středa 20. listopadu 2013

Lushmánie: Let The Good Times Roll


    Už dlouho se mi tu neobjevila žádná parádička z Lushe, i když jich doma mám na recenzování dost. A protože se blíží Vánoce (jo, odteď na tuhle skutečnost asi budu poukazovat v každém druhém článku, jak já tohle období roku miluju), nejvíce se nabízí čistítko Let The Good Times Roll z vánoční limitky.

    Na úvod musím říct, že čistící roládky od Lush zbožňuju. Angels on Bare Skin jsem svého času i ujídala, tak byla ta roládka dobrá. Co se týče vůně, vánoční čistítko strčí všechny do kapsy. Vůně je opravdu silná, velmi sladká, intenzivní, až by to někomu mohlo vadit. V ostatních aspektech bych roládku zařadila spíše na spodní příčky.


    Ve složení mě (kromě parfému, který Lush z mnou nepochopitelných důvodů přidává skoro do všech výrobků včetně těch pečujících) zaujala kukuřičná mouka, která má sloužit jako jemný peeling. Pokud se zajímáte o přírodní ingredience, pravděpodobně vám neuniklo, že kukuřičná mouka je docela diskutovaná ingredience, která má údajně přiživovat bakterie na obličeji. Já vím, jedná se o produkt, který hned opláchnete, stejně k ní mám ale předsudky, stejně jako k relativně komedogennímu kukuřičnému oleji. Z ostatních surovin má zastoupení skořice, polenta, glycerin, milý detail je popcorn.

    Já mám s tímhle čistítkem takový menší problém. Použití, na které občas čtu stížnosti v recenzích (nutnost smíchat kousek čistítka v dlani s vodou), se mi naopak líbí, mám ráda delší kosmetické rituály, užívám si to. Jenže… Když si dělám peeling, volím něco hrubšího. Když chci odstranit makeup nebo pleť prostě vyčistit, chci něco jemnějšího a v tomhle aspektu účinnějšího. Let The Good Timer Roll je někde mezi nimi a úplně pro něj nenajdu využití.
      
    Jako jo, jednou za týden, deset dní po něm sáhnu – protože ho mám doma, protože k němu mám vztah jako ke všemu z Lush a protože mi ho je líto, jak si tam tak sedí, nepoužívaný a přehlížený. A je tak nějak normální. Pleť je po něm hladká, není příliš vysušená, neplechu mi nedělá.

    Investice dvou set pětaosmdesáti korun českých ale hoden není, minimálně z mého úhlu pohledu. Pokud jste jó fajnšmekři (fajnšmekerkyně?), doma máte zásobu slušnějších čistítek a hledáte něco, s čím si sem tam obohatíte svou pečující rutinu, proč ne, on radost udělá. Ale Lush má čistítka lepší, Let The Good Times Roll není žádný must-have a znovu už ke mně nezavítá. Tou pozitivní stránkou je, že ho rozděluji do menších vzorečků, které cpu mamce a kamarádkám, které jsou rády, že mají něco navíc, a já jsem ráda, že jsou rády. Taková ta předvánoční radost.


    Máte s Let The Good Times Roll zkušenosti? Co vůbec vy a Lush vánoční limitka? Které čistítko máte nejraději vy? Našly byste pro LTGTR využití?

    Mějte se krásně,
    M.

45 komentářů:

  1. Já kdysi dostala akorát štědrý vzorek Herbalism (či jak) a byla jsem hrozně zklamaná.. Nevyčistil vůbec nic:/ Něco na čistění obličeje z Lush bych ráda, ale přijde mi podle popisů, že snad nemají nic na suchou pleť..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uuuuf, Herbalism, tu jedinou jsem nezkoušela, protože mi ten pach octa hrozně překáží. Na suchou pleť bych ti mohla doporučit Angels on Bare Skin, je to roládka snad pro všechny typy pleti, s tou si obličej vyčistíš a není vůbec vysušený, naopak vyživený a "napitý", to čistítko je skvělé:)

      Vymazat
  2. taky roládky miluju,hlavně po ránu:) ...tuhle jsem měla,krásně voněla a měla jsem po vyčištění uplně božsky vyhlazenou pleť! jenže do druhýho dne vždycky ucpaný póry a několik pupínků:( zkoušela jsem to několikrát a pak jsem se vzdala a poslala ji dál, škoda...
    Olga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, tak to se mi naštěstí vyhnulo, možná díky tomu, že ji používám jen sporadicky..

      Vymazat
  3. Ačkoliv tohle čistítko vypadá moc dobře, asi si ho nepořídím.. Nelíbí se mi, že Lush do všeho cpe umělé parfemace a kdo ví co ještě.
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Koukám, že máme stejný názor, nevím, proč bych měla mít parfemaci i v čistítku na pleť...? Dělají to teda snad všechny firmy, ale to je něco tak zbytečnýho!

      Vymazat
  4. Já teda miluju Angels on bare skin, a to jsi to jako fakt jedla? A jak to chutná? Bojím se to ochutnat. Jako voní krásně, a mělo by to být fajn, ale bojím bojím. Tohle čistítko jsem přešla, jako by ani nebylo. Sladké vůně mám ráda jen některé, a tahle mě nezaujala natolik,a bych si ho musela koupit :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus malej kousíček, uvidíš, chutná to tak, jak to voní (blbá odpověď, já vím:D). Dobře jsi udělala, Lush má spoustu pokladů, ale tenhle by mezi ně nepatřil.

      Vymazat
    2. No to jsem zvědavá, jestli se odvážím :D

      Vymazat
  5. Jsem na něj moc zvědavá, až ho zkusím. Angels mi udělalo na obličeji neplechu, takže mám k němu taky předsudky :-D Vadily mi tam ty zrna levandule a celé je to takové dráždivé, na obličej příliš. V tomto je tuším nějaký alkohol, jakože Vánočně, tak uvidíme co to udělá. Jdu to zkusit, ale obecně mé první nadšení z Lushe napříč léty opadá....zrovna na úterý mám článek o tělovém mléku, co u mě prodpadlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nene, alkohol tohle čistítko neobsahuje, nic s alkoholem mi domů na pleť nesmí. (I Ocean Salt už používám jen na tělo, s krvácejícím srdcem, když pomyslím na tu cenu.) Páni, Angels a neplechu? To jsi první, od koho to slyším, no doufám že LTGTR Ti nic zlého neprovede!

      Jinak i mé nadšení je lehce slabší než bývalo, ale pořád jsou produkty, které miluju, zrovna čistítka mi připadají kvalitní, stejně jako masky, miluju tabletky na zuby, fajnový jsou šampony (i když SLS je tam dost), nemluvě o balistikách apod. Za krém, sprcháč nebo tělové mléko bych tam peníze asi nenechala, i když jsem myslela, že musí být za ty prachy skvělé!

      Vymazat
  6. Já miluju AOBS. Z vánočních čistítkových limitek jsem zkoušela jen Brusinkovou štolu a moc mi neseděla, takže sjem pak automaticky vyignorovala i tohle. Koukám, že litovat nemusím ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To fakt nemusíš! Já se právě rozhodovala mezi brusinkovou štolou a tímhle, jsem si řekla že vyzkouším něco míň profláknutýho. Tak koukám, že taky bůhvíjak litovat nemusím, že jsem vzala tuhle, repsketive že bych z obou byla tak nějak podobně "nadšená". Holt AOBS jsou AOBS:)

      Vymazat
  7. Tak vyzkoušeno - dojmy dobré. Milá sladká vůně, ač je tam jakoby navíc, stejně jí ocením, je to jemné blátíčko bez větších kusů a peeling je hodně jemný, mám obličej jak mimimo, takže za mě paráda zatím :-) Na odličování bych mu ale nefandila. Nijak mě nepodráždil, za což má bonus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super! Já mám po použití taky hezky hladkou pleť, ale jak jsem psala v článku, neupotřebím sama rozhodně celé balení, je to taková příležitostná péče navíc, takže spíše obdarovávám lidi okolo:)

      Vymazat
  8. Angels! ty prostě miluju, ale momentálně ty černé, ty bys asi nejedla :D tohle je pro nějaké kukuřicofily...zajímala by mě ta vůně, já mám ty těžší ráda, ale asi ne na obličej. zajdu si to aspoň očichat, kupovat nebudu, na andílky nedám dopustit!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty černé mám taky moc ráda, i když klasiku nejradši:) A je fakt, že jíst černý jsem nezkoušela:D Vůně je fakt zajímavá, i parfém by to byl docela zajímavý, fakt pěkná:)

      Vymazat
  9. já se do něj úplně zamilovala před rokem, kdy jsme ho vyzkoušela poprvé - ta nádherná vůně!! Hrozně mi připomíná to Nivea máslíčko na rty s příchutí karamelu.. Bohužel, máš pravdu, že vůně je tak asi jediná, co je na této roládce chválihodného =/ je moc hrubá na běžné čištění, moc jemná na peeling, takže ani ryba ani rak a ještě skoro za tři stivky. to už se mi zdá lepší ta brusinková štola s bourbonem ;) krásně voní, je jemná a podobné konzistence jako Angles on bare skin a nejradši bych ji snědla =)

    http://mitsuuko.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tyjo, tak já si budu muset asi do Lushe zajít pro vzoreček brusinkový štoly. Strašně miluju všechno, co se dá patlat na obličej a ochutnat:D I když se mi moc nelíbí ten Bourbon, na pití jo, na pleť alkohol radši nedávám, protože je mrcha citlivá, ale tak jedno dvě použití by mě nezabily:)

      Vymazat
    2. ... Mám tě tu den a máš mě přečtenou!:D

      Vymazat
    3. no, jestli to nebude tím, že jsou všechny Mišky takový gurmánky - já zas pravidelně ochutnávám Oatmix - tu banánovou ;)

      Vymazat
    4. Ta je taky výborná. Tu už si mixuju doma, protože stejně celé balení nejsem schopná spotřebovat včas, ale taky ujídám. A kakaovej peeling jim po lžičkách... Jsem na tyhle věci, co se daj jíst, ujetá.

      Vymazat
    5. To znám, měsíc je hrozně krátká doba a celý kalíšek by mi od nich stačil tak na půl roku, ale u těchto čerstvých ingrediencí si to fakt nelajznu =/
      Ajaj, kakaovej peeling.. už jsi na to psala článek? Dáš sem recept? Ty mě snad donutíš vlézt do kuchyně, vykutat zásoby a začít vařit kosmetiku!! =D

      Vymazat
    6. http://kissabee.blogspot.cz/2013/11/diy-nejsladsi-telovy-scrub.html - tady máš recept, a hybaj do kuchyně, koneckonců to je to pravé místo pro ženy! Chutná jako hodně dobrá čokoláda;)

      Vymazat
    7. Ano, je! to souhlasím, kde jinde sehnat čokoládu na obličej i do žaludku? ;) díky za recept, jdu na to kouknout a pokud budu mít suroviny a dostatek odvahy, dočteš se o tom u mě ;) Pokud ne, písnu svou prohru soukromě =D HA! vypadá to, že mám doma vše!! =D že bych dneska večer vařila?? ;)

      Vymazat
    8. Užij si večer v kuchyni!:D Držím palce, ať se všechno povede, ale není co zkazit:)

      Vymazat
    9. Nojo, to Ti ale odborník vždycky řekne. to bys koukala, co jsme schopná vytvořit! =D

      Vymazat
    10. Já jsem těžkej laik, žádnej odborník! Taky se mi občas povedou zvěrstva, třeba cesta k pudru byla trnitá:D

      Vymazat
    11. No, na tu se právě těším =D Nevím, jestli to není fáma, ale na netu jsem zahlídla něco jako minerální MU od Antipodes.. Tvoje verze by mi však byla milejší ;)

      Vymazat
  10. Jé, já psala před pár dny taky na tuhle roládku recenzi :-)) Pokud by ses chtěla podívat, tak je tady http://u-sedmikrasky.blogspot.cz/2013/11/lush-let-good-times-roll.html. Mně se líbí, že nevysušuje pleť a není vůbec agresivní, jako některé jiné "čističe" na obličej. No a ta vůně, že jo :-) Na druhou stranu mi její čisticí schopnosti nepřijdou úplně pro mě vyhovující. Na dočištění pleti po odlíčení bych ji třeba vůbec nepoužila. Používám ji ráno nebo večer ve dnech, kdy se nelíčím. Upřímně, za 285 Kč bych si ji nekoupila. Kupovala jsem ji loni v povánočním výprodeji za poloviční cenu, takže dobrý :-) Od Lushe mám nejradši Mask of magnaminty.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrknu se ráda, díky:) Taky bych už za ní 285 kč nedala, koukám, že se docela shodneme. Mask of Magnaminty je úžo, já jsem ji ale nahradila marockým jílem, který má pro mě všestrannější využití:)

      Vymazat
    2. HA! je to i moje velká láska, ale u mě ji pomalu vystrnadily prášky Neem a Multi Tani =)

      Vymazat
    3. O jílu také uvažuji :-) Prý se prodává i přímo pasta, která se rovnou namaže na obličej jako maska a je to. Musím si o tom zjistit ještě něco víc :-)

      Vymazat
    4. Měla jsem u sebe odkaz, tak to sem házím rovnou =) http://www.countrylife.cz/jil-zeleny-v-tube-k-primemu-pouziti-400g-argiletz

      Vymazat
    5. Jo, Míšo a teď mi došlo, jak jsi komentovala u mě tu chladivku ajurvédskou, tak to je přesně ta namíchaná z obou prášku výše jmenovaných ;)

      Vymazat
    6. Super, to zní dobře! Radši si míchám věci sama, si pak připadám jako velká alchymistka, tak se tomu podívám na zoubek. Neem už beztak dlouho toužím zkusit:)

      Vymazat
    7. Ale bacha, tohle už fakt neochutnávej, je to děsně kyselý! =D

      Vymazat
  11. Já miluji všechny voňavé věci a tohle bych si taky určitě zamilovala:)

    OdpovědětVymazat
  12. Já zkušenosti s Lushem ještě nemám. Ale plánovala jsem. Nějak se však ztratil z mého seznamu. Tak doufám, že se tam zase dostane. Vyhlídnuto mám Grease Lightning. Rolánku bych si asi nekoupila, jen kvůli vůni rozhodně ne ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
  13. Ahojky! Já se na recenzi LTGTR teprv chystám, ale v některých věcech se shodujeme. Jen malá poznámka - sice tuhle roládku uvedli znovu letos před Vánoci, ale už ne jako vánoční limitku. Zůstane prý v prodeji po celý rok.
    Naprosto bezmezně miluju tu vůni... ach! Ale je pravda, že pokud bych se měla rozhodnout jen pro jednu roládku z celé lushí nabídky, bude to nejspíš Herbalism. "Voní" jako starý chleba, ale účinky má u mě bezkonkurenční.
    Měj se krásně! x

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojda, nojo, to mi nějak uniklo, že už je s námi napořád, díky za doplnění! Vůně je parádní, ale jinak jsme si bůhvíjak nesedly, tak si ráda počtu, co na ní říkáš:-) Herbalism jsem nezkoušela, jakkoliv si myslím, že jsem s nosem tolerantní, tohle je na mě moc:D Za mě by to bylo AOBS:-)

      Vymazat
    2. Ani já ji krovíjak nemiluju. Nebýt té vůně a nebýt to Lush, asi by putovala dál :) Zkusila jsem ji ale poprvé kus zamrazit (na doporučení kamarádek), protože bych absolutně neměla šanci ji celou spotřebovat.
      S vůněmi jsem taky mívala problém, ale víc jak rok v Lushi mě naučil, že to nemusí vonět, hlavně když to funguje :D

      Vymazat
    3. Jo, nebýt to Lush, s tím se ztotožňuju:D Také mi od nich nevonělo vše, ale na Herbalism ještě nemám, bohužel, jsem slaboch:-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...