, a to asi po čtyřech minutách na obličeji. Že by to tak mělo bejt? No, spíš ne. Po zhruba šesti minutách jde maska dolů. Obličej mám červenej jak rak.
 
    Původně jsem měla takovou hezkou myšlenku, že to pláténko vypadá naschvál na obličeji tak blbě, abyste si tu masku slouply a pak byly fakt vděčné, že nevypadáte jako hroch (takový ten efekt reklamy z časopisu, jak si tam krásná paní táhne starou kůži z obličeje, pod kterou má pleť, za kterou by každý vraždil, to miluju). Jak se tak pozoruju, nejradši bych si masku připlácla zpátky, takhle rudá jsem byla naposled po Balee před třemi lety. Ale to jsem byla ještě dostatečně pitomá na to, abych masku nechala na obličeji celých 15 minut nebo kolik. A pak jsem z toho měla alergickou reakci a vyrážku a vůbec jsem byla celá taková pěkná. Takže perlový výtažky rychle oplachuju, aby se historie neopakovala.
 
    Na třetí dojem nedošlo. Respektive, nevím, jestli by ze mě po patnácti dvaceti minutách byla krásná princezna, protože tu pohádku radši oželím, než abych svůj citlivý obličej nechala, aby se poklidně vysypal v něco připomínající ropuchu.
 
    Napatlala jsem na sebe radši marockej jíl a bylo mi pěkněA to je k mému nedělnímu zážitku s Misshou asi všechno.
 
    Jo, nutno podotknout, že ačkoliv jsem se neosypala (zatím), masku fakt nemůžu doporučit. Řekla bych, že Missha bude na dlouhou dobu poslední koupenou maskou, kterou jsem byla ochotná vyzkoušet. Bůh žehnej banánům, ovesnejm vločkám, marockýmu jílu, aktivnímu uhlí, jogurtu a dalším úžasňárnám.
 
 
    Zkoušely jste sheet mask? Jsem tak přecitlivělá nebo se to ani vaší pleti bůhvíjak nepozdávalo?
 
    Mějte se krásně,
    M.

17 komentářů:

  1. Pořád mi doma leží nevyzkoušená sheet maska od Skin 79.. Prostě se mi do ní hrozně nechce. Přijde mi to divný a trochu směšný. Dávám přednost maskám z Lush :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, třeba takovou Catastrophe Cosmetic asi nic netrhne:)

      Vymazat
  2. Já jich pár odzkoušela a buď nedělaly nic, nebo naopak fungovaly hezky, ale měly škaredé složení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je asi těma mejma blbejma alergiema, ta moje šílená reakce, no... Ale složení žádná hitparáda, to platí asi pro všechny.

      Vymazat
  3. Tyjo, tak to je fakt něco. Já jsem nikdy takovouhle masku nezkoušela, mám radši v tubičce, u tohohle bych se hrozně rozčilovala:D
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, ve finále jsem strašně ráda, že jsem se nevosypala, obličej furt vypadá normálně, takový trochu smutný bejt po masce vděčná, že nevypadám jako ježibaba:D

      Vymazat
  4. A to bylení vypadá tak chutně. Kdo by řekl, co ten obsah způsobí. Já jsem jednu zkoušela, byla hydratační a s okurkou. Takovou reakci jsem nezaznamela a dokonce mi i vyhovovala, ale když jsem koukala, kolik stojí, tak mě přešla chuť :D

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě to cenově až tak neodradilo, těch 47 korun bych, kdyby mi to bylo příjemné a děly by se zázraky, klidně jednou za dva týdny obětovala:D Ale holt to pro mou pleť nebude, věcem, které tohle dovedou způsobit, nevěřím, už bych nesáhla asi ani po jiných.

      Vymazat
    2. Koukám, že poslední dobou píšu jako debil :D No nic. Mně by ta maska vyšla kolem 100-150Kč a to už mi přijde celkem dost. Škoda, že si nepamatuju tu značku :-( Možná je tvá pleť zhýčkaná tou úžasnou domácí kosmetikou, že tady na ty srajdy už není zvědavá :)

      Vymazat
    3. Vidíš, toho "bylení" jsem si všimla až teď:D Hm, 100 bych za ní nedala ani kdyby byla fajnová, natož 150. Moje pleť je ovlivněná spíš alergiema na všechno možný, bohužel se přikláním spíš k tomu:D

      Vymazat
  5. hmm, tak jsem zvědavá, co mi udělají ty moje... Misshu mám medovou, Skin79 s aloe... ale ta velikost je fakt komická :D mám sice docela citlivou pleť, ale nikdy jsem neměla vyloženě nějakou alergickou reakci, tak snad nebudu mít premiéru!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu držet palce, aby se Ti nestalo to samé:)

      Vymazat
  6. Ahoj prosím podívej se na můj blog

    http://kery-blau.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebydlet na koleji, hned si nějaké štěňátko vezmu:)

      Vymazat
  7. To jste si nukdy nevsimly, ze maj Korejci velkej oblicej (vetsinou)? :D jinak na me sheet masks fungujou skvele, nepouzivam zadny jiny masky :-) dobry jsou od Skin Food, Nature Republic nebo Innisfree :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...