pátek 4. října 2013

Avon Turkish Thermal Bath olej (úžasňárna do koupele, na tělo i na vlasy)


    Ahoj všichni! Dnes bych vám ráda ukázala produkt, který mi zpříjemňuje podzimní večery. Je to celkem nedávná novinka od Avonu s názvem Turkish Thermal Bath Oil a je určený do koupele, na tělo, na vlasy i na nehty. Moc těmto multi-purpose výrobkům nevěřím, hned na začátek ale můžu říct, že tenhle olejíček si mě získal.

    První, co mě dostalo, je naprosto perfektní vůně. Nevím, zda jste byly někdy v tureckém hamamu (klasické turecké lázně s ohromnou tradicí), ale při prvním přičichnutí se mi celý ten zážitek plný páry a masáží vybavil. Vůně je velmi exotická, sladká, těžká a přesto nosu příjemná, není bůhvíjak koncentrovaná, takže hlava vás z ní bolet nebude. Zejména z toho důvodu jsem olej v létě moc nepoužívala a teď na podzim po něm sahám téměř denně - tou vůní tak nějak hřeje.


    

    Produkt obsahuje z největší části sezamový olej, najdete v něm také slunečnicový olej a olivový extrakt; k mému velkému údivu je ve složení pouze jeden silikon, a sice ve vodě dobře rozpustný. Tím mě Avon mile překvapil.


    Balení se mi moc líbí, což platí i u ostatních výrobků z řady Planet Spa. Zapomněla jsem vyfotit dávkovač, každopádně se jedná o klasiku menších tělových mlék i olejů - velmi úzký otvor do produktu. Olej je průhledný a velmi tekutý (konzistencí zhruba jako roztátý kokosový olej, možná ještě vodovější).

    Používám ho do koupele, na vlasy i na tělo - a na masáže. Překvapilo mě, že vlasy po použití nevypadají mastně, pokud to nepřeženete s dávkou. V létě jsem ho používala zejména do konečků, protože je krásně provoněl a chránil před suchem. V případě natírání na tělo se vsákne více než např. kokosový olej, ale stejně vám nějaký ten mastný film na pokožce zůstane. Na nehty jsem olej nikdy nevyužila, moc si nedovedu představit manipulaci s tak velkou lahvičkou na něco tak malého.

    Olej jsem kupovala v akci za asi 129 kč, v trvalé nabídce stojí víc; Avon má ale neustále nějaké akce, vlastně ani nevím, k čemu jim jsou běžné ceny:) Olej můžu s čistým svědomím doporučit, nemůžu proti němu říct křivého slova - hlavně vůně vás v téhle zimě vyloženě vrátí do léta.

    Zkoušely jste něco z řady Planet Spa? Jak se vám lázněmi různých zemí inspirované Avon produkty líbí?

    Mějte krásný den,
    M.


8 komentářů:

  1. Já měla Olej z tureckých lázní a řekla bych, že bych o něm musela negovat každou větu tvého článku :-( škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přímo tento? To mě překvapuje, v čem Ti nevyhovoval? Mně připadá povedený:)

      Vymazat
  2. Taky ho mám a paráda. Mě moc vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jo, celkem jsi mě na něj nalákala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A navic ho ted maji ve sleve, z 229 na 159 tentokrat;)

      Vymazat
  4. Oni už ho neprodávají ? Nemohla jsem ho nikde najit :(

    OdpovědětVymazat
  5. Ja ho mam koupila jsem ve vyprodeji...nebyl sice jeste "prosly" , ale tu omamujici vuni co popisujes teda nemel...spis vonel dost zlukle:-) ale stal asi 79,- takze pred pouzitim prikapnu nejaky oblibeny EO a je to ok:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...