úterý 15. října 2013

Lushmánie: Jumping Juniper

 
    Ahoj všichni! Dnes si dáme recenzi na jednoho těžce nefotogenického, leč sympatického krasavce od Lushe. Jedná se o jeden z jejich šampuků a tenhle konkrétní kousek je určený pro dámy a pány s rychleji se mastícími vlasy. (Mimochodem, taky tak milujete slovo šampuk? Jedna z věcí, proč mám češtinu ráda; zatímco jinde mají shampoo solid, nudný to název, my si vlasy myjeme šampuky. Cool.)
 
    Jo, ty vlasy vážně vydrží jaksi nadýchané, objemné a fresh delší dobu. Ono to bude asi tím, že první ingrediencí na seznamu je Sodium Lauryl Sulfát, který by vysušil i olej samotný. Většina Lush šamponů a šampuků má tu slušnost, že SLS je v druhé části seznamu ingrediencí, ne-li až na úplném konci, Jumping Juniper si z toho ale hlavu nedělá a SLS  je jeho největší složkou.

    Kromě SLS se ve složení objevuje i jalovcový (odtud to "juniper" v názvu) olej kontrolující maz, citrusový olej, zajišťující lesk vlasů a růžová a levandulová esence, které mají chránit a zklidňovat pokožku hlavy. A barvivo. Abyste měli pěkný pocit z toho, že si hlavu myjete něčím fialovým.
 
    Tak já nevím. Šampuk naprosto úžasně voní, více než všechny ostatní šampuky dohromady, úžasná osvěžující citrusová vůně, lahoda pro můj citrusy milující nos. A ano, na intervalu mezi umytími jeho účinek poznám. Ale... znáte mě. Tak zarážející množství SLS? Barvivo? Proč?! Hlavně to barvivo mi moc nejde do hlavy. To snad nemá ani většina normálních, drogérkových šamponů. Tuhle filosofii přidávání něčeho, co nemá kromě zabarvení výrobku žádný význam, moc nechápu, zvláště u Lushe.
 
    Doporučila bych ho všem, kterým se vlasy mastí rychleji než rychlostí blesku nebo těm, kterým se hlava častěji zpotí. Sama si s ním myji hlavu pouze z důvodu téměř denního sportování - použitím Jumping Juniper je vážně znát, vlasy si nemusím nutně mýt a nevypadám jako Severus Snape přebarvený na blondýnu. 

    Každopádně pokud máte citlivou pokožku hlavy, normální či sušší vlasy a nehodlujete sportu, sáhnětě raději po něčem jiném. Jumping Juniper dodrží to, co slíbí, narozdíl od většiny ostatních šamponů určených na mastné vlasy. Já si s ním vlasy myji pro jistotu maximálně jednou týdně, protože při kontinuálním používání jsem měla jaksi stažený a suchý skalp, nepěkný pocit. A to nestojí ani za ten skvělý objem, který Jumping Juniper vyčaruje.

 
    Stejně jako všechny Lush výrobky, i tenhle má své velké výhody. Jednak je to tedy účinek pro vlasy, kterým je určen. Nikdy jsem nenarazila na tak silný šampon co se týče mastných vlasů, a to jsem celou pubertu se splihlými, těžkými a mastnými vlasy bojovala a mám tedy za sebou miliony šamponů stvořených pro stejný účel. Dále se mi líbí bezobalová filosofie, jedeme si eko, jsme green, a vůbec je tak nějak cool mýt si hlavu něčím tuhým a nanášet to na vlasy přejížděním. Chválím i absenci silikonů (důvody si můžete přečíst zde). A konečně je to poměr ceny a výdrže; šampuk stojí 255 kč, v UK 5.50 liber, ale vydrží věky. Svůj jsem kupovala v červnu, přes léto jsem ho vzhledem k pekelným teplotám a cestování využívala ze všech šamponů asi nejčastěji a z šampuku ubyla... Zhruba 1/10, 1/9? Nedivila bych se, kdyby si s ním myla hlavu i má budoucí pravnoučata.
 
    Jak jste na tom vy s šampuky od Lush? Máte nějakého favorita? A zkoušely jste Jumping Juniper?
 
    Mějte krásný den,
    M.

P.S. Plechovku na šampuk mám přímo z Lush obchůdku a stála mě 100 kč.
    

11 komentářů:

  1. ještě jsem nic od lush nezkoušela, nějak tomu odolávám.. ale asi nejvíc mě právě lákají šampuky ( a taky se mi líbí název :D)

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky jsem odolávávala, pak přišla jedna věc a od tý doby se mi zásoby rozšiřujou geometrickou řadou:D

      Vymazat
  2. wow ja uz ten lush musim vyskusat..tolko divnych veci maju! Zatial som testla len hennu - na to, ze nejde o prasok ale kvader s tuhostou beznej tehly a odkrajujem z nej pomaly sekerou..som nic specialne nepozorovala.
    Ale ja tomu este dam sancu :))

    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Sekyrou... :) Závidím hennovaní, mě to hrozně láká ale jsem od přírody blond a tmavé vlasy by asi nebyly to pravé ořechové:-/

      Vymazat
    2. to ja zavidim prirodne blond...aaaaw! :)) hennu pouzivam len na regeneraciu, lebo farba mi nechyta ;-((

      Vymazat
  3. já na ně už několikrát koukala, ale nějak mě nezaujaly, navíc mi žádný moc nevoněl :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dneska jsem ho očichala a kupodivu mi voní, první šampuk, co mi voní! a krááásně :)

      Vymazat
    2. Voni uzasne!!! Ostatni sampuky mi co se vune tyce taky moc nevoni, i kdyz ve sprse je to snesitelnejsi a ta vune neni tak koncentrovana.. ale tenhle je jednicka:) Jeste mi nevadi, jak voni New:)

      Vymazat
  4. Tento na mě čeká v krabičce, musím nejprv doplácat co se válí doma. Na ten objem jsem vážně zvědavá, nikdy jsem žádný neměla :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jojo, dobrá věc :) ale potvrzuju vysoušecí efekt (na jeho obranu jsem ho ale používala tak 4x týdně...)
    Čím dál víc mě ale láká si nějaký ten šampuk umíchat doma... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, to bych také ráda, veškeré pokusy zatím neskončily valně, bohužel:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...