čtvrtek 10. října 2013

Lushmánie: Ultrabland

    Zakladatelé firmy Lush, Mark, Mo a Liz, považují tento malý kelímek za to nejgeniálnější, co z jejich rukou vzešlo - a to vznikl v samých začátcích. Mně trvalo docela dlouho, než jsem si k němu našla cestu - on je ten výrobek na první pohled trochu nudný a když tak procházíte tím kouzelným obchůdkem, jen tak si ho určitě nevšimnete, protože není bůhvíjak voňavý ani oku lahodící. A to je, dámy, ponaučení pro dnešek - never judge a book by its cover. Protože nevěnovat Ultrablandu pozornost je hřích.
     Kelímek obsahuje velmi hutnou pastu, která podivně voní-nevoní. Nějaký ten závan tam je, ale ani nevím, k čemu bych to přirovnala - není to každopádně nepříjemné (příjemné ale taky ne). Nevýhodu tohoto výrobku vidím v tom, že pokud se s ním budete každodenně odličovat, nevydrží vám možná tak dlouho, jako jste možná zvyklé, protože vám rozhodně nebude stačit množství velikosti hrášku.

  
    Ve složení najdete výživný mandlový olej, zklidňující růžovou vodu, tón pleti vyrovnávající  med a o to, aby Ultrabland vytáhl všechny nečistoty, které na pleti máte, se postará včelí vosk. Ve složení mě nemile překvapily parabeny, které jsem netušila, že Lush do své kosmetiky přidává a zatím jsem se s nimi u jiného jejich výrobku nesetkala.
    Tady ale nevýhody končí a začnu zase básnit. První perfektní věcí je, že výrobek sedne všem typům pleti, i když by to do něj člověk možná vzhledem k jeho hutnosti neřekl. Suchá a citlivá pleť uvítá, že se po odlíčení nebude cítit napjatě a nebude zarudlá, normální pleť čistítko vybalancuje a pro slečny s problematickou pletí by tenhle výrobek mohl být záchrana. Lush totiž doporučuje používat jeden měsíc ráno i večer pouze Ultrabland (co se pečující kosmetiky týče), který má navrátit pleti rovnováhu.
    Nikdy jsem ještě neměla odličovač, který by toho tolik z pleti "vytáhl". Odličovací proces sám o sobě je v dnešní době micelárek nezvyklý, zkrátka naberete nemalé množství a masírujete obličej i oči (mimochodem, voděodolnou řasenku zvládne Ultrabland levou zadní), potom přijde na řadu vatový tamponek namočený v teplé vodě a jemně z obličeje smýváte. No, řeknu vám, že jsem vždycky hodně udivená, kolik toho na těch třech tamponcích, co většinou využiji, zůstane.  
    Největším plusem pro mě ale je pocit po odlíčení. Jak jsem již psala v mnoha recenzích, mám velmi citlivou pleť, i po opěvované růžové Biodermě mám obličej napjatý a rudý a je to velmi nepříjemné. Ultrabland mé pokožce nesebere její přirozenou vláhu, naopak pleť působí jako po vyživující masce, což se mi moc líbí. A mimochodem - póry neucpává. A to má pleť by mi to dala sežrat, kdyby jo.

     Menší kelímek Ultrablandu o objemu 45 ml stojí 245 kč, při objednávce z Anglie to vyjde levněji (pokud si výrobků objednáte více, protože tu máme samozřejmě poštovné). Jako jeden z mála výrobků od Lush má trvanlivost delší než jeden rok.
    Abyste si udělaly představu o spotřebě: já mám svůj kelímek od června, kdy mi pomohl klidnit pleť vyblázněnou stresovými hormony ze zkoušek. Během července a srpna jsem ho ale nepoužívala. Znovu jsem ho začala používat na začátku září, nyní mi zbývá cca polovina kelímku.
    Lákalo by vás zkusit tento kelímek? Máte s ním zkušenosti? A jaké čistítko od Lush preferujete?
    Mějte krásný den,
    M.

11 komentářů:

  1. tenhle jsem teda neznala, ale zní to zajímavě! teď jsem plánovala koupi plného balení Angels (protože "vzoreček", co mi dali, mi vydržel asi měsíc, byli velmi štědří!), ale možná změním plány :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ultrabland mi připadá trochu univerzálnější, odstraní makeup i vyčistí pleť, je vhodný i na oči, sedí všem typům pleti, na druhou stranu Angels úžasně voněj, taky jsem měla plné balení (taky tomu předcházel vzoreček, který vydržel tři týdny minimálně:D) Mimochodem, nedostaly se Ti někdy Angels do pusy? Ono to strašně dobře i chutná:D

      Vymazat
    2. jo, ale přišlo mi to trochu hořké, možná jsem jedla něco jiného než ty :D no já už vidím, jak to dopadne, vezmu si asi oboje :D

      Vymazat
    3. Jiná, více hořká várka:D Jinak u takového řešení většinou u Lushe také končím:D

      Vymazat
  2. od lush ještě nic nemám, záhadně nějak odolávám.. ale vypadá to skvěle

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím odolnost, moje peněženka dost trpí:D

      Vymazat
  3. Zajímavé:) Zatím mě to moc neláká, ale i přesto jsi mi dala brouka do hlavy. Třeba někdy:-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, jak jsem psala, není to něco, co by si člověka získalo na první pohled:)

      Vymazat
  4. Také jsem o něm přemýšlela, ale nakonec jsem usoudila, že by na mě byl moc mastný...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je bohužel rozšířenej mýtus, proto mají pořád micelárky a odličovače takovou popularitu, mastná odličovadla jsou vhodná pro všechny, nejlépe rozpouští olej a špínu na obličeji a nejšetrněji čistí;)

      Vymazat
    2. Já víím :-) Četla jsem i že třeba nejlíp vyčistí ucpané póry olejová masáž. Jenže já prostě na sobě nic mastného nesnesu. Stačily mi 2 dvoufázové odličovače, byla jsem mastná jak prase a ještě ke všemu jsem měla zamlžený vidění :-D Micelárky teda taky nemusím, pálí mě na obličeji a jsem pak celá ulepená. Dávám přednost čisticím mlékům.

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...