pátek 11. října 2013

Sweet Potato Prime Base - primer/báze Skinfood

 
    Obecně nejsem vůbec poctivý uživatel bází. Fakt že ne. Mám jich za sebou pramálo. Mé poprvé se konalo s bází od Dermacolu, s tou, kterou někdy zkoušel asi každý - Satin Base. Potom přišla na řadu báze Matt Control a teď mám doma Skinfood. Ten si vysloužil extra kladné body balením a tou bramborou, jinak se ale pořád řadí k mnou méně používaným produktům.
 
    Já jsem asi divná, ale mně je báze na pleti nepříjemná. Vždy mám jakousi kompulzivní představu, jak si silikony sedají do mých pórů, zabydlují se a ucpávají je. A nejdou odlíčit. Což jsou zřejmě blbosti. Ještě se mi nestalo, že bych po použití báze měla pleť horší. Ale tak znáte to. Pavouci mi taky nikdy nic neudělali.
 
    Na druhou stranu mám pocit, že je báze jaksi nutností mé kosmetické výbavy, takže vždycky nějakou doma mám. Na pleť ji už (kromě zvláštních příležitostí) nepoužívám, ačkoliv ji vyhladí a snad i tomu BB creamu jaksi pomůže vydržet to se mnou déle. Po bázi tedy sahám, pokud mám ráno čas, pokud kromě obvyklých linek plánuji i stíny a pokud si chci připadat jako extra precizní makeupová královna.
 
    Mimochodem... Báze/primer. Jasně, primer má zaručit to, aby vám makeup déle vydržel, báze má pleť více sjednotit a asi je to spíše záležitost očních víček, zaručuje větší intenzitu barev. Já všemu říkám báze, slovo primer mi v češtině leze přes klávesnici jen s velkým sebezapřením. Dnes recenzovaný produkt je Prime Base, údajně použitelný jako oboje. Aby mi to málo motalo hlavu.
 
    A tady už nám začne recenze. Jedna věc, kterou na Skinfoodu miluji, je design jejich výrobků. Obecně jsem dost ulítlá na skleněné lahvičky a kelímky, působí na mě poctivě, luxusně a retro a nejinak tomu je u této báze, která bydlí v matném skle s nazlátlým shimmerem. Studeně zlaté víčko je z bytelného plastu, nahoře vyražený skinfoodovský andílek, co dodat, krása, taková ta věc, kvůli které bych si koupila Skinfood znovu, aby se mi vyjímal na kosmetickém stolku, až se někdy dostanu k jeho realizaci.
 
Stíny nalevo bez báze, napravo s bází, samozřejmě:)
 
    Samotná báze má obsahovat extrakt z brambory a mléka, což má pokožce zaručit vláhu a jemnost. OK, mě na tyhle "jídelně kosmetické" výrobky nalákají snadno. Zbytek ingrediencí je napsán v korejštině a anglicky pro jistotu nikde nejsou, takže si nedělám iluze, bůhvíjaká hitparáda to nebude.
 
    Báze příjemně voní a má světlince béžovou barvu. Skinfood slibuje, že vyrovná tón pleti, a musím mu dát za pravdu - mám velmi tenkou pokožku na obličeji, prosvítají mi žilky a jen s bází je to tak o 40% méně viditelné. Dále obsahuje lehký shimmer, opravdu tak lehký, že ho musíte pomalu hledat pod lupou. Obličej vám to asi bůhvíjak nerozjasní, ale méně je v tomto případě vážně lepší než více.
 
    Jak jsem psala výše, nestalo se mi, že bych po použití báze měla ucpané póry. Přesto ji ale, i přes hezký sjednocující a vyhlazený efekt, na obličej moc nepoužívám a nejvíce ji dávám na oční okolí, kde mi prosvítají žilky opravdu hodně a kde chci, aby makeup lépe držel. A ono to funguje. Dokonce se to i líbí mému alergickému levému oku, které musím po použití určitých produktů pár dní uklidňovat antibiotickou mastičkou. A stíny se drží zuby nehty a jsou intenivnější, samozřejmě. Viz foto.
 
    Takže... Jo, báze jsou vlastně fajn. Tahle se mi líbí ze všech mnou odzkoušených asi nejvíc, nejen kvůli balení, ale i kvůli tomu, že mi na obličeji přišla méně hutná a silikonová než báze od Dermacolu. Jen by mě zajímalo, co v ní krucinál všechno je...
 
    Jak jste na tom vy s bázemi/primery? Používáte je denně, pro zvláštní příležitosti nebo vůbec?
 
    Mějte krásný den,
    M.
 
P.S. Týjo, mám přes 30 čtenářů. S každým dalším mě to psaní ještě více baví. Už chystám první soutěž, pravděpodobně o nějaký mix, ve kterém bude figurovat Lush, abych vás odměnila, blog je v začátcích a přesto mu věříte natolik, že ho dobrovolně necháváte denně vám zaplňovat news feed na bloggeru. Díky.

16 komentářů:

  1. já mám ten samý pocit hrůzy ze silikonů na pleti a bohužel se mi pleť vždycky zhorší, i když ji před nanesením báze vyčistím sebelíp :( tu od Dermacolu jsem měla taky, pak MAC a teď tu MUA z boxu a je to vždycky stejné, hned se mi vyhodí takové ty "podkožáky". takže je používám jen minimálně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že nejsem sama. Mně se teda nikdy nic naštěstí neudělá, i když jsem asi bázi nikdy nepoužila dva dny a více za sebou, tak to třeba pokožka ještě rozdejchala. Na oči fajn, na pleť maximálně na ples, kdy si připadám, že to potřebuju:D

      Vymazat
  2. ta pigmentace s bází je teda super. jinak báze používám vždycky na stíny, pod makeup jen vyjímečně

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, když se hodně nudím, popatlám si ruku z části bází a pak jenom žasnu, jak mám krásné stíny...:D

      Vymazat
  3. Nevíš, jestli se báze ještě vyrábí? Snažila jsem se ji najít na e-bay, ale nenašla jsem ani jeden odkaz. Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, jak jsi mi napsala, uvědomila jsem si, že odkaz jsem sem zapomněla šoupnout, šla jsem si projít nákupy na ebay a sing-sing-girl, u které jsem bázi kupovala, ji již v sortimentu nemá a ani nikde jinde jsem ji nenašla, zrovna jako ty, na oficiálním webu Skinfoodu ale bázi pořád mají, takže myslím, že neskončila...
      Pokud hledáš rychle něco podobného, doporučuji http://www.ebay.com/itm/SKINFOOD-Carrot-Base-1-Korea-Cosmetics-/281087339939?pt=US_Makeup_Eyes&hash=item41721c6da3 - také Skinfood, akorát mrkvová varianta, měla jsem tři vzorečky a přišla mi hodně podobná. Jinak bych možná pár dní počkala, možná se objeví. Budu se snažit to pro Tebe také sledovat:)

      Vymazat
    2. Děkuji za radu, jsi hodná :)

      Vymazat
  4. Páni:-), báze vypadá opravdu zajímavě a velmi lákavě:-)
    Glamour and Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Me si obtocila kolem prstu kvuli te pekne lahvicce:D

      Vymazat
  5. Taky nemám ráda báze pod makeup. Pod oční stíny by mě nenapadlo takovou bázi použít, ale když to máš vyzkoušeno a funguje to, mohla bych tím ospravedlnit případný nákup, protože báze pod stíny mi zrovna dochází :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja ji dokonce i kupovala s tim, ze pujde na oci, a ani mi to do tveho komentare neprislo divne:D Je fakt, ze Skinfood sam uvadi, ze se bazi ma natrit oblicej pred nanesenim makeupu.. No, mam teda stesti, ze moje extracitlive oci ji snesou v pohode a stiny jsou o 200% intenzivnejsi:) Jinak psala jsem o par komentaru vyse - mela jsem vzorecky Carrot base a pripada mi temer stejna, muzu doporucit, thetis totiz vypatrala, ze na ebay sweet potato prime base nemuze sehnat...

      Vymazat
  6. Mam presne ten isty strach z baz - ze podobne ako silikon v sampone obali vlas a je s nim nadobro amen, spravi to iste aj silikonova baza na pleti :/ Mala som zatial len taku jednu Loreal bazu strasne davno..makeup sa lepsie nanasal, drzal dlhsie..ale inak ziadne vyrazne zlepsenie svojho vzhladu som nepostrehla.

    Kdeze kupujes skin food vecicky? Maju super obaly a ten nazov je strasne lakavy :P

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vše kupuji na ebay, u všech kromě tohoto mám uvedené odkazy na prodejce:)

      Vymazat
  7. Tahle báze vypadá super, taky nemusím klasické silikonové fujtajbly. Navíc i to balení je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono i tohle je silikonový fujtajbl, ale vždycky si snažím namlouvat, že ta brambora to přece sakra musí trochu zmírnit:D Jo, balení má ode mě jedničku s hvězdičkou:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...