středa 6. listopadu 2013

Avon tělový krém s olivovým olejem Planet Spa

 
    Jestli se mi od Avonu něco fakt líbí, je to řada pečující kosmetiky Planet Spa. Třeba z tělového krému s čokoládou a bambuckým máslem mají mé čichové buňky mnohonásobné orgasmy, multifunkční olej se více než osvědčil a bahenní pleťová maska je jedinou avonovskou věcí, která mi na obličeji neudělala neplechu, ale naopak mi pokožku hezky zjemnila, což je sakra velký úspěch. No a pak je tu tohle. Zvláčňující tělový krém s olivovým olejem. Furt nějak nevím, co si o něm myslet.
 
    On je to ve své podstatě docela dobrý výrobek, pomineme-li fakt, že preferuji přírodní, doma umíchanou kosmetiku. Má obsahovat vitamin E, antioxidační extrakt z olivové natě a olivový olej, což je pěkné, samozřejmě. Krém velmi příjemně voní, na pokožku ho nepotřebujete kilo, hydratace je v pořádku stejně jako to, že nezanechává mastný film. Ale mohl by mi někdo vysvětlit, co tam dělají ty malé zelené ďubínky/kuličky/drobečky nebo co to jako je?!

 
    Ne že bych se nemazala ráda, to já zas jo, ale od procesu mazání požaduji co nejvyšší rychlost, protože po opuštění sprchy/vany vždycky klepu kosu. Avon se asi rozhodl, že zlepší mou otužilost, protože s tímhle krémem aby se člověk mazal půl hodiny. Ty malé ďubky ne a ne zapracovat do kůže. Člověk musí tlačit a dlouho přejíždět po pokožce a až tehdy má konečně vyhráno.
 
    Pro inovace jsem všema deseti, ale prosím, pro rozumné inovace. Tohle je tak strašně kontraproduktivní, že nedokážu ani vymyslet přirovnání, jak naprd to je. Možná si v tom budou libovat kosmetičtí sebemrskači, já ale asi s klidným svědomím tu trošku, co mi zbyla, vyhodím a budu se mazat bez nadávání. Aspoň že ta pixla je pěkná.
 
    Máte zkušenosti s Avon Planet Spa řadou? Převládají pozitivní nebo negativní dojmy?

    Mějte krásný den,
    M.

9 komentářů:

  1. já nějak na ten katalogový prodej nejsem, to už mám za sebou, ale neříkám, že ty věci jsou špatné, to ne. ale z tohohle by mě asi kleplo :D nesnáším takovéhle kuličky v čemkoliv, měla jsem třeba čistící gel od Nivea a tam bylo to samé, fuj!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, taky jsem ho kdysi měla... K uvztekání:D

      Vymazat
  2. Bambucké máslo si teda radši koupím v čisté podobě než krémy s přídavkem (u krému nehledím na vůni a co do hydratace holt máslo konkurenci nemá), ale na Planet spa řadu jsem četla docela fajn ohlasy. Nemám nijak problematickou pleť, ale uvažuju, že bych si koupila právě tu masku, jednou za čas na preventivní hloubkové vyčištění. Nemám vůči Avonu předsudky, naopak, miluju jejich korektory a pudry, protože mají odstíny, který mi sedí, přestože jsem extrémní bledule (paletka korektorů je jeden z nejlepších vynálezů, ta světlounká béžová mé téměř bílé pleti se studeným podtónem maximálně sedí) a nejsou dooranžova. (Něco bych o půl odstínu světlejší i unesla, ale když to není oranžové, tak to bez problémů rozetřu.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, také mám raději obyč bambucké máslo, sama si veškeré patlání vyrábím raději doma, tenhle i ten čokoládový krém jsem dostala darem a zatímco tenhle byl o nervy, čokoládový jsem používala fakt ráda:) Tu masku můžu s čistým svědomím doporučit. Já mám od Avonu ráda rtěnky, mívala jsem ráda stíny, ale když jsem před čtrnácti dny dostala další, došlo mi, proč už je ráda nemám - jsou šíleně nepigmentované. Má pleť se bohužel s Avonem nesnese, ať už se jedná o čistítka, makeupy, pudry nebo krémy, ale vím, že ségře, která je zhruba stejně světlá jako já, Avon vyhovuje.

      Vymazat
  3. Mám zkušenost a negativní povětšinou - vypadá to velmi dobře, ale prostě vždycky zklamání. Nejvíc asi z Vánoc krém s vůní belgických pralinek - pěkný smrad :-/ :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, takový ani nevím, že byl, to mám radost, ten bych asi chtěla, páč belgický pralinky, mňam:D Jinak moc dobrý je ten vánoční glycerinový krém, na vánoce většinou nakoupíme takových 5 tubiček (ona jedna stojí myslím 39 kč a je dost velká) a pak s ním celý rok mažeme ruce po mytí nádobí:)

      Vymazat
  4. A jinak ty kuličky se mi samovolně vytvořily v kokosáku takže to znám :-D ten ale rozhodně nevyhodím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kokosákovi to taky mileráda odpouštím, mimochodem když to udělal posledně, dala jsem ho do hrnce s teplou vodou, pak do ledničky, sem tam jsem ho projela vidličkou a byl zase v pohodě:)

      Vymazat
    2. Tak to zkusím, rozčiluje mě, jak pak ty hrudky lítají všude kolem...

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...