úterý 1. října 2013

Skinfood Lip and Cheek Tint - Grapefruit (aneb má iracionální láska)


    Už dlouho se tu neobjevil žádný asijský kousek, a proto to dnes napravím jedním oblíbencem. Jedná se o lip and cheek tint (tint na tváře a rty) od Skinfoodu, což je, jak jste si mohly všimnout, má nejoblíbenější značka asijské kosmetiky.

    Malý plechový kalíšek (opravdu malý, na délku nebude mít více než 7 centimetrů) v sobě ukrývá krémovou, perfektně pigmentovanou barvu. Vybrala jsem si verzi Grapefruit - jednoduše proto, že to je mé oblíbené ovoce - a jako grapefruit produkt opravdu voní, krásně a nechemicky. Na chuti se to ovšem nepodepsalo. Barva je, jak jsem již psala, krásně pigmentovaná, úžasný korálový odstín, který na rtech i tvářích vypadá superšťavnatě. 


    Bohužel, tento produkt má i pár nedostatků. Jednak je to balení. Sice je roztomilé, retro, podle mě designově povedené, já ale prostě nemám ráda, když do něčeho musím sahat. Prodlužuje to celý ten líčící proces, před nanesením si musím opatlat ruce antibakteriálním gelem, potom mám prsty červené, opruz. Na nějaké nošení s sebou a přetírání během dne to prostě není, což mě mrzí, barva je boží. 

   Další věcí je, že produkt vysušuje. Bez balzámu není na rtech příjemný, a s balzámem zase vydrží méně. Čímž se dostávám k výdrži, která bohužel také není slavná. Když se řekne "lip tint" (nebo lip and cheek tint, to je fuk), představím si něco šíleně pigmentovaného, co se vpije, nepustí a ještě půl dne po nanesení vidím barevný nádech. Jo, takhle to nefunguje. Na přepudrované tváři drží barvička hezky, všechna čest, i se tak roztomile leskne (ne mastně, chápete, takový ten krásný zdravý lesk). Ze rtů bohužel mizí o dost rychleji. Svůj podíl na tom bude mít i balzám, který pod barvu vždy dávám, ale i sám o sobě je veškerý barevný nádech do hodinky až dvou pryč

    A proč je tedy tenhle produkt můj oblíbenec? Jo, já vím, kromě vůně a krásného balení a super odstínu jsem vám vyjmenovala samá negativa. Ale... jsem ženská s pitomejma emocema, které se na toho prcka přichytily. Barva poráží všechno. Nikde jsem na podobnou šťavnatinu nenarazila. A je tak pěkná, že ani nejde dobře vyfotit. 


    Lip and Cheek Tint jsem kupovala na ebay zde za necelých 6 dolarů; vybírat můžete z variant Lychee, Berry, Peach, Apricot, Grapefruit a Pomegrate, které se liší vůní i odstínem. Doporučit tuhle věc asi s čistým svědomím nemůžu, ale upřímně, já bych si ji koupila znova, i když je to trochu "pain in the ass" - prostě mi to nějak přirostlo k srdci. 

    Jak jste na tom vy a iracionální láska k produktům? Máte doma něco, co vlastně není ani tak super, ale používáte to i s vědomím několika lepších alternativ? 

    Mějte krásný den,
    M.

3 komentáře:

  1. jee to balení je roztomilé! mám to podobně, také používám třeba nějaké rtěnky, které trochu rty vysušují..nebo moc nevydrží, ale tak moc se mi líbí jejich odstín, že je stejně nevyhodím

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
  2. Ja ma taky podobny problem s balzamom v kelimku od Oriflame. Vonia krasne, farbi pekne..len sa don musi sahat :/ No aj napriek tomu ho mam rada. Je to iracionalne, viem ze je..ale som rada, ze v tom nie som sama :P

    Keby nieco, je nedavno som ho recenzovala tu: http://peackapples.blogspot.sk/2013/09/zaostrene-na-farebne-balzamy-na-pery.html

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
  3. Diky za komentare, koukam, ze jsme vsechny hodne emotionally-attached k tomu, co na sebe patlame:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...