neděle 6. října 2013

Vloggerky, které stojí za to II.

    Ahoj všichni! Dnes tu mám pro vás další várku blogerek, které podle mého názoru stojí za to (první díl najdete tady). Takže jdeme na to:)

1. Promise Phan z dope2111


    Jako první tu mám blogerku Promise, u které jsem si jistá, že ji velká většina z vás zná. Je to švagrová známé Michelle Phan a proslavilo ji zejména video, kde se mění v Avatarku. Tahle mladá paní je úplná umělkyně - je neuvěřitelné, jak dobře zná svoje rysy, jak to umí s líčidly a hrozně mě baví ji pozorovat, jak se během čtvrthodinky dokáže proměnit třeba v Johnnyho Deppa nebo v postavičky z filmů mistra Burtona. A samozřejmě je sama o sobě strašně krásná.




    Na Promise se podívejte zde.

2. Christine z Pink So Foxy


    Videa Christine si zamiluje každý, koho zajímá zdravý životní styl, cestování, DIY nápady, najdete u ní ale i klasicky recenze a tutoriály na líčení. Christine jsem si oblíbila zejména kvůli její lásce k přírodním olejům a esencím a vůbec k přírodním ingrediencím obecně, asi bychom si docela rozuměly:)


    Videokanál Christine najdete tady.

3. Ingrid aka Miss Glamorazzi



    Ingrid je nádherná americká vloggerka, které pořád nevěřím, že jí je 24 let - pořád ve mně vzbuzuje pocit, že je náctiletou typicky americkou roztleskávačkou a prom queen:) Představte si zkrátka prototyp dokonalé američanky a vyjde vám z toho Ingrid. Dlouhé vlasy, úžasný úsměv a extrémně milý projev. Ve svých videích se nejčastěji věnuje recenzím, vlasovým tutoiálům, najdete u ní ale všechno možné. 



    Mrkněte na více videí Ingrid po kliknutí sem.


4. Ivy alias Sunnydahye


    A nakonec něco pro fajnšmekry. Ivy je korejská blogerka, taže přirozeně se většina jejích recenzí týká právě asijských (zejména korejských) produktů, které já mám velmi ráda. Spoustu věcí, které mi přišly z druhé půlky světa, mám právě díky téhle slečně a můžu říct, že s jejími recenzemi se 100% ztotožňuji. 


    Ivy najdete zde

    Tak, a teď už znáte mých 8 nejoblíbenějších kosmetických youtube kanálů:) Patří k nim samozřejmě i Michelle Phan, která je opravdu tak známá, že o ní už ani nepíšu, a poslední týden trávím volné chvíle sledováním Lisy Eldridge, kterou mi anonymní čtenářka doporučila pod minulým článkem, a naprosto jsem jí propadla! 

    Po projetí mých odběrů jsem zjistila, kolik tam mám úžasných, vtipných, nekosmetických vlogů, které vám strašně toužím ukázat, a otázka zní - byl by o taková článek na kosmetickém blogu zájem?:) A co dnešní váka vloggerek, znáte je?

    Mějte krásný den,
    M.





5 komentářů:

  1. tak sa ospravedlnujem za tu Lisu - dnes uz neanonymne (nebola som minule prihlasena na svoj ucet) - viem ako zerie cas sledovat ju, ale je to vazne zazitok... teda aspon pre mna a moju trojrocnu dceru: mami ukaz mi tu tetu co sa malova... :-) a vdaka za nove tipy - z dnesnych nepoznam ziadnu, tak budem mat napady na nove maniacenie...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ja za Lisu moc dekuju!:) Jsem z ni vazne nadsena. Jinak myslim, ze z dnesni varky blogerek oncenite s dcerkou hlavne Promise, to, jak se meni v nekoho jineho je jako kouzlo - mimochodem, delala i spoustu premen v Disney princezny;)

      Vymazat
  2. tyhle články mám ráda :-) jinak lisa je také můj oblíbenec, vždycky její videa pouštím mamce, když neví jak třeba na obočí apod:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...