středa 2. října 2013

Tag: Kolik toho na sebe napatlám?

    Ahoj všichni! Nějak se ze mě stává tagová královna, dva během týdne... Když mě to baví u ostatních číst, potom začnu přemýšlet nad tím, jak to mám já, a pak už to prostě sepíšu ani nad tím nepřemýšlím. Po tomhle tagu ale s nimi dám ale na čas pokoj, slibuju - tenhle byl totiž na mém seznamu článků hodně dlouho, protože mi připadá extra ultra zajímavý. A pro mě ve finále trochu šokující, protože až takové číslo jsem od sebe nečekala.


1. Ranní hygiena


     Ráno si, kromě opláchnutí obličeje, čistím pleť, momentálně gelem od Bourjois. Celý obličej potom natřu krémem, nedám dopustit na Niveu Pure&Natural, který je velmi příjemný a jemně voní. Vůbec mám krémy od Nivey ráda, mám je spojené s kvalitou a tradicí, asi proto, že moje babička se celý život nemazala ničím jiným než klasickým modrým kalíškem (mimochodem má na svůj věk úžasnou pleť). Na oči momentálně používám avokádový oční krém od značky Skinfood. Kvůli alergické reakci na kočky (máme dvě), která se mimo jiné projevuje suchým nateklým místem pod okem, musím používat i Opthalmo-Framykoin; nic jiného nezabírá. Jo, a samozřejmě si čistím zuby:D Momentálně pastou v tabletkách od Lush, o které jsem psala již zde.


2. Dekorativka


    Jak jsem již psala v článku o svém denním líčení, na obličej toho moc nedávám. Nejdříve poťukám obličej trochou opalovacího krému s SPF30 od Mary Kay, potom přijdou na řadu BB creamy. Na fotce vidíte dva, což není náhoda. Světlejší od Misshy používám na oční okolí (čekám, až do něj doblednu celá) a lehce tmavší Good Afternoon Peach Green Tea BB od Skinfoodu přijde na celý obličej. Zvykla jsem si BB creamy zajistit lesklým pudrem/rozjasňovačem od Catrice - nebojte se, nevypadám jako diskokoule, nenanáším ho zdaleka na celý obličej:) Na tváře dávám nejčastěji tvářenku od Bourjois v odstínu Rose Ambré, která vůbec neubývá, obočí zvýrazňuji tužkou H&M v odstínu Blonde, oči rozjasním Catrice tyčinkou, řasy nejčastěji zvýrazňuji řasenkou od Miss Sporty Lash IncrediBALL. Případné nedokonalosti zakrývám většinou úžasně světlým korektorem Matt Control od Dermacolu a rty mám v 95% případů výrazné - na obrázku oranžovočervená Rimmelka Kate.


3. Večerní péče


    Když přijdu domů a nikam se nechystám, většinou si stáhnu makeup z obličeje micelárkou (momentálně používám Biodermu nebo Ziaju, na obrázku Bioderma) a nechávám pleť volně dýchat. Večer potom odlíčím elý obličej pečlivěji čistítkem Ultrabland od Lush, což je velmi zvláštní produkt, ale když si zvyknete, musíte ho milovat. Momentálně mi supluje i kokosový olej, s kterým si běžně odličuji oči. Večer oplachuji obličej také DIY tonikem z vody a jablečného octa, poté nanesu krém (noční Nivea Pure&Natural) nebo sérum (Full of Grace, Lush), zhruba obden je střídám. U očí se nic nezměnilo, produkty používám stejné jako ráno, stejně je to s pastou na zuby. Když se mi dělá pupínek, ťuknu na něj trochu Tea Tree olejíčku. Nakonec na krk nanáším pleťový krém od Ziaji z čokoládové řady, který mi nesedl parfumací - na obličeji ji nesnesu, na krku mi nevadí a krém sám o sobě je fajn.


4. Sprcha


    Jo, denně se sprchuji, jaké překvapení:) Většinou se myji mýdlem od Lush (na obrázku Sexy Peel, nejúžasněji vonící mýdlo na světě) a na intimní hygienu mám Chilly gel. Po sprše následuje nemilosrdně tělové mléko a já mám velmi ráda Happy Time od Nivey, které úžasně citrusově voní.


5. Vlasy


    I vlasy si myji téměř denně, což je podle mé kadeřnice v pořádku, když člověk používá dobré produkty. Vlasy myji šampony od Lush (na fotce Jumping Juniper), poté používám kondicionér Jungle (též od Lush) nebo masku na vlasy od Revlonu, tak nějak je střídám. Do schnoucích vlasů vždy vetřu kapku Orofluida. Nově se do mé péče o vlasy zařadilo vlasové mléko (či jak to přeložit:D) od L´Oréal Paris, protože na podzim začíná opět období, kdy si vlasy občas foukám a tento produkt slibuje mimo jiné ochranu před horkem. Mám ho asi týden, až bude vhodná doba, objeví se tu recenze. A na suché konečky používám Lush sérum Shine So Bright.


6. Další nezbytnosti


    Jako asi každá z vás se neobejdu bez parfému a deodorantu. Deodorantů jsem vyzkoušela několik, Nivea Pure&Natural a Balea Sensitive jsou zdaleka mé nejoblíbenější; zvláště Balea se s tímto produktem dost vytáhla. Co se parfému týče, mým favoritem, jehož nebeské citrusové svěží vůni se nic ani neblíží, je Versace Versense, má láska na první přičichnutí. Oblíbila jsem si také Guess, což je vůně o něco více květinová.

A samozřejmě nesmí chybět krémy na ruce - poslední dobou používám výlučně tyto dva od Ziaji (recenze zde), antibakteriální gel na ruce (aneb pražské metro je chuťovka) a balzámy na rty. Nejčastěji sahám po mém vlastním výrobku nebo po lip butter od Labella.


    A pokud dobře počítám a produkty, které jsou sice dva, ale na jeden účel a denně tedy použiji jen jeden z nich, počítám jako jeden, dostávám se na číslo... 34. No, je to dost, ale ani jeden produkt bych s lehkým srdcem jen tak nevyškrtla.

    Psaly jste tento tag a pokud nepíšete blog, zkoušely jste si své "plácání" spočítat? Na jaké číslo jste vystoupaly vy?



    Mějte krásný den,

    M.


10 komentářů:

  1. já to mám sepsané už sto let, ale pořád jsem se nedokopala k tomu, to nafotit :D mám to kolem 25. ty tabletky na zuby mě docela zaujaly už minule, jak jsi o nich psala, asi pro ně někdy zajdu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to já musím nejdříve fotit a až potom přijde text, zapomněla bych tak na půlku věcí:D

      Tabletky určitě zkus, jsou bezvadné, na čištění zubů se s nima vyloženě těším a vydržím šmrdlat třeba 10 minut:D

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Já jsem sama sebe taky pořádně šokovala:D

      Vymazat
  3. super tag! ty jo, já jsem v dekorativce mnohem horší :-( až se někdy divím, co všechno na sobě mám napatlané a kamarádka se mi vždy směje :D

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, u mě je dekorativka malá položka, i když jí nakupuju furt:D Nejsem zvyklá denně používat báze, bronzery a podobné vychytávky, to si dávám jen když mám fakt čas a velkou chuť:)

      Vymazat
  4. Máš pravdu..Pure&Natural od Nivei je skvělý! Jako jeden z mála krémů mi nedráždí pokožku..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda, já už mám třetí sadu kelímků:)

      Vymazat
  5. tiež som tento tag robila a vyšlo mi 26 produktov denne. Mimochodom máš to pekne nafotene :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:) 26, páni, jaktože je moje číslo tak vysoké? A to většinou nepoužívám báze, primery, oční stíny...:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...