sobota 5. října 2013

Řasenky Miss Sporty Studio Lash (akce 1+1 v Tetě + návod, jak si vybrat tu pravou)



    Neděste se, pořád jsem to já, ne manažer z Tety, který mi spamuje na blog o super akcích; protože tahle akce je vážně super a chtěla bych vás o ní informovat také, dokud platí. Do příští soboty 12.10. totiž za příjemných 70 kč dostanete ne jednu, ale hned dvě skvělé řasenky z řady Studio Lash od Miss Sporty. A myslím, že i zarytí odpůrci této levnější kosmetiky by měli zbystřit, protože za sebe můžu říct, že nejméně 3 ze čtyř typů Studio Lash řasenek jsou boží. 

    Oranžová ségra krásek na obrázku se mi objevila už v pár postech a má i samostatný článek; stala se rychle mou nejpoužívanější, ačkoliv mám vyzkoušených a dokonce i doma uložených x Maybellinek, Dermacolek, Rimmelek apod. Žádná z nich mi tak krásné řasy neudělá, stejný efekt jako řasenka od Miss Sporty na mě má pouze slavná Hypnose od Lancôme, která stojí přinejmenším 10x víc. 

    Takže když jsem viděla tuto akci, nastalo velké dilema - dvě nebo alespoň jednu oranžádu a sázka na jistotu, nebo vyzkoušíme jiné kartáčky? Dilema trvalo zhruba půl sekundy. No tak samozřejmě - mám blog. Nebudu vám psát, že mám druhou a třetí stejnou řasenku. A díkybohu za ten blog! Sáhla jsem po žluté variantě s názvem 3D Volumythic a zelené variantě, která ani název nemá, tuším proto, že byla z řady první a tvůrci možná s dalšími druhy nepočítali. Mimochodem, moje kosmetička, která jinak na drogérkovou kosmetiku kouká povětšinou nedůvěřivě, používá zásadně tuto zelenou řasenku. 

    (Teda, taky píšu jak pako. Řasenky jsou samozřejmě černé a pouze obaly jsou barevné. Což vy určitě chápete. Ale stejně to zní pitomě.)

    Na to, abych řasenky do hloubky recenzovala, je mám moc krátce. Konkrétně zhruba sedm hodin čtyřicet minut, na očích je mám tak 6 hodin 50 minut, to by se vážně nehodilo. Už jsem vám je ale stihla nafotit a srovnat - to kdybyste náhodou měly velké nutkání skočit do Tety a nevěděly, kterou si vybrat. 


    (Právě se nacházíme v části článku, kde je vhodné se omluvit za kvalitu fotek s tím, že Canon, se kterým jakž takž umím, zůstal na koleji a doma jsem vyštrachala pouze starší digitál, který by neostřil, ani kdybych se na hlavu postavila. Pardon.)

    Jak vidíte, zelená řasenka má klasický kartáček, i když s umělými štětinami. Na fotce to asi není vidět (digitál, no), ale štětiny jsou dvojí délky, což má zaručit nějaký superskvělý efekt. 

    Žlutá varianta má kartáček relativně mohutný, též s umělými štětinami, které jsou kratší než v případě řasenky se zeleným obalem; kartáček je lehce zahnutý do oblouku a má zajistit objem, který udělá dojem.
    
(Omluvte, prosím, nevyplněné obočí a vůbec absenci makeupu obecně.)

    Pokusila jsem se zachytit i efekt na řasách. Nalevo vidíte řasy po nanesení řasenky ze zeleného obalu, napravo pracovala žlutá. Myslím, že je celkem zřejmé, že zatímco zelená varianta vypadá na očích přirozeněji a její hlavní silnou stránkou je prodloužení, žlutá řasy opravdu více opticky zahustí, ale hlavně, dámy, ona je natočí - což už tak vidět není, ale zkuste mi to věřit. 

    Opět můžu řasenkám vytknout jen balení - mně se prostě ty křiklavé barvy moc nelíbí a něco elegantnějšího bych upřednostnila. Myslím, že je to i jeden z důvodu, proč po nich v drogeriích málokdo sáhne. V jedné recenzi jsem se dočetla, že žlutá verze nezasychá a obtiskává se všude kolem oka ještě deset minut po nanesení - blbost. Po minutě a půl jsem začala mrkat jak blázen, dělat ty divné věci s obočím, aby se mi řasy dotýkaly kůže, co se dá, a nic. Nikde ani šmouha. 

    A závěrem malý průvodce pro Miss Sporty Lash Studio řasenkami nepolíbené:
  • Pokud si přejete přirozenější efekt a jde vám spíše o délku než o zahuštění, pokud jste příznivkyněmi klasických kartáčků, jděte do zelené řasenky. 
  • Pokud máte pocit, že vaše řasy nutně potřebují více objemu, jste milovnice inovativních kartáčků a máte problémy dostat se k řasám v koutcích oka či na dolním víčku, jeďte na oranžovou. 
  • A pokud chcete mít řasový X-factor, hoďte do košíku žlutou, která vám řasy natočí, prodlouží i zahustí. 
    Má osobní ideální kombinace by byla žlutá a oranžová varianta; určitě chci ale vyzkoušet i poslední, růžovou verzi, která tuším také slibuje větší objem řas. Mimochodem, ze té žluté jsem zatím snad ještě více nadšená než z oranžové. Happy, happy, happy! (Jinak koukám, že i v podstatě new in článek mi vyšel na milion řádků. Znovu pardon.)

    Jak byste si svou dvojici nakombinovaly vy? Zaujaly vás tyto řasenky, zkoušely jste je? A půjdete do akce 2 za 70?

    Mějte krásný den,
    M.

9 komentářů:

  1. super tip, děkuju!:-) měla jsem již tu žlutou a byla jsem celkem spokojená,i když mám i oblíbenější. minule jsem koukala po té oranžové, ale nakonec si to rozmyslela..

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ji v akci za tech vlastne 35 kc zkus, pokud mas chut, je fakt dobra:) Mam tyhle rasenky momentalne na prvnich prickach jeste s NutriLash od Dermacolu, jsem fakt nadsena:)

      Vymazat
  2. Juchů, už vím kam půjdu v pondělí!

    OdpovědětVymazat
  3. hezkéé :) koupím si tu žlutou :D růžovou mám doma a jsem s ní celkem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ta žlutá je taky mojí favoritkou:) A nezapomeň k ní vzít ještě jednu;)

      Vymazat
  4. Tak jsem si na základě tohodle článku koupila žlutou a oranžovou :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A spokojená? Moc doufám, že jo:)

      Vymazat
    2. Ještě jsem je nezkoušela, ale nebojím se, že by mě zklamaly, řasenky od Miss Sporty mi obecně hodně vyhovují :-).

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...