středa 16. října 2013

Nivea Pure&Natural - denní a noční krém

 
     Vážení, seznamte se, tohle jsou mé nejoblíbenější pleťové krémy. Cenově dostupné, příjemné, účinné, na kosmetiku z drogerie i překvapivě sympatické složení. Jo, dneska budu zase pět jen chválu, protože na krému mi vadí asi tak jediná malichernost.
 
    Cela niveácká řada Pure&Natural, která je na trhu tuším od minulého roku, mi přijde velmi povedená. Vyzkoušela jsem pleťovou vodu, odličovací mléko, deodorant, tělové mléko, balzám na rty a hvězdy dnešního článku, denní a noční krém a vše mohu víceméně pochválit. Mimochodem, dostupných je více variant pleťových krémů: co se týče denních, můžete si vybrat mezi krémem proti vráskám, zklidňujícím či zvláčňujícím; co se noční péče týče, na výběr je zde regenerační krém a krém proti vráskám.
 
    Já po nich sáhla v nejvyšší nouzi, kdy jsem byla mimo domov a zapomněla si přibalit krém (u mě trochu klasika). Vybrala jsem si zvláčňující denní krém a regenerační noční a oba jsem si velmi zamilovala; mám již druhou sérii kelímků. Krémy jsou velmi jemně parfemované, neobsahují parabeny, silikony, barviva ani minerální oleje, naopak v nich účinkuje zklidňující aloe vera a výživný arganový olej. Oba jsou v (minimálně mému) oku lahodících skleněných kelímcích.
 
 
    Hydratace je na jedničku. Mám velmi citlivou, smíšenou pleť se sklonem k akné (ví někdo o horší kombinaci?) a krém nechá pokožku dýchat, neucpává póry, přesto je pleť vyživená, napitá, abych parafrázovala slova výrobce, zvláčněná. Po denním krému nemám problém aplikovat BB cream, noční je trochu hutnější, ale pokud jste odpůrkyněmi mastnějšího filmu na pleti, pořád se nemusíte bát.
 
    Už v úvodu jsem naznačila, že mi vadí jedna věc, a sice absence SPF u denního krému. Myslím, že dnes by to již mělo být samozřejmostí vzhledem k oslabené ozonové vrstvě a zkrátka mě obtěžuje aplikovat opalovák jako mezikrok.
 
 
    Až na tuhle drobnost mohu tenhle krém vřele doporučit. Za mě nejlepší kupovaný krém, co jsem kdy měla, a nezkoušela jsem jich málo. Myslím, že bude sedět všem druhům pleti, je dostatečně hydratační pro suchou pleť, zároveň ale dostatečně lehký a nemastný pro její opak.
 
    Nivee se to prostě povedlo. Mám tu značku ráda tak jako tak, ale tuto řadu považuji za jejich masterpiece a rozhodně bych uvítala v drogeriích více podobně laděné kosmetiky.
 
    Máte zkušenost s těmito krémy či jejich sourozenci z řady Pure&Natural? Co na ně říkáte?

    Mějte krásný den,
    M.

14 komentářů:

  1. Niveu mam rada, ale kremy jsem jeste nezkousela.

    Giveaway - http://beauty-of-pink.blogspot.cz/2013/10/2-giveaway-o-ocni-stiny-inglot-gel.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle NIVEA řada mě vcelku nalákala, nevypadá špatně :). Já naopak vyhledávám krémy bez SPF, protože může ucpávat póry a dělat neplechu na pleti, je lepší aplikovat SPF zvlášť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak pokud trpíš na černé tečky a celkově tě trápí ucpávací krémy, na tenhle si raději nech zajít chuť. Já jsem po tom nočním vypadala hůř jak v pubertě.

      Vymazat
    2. No, asi se mzeme shodnout, ze kazdemu sedi neco jineho. Pro me je tohle nejlepsi dvojka kremu, co jsem vyzkousela, mam po nich lepsi plet nez po kremech od Vichy nebo LA Roche-possay, a to mam k ucpanym porum a akne velke sklony.

      Vymazat
  3. Och tak já mám krém z této řady konkrétně na smíšenou pleť a za mě katastrofa bohužel. Silná přesilná parfemace, nevstřebává se je hutný, na pleti sedí, co je nejhorší brutálně ucpává póry. Snažila jsem se ho vypoužívat aspoň na dekolt a tradá pupínková katastrofa. Má pleť je smíšená se suchým akné nijak zvlášť reaktivní, bohužel za mě ne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ani netušila, že dělají i takovou verzi krému. Páni, tak moje pleť je asi divná, ale já jsem s ním hrozně spokojená!

      Vymazat
  4. Já jsem měla ten noční krém a žádný horší jsem snad nikdy neměla - zacpával mi pleť tak moc, že se mi po několika dnech vyrazily hnusné rudé beďary. I na krku a dekoltu. A to přitom nijak extra háklivá nejsem, v nouzi se nemažu klidně i Indulonou a jsem v pohodě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak po namazání indulonou bych nemohla dva týdny vyjít z domu, jak bych vypadala...:D Mám asi nějakou magorskou pleť, ale já jsem s touhle dvojkou spokojená.

      Vymazat
  5. Já tenhle krém v denní verzi použila jenom dvakrát a pak letěl do koše. To bylo snad poprvé, co mi nějaký krém způsobil pálení a svědění po celém obličeji ještě dlouho po namazání. Po každé jsem je musela smýt, ach jo. :) Od té doby se niveáckým krémům vyhýbám. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle mi dělají krémy od Mary Kay, Avonu (Avonovský krém jsem použila asi jednou přes šesti lety a od té doby se mu vyhýbám jako čert kříži) a dokonce se mi to stalo i s krémem od Vichy, což mě dost udivilo. Překvapuje mě, kolik se mi sešlo na tuto řadu negativních komentářů, já nikdy s ničím nebyla spokojenější - asi je moje pleť nějaká opačnická:D

      Vymazat
  6. Nedávno jsem narazila na negativní recenze na tyto krémy a taky mě to překvapilo, protože pravidelně používám zklidňující denní krém a žádné problémy s pupínky nikdy nenastaly. Navíc miluju tu jemnou vůni.
    Zdraví
    Pavča

    OdpovědětVymazat
  7. Zrovna jsem na tyto krémy psala recenzi, tak jsou prozdala po netu a hledala na ně názory, mě totiž vůbec nevyhovují, ale je fajn číst, že někomu ano :-) Jinak moc pěkná recenze!

    http://lostincosmeticsworld.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. Ooo, tisíceré díky za tento článek! Mám totiž úplně stejný typ pleti a zrovna sháním nějaký denní krém, který by si s tím poradil, ale zase to nebyla úplná chemie. Jdu do Nivey!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...