sobota 19. října 2013

Soutěž - Lush, Gabriella Salvette & DIY


 
    Ahoj všichni! Nedávno jsem naznačovala, že se tu brzy objeví první soutěž, a myslím, že 19. října je v mém případě hezky symbolický den na její spuštění.
 
    Připravila jsem si pro vás věci, které si myslím, že jsou pro můj blog typické. V balíčku tedy najdete jednak tři pořádné ukázky Lushe - všechny produkty takové, že se jich dá kus uříznout, abychom zachovávali hygienická pravidla (kupovala jsem kvůli tomu zbrusu nové gumové rukavice, viz dále foto:)), dále dva DIY balzámy na rty - jeden bez zabarvení, druhý s přídavkem skořice a holandského kakaa, který na rtech vytvoří jen velmi lehký nádech barvy; do třetice jsem v drogerii před pár dny kupovala na vyzkoušení Diamond Force zpevňovač na nehty od Gabrielly Salvette (zatím všechny vyzkoušené spíše selhávaly) a hodila jsem do košíku rovnou dva - ještě nemohu posoudit, zda funguje, takže budeme testovat spolu:)

 
    1. Lush
 
   
   Do balíčku jsem přibalila Kmotřičku houbičku, jeden z mých opravdu nejoblíbenějších produktů od Lushe. Jedná se o tuhé sérum s hydratačními a přesto póry neucpávajícími oleji a másly a výtažkem z žampionů Portobello, které vám zajistí rozjasněnou a vyživenou pleť. Kmotřičku houbičku, alias Full of Grace, jsem načínala speciálně kvůli soutěži úplně novou, objednanou v sprnu z anglického Lush eshopu. Měla by mít roční trvanlivost a ta zhruba třetina houbičky vám i přes svou menší velikost vydrží hodně dlouho. Recenzi na produkt najdete zde.
 
    Mýdlo Sexy Peel je také ještě nepoužitým produktem a je to má nejoblíbenější Lush vůně - velmi citrusová a povzbuzující. Mám ho neustále na umyvadle a jsem do té vůně tak zamilovaná, že podobně jako u Full of Grace si i od mýdla Sexy Peel dělám zásoby.
 
    Do třetice všeho dobrého jsem přidala oblíbené čistítko Coalface, o kterém jsem vám již v recenzi psala, že ho vždy krájím a potom jen odebírám, jakmile mi kostička na umývadle dojde - odebrala jsem tři kousky, které vám vydrží (podle intenzity používání) klidně půl roku i více. Coalface obsahuje mimo jiné černé uhlí a zajistí vám jemný peeling a perfektně vyčištěnou pleť.

 
    2. Balzámy na rty


 
    Vzhledem k tomu, jak moc miluji DIY a přírodní produkty a jak často o nich píši na blogu, přišlo mi jedině logické zařadit některý z nich do soutěžního balíčku. Opět jde o hygienickou záležitost, plastové tubičky jsou nové a vymyté směsí vody s dezinfekčním extraktem z grepových jader, samotné hmoty jsem se samozřejmě nedotýkala a tyčinky jsem fotila svoje, protože z té samé dávky jsem vyrobila dva totožné balzámky i pro sebe.
 
    Balzám obsahuje včelí vosk, kakaové máslo, kokosový olej, olej vitaminu E a pár kapek extraktu z grepových jader, což jsou ingredience, které se chovají jako konzervanty, dále vanilkové aroma a tmavší verze obsahuje navíc holandské kakao a skořici pro minimální zabarvení rtů, ale hlavně pro ještě lepší vůni. NBalzámy jsou skvěle hydratační a nejraději je aplikuji z lednice, na rtech úžasně tají. Návod na balzámky najdete zde.
 
 
    3. Zpevňovač na nehty Gabriella Salvette Diamond Force
 
 
    Nakonec tu máme jediný produkt, ke kterému zatím nemůžu napsat své dojmy. Jak jsem již psala výše, vítězka soutěže bude zpevňovač testovat zároveň se mnou; o to víc doufám, že se diamantová síla ukáže.
 
 
 
     A tohle může očekávat výherkyně. Co udělat pro to, aby balíček přistál ve vaší poštovní schránce?
 

1. Sledujte mě přes GFC;
2. Napište mi do komentářů, jaké články máte na blozích nejraději, které články byste uvítaly více a které méně, která témata vám chybí;
3. Můžete (a nemusíte) lajknout Kiss a Bee na FB, kam postuji vše, co se mi na blog nevejde;
4. Email psát nemusíte, pokud nechcete - vítězka mě bude kontaktovat po vyhlášení sama;
5. Soutěž budu vyhlašovat zde i na FB v neděli 3.11.2013; soutěž bude ukončena v 23:59 v sobotu 2.11.2013
 
    Doufám, že jsem se vám soutěží trefila do vkusu a soutěžení zdar!
 
    Hodně štěstí a mějte krásný den,
    M.

28 komentářů:

  1. Mně baví new in, srovnávání dražších a levnějších nebo tipy na nějaké kulturní atp. akce.Nebo reportáž, co je v drogeriích nového, akce.. Ráda mám Tvé recenze na produkty, které nejsou na každém druhém blogu. Zaujal mě tvůj vlastnoručně vyrobený krém, i ty balzámky v giveaway.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. wau, ten baliček je krasny, presne si sa trafila, pacia sa mi najma tie home made balzamy - uz som si na ebayi kupila prazdne tuby tak ak dorazia tak to planujem vyskusat a tiez nejake ukuchtit. No a tiez lush - nemam sa k nemu ako dostat a posielat to z uk mi pride zbytocne drahe takze lush by potesil kazdopadne.
    K blogu: mne sa tu paci, je to pre mna taky spravny mix chemicko prirodnej diy kozmetiky, paci sa mi ze sa snazis odpovedat na komentare - to na blogoch ocenujem, a aj vyber tem je mi blizky - proste taka moja salka kavy:-). Tak som ta len chcela povzbudit, ze len tak dalej hehe a budem sa tu rada vracat.
    PS: fb nemam a neplanujem mat, takze sorry like nebude :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, mě se nejvíc líbí tvoje příspěvky z přírodní kosmetikou. A ráda bych tady viděla víc DIY nápadů na výrobu kosmetiky!
    denisa.kolarczyk@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Velmi sa mi pacia DIY clanky a porovnavanie produktov :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, nejraději mám tvoje DIY články, takže bych jich uvítala více. :) youstaybeauty@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. to jsou krásné věci! jinak sleduji tady i na FB :)
    tvůj blog se mi strašně líbí, tolik Lush věcí, aspoň vím, co v budoucnu zkusit (i když moje peněženka ti asi děkovat nebude :), navíc se mi líbí, že věnuješ tolik prostoru i asijské kosmetice, tu mám taky ráda, ale sama jsem toho zatím moc nezkoušela, spíš jsem zatím jen u koukání a ochání na ebay :D a co se týče DIY, to jsem ti už psala, to prostě obdivuju. já ani nevím, co bych víc chtěla, vždycky mám radost, když se mi objeví další příspěvek od tebe, protože máš i moc hezký styl psaní a pokaždé mě tvoje články zaujmou.

    OdpovědětVymazat
  7. sleduji:)
    hrozně se mi líbí tvoje články DIY, ty mě fakt vždycky na sto procent zaujmou:)
    jinak mail: janca.randovka@gmail.com

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
  8. sleduji :-)
    mám moc ráda líčící články, ale i recenze.. a outfity vlastně taky :D takže tak nějak všehochuť:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj mila Michaela :) Tvoj blog mam velmi rada. Precitala som ho cely. U teba mam rada DIY clanky a vo vseobecnosti zboznujem clanky o balzamoch na pery, kremoch na ruky, new in, spotrebovane produkty a novinky v drogeriach.
    Tvoj blog kontrolujem a citam pravidelne a mrzi ma, ze jednou z podmienok sutaze je pre mna nepochopitelne sledovanie cez GFC, pretoze nie som ochotna Googlu poskytnut moje osobne udaje. Moje telefonne cislo? To je akoze vtip? No mozno urobis v mojom pripade vynimku a aj ja ako verna citatelka budem mat sancu sutazit o super ceny. Dakujem. Prajem ti vela chuti a inspiracie pri pisani tohto blogu. Zuzana J.

    OdpovědětVymazat
  10. Mám nejraději recenze, spotřebu, ale i novinky za daný měsíc. :)

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju už nějaký ten pátek :) Tvoje balzámy bych opravdu chtěla vyzkoušet, podle mně je super nápad dát je do giveaway. Já nemám ráda články o lacích na nehty, protože se pořád hrabu v akvárku nebo u jiné zvířeny a to spolu moc nejde dohromady, o to víc mě ale zajímá pečující kosmetika, takže články o ní. A úplně nej jsou články o zázracích za pár korun, nebo o těch co se nám povalují doma.

    X-zina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Sleduji jako Veronicca
    Nejvíc vyhledávám články o přírodní pečující kosmetice. Dekorativka mě tolik nebere. A také mám moc ráda DIY články. Tak jsem vlastně našla tvůj blog a moc ráda ho sleduji. Naopak články tipu "podzimní wishlist" atd. mě vůbec nebaví a ani je neotevírám. Měj se fajn : )

    OdpovědětVymazat
  13. Já mám nejradši obecně články o kosmetice nebo takové ty "zamýšlecí" :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ahojky Míšo,
    na Tvém blogu oceňuji hlavně DIY články, je to něco úplně jiného než na co jsem zvyklá u ostatních a velice mě to nadchlo, také asijská kosmetika je pro mě novinkou. Já nejraději sleduji na jiných blozích videopříspěvky, nevím proč, ale baví mě víc než ty psané. Každopádně v psaných článcích oceňuji, když jsou v článku nějaké speciální vychytávky, a nebo srovnávání například různých micelárních vod nebo tělových másel(abych tak nějak odhadla jaký produkt by vyhovoval mě). Jsem ráda i za kritiku produktů, které doopravdy nesplňují, co by měly. Když pominu kosmetiku ráda sleduji i tagy, protože se dozvím víc o svých oblíbenkyních a přímo zbožňuji outfitová videa :)
    Ale prostě tvůj blog je super a stále jsem ještě nestihla pročíst všechny příspěvky, ale už teď vím, že co nejdříve poběžím do krámu pro kokosový olej. Také si nechávám doma obaly od krémů, kam si dám vlastní, až je namíchám. Přeji Tvému blogu jen úspěchy a pokračuj v tom, co děláš, protože je to skvělé :)

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, tvoj blog je presne podla mojho vkusu:) Sama som sa pustila do vyroby kozmetiky (balzamy a planujem mydla, telove masla apod.). Mas moju absolutnu podporu v tom, co robis, len tak dalej. Do buducna tiez planujem na blogu nejake clanky o DIY, cize si velmi rada precitam nove clanky od teba. Pekny vecer.
    P.S. Vyroba kozmetiky sa postupom casu stava zavislostou..:)
    Aďa

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, tak mě se u tebe líbí diy projekty, už jsem něco vyzkoušela a zdaleka si mi nepovedl stejný výsledek jako u tebe nebo jiných, takže velký respekt!!! jinak vyhledávám tipy hlavně na "přírodní" pleťovou kosmetiku, různá čistidla na pleť na zbavení černých teček, u tebe jsem poprvé narazila na nej mořskou houbu, taky mám ráda laky a outfitové videa ;) Přeji hodně trpělivosti, inspirace a času na blogování :D

    OdpovědětVymazat
  17. ahoj Míšo :) skvěle vybrané ceny :))
    já nejraději čtu články o novinkách v kosmetice, líčení nebo outfity, nějaké rady, tipy nebo DIY :)

    OdpovědětVymazat
  18. Mě moc baví tvé DIY kosmetiky, rozhodně něco z toho vyzkouším a doufám, že to dopadne dobře :D

    Zastoupilova.K@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Vsetky sa mi pacia, lebo sa mi paci tvoj styl pisania :)) Najradsej mam clanky tykajuce sa dekorativky a potom tie naucne..o vitaminoch a tak :)

    OdpovědětVymazat
  20. Moc pěkné ceny :-)
    Líbí se mi tu :-) Na článcích je vidět hodně práce a péče, fotky taky pěkné. Nenapadá mě nic moc konkrétního, co by mi chybělo, blogy se ráda nechávám překvapit a inspirovat. No vlastně něco ano - jsem takový domácí kutil a ocenila bych nějaké ozkoušené návody na DIY kosmetiku, nějaké kravinky z olejů a tak, je vidět, že k tomu máš sklony a vztah :-) Mně taky tohle kuchtění baví, ale nemám moc času na hledání nějakých návodů, jak vytvořit něco stabilního a zároveň funkčního. Teď nevím, jestli už jsi sem dávala recept na tvůj pleťový krém? že o něm často čtu :-) Sleduji většinou přes FB, proklikávám se pak ke článkům :-)

    OdpovědětVymazat
  21. Já mám určitě na článcích nejradši recenze a spousty fotek ze soukromí a tak. Ráda se občas při volné chvilce kouknu i na nějaké to video a třeba po nějakém tutoriálu na nehty nebo líčení, které moc ráda vyzkouším:)

    OdpovědětVymazat
  22. Ahoj, moc se mi líbí tvůj blog a nejvíc různé typy na domácí výrobky :) To bych uvítala ze všeho nejvíc - více článků o domácích maskách na vlasy, balzámech, peelingách a tak :)
    pjehlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Ahoj, líbí se mi tvoje články o vitamínech a jiných prospěšných věcech pro zdraví a o péči o pleť. Chystám se vyzkoušet některé DIY, např. pleťovou masku. Jinak se mi tvůj blog celkově moc lí

    OdpovědětVymazat
  24. Mam moc rada DIY clanky, proc si nevyrobit neco skveleho za par korun žejo:) Taky se mi moc libi tvuj styl psani a spoustu clanku o LUSHi:)

    OdpovědětVymazat
  25. Ahoj, baví mě články typu DIY projekty, recenze, new in, spotřebováno, co nového v drogérii atp. Chtěla bych vyzkoušet nějaké tvoje DIY, jen nemám ingredience... :D

    OdpovědětVymazat
  26. "Doufám, že jsem se vám soutěží trefila do vkusu a soutěžení zdar!"
    Tak tohle naprosto sedí, ani nevíš jak moc :) Na tvůj blog jsem narazila už kdysi dávno a hrozně mě zaujaly DIY nápady, jenže pak jsem nějak zapomněla adresu a znovu jsem jej objevila teprve nedávno a jsem za to opravdu moc ráda. Jak už jsem psala, tak ráda čtu DIY články o všemožném tvoření (kosmetika, dekorace do bytu, šperky,...) a pak také například o různých kosmetických novinkách a tak podobně :)
    Hrozně jsi mě taky nalákala na tyhle domácí balzámky, jen pořád váhám, zda se mi vyplatí je vyrobit, takže kdybych je měla šanci vyzkoušet, měla bych jasno :) Lush je pro mě docela nedostupný, ale ráda bych něco ozkoušela a co se týče zpevňovače od GS, tak to je zrovna věc, kterou bych rozhodně užila :)

    OdpovědětVymazat
  27. Najradsej mam clanky o spotrebovanych produktoch, novinkach, kremoch na ruky, balzamoch na pery, olejoch ... :)
    Velmi ma lakaju tvoje DIY balzamy na pery a velmi rada by som nejaky vyskusala. Mozno budem mat stastie :) Este nikdy som nic nevyhrala.

    OdpovědětVymazat
  28. Tvůj blog jsem objevila nedávno, ale maximálně mě nadchly články o DIY přírodní kosmetice a momentálně ti projíždím celý blog a všechny čtu a na všechny se chystám.. :D Takže za mě jsou to tyto články:) Jinak mě nejvíc obecně baví články o vlasové péči:)

    fireflylight@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...