středa 9. října 2013

Labello Lip Butter Vanilla & Macadamia (aka Nivea Lip Butter)

 
    Uznávám, že dnešní článek je takový trochu hnusný. Alespoň mě osobně teda vždycky jemně naštve, když si přečtu recenzi na naprosto perfektní produkt, který v ČR není k dostání, ani kdybych se na hlavu postavila. Ale tak se tu všechny zdravě naštveme, no - protože já jsem naštvaná taky - že jsem si nevzala i další verzi do zásoby.
 
    Labello lip butter je totiž naprosto úžasné. Krásně voní, perfektně hydratuje a na rtech skvěle vypadá, dodá jim totiž takový hedvábný, nenápadný lesk ve stylu "jo, takhle úžasně ty rty vypadají od přírody".
 
    Máslo je relativně tuhé, ale krásně taje s teplotou těla - obsahuje z velké části bambucké máslo, které mi texturou velmi připomíná. Další složkou másla je mandlový olej, známý pro své zvláčňující účinky. Verze, kterou mám já, obsahuje navíc aroma pravé vanilky a makadamiového oříšku (jako voní fakt krásně, co vám budu povídat, tak nějak jako bílá čokoláda).

 
    Ačkoliv v plechovce balzám vypadá bíle, taje do průhledna a perfektně se do rtů vsakuje. Nemá žádnou pachuť a je na rtech velmi příjemný, vůbec nelepí a obecně nedělá neplechu. Používám ho v podstatě celý den a vůbec neubývá (mimochodem, obsah balení je 19 ml, docela slušné) a když se s ním namažu na noc, ještě ráno na rtech tu božskou hydrataci cítím; svou práci odvádí výborně.
 
    Lip butter má fungovat na jakémsi certifikovaném principu Hydra IQ, který vidím napsaný velkým chlubivým písmem na všech ostatních Niveáckých produktech, co doma mám, ale pořád moc nechápu, co to je. Podle oficiálních Niveáckých stránek je to aktivní látka - asi něco jako bifidus actiregularis u Activie, tam mám taky podezření, že ani výrobce nemá tušení, co to znamená. Ale nechci Nivee škodit, pokud má někdo lepší info, budu za poučení jedině ráda.
 
    V článku, kde se lip butter objevilo poprvé, jsem napsala, že jde o dupe toho od Nivey - haha, no, jsem blbec, protože mi tenkrát nedošlo, že Labello spadá pod Niveu, nad čímž si pamatuji, že jsem byla kdysi dávno tak udivená, až jsem to asi zapomněla. Jsou samozřejmě totožné. Proč je na některých baleních napsaná Nivea a na druhých Labello mi jasné není.
 
    Vybírat můžete ze čtyř verzí: original butter (bez příchutě/vůně), vanilla & macadamia (verze, která si získala mé srdce), caramel cream (ta jediná mě neláká) a raspeberry rosé (pod značkou Labello se prodává pouze vanilla & macadamia a raspberry rosé, aby těch matoucích věcí nebylo málo).


Zdroj: rossychic.com

     Teda... můžete vybírat - to nebylo pěkný. Nemůžete vybírat, samozřejmě. Protože bůhvíproč Česká republika tuhle úžasnou věc nemá, já to fakt nechápu, myslím, že by z pultů zmizela hned. A já mám svojí prosím pěkně z Chorvatska! Asi po napsání tohoto článku zkusím napsat Niveákům prosebný email. A když to nevyjde, sepíšeme petici.
 
    Jak se vám Lip Butters zamlouvají? Která verze vás láká nejvíc? A nevíte alespoň o eshopu, kde by se tyhle úžasňárny daly najít? Protože já ani po desetiminutovém hledání ne...
 
    Mějte krásný den,
    M.
 
    

32 komentářů:

  1. Az na to original chci zkusit vsechny:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas netoužím po karamelu:D Ale asi máme v ČR smůlu, přišla mi odpověď z Nivey a v ČR produkt zavést neplánují - prý české zákaznice preferují balzámy v tyčince. Prdlajs, zmizelo by to z pultů ve dvou dnech, to se vsadím!

      Vymazat
  2. dají se koupit na Galaxii přání, ale teď zrovna mají skladem jenom karamel a originál... a samozřejmě cena je trošku jinde, navíc k tomu ještě poštovné... budu se modlit, aby mi ty dvě balení vydržely do příštího srpna, kdy jedeme na Makarskou :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tu Galaxii přání kouknu, díky, škoda, že když mám vanilku, tak teď nejvíc toužím právě po malině... Zákon schválnosti:)

      Vymazat
  3. Já mám svoje dva kousky z Chemist Direct, u nás pak třeba ta Galaxie přání, jak píše Natálka. Zvláštní je, že jsem myslela, že v Německu jsou normálně k dostání, ale ani tam jsem na ně nenarazila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to si tatík oddychne, jede na zápas Plzně s Mnichovem a já už plánovala, jak ho zaúkoluju, ať mi skočí do drogerky:D

      Vymazat
  4. Já si tento vanilkový kupovala před pár týdny v Polsku a naprosto souhlasím s recenzí, je moc dobrý. Určitě zkusím i ty další varianty, ještě že jezdíme několikrát ročně do Polska:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, závidím! Já spoléhám na předvánoční Vídeň, snad je tam najdu... :)

      Vymazat
  5. Už dlho po nejakom pokukujem. Po tvojej recenzii si jeden určite zoženiem :) Škoda len, že nie sú dostupné v bežných drogériách u nás.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to moc mrzí, přitom si myslím, že by si kupce rozhodně našly:-(

      Vymazat
  6. Budu doufat, třeba k nám přece jenom někdy nakonec dorazí... :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak když si nás to bude přát hodně, třeba nám to vesmír vyplní:D

      Vymazat
  7. Ahoj, ja som ich nasla tu : http://www.fashiontasteshop.cz/balzamky-na-rty-c100/nivea-lip-butter-i200/ a tu:http://www.galaxieprani.cz/galaxieprani/eshop/2-1-BALZAMY-NA-RTY/0/5/644-NIVEA-MASLO-NA-RTY-MALINA
    ..ale vanilkovy nemaju nikde a prave ten by som najradsej vyskusala :( Tipujem, ze v SR nebude tiez, ale mozno v Madarsku..no uvidime..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem je už vypátrala, trochu mě odrazuje, že bych za něj zaplatila dvakrát víc když to sečtu s poštovným:-/

      Vymazat
  8. Lákají mě vážně hodně ! :D Nejvíc asi to malinové..doufám že tu budou co nejdřív! :)

    OdpovědětVymazat
  9. Já nějak nechápu, v čem se TOLIK lišíme od Chorvatska? (po dovolené tam bych dokonce řekla, že jsme národ o něco kultivovanější). Vážně tomu nerozumím, to jsou češi vážně takoví škrti...?
    Jinak já je viděla prodávat nějak do 100 Kč na tom jednom obchodě s levnými vlasovými doplňky, prošel i pár blogy odkaz a článek jen si prostě nemůžu vzpomenout, jak se to jmenovalo.... poštu tam měli nějak do 40 Kč.
    čeká mě Londýn a možná Německo před Vánoci, tak zkusím kouknout tam.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to podle českého zastoupení Nivey prý není škrťáctvím, ale tím, že úadjně "české zákaznice raději hygieničtější tyčinky". Pfft. Ten obchod jdu hned hledat:D
      Mě zase čeká Vídeň, tak v to hodně doufám, v Německu někdo psal, že je nemají, ale snad se na tebe usměje štěstí; a závidím Londýn, nejlepší město na světě:)

      Vymazat
    2. http://www.fashiontasteshop.cz/balzamky-na-rty-c100/ - Ha, mám to!

      Vymazat
    3. ... jen škoda, že je nemají, no:D

      Vymazat
  10. Najprv som pozrela fotky a bola som udivená, prečo má Labello na obale rovnaký obrázok ako Nivea, tiež som nevedela, že spadá pod Niveu. Už mi je to jasné. Veď napr. aj L'Oréal a Garnier sú jedno a to isté, ale pri tomto masielku sa mi nepáči, že sa Labello ani netvári ako niečo iné, myslím tým na vlas totožný obal... Myslím, že preto to vyrábajú pod oboma značkami, lebo Labello má medzi pomádami veľmi dobré meno, povedala by som, že je to najobľúbenejšia značka balzamov na pery. A Nivea je zase značka, ktorú (podľa toho čo mi hovoria kamošky) ľudia buď milujú, alebo nenávidia... Ono je veľa produktov, ktoré sú rovnaké, ale robia sa pod viacerými značkami, hoci sa celkovo jedná o jednu a tú istú spoločnosť... Ako píšem, pod L'Oréal patrí snáď 10 (ak nie viac) ďalších značiek.. alebo taká spoločnosť COTY, veď tá robí hádam polovicu vecí, ktoré sa predávajú :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já osobně kdybych vedle sebe viděla máslo od Nivey a od Labella, sáhnu po tom od Nivey, mám tu značku velmi ráda, a i když je Labello to samé, to jméno dělá prostě hodně:)

      Vymazat
  11. už dlhšie po nom tužim, konkretne by som brala malinove, no nie je nikde dostat...
    Štýl ženy

    OdpovědětVymazat
  12. holky, nevím, zda je teď skladem, ale dá se koupit na na galaxieprani.cz :-), eshop je super!

    OdpovědětVymazat
  13. Labello je i ve verzi "BLUEBERRY BLUSH" jen tak pro info :-))

    OdpovědětVymazat
  14. A ty máš labello nebo niveu?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na váčku stojí Nivea, ale jde o stejný produkt:)

      Vymazat
  15. Já tu svojí Vinillu s Macademii mam z Německa :3 Takže asi tak 10km od bytu ♥ ☺z Chebu

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, já jsem nakupovala tady: http://www.drogerie-meg.cz, cena za balzám 89 Kč, poštovné při platbě předem 50 Kč. Nemají karamel, ale mají original, vanilka, malina, borůvka, kokos.

    OdpovědětVymazat
  17. Super článek víš že jsou ještě příchutě kokos,borůvka a nově i kakao:-) Až pojedu do anglie mám na ně fakt zálusk:-)

    OdpovědětVymazat
  18. Už je mají v dm na Chodově za 75! Vanilka-macadamia a malina-růže:)

    OdpovědětVymazat
  19. Mám moc ráda balzámy na rty, hlavně ty s ,,jedlou" příchutí". Ale když jsem se podívala ne webu DM na složení tohohle, tak mě chuť přešla :( Parafín, Azo barvivo, BHT. To by snad měli prodávat u pumpy :/

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...