čtvrtek 17. října 2013

Skinfood - Avocado Rich Eye Balm

 
    Zhruba v mých osmnácti se staly krémy na oči součástí mé každodenní péče. Narazila jsem však na problém. Mé oční okolí rádo reaguje na cokoliv, co se mu nelíbí, vysušenou, nateklou a svědící kůží pod levým okem. No, dovedete si představit, že je pro mě zařazování nového přípravku na oční okolí vždycky tak trochu stresové. Od krému požaduji pouze to, aby pleť vyživil a hlavně nedráždil oči. Což je něco, co Avocado Rich Eye Balm od Skinfoodu perfektně splňuje.
     Musím se přiznat, že krém mě nejprve zaujal kouzelným slovíčkem „Avocado“. Na avokádový olej nedám dopustit, avokádo samo o sobě je naprosto úžasnou ingrediencí do vlasových i pleťových masek a Skinfood mě na něj trochu utáhl. Líbilo se mi i velké balení. A impulzivní nákup na ebay byl dokončen během minuty. (Taky na ebayi necháte peníze snadněji než v obchodě?)
     Než dorazil domů, byla jsem hodně skeptická, zvláště když jsem sotva doléčila antibiotickou mastičkou oko z předchozího omylu (oční gel od Ryoru, který jsem používala ráno na zmenšení otoků očí… No, nesedli jsme si). S avokádovým očním „balzámem“ jsme se skamarádili na první pohled. Mám tak nějak nutkání myslet si, že čím je krém hutnější, tím více je výživný – no, u tohoto by to platilo. Krém je opravdu těžký, pro intenzivní vyživení ho potřebujete ale opravdu jen maličko. Používám jej ráno i večer; ráno ho nechám chvíli vpít a jemně poťukám ubrouskem – díky tomu nemám problém nanést makeup, který potom ani neslézá.


    Krém je ale na můj vkus až moc parfemovaný. Každá parfemace navíc je pro pleť zbytečná a dvojnásob to platí u citlivé kůže kolem očí. Vůně je sice příjemná, jaksi svěže květinová, a oči nedráždí, ale její absenci bych ocenila. Naopak mi chybí SPF faktor, který považuji u očního krému za docela podstatný. To nejdůležitější pro mě ale je, že s tímto krémem mi kůže kolem levého oka neblbne.


    Myslím, že Avocado Rich Eye Balm neurazí a spíše nadchne, než nenadchne. Milovníky parfemovaných výrobků by mohl naprosto nadchnout. Já budu hledat svůj ideální oční krém dál, takže mě čeká ještě dost stresu. A vzhledem k tomu, jak mě bavilo vyrábět si vlastní krém, asi příště zkusím ten oční.
     Co používáte na oční okolí vy? Jak dlouho máte zařazené oční krémy ve své denní péči?
     Mějte krásný den,
     M.
P.S. Krém jsem koupila zde za zhruba 260 kč. Obsah kelímku je 30 g.

14 komentářů:

  1. já je používám docela dlouho, možná taky tak nějak od těch 18, možná i dřív... zkouším všechno možné, protože trpím na kruhy, zatím mi nic nezabralo. teď jsem testovala sérum od Ilcsi, včera jsem si koupila perlový Dermacol, tak jsem na něj zvědavá. tenhle vypadá hezky, ale mám radši lehčí, spíš bych ho upotřebila na noc. píšu na svůj mega ebay seznam :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, těším se na recenzi Dermacolu! Můj ebay seznam mám napsaný v poznámkách na ploše notebooku a je tak dlouhý, že už má, chudák, dva sloupečky... Ouvej:D Na kruhy taky trpím a jednou z věcí, kterou mám na seznamu a která je asiatkami hodně vychvalovaná, je lososový korektor od Skinfoodu, který má zakrývat i pečovat a zmírňovat otoky, tak jsem hodně zvědavá, asi ke mně brzo poletí:)

      Vymazat
    2. tak na ten taky mrknu!
      zatím jsem ho měla dvakrát a neštípe (někdy se mi to taky stává), takže ho teď budu poctivě zkoušet a uvidím. je takový lehce lesklý, ale ne třpytky, spíš taková fakt perleť, nevím, jak to dobře popsat :D ale docela teda voní, což mě taky štve, nemám ráda, když mi voní krém, oční krém nebo BB

      Vymazat
  2. Oční krém jsem poprvé vyzkoušela nedávno od Dermacolu a přišlo mi to jako super věc. Mám moc ráda hutné a mastné krémy, tenhle vypadá fakt suprově.

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až na tu na poměry očního krému relativně silnou parfemaci je bezvadný:)

      Vymazat
  3. Mně ty krémy přijdou skoro všechny na jedno brdo. Ale tenhle si asi budu muset pořídit kvůli té krabičce, vypadá krásně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím, mně vyhovuje kvůli alergiím tak jeden z deseti...:-/ Ale na poličce patří mezi největší ozdoby:)

      Vymazat
  4. Tiez mam pocit, ze sa mi pokozka zacina sama od seba hydratovat uz len ked zacujem slovo 'Avocado' a cim hutnejsi krem, tym 'intenzivnejsa hydratacia' :D

    Ocne kremy som zacala pouzivat ako prve...a nic. Jak keby som si len tak holymi prstami tapkala po ocnom okoli :)) a v poslednej dobe na oci pouzivam normalny denny/nocny hydratacny krem (niezeby to nejak zaberalo, je to stale take iste..)

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky nemam pocit, ze by kremy buhvico delaly, na drhou stranu nic spatneho nedelaji a porad si rikam, ze treba udu mic vrasky pozdejc nez je nezbytne nutny:D Nez jsem zacinala s ocnimi kremy, take jsm na ocni okoli zajela klasickym dennim a nocnim kremem, ale cim vic kelimku doma mam, tim lip, ze:D

      Vymazat
  5. Já oční krémy používám už asi od 14, protože jsem měla vždy velké kruhy pod očima a doufala jsem, že mě spasí :). Od Misshy bych si ale z principu nic nekoupila, asijská kosmetika ve mně nevzbuzuje důvěru. Momentálně mám celkem fajn krém od Palmer's.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neni to Missha, ale Skinfood, ale oboji je asijske, takze to je fuk:) Mne naopak pripada asijska kosmetika duryhodna, zeny vice dbaji o peci o plet (i proto nastal takovy boom v BB a serech), nez v Cechach a na vyrobce jsou kladeny vyssi naroky. Ale chapu te, zbytek asijskeho dovozu me taky nebere:) Me zase buhviproc nelaka znacka Palmer's, dam hodne i na vizualni dojem a jejich designy se mi moc nelibi. Hlavne kdyz jsme vsechny spokojene:D

      Vymazat
  6. Doporučuju Avocado eye treatment od Kiehl's - je asi dost podobný, ale bez té vůně a o chlup hutnější, řekla bych (ale neměla jsem Skin Food, hádám z fotek).

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj, je tenhle pudr dobrý? http://www.ebay.com/itm/SKINFOOD-Peach-Sake-Pore-Pact-9g-Made-in-Korea-/320982085491?pt=US_Makeup_Face&hash=item4abc05ef73
    budu mít premiéru na ebay a nerada bych koupila nějaký klump :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, s pudry osobně zkušenost nemám, nepudruji, ale můžu říct, že s výrobkem od Skinfood jsem nikdy nebyla nespokojená, takže taková loterie to určitě není a neboj se objednat:-) Pudr bude pravděpodobně lehce vysušující, Peach Sake je řada určená pro mastnou pleť s akné, takže pokud do této kategorie spadáš, objednávej, pokud ne, mrkla bych ještě na jiné jejich řady:-)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...