neděle 27. října 2013

NYC Color Wheel Powder (aneb fuj, ruce pryč)


    Ne, nadpisem článku "ruce pryč" se vám nesnažím vyhrožovat, ať mi na něj nesaháte... Prosím, poslužte si. Ale tenhle pudr je taková hrůzička, že se dost divím, že to nikoho z NYC ještě netrklo...
    To jsem zas jednou na cestách potřebovala pudr, zn. levně a rychle. Vlétla jsem do drogerie a za minutu vylétla s tímhle ďáblovým vynálezem. Na pudr Smooth Skin od NYC jsem četla samé ódy, tak jsem si říkala, že možná ani tohle mozaikové kolečko nebude špatné... Chyba lávky.


    Ne že by Color Wheel nějak nepudrovalo nebo tak. Ono to pudruje. Když si dáte tu práci a deset minut se pokoušíte něco vydolovat štětečkem. Dokonce jsem se uchýlila i k houbičce, tak moc jsem se snažila. Bezvýsledně. Pudr je tak slisovaný, že se člověk přepudruje spíše betonem než tímhle. Mimochodem, vidíte, jak je pudr uprostřed lesklý a jaksi ještě tvrdší? Tam jsem se snažila se štětečkem nejvíc. Tak mi pudr tu snahu zatrhl už totálně.
    Barva samotná není špatná, po smíšení všech barev po těch deseti, dvaceti minutách dolování je i dostatečně světlá. Když ale po těch třiceti minutách pudrování a vztekání se vyjdete z domu, jisté si můžete být maximálně tak pěti hodinami výdrže, což zase není nic moc.
    Balení je strašné. Poškrábané, laciné, jedná se o nebytelný tenký plast a pokud vám spadne na zem, dávala bych větší šanci na přežití tomu extraslisovanému obsahu balení. Mně je teda balení zrovna u pudru docela fuk, s sebou ho v taštičce nenosím, ale i tak oko potěším raději jakýmkoliv jiným pudrem.
    Momentálně testuji hydratující pudr Gabriella Salvette (krásné balení), ale vzhledem k tomu, jak je i nejsvětlejší odstín tmavý a oranžový, asi se co nejdříve ráda vrátím ke svému oblíbenému krajkovému Dermacolu.
    Jaký je váš vyvolený pudr? Máte s Color Wheel zkušenosti? Taky ho tak upřímně nenávidíte? A co vůbec říkáte na sortiment NYC, máte nějaké oblíbené výrobky?
    Mějte krásný den,
    M.

14 komentářů:

  1. Ty jo, přemýšlím, jestli změnili složení tohoto výrobku nebo mám úplně jiný výrobrk :D ale mně se to nabírá velmi lehce, musím si dát pozor na prášení a pudr používám jako bronzer, rozjasňovač a na konturování. Mám ho už asi rok a i při pravidelném užívání mi skoro neubývá. Barva je krásná! Chci si koupit ten mozaikový pudr u v odstínu Rose Glow jako tvářenku. :)
    Jinak můj oblíbený pudr je od MAC, ale hledám nějaký přírodnější pudr (alverde ne!). :) Nedá se vyrobit DIY? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Páni, tak to nevím proč jsme si s pudrem nesedli, já jsem s ním strašně bojovala! Návod na DIY pudr plánuji v dohledné době, do tří čtyř týdnů se na blogu objeví;)

      Vymazat
    2. Snad máš vadný kus. A jen jsem s tím DIY pudrem žertovala a teď říkáš, že návrh vážně bude! To je fantastické, nevím, na co se těšit dřív. :D :)

      Vymazat
    3. Jé, to mi lichotí:) Na pudr se chystám dlouho, ale furt mi do toho lezou krémy, balzámy a podobně, nejradši bych jenom kutila a nechodila do školy:D

      Vymazat
  2. Měla jsem ten růžový jako tvářenku a mně teda hrozně prášil a ta barva mi vůbec neseděla...
    Já mám nejradši sypký světlý od Yves Rocher, ale ten prodávají jen ve Francii. Od GS mám taky jeden a i nejsvětlejší je oranžový, přesně jak píšeš.
    Dermacol krajkový jsem měla dvakrát a přijde mi, že rychle ubývá.
    Z těch světlých kompaktních mi dost vyhpvuje od Alverde, ale je spíš na fixaci, na mastnou pleť nebude asi nejlepší (to je asi jen ten Stay Matte od Rimmelu, který mi na normální pleti dělá šílené šupinky...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Se Stay Matte máme stejnou zkušenost, přišel mi vyloženě vysušující. Alverde pudr jsem ještě nezkoušela, ale rozhodně to plánuji, tu značku mám ráda. A sypký pudr já mít nemůžu, neumím s ním zacházet, naberu vždycky hrozné množství:D

      Vymazat
    2. Tak to já ne, ale zase se mi to stává u sypkých očních stánů/pigmentů :D

      Vymazat
  3. já od NYC nic nemám, není mi ta značka moc sympatická. z pudrů mám ráda minerální Dermacol nebo Sexy Mama od theBalm, ten je naprosto dokonalý a vůbec se nelesknu, celý den! kupovala jsem ho na feelunique

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já od NYC mám právě jen tento pudr, který mě vytáčí, v regálech mě vždycky zaujmou oční stíny, ale nevím, jaká to může být kvalita... TheBalm mě strašně láká, naprosto žeru ty obaly, akorát bych nejraději objednala celý sortiment - aspoň vím, co Ježíškovi:)

      Vymazat
  4. tak to si teda nekoupím .. jinak od NYC mám celkem ráda ten vychvalovaný pudr, ale mým favoritem je stejně stay matte od rimmelu

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě Stay Matte vysušuje, bohužel... Mám sušší nos a tváře a je to dost poznat, zejména na tom nose.

      Vymazat
  5. Jéžiš, to je hrozný... Úplně jsem na to kolo čuměla jak z jara, co to jako je :-D Konkrétně tenhle pudr nemám, ale z té mozaikové kolekce mám tvářenku a ta je super.

    OdpovědětVymazat
  6. Stay Matte věřím už přes rok a něco. Má super výdrž. Občas možná trochu vysušuje, ale zatím je z tý škály (jak cenový, tak dostupností) asi nejlepší. S mojí mastnější, občas sušší pletí to moc nebojuje. :)

    Btw. nice blog, objevila jsem ho dneska dopoledne a visím na něm celý den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za pochvalu! Souhlasím, Stay Matte se řadí k těm nejlepším:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...