čtvrtek 3. října 2013

DIY: Uspořádejte si šperky

   



    Ahoj všichni! Dnes odbočím od kosmetiky a mám pro vás rychlý návod, jak si uspořádat šperky. Přes rok bydlím s přítelem na koleji a jelikož máme opravdu minipokojíček (měly byste vidět tu skříň - noční můra každé ženské:)), snažíme se co nejvíce šetřit místem. Protože zhruba polovinu své bižu mám na koleji a nebaví mě zamotané řetízky, chtěla jsem sehnat něco, kde budou ozdoby na krk volně viset. A nakonec jsem si něco takového sama vyrobila za pomoci celkem 4 věcí, které jsou běžně dostupné a s kterými to zmákne během chvilky opravdu každý:) Tak jdeme na to.

Potřebovat budete:
  • korkovou nástěnku
  • špendlíky, popř. lepidlo
  • provázek (na visící náušnice, prstýnky apod.)
  • něco, čím nástěnku zkrášlíte - já použila krajku z trička, můžete ale sáhnout po barevném či ozdobném papíru, stuhách, můžete nástěnku pokreslit, jak je ctěná libost:)
   
    Postup je velmi jednoduchý. Nástěnku nejdříve ozdobte dle vaší libosti - já obstřihla tvary krajky a vytvořila nástěnce krajkové okraje. Poté jsem do již pověšené nástěnky porůznu zapíchala špendlíky, na které jsem navěsila náramky a řetízky, na provázek přišly náušnice s háčkem a nejvíce jsem se vztekala se zapichováním náušnic do korku, protože ty potvory nikdy nebyly na stejné úrovni. Celkově jsem se ale s celým dílem nevztekala déle než půl hodinky a teď mám ze sebe radost, protože si po ránu určitě ušetřím pár minut času, které bych jinak trávila rozmotáváním uzlíků.

     Mimochodem - krajku mám na nástěnce jen přichycenou špendlíky - až mě omrzí, jednoduše ji vyměním za něco jiného.

    Podobný nápad jsem objevila kdysi na Pinterestu a uložila si ho do své složky s DIY projekty, které se mi moc líbí; konečně se dočkal realizace. Nástěnka vypadá na zdi velmi pěkně a hlavně mám parádní přehled, co kde je a nic se mi nemotá.

(Šmoulománii prosím ignorujte)

   Jak skladujete bižuterii vy? Máte nějaký svůj DIY výtvor nebo koupenou šperkovnici?

     Mějte se krásně,
    M.

6 komentářů:

  1. super nápad :) já mám šperkovnici, ale už se mi tam vůbec nic nevejde, tak budu muset pořídit ještě nějakou krabičku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě v krabičkách nikdy nemůžu nic najít a všechno se mi šmodrchá:D

      Vymazat
  2. Podobný systém mám na bižuterii už léta. :) Postupně jsem ho ale vylepšila o sadu háčků, ono na mých asi 40 párů náušnic by tohle nestačilo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, to věřím:D Já mám na koleji jen bižu, kterou momentálně nosím, doma toho je taky víc a na jednu nástěnku by se to nevešlo:)

      Vymazat
  3. https://vladislavtham.wordpress.com/

    Podívej se na můj blog o špercích!

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...