středa 27. listopadu 2013

Dekorativka z drogérky, kterou fakt můžu


    Tak jsem se dneska, znuděná ekonometrií, malovala, a zjistila jsem, že těch pár věcí, které na fotce vidíte, fakt stojí za to, máme spolu pěknej dlouhodobej vztah a tak vůbec. A tak jsem si říkala, že si zaslouží malou propagandu. Kor když skoro všechny seženete za hubičku.
 
 

 
    Moje největší grály jsou produkty na oči a tak kolem, zejména bych vypíchla řasenky a tužku na obočí. Řasenky od Miss Sporty z řady Studio Lash jsou parádní. Psala jsem o nich tady a tady, jediná, kterou jsem nevyzkoušela, je růžová, z jejích tří sestřiček jsem ale nadšená; hlavně žlutá a oranžová verze jsou supr. Jiný řasenky už zkoušet nepotřebuju. (Teda, jasně, plánuju si nějakou vyrobit, ale to se nepočítá.)
 
    Tužka na obočí od Alverde má geniální barvu. Dost světlou pro blondýnu, krásně studenou, ani náznak teplého odstínu byste nenašli. Pěkně se s ní maluje, svojí konzistencí mi naprosto vyhovuje a jsem schopná si s ní obočí pěkně vykreslit, i když zrovna obočí mě děsně nebaví a jsem na něj docela kopyto.
 
    Stejně jako na oči, koneckonců - oční stíny používám hodně zřídka, když už, tak většinou sáhnu po Color Tattoos. Haha, nikdo by je tu nečekal, co? Vyhovuje mi, že nepotřebuju pět různejch odstínů a vypadá to pěkně. Protože já na to stínování oka většinou nemám trpělivost, nejčastěji si dám jen úžasný oční rozjasňovač od Catrice do vnitřního koutku, sem tam i na waterline, a mám vystaráno. Což by se asi na kosmetickej blog asi nepíše, ale co.
 

    Na rtěnky mě hodně užije, zejména na teplejší odstíny. Nejradši mám Kate od Rimmel, tu na obrázku mám už podruhé. (Jo, fakt se mi podařilo vypatlat rtěnku!) S novou Essence se těším na zkoušení odstínů, na které bych si jinak netroufla, je fakt fajn a za dobrý peníze. A když barevný Lip Butter, tak Astor, jakkoliv málo toho má společnýho s máslem.



    Co se laků na nehty týče, barevný beru už jenom 60 seconds od Rimmel a všechny možný od Catrice. Sem tam sáhnu po limitce Essence, pokud má fakt zajímavej odstín/efekt. Lak za víc než za 70 kaček bych si nekoupila, vzhledem k tomu, že stejně měním laky jako ponožky, je mi jedno, že Essie vydrží o den dýl. Za největší objev poslední doby považuju zpevňovač Diamond Force od GS, kterej i s mejma lámavejma nehtama umí udělat docela dost. A barevný laky přetírám zásadně topcoatem quick dry od Essence, protože je levnej, pěkně vypadá a hlavně pěkně funguje.

    Tak, tím jsem si odbyla dávku chemie na blogu na dlouhou dobu. Každopádně za tyhle věci bych dala ruku do ohně - co vy, máte s nějakými z nich zkušenosti? (Počítám, že minimálně s Kate a  CT určitě!) A jaké jsou vaše drogérkové objevy?
    Mějte se krásně,

    M.


33 komentářů:

  1. ta Alverde tužka mě do budoucna zaujala, teď mám na obočí sadu Famous, která byla v Ladyboxu, docela mi vyhovuje a dokonce si někdy dám i ten nejtmavší stín, nějak se mi to poslední dobou líbí, asi to teda jako není úplně košer, ale tak když se podívám na ty obočové (jo? ne?) trendy poslední doby, tak si myslím, že je dovoleno vše :D
    Rimmel laky jsou super, já jsem si teď navykla na pískáče, i když teda dostat je dolů je očistec, ale zase dlouho vydrží nepoškozené, což mi vyhovuje. na ten Essence topcoat mrknu, mám jejich Better than gel nails, ale už se myslím nedělá.
    z drogérkových čubinek mám Catrice a je hodně krémová, ale mám moc růžový odstín, na zimu se mi tolik nelíbí. a jako DIY řasenka zní hodně zajímavě, to jsem teda zvědavá!
    z drogérky mám nejradši Rimmel Match Perfection korektor (a nově i makeup), žlutou Colosalku a teď řasenku Catrice, miluju velký kartáčky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když zkouším čarovat s velkým kartáčkem, většinou dopadnu jako panda, potřebuju takový střední až menší:D Taky se mi výraznější obočí líbí, já s ním ale vypadám hodně divně... A obdivuju tě se stínama, já bych s tím obočí asi nezvládla:) Pískový laky jsou bezva, když se mi oloupe špička, prostě to dolakuju a není to poznat (i když si vždycky připadám jako barbar:D).

      Vymazat
    2. nápodobně, pak je mám na nehtech dva týdny a nic enřeším :D
      jinak jsem zkoušela ty Good times a jsem nadšená... ta vůně, obrousí mě tak akorát, hezky se mi s nima pracuje, super! akorát teda jsem je zkusila ochutnat a bylo to takové škrobové, to se mi moc nelíbilo :D

      Vymazat
    3. Jé, tys je chutnala? Já ještě ne, to musim taky!:D Já už masku taky zkoušela a moc Ti za ní děkuju, si připadám provinile, jsem dostala takovej kýbl od Tebe! A nejradši bych jí snědla, je jak jogurt, úžasná! Akorát jsem byla blbec tak nedočkavá, že jsem to musela zkoušet na koleji, nemohla jsem počkat domů, takže jsem fakt ráda, že mě nikdo cestou do sprchy nepotkal, pod ručníkem jsem šustila jak blázen:D

      Vymazat
  2. Laky Catrice a Gabriella Salvete. Z řasenek Max Factor False Lash Effect a GS Diamante, korektor Camouflage od Catrice, na pusu pak matné Rimmelky od Kate a od Catrice "chubby stick". Z ostatního jsem si na zadek zas tak nesedla :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a ještě paletka na obočí od Catrice, jsou to úžasně studené odstíny a dlouho vydrží. Navíc moc nestojí :)

      Vymazat
    2. Ten Camouflage si už musím pořídit, pořád to nějak odkládám, ale všichni na něj pějí ódy! Já to s paletkama na obočí vůbec neumím, jsem spíš na tužky, a taky to neumím s laky od GS, respektive moc k srdci mi nepřirostly, připadají mi dost řídké a s moc tenkým štětečkem, ale asi je to můj subjektivní pocit, vím, že jsou dost oblíbené... No, ještě že jich je tolik, že si vybereme všechny:)

      Vymazat
    3. Na jaře je inovovaly a mají štětečky širší :)) Mně zase konzsitenčně nikdy nepřirostla k srdci China Glaze, ale barvy mají krásný:))

      Vymazat
  3. A jeeeeje, ty mas rada ten rozjasnovac Catrice?? Pre mna to bolo najvacsie sklamanie za minuly mesiac :D Som ho pouzila raz a bolo po platonickej laske zo stojana v Rossmanne :P Ale na ceruzku na obocko od Aleverde si bruuusim zuby, no stale maju len pre bloncky pch :/ neni fer :P

    A inak ti musim povedat, ze ta dlho tajne obdivujem, ze si vyrabas kozmetiku sama a na prirodno a vystacis si s par chemickymi farbickami. Laky tu uz vidim tie iste tretikrat, ale dobre robis! Peniaze a cas radsej do DIY body scrubu ako do drogerkovej zbytocnosti! Hawk!

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, v čem Ti nevyhovoval? Já ho používám fakt denně a mám ho moc ráda!:)

      A zase se červenám Siu, ty mě přechvaluješ! Je fakt, že dekorativky bůhvíkolik nemám, ustálila jsem se na věcech, co využiju, a už moc nesyslím, naopak věci, co tolik nepoužívám, deleguju na ségru (která všechno rozbije:D), laků mám asi jen deset a ještě je mám rozdělené na různá období... Ale na ekokoze a spol. jsem schopná nechat tisícovku jen to fikne:D

      Vymazat
    2. Ja som ho chcela na nad licne kosti a nevyzeralo to dobre. Hladam rozjasnovac, ktory prirodzene slynie s pletou a nebude svietit ako reflexna vesta na licach :D
      To je prave potom ta dilema..co s vecami, ktore mi nesadli a su skoro nove, no prilis pouzite na to, aby som ich niekomu dala. Skoda, ze nemam taku segru :)) Hromadim ich zatial v takej krabici...ktoru volam pohrebisko nepouzivanej kozmetiky..

      Vymazat
    3. Haha:D Tak se zkus přihlásit o krabičku stěhovavou na blogu svět podle Evelíny (nebo kde teď krabička je), to by mohlo bejt přesně pro Tebe!!!:) Jo, na lícní kosti to je moc výrazné. Já na ně dávám Prime & Fine od Catrice, je to pudrový rozjasňovač a je pěkný, leskne se opravdu jen mírně, akorát je do zlatava a to je na mě na zimu moc žlutý, tak taky sháním nový...:-/

      Vymazat
  4. Color Tattoos v odstínu On and On Bronze jsou můj ideální kámoš pro líné dny :). Jinak musím vyzkoušet ty řasenky od Miss Sporty, neměla jsem na ně sama odvahu. Nová rtěnka od Essence je boží, o tom žádná. a od Alverde jsou taky pěkné tvářenky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ty tvářenky si brousím zuby, stejně jako na On and On Bronze, ještě se mi líbí ta zlatá verze, tak mám trochu dilema:) Těch řasenek se neboj, jsou fakt super, a hlavně stojí 70 kč, takže i kdyby Ti nevyhovovaly, není to až taková tragédie. I má kosmetička je používá běžně k líčení sebe i zákaznic:)

      Vymazat
    2. Ahoj Miska. Ja sa priklanam k On and On Brozne. Zlate CT su uplne priserne. Pouzila som ich asi tak 3 krat a odvtedy su uz par mesiacov v "pohrebisku nepouzivanej kozmetiky" :) Na ine CT som odvtedy nenasla odvahu. Ak mas zaujem, za postovne su tvoje.

      Vymazat
    3. Ahoj Zuzko, díky moc za radu... A za nabídku, ale věřím Tvému úsudku a už po nich netoužím:D Ale zkus je nabídnout třeba na omlazení, myslím, že tam po tom holky skočej, za tu cenu:)

      Vymazat
  5. ja si chci poridit color tattoo!!
    pozdravy z Milana
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovědětVymazat
  6. U nás prostě pořád Color Tattoo nemají, nojo, malé město:D když už jsem někde v centru, nikdy si nevzpomenu, protože většinou nemám na nákupy čas anebo nestíhám autobus:D
    Ten rozjasňovač od Catrice vypadá perfektně! Já moc stínům neholduju, jsem spíš na ty linky, ale tohle mě fakt zaujalo:)
    The Huge Lover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozjasňovač je bezva, já si dávám fakt denně jen ten do vnitřního koutku a řasenku a obejdu se s tím v pohodě:) Tyjo, a jediný linky co si jsem schopná nanýst, jsou fixový od Essence, s jinýma mi to prostě nejde, potřebuju udělat linku fakt tenoučkou, mám nějaký divný víčko a jakmile je širší, vypadám jak trubka:D

      Vymazat
  7. Mezi moje grály patří nové stíny Gabriella Salvete, všechny oční stíny Catrice, laky na nehty L'Oreal, GS Stars a kupodivu jsou bomba i ty od She. Člověk by nevěřil, ale laky od She v poslední době můžu pasovat na největší "držáky", mám je na nehtech i 4 dny bez jakéhokoli defektu. Pak klasika jako Color Tattoo a od Rimmelu nedám dopustit na regenerační lak Nail Rescue (jestli nedá nehty dokupy tohle, tak už nic). No a nakonec korektor Catrice Camouflage, který má super krytí a nové oční linky od L'Orealu Super liner gel intenza (škoda, že je nemají ve více barvách)...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. She, vážně? Od těch jsem lak neměla už pěknou řádku let, tak to ho vyzkouším:) A za tip na Nail Rescue taky moc děkuju, o tom slyším poprvé!

      Vymazat
  8. Zpevňovač od GS je fajn, ale nový od Miss Sporty mi přijde mnohem lepší, mám nehty hrozný a s timhle alespon trochu vyrostou. :D Rtěnka od Essence je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od Miss Sporty kupuju jen řasenky a všechno ostatní úspěšně přehlížím (jenom přemejšlim, že si z recese koupím jejich stíny v tužce, byla to moje vůbec první dekorativka kromě lesku na rty, takový růžový co skoro vůbec nebarvily, ale vždycky na ně koukám a vzpomínám, jak jsem z nich byla hotová, že mám opravdický stíny:D). Tak až mi dojde GS, zkusím MS!

      Vymazat
  9. To je skvělý článek, dokonale mě inspiroval. :) Přesně takové mi na blozích chybí.. Já sama z těchto produktů používám pouze lip butter od Astoru, na který nedám dopustit. Přečetla jsem si ještě recenzi na řasenky Miss Sporty a jsem pevně přesvědčená, že tu žlutou musím vyzkoušet. Děkuji za tipy. :) Miraculous Style GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za pochvalu! Žlutou vyzkoušej a dej vědět, jak se Ti zamlouvá, já jí fakt miluju, a oranžová je těsně v závěsu!

      Vymazat
  10. Řasenky od Miss sporty mám hrozně ráda:)
    už delší dobu se chystám na tu žlutou:)

    OdpovědětVymazat
  11. Top coat quick dry essence jsem si koupila nedávno a přestože má oddalovat loupání laku, mně se po něm loupou nehty už druhý den po aplikaci, takže za mě mínus...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi dělal better than gel nails, ten růžový, byl opravdu hustý, ale s quick dry nemám problém mít nehty pěkně nalakované klidně 5 dní:)

      Vymazat
  12. U mě by to byla žlutá kolosakla od Maybelline, rtěnky Dermacol, Rimmel a ty nové essence a teď jsem narazila na Rossmann s Catrice, tak se těším na zkoušení barviček.:)
    Tužka od alverde zaujala, řasenky od MS chci vyzkoušet už dlouho, ale pořád se bojím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebój, nekoušou!:) Za 70 kč skoro není co ztratit... A kdyby jo, klidně od Tebe žlutou/oranžovou odkoupím, pokud si nesednete:) Já už potřebuju vyzkoušet nějakou rtěnku od Dermacolu, nějak je tam přehlížím:-/

      Vymazat
  13. miss sporťácký řasenky miluju a color tattoo to je jasňačka:)
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  14. Kate je nejlepší! <3 ale "kajony" na rty od Astor mě moc nenadchly.. s Bourjois se nedají srovnat.

    Budu ráda, když se zúčastníš v mé
    Giveaway o šperk Swarovski

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...