sobota 12. října 2013

Vloggerka, co vám vyrazí dech + další DIY projekt

Zdroj: youtube.com

     Krásnou sobotu všem! Pamatujete na zatím dvojdílný seriál Vloggerek, které stojí za to? (Díl 1, díl 2). Já vám prozradím tajemství. Chyběla tam jedna moje srdcovka, a sice kvůli mé hlouposti. Tuto čtyřiapadesátiletou ženu jsem objevila zhruba před rokem a půl a její videa jsem doslova žrala.

    Ona na vás totiž z videí křičí. Fakt. Kdybych se při sledování jejího videa viděla, pobavené úšklebky budou zhruba stejně frekventované jako úleky, když náhle zvýší hlas. Já se jí bojím. Mám z ní respekt, bojím se, jeden prst mám stále položený na ovládání hlasitosti, kterou co chvíli koriguji, ale prostě mě baví ji sledovat. Poslouchám její přednášky o tom, jak je avokádový olej perfektní, a připadám si jako malý harant, kterému zlá teta něco vyčítá. Když mě ta zlá teta taky svým způsobem fascinuje. Mimo jiné i tím, jak úžasnou má ve svém věku pleť

    No a právě tuhle ženu, která má přezdívku facesofomega dutchess (zde je její kanál), jsem jaksi ztratila. Kouzlo odběrů na youtube jsem objevila až nedávno. Ačkoliv vím, že jsem její videa posílala některým kamarádkám a ačkoliv jsem naše facebookové konverzace prolezla, ačkoliv jsem na youtube zadávala hesla, podle kterých jsem si byla jistá, že ji znovuobjevím, facesofomega dutchess ne a ne najít. Už jsem byla smířená s tím, že vám tuhle hříčku přírody neukážu. 

    Včera jsem si před usnutím chtěla pustit nějaké video o avokádovém oleji (tohle mám tak trochu místo večerníčku, předevčírem jsem usínala u vitaminu E) - a tam byla ona! Facesofomega dutchess! Mám ji a můžu vám ji ukázat! Jupí!

    Takže jeden prst na ovládání hlasitosti a jdeme na to:


    (Jo, já vím. Polovina věcí, co říká, je irelevantní a vlastně se nic moc nedozvíte. Většinu videa se lekám, youtuberka se tváří celou dobu smrtelně vážně a přísně, názvy i popisy videí jsou špatně napsané. Netřeba dodávat, že u jejího videa jsem fakt neusnula. Ale stejně mě to hrozně baví.)



    Musím vám také ukázat výsledek svého posledního DIY snažení - vyráběla jsem si vlastní krém. Sice jsem si říkala, že ho dám pouze na Facebook, ale když už máme takový relativně random post... Krém je hydratační, antibakteriální, s přirozeným SPF faktorem, s anti-aging účinky, bez silikonů, parabenů, parfemace, barviv, chemických konzervantů... Tak uvidíme, jestli se osvědčí. Pokud ano, hodím sem za pár týdnů návod. Zatím jsem nadšená!


Omlouvám se za nekvalitní fotku - pořízená tabletem ve stavu nejvyšší euforie

    Jak se vám líbí facesofomega dutchess? Fascinují vás její videa tak, jako mě? A lákalo by vás umíchat si vlastní krém, nebo dáváte přednost koupeným pečujícím produktům?


    Mějte krásný den,
    M.

15 komentářů:

  1. Video si jdu hned pustit, mám tyhle šílenosti ráda. A o krému si moc ráda přečtu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šílenost je slovo, který tuhle madam skvěle vystihuje:D

      Vymazat
  2. Teta čarodejnica... ja sa jej bojím :D :D :D

    OdpovědětVymazat
  3. ta zena je ako vystrihnuta z nejakej americkej komedie o afroamericanoch (politicky korektne som sa vyjadrila...:-) Ale na dobru noc by som si ju teda nepustala... Kazdopadne vdaka za rozsirenie obzorov.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tos vystihla přesně, mě žádné politicky korektní vyjádření nenapadlo, jakkoliv jsem to naformulovala, znělo to strašně rasisticky:D No, mezi mýma večerníčkama už figurovat nebude:)

      Vymazat
  4. Víc než ta vloggerka mne zaujalo to, že jsi vyrobila vlastní krém. Úžasné, těším se na návod! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) Zatím to vypadá, že je krém skvělý, dám mu pár týdnů na ozkoušení a návod sem dám:)

      Vymazat
  5. ta má teda ránu :D a na krém jsem strašně zvědavá, já jsem na cokoliv rukodělnýho (strašný slovo!) totálně levá, takže jsem ráda, že to za mě někdo namíchá a udělá, ale vždycky jsem strašně obdivovala lidi, co dokázali cokoliv tvořit, ať už to byly náramky přátelství na základce nebo domácí dekorace. a natož pak kosmetika!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi lichotíš, není to vůbec těžké, až mě samotnou zaskočilo jak je jednoduché vytvořit krém:D Teď jen doufám, že mi na pleti neudělá paseku:)

      Vymazat
  6. Ahoj, zkusila jsem pár videí, ale ta ženska mě prostě nechytla :-) Není to asi úplně můj styl. Vlastní krém jsem teda ještě nezkoušela (jelikož krémy zatím používám minimálně), ale různé masky (ne pleť / na vlasy) ano - a mám to hodně ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, věřím, že facesofomega není pro každého:) Já si už bez krému nedovedu představit den, každopádně už dlouho se chystám na článek o mých olbíbených pleťových maskách, tak se Ti snad příště trefím do vkusu:)

      Vymazat
  7. ja teda žiadnu video blogerku nesledujem. Celkovo radšej čitam články ako pozerám videa. Akurát som včera o tom pisala:
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  8. Sakra, mám pocit, že si musím Black seed oil rychle koupit.
    http://www.jajsem.com/olej-z-cerneho-kminu-zlato-faraonu/

    Je skvělá, úplně teatrální, nikomu jinému bych to nežrala.. ale to její Can you see it ?:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší je, že to fakt vidím, pleť má nádhernou!

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...