čtvrtek 24. října 2013

Lushmánie: Jungle

 
    Ahoj všichni, dnes tu pro vás mám recenzi na další Lushárnu. Pokud jste Lushem nepolíbené a máte touhu něco vyzkoušet, doporučuji pro začátek právě Jungle, protože se jedná o dlouhodobě oblíbený výrobek patřící do nižší cenové kategorie co se Lushe týče (100 g za 150 kč). Lepší litovat promrhaných stopadesáti korun než ztracených pěti kil, žejo:)
 
    Jungle krásně voní, hravě si obhájí svůj název - je to těžká exotika. Má obsahovat čerstvé tropické ovoce a silici z jalovce, za jeho vyživujícími schopnostmi se ale skrývá glyceryl, o snadné nanášení se stará stearyl alkohol (fuj) a v neposlední řadě najdeme ve složení i ve vodě rozpustný silikon (fujfujfuj), díky čemuž jsem z produktu hodně v rozpacích. Mám pocit, že byl změněn obsah ingrediencí, protože jsem měla za to, že Jungle obsahuje kakaové máslo, po němž v seznamu není ani stopy. A jaký mám názor na silikony, to vám je asi jasné.


    Každopádně i tak mám doma druhé kolečko - myji si s ním hlavu jen sporadicky, tu vůni si hrozně užívám, i když ji po uschnutí vlasů necítím. Líbí se mi filosofie tuhých produktů bez obalu a líbí se mi i výdrž produktu - druhý Jungle mám zhruba od května a na fotkách vidíte, že je kondicionér jen trochu ošmrdlaný. Velikostně jsme stále téměř na začátku.

    Efekt je skvělý. Vlasy jdou rozčesat parádně a i když s ním má člověk ve sprše pocit, že se mu na ně nic nedostává, opak je pravdou - stačí je párkrát přetřít. Kondicionér navíc nezatěžuje vlasy, takže se ho nebojím nanést téměř až ke kořínkům.

    Závěrem musím říci, že za mě už ne, ale čistě z toho důvodu, že si plánuji vyrobit tuhý kondicionér, který alkoholy a silikony neuvidí ani náhodou. Vůně, efekt, cena, výdrž jsou velkým plusem, záleží tedy na vás, jak moc vám záleží na tom, co si na hlavu dáte. Složení je podle mého názoru ale pořád šetrnější, než složení drogérkových kondicionéru.

    Zkoušely jste Jungle nebo jiný z Lush kondicionérů? Lákalo by vás vyrobit si vlastní kondicionér?

    Mějte krásný den,

    M.

P.S. Nezapomeňte si zasoutěžit o Junglovy kámoše z Lushe a další kosmetické blbůstky zde. 

20 komentářů:

  1. tak všechno, co je na vlasy a já to ještě nevyzkoušela, mě láká. :D tohle vypadá extra dobře. a chci článek o tom, jak si vyrobit tuhý kondicionér!:-)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu se snazit dat co nejdriv dohromady nejaky recept, bude to tezky pokus-omyl:D

      Vymazat
  2. Ty silikony nic moc, no:( Počkám raději na návod od tebe!!:)

    TheHugeLover

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Snad se mi podari co nejrychleji vymyslet:-)

      Vymazat
  3. já moc na lush nejsem.. Vlastní kondicionér mě určitě láká :)
    turquoise bow

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, ja na Lush nebejt, usetrim poradny penize:-D

      Vymazat
  4. Od Lush jsem měla ještě American Cream, ale měla jsem ho ráda čistě pro jeho dlouhotrvající vůni. Jungle jsem taky zkoušela, stačí ho jen nastrouhat a dát do kelímku pro lepší aplikaci, ale nic, co bych si musela kupovat víckrát.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ja nevim proc, ale American cream me svou vuni az tak neuchvatil, ne ze by mi smrdel, ale Jungle mi voni vic. A libi se mi, ze je tuhy, ale kousek si asi podle tveho vzoru zkusim nastrouhat, asi to bude intenzivnejsi vune:)

      Vymazat
  5. Že bych dala Lush ještě šanci? Sice jsem od nich měla jen tónovací balzám a scrub na rty, ale po tom prvním výrobku mi naskočila alergická reakce a ten druhý výrobek mi drsně vysušil rty a týden jsem se málem ubalzámovala k smrti, ach jo. :D Jungle mě dost zaujal, tak ho půjdu očuchat a jestli mi vůní sedne, tak ho koupím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ježiš, až tak špatná reakce? No páni! Já od nich nic na rty neměla, protože balzám si udělám za pár korun stejný a scrub si dělám sice podobně jako oni, ale ve finále mě taky vyjde tak na 5 korun... Ale výrobky na vlasy miluju, zrovna Jungle je skvělý (i když UK verze je lepší), šampkuy stojí za to a můj svatý grál je s=rum na konečky Shine so Bright, který stojí za každou korunu co do něj vrazíš:)

      Vymazat
    2. Jakto, že UK verze Jungle je jiná než ta naše? Je ve složení něco úplně jiného?
      No jo, to byly doby, kdy mne vůbec nenapadlo, že bych si něco takového mohla vyrobit sama. :D (Dodnes si ještě mlátím hlavou o stůl, když si vzpomenu kolik peněž jsem do toho vrazila.) Kéž bych zjistila na kterou složku jsem alergická. Určitě se v obchodě podívám na Jungle, ty šampuky a to sérum, děkuji za tipy. ;)

      Vymazat
    3. Hlavně to sérum, to dělá s konečkama divy, a vůně je neskutečná!
      No přišla jsem na to dneska ráno, jak jsem psala v článku výše, měla jsem pocit, že tam má být i kakaové máslo - taky že jo. UK verze obsahuje kakaové máslo hned na prvním místě, dále jsou tam čerstvé banány a další věci... ČR verze má více chemikálií. Jsem děsně namíchnutá, netýká se to jen Junglu, ale i pár dalších věcí. Sice mám zrovna Jungle z UK eshopu, ale i tak... Nejenže v Čechách za Lush platíme o dost více, ale výrobky máme podřadnější kvality. Ještě kdyby se jednalo o čerstvou masku, tak neřeknu, ale kondicionér, který má trvanlivost rok? Proč?! A já si říkala, že oproti prvnímu Junglu, který jsem kupovala v Palladiu, je tenhle tmavší a vůně pronikavější...

      Vymazat
  6. Na moje vlasy byl moc slabý, potřebuji výživnější balzámy. Ale krásně voněl a vlasy mi pak voněly ještě několik dní. Jinak jsem taky slyšela, že UK verze Lush produktů jsou kvalitnější a kolikrát i lépe vypadající :-(

    OdpovědětVymazat
  7. Holky, jak dlouho vám cca jeden "junglík" vydržel? Cena není zrovinka nejnižší, tak se bojím, abych ho pak neměla na třkrát a hotovo :) A mohu se ještě zeptat na přesné použití? Tuhý šampón ani kondicionér jsem ještě nezkoušela a nemám šajn, jak na to a jak z toho "vyždímat" co nejvíce. Doporučujete tedy spíš nastrouhat a pak ho brát po troškách? Zhruba kolik? Děkuji a omlouvám se za mé neználkovství =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Luci, Jungle je držák a věř, že peníze nepřijdou nazmar - odhaduji jeho životnost na půl roku i déle:-) Jinak já nestrouhám, přijde mi to jako plýtvání produktem, bohatě stačí vlasy párkrát přejet a ač se Ti bude možná zdát, že na vlasech nic neutkvělo, opak je pravdou:-)

      Vymazat
    2. Super, zkusím tedy od LUSH nějaký šampuk i konduk (co jsem to proboha vymyslela za slovo?)- filozofie tuhých produktů se mi taky moc zamlouvá :))) Ale jakmile vymyslíš něco takového ty, okamžitě Lush zahazuji (tedy...nezahodím samozřejmě, ale nebudu kupovat další) ;))
      Přeji ti hezký nedělní večer!

      Vymazat
  8. Z celé Lushmánie jsem trochu rozpačitá, protože mi od nich ještě žádný produkt nevyhovoval tak, aby se stal mým oblíbencem, to spíš skončil někde na dně skříňky. Zkoušela jsem šampon New ale šíleným způsobem mi vymýval barvu tak jako žádný jiný, musí být nacpaný SLS k prasknutí :-) pak jsem zkoušela Trichomanii - kokosový šampon pro vlnité vlasy, absolutní děs, obsahuje takové tvrdé částečky a po vlasech neklouže ale drhne a mytí je s ním vážně dost obtížné a výsledky žádné. Z Jungle jsem taková na vážkách, nevydržela jsem ho používat dlouhodobě, když se ho dá málo, výsledek je nulový a když moc, vlasy jsou splihlé a vůně? No hodně zvláštní ani ji neumím popsat ale cítím z něj i trochu zatuchliny která je třeba ve staré navlhlé chalupě :-) Ještě jsem zkoušela vzorek Fresh Farmacy - tedy čistítka na pleť a hodně vysušuje ale pupínků mě nezbavil. Mě tedy Lushmánie velmi záhy opustila :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to Ti závidím, mě stála Lushmánie pěkných pár tisíc korun:D Ale jasná věc, každému vyhovuje něco jiného. Já nejsem nadšená úplně ze všeho, konkrétně Jungle je u mě na spodních příčkách, ale u většiny jsem se trefila své kůži a vlasům do vkusu:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...