pondělí 14. října 2013

Tvářenka Bourjois - 74 Rose Ambré


    Máme ji asi tak všechny a asi tak všechny ji také milujeme. Řeč je o tvářence Bourjois, která je snad ještě větším evergreenem než micelárka od Biodermy (se kterou se zrovna já po vypotřebování poslední lahvičky ráda rozloučím). Tahle malá, dvouapůlgramová kulatá potvůrka je v mých očích jakási obdoba rudé rtěnky od Chanelu, akorát v dostupnější cenové kategorii.
 
    Já jsem si vybrala po dlouhém váhání odstín 74 Rose Ambré. Jedná se o krásný matný teple růžový odstín, který je velmi univerzální, na tvářích vypadá hodně přirozeně a nedovedu si představit barevný typ, jemuž by neslušel.
 
 
    Já osobně na této tvářence nejvíce miluji tu vůni. Když jsem byla ještě prcek a hrála si u babičky po škole v závoji s máminými starými malovátky (doteď se divím, že mi neslezla kůže, když to byla líčidla o dost starší než tehdy já), právě takhle vonělo snad všechno, a doteď je ta charakteristická vůně dekorativky Bourjois pro mě prostě "vůně mejkapu".

     Stejně jako tvářenku všechny milujeme, všechny asi stejnou měrou nenávidíme ten hloupý pichlavý štěteček, který akorát překáží. Líčit jsem se s ním zkoušela dvakrát a pokaždé výsledný dojem připomínal spíše dámu před infarktem než růžolící děvu. Štěteček jesm ale vždy poctivě ukládala zpátky k tvářence, i když mě prudil všemi svými aspekty - no, po dnešním ránu mám vystaráno. Při psaní o skvělé vůni jsem si krabičku prostě musela otevřít a přičichnout si - přímo nad ovesnou kaší s banánem, kam se štěteček milostivě odebral a důstojně tím uzavřel svou nedůstojou éru v božské krabičce.


    Podobně nepochopitelnou, ačkoliv ne přímo obtěžující věcí je pro mě i zrcátko. Ruku na srdce, vy se někdo v tom kolečku o poloměru centrimetru a půl vidíte? Prosím, odstranit štěteček, odstranit zrcátko, zbytelnit balení a není co vytknout. Výdrž skvělá, vůně perfektní, produkt vůbec neubývá a když se to nesnažíte nanést na tvář tím ďáblovým vynálezem a vezmete na to něco, čemu se i dá říkat štětec, asi byste se musely hodně snažit, abyste vypadaly blbě. Mimochodem, nestane se, že byste po jednom přejetí měly na tváři červeň jako po usilovném štípání - Bourjois tvářenka je královna vrstvení.
 
    Jak jste na tom s touto tvářenkou vy? Je základním kamenem vaší kosmetické výbavy, nebo jde tak nějak mimo vás? Jaký odstín je ten pravý pro vás? A jaký je váš vztah ke štětečku a zrcátku?

    Mějte krásný den,
    M.
 
  
   


17 komentářů:

  1. Haha to zrcátko je fakt na prd, no úplně k ničemu :), ale štěteček zrovna používám, mně vyhovuje. Tyhle tvářenka jsou fakt jedny z nejlepších a vydrží snad věky..nebo nevím, že by někdy někomu došla :p.
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak za to, že to umíš s tím štětečkem, máš můj obdiv, my si spolu nikdy nerozuměli:D Jinak sdílím tvůj názor, já se s touhle tvářenkou budu líčit snad i do rakve:D

      Vymazat
  2. Stiny a tvarenka od Bourjois se mi iz dlouho valej v supliku, asi je budu muset oprasit:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na stíny si už dlooouho brousim zuby:) Ale tvářenku teda ze stolu vůbec nedávám:D

      Vymazat
  3. ten odtien je super, mas pravdu pristane asi kazdemu a ked neviem aku farbu si vybrat tak ho pouzijem... A to zrkadlo je nahodou dobre ako nudzovka - ked sa potrebujes skontrolovat a pod. - takze uplne by som ho nezatracovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já v zrcátku vždycky vidím pouze svoje oko pod nánosem růžového prášku, já to s ním prostě neumím:D

      Vymazat
  4. já ji někde mám a ještě jsem ji nepoužila, musím napravit! takovou víc do růžova, už ani přesně nevím odstín, jsem děsný kosmetický hoarder :D
    ale měla jsem stíny a ty byly super, i aplikátor docela ušel a zrcátko jsem občas použila taky, to oko se do něj jakž takž vejde :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kosmetický hoarder:D Na stíny mám zálusk, ale zase mám hrozné dilema mezi barvami... A věřím že v případě stínů bych to zrcátko snad i využila:)

      Vymazat
  5. měla jsem od téhle značky jinou a ten štěteček u toho mi vůbec nevyhovoval, jinak jsem ale byla s tvářenkou spokojená:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem taky moc spokojená, nosím ji v podstatě nejčastěji, protože ten odstín je super, nemusím tvářenky co se jakkoliv lesknou a tahle je 100% krásně matná, bez jakéhokoliv náznaku shimmerů či třpytek. Ten pseudoštěteček mi vyloženě překážel:D

      Vymazat
  6. Aaaa chcem ^^ Pouzivam tvarenku denne, ale Bourjois som este neskusala :( Tusim je to veeelka chyba..budem striehnut na slevu :)) Dik za tip !

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně jsem asi lepší tvářenku nezkoušela:)

      Vymazat
  7. Já vím, že je ta tvářenka boží a nemá chybu a tak, ale jak ji mají všichni, už mě moc neláká, je na mě moc profláklá. Ze stejného důvodu si teď dám pauzu i od biodermí micelárky. Je to prostě nuda. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já micelárku ani nemusím, na pauzu se vyloženě těším:D Tuhle tvářenku považuji za jeden z mých "basic" produktů, taky jí mám už pěknou dobu doma. Potřebu dalších odstínů nemám, experimentovat můžu tak nějak i s tvářenkou od Coloramy za pár pětek, ale myslím, že je natolik dobrá, že stojí za to ji mít doma:) Ale chápu Tvůj postoj, mě třeba naprosto nelákají pískové laky nebo diamantová řasenka od GS, a to jsou jen dva případy, na které si rychle vzpomenu:)

      Vymazat
  8. Já bych akorát zvolila světlejší odstín :-)

    World By Bella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na tom prstě mám nános, aby barva byla vidět, na obličeji, pokud nevrstvíš, vypadá opravdu jemně a přirozeně:)

      Vymazat
  9. Mám doma 3 odstíny a miluji je! :-) (zrovna tento odstín ne, ale díky tomuto článku se na něj asi v obchodě podívám)
    S.

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...