pondělí 23. září 2013

Ziaja krémy na ruce - kokosová a olivová řada

    


    Možná si pamatujete, jak jsem psala o tom, co jsem si dovezla nového z Chorvatska. No, tak dva dny po napsání článku mi došlo, že jsem vlastně úplně zapomněla na krémy na ruce od značky Ziaja, které jsem tam dokonce kupovala jako první, patrně proto, že než jsem se vrátila z dovolené, byla jsem s nimi tak sžitá, jako kdyby jeden strašil v kabelce a druhý na nočním stolku od nepaměti.



    Ziaja nabízí celkem 7 druhů krémů na ruce, já po dlouhém váhání sáhla po kokosovém a olivovém; oba si mě získaly svou parfemací. Koza je už dost profláklá a kakaové máslo mi v podání Ziaji připomíná kvasnice (i tak mám ale pleťový krém a masku na vlasy z této řady).


    Kokosový krém na ruce voní jako Raffaello, zkrátka kokos šmrncnutý něčím sladkým a strašně, strašně dobrým. Nejradši bych ten krém snědla. Vůni cítím ještě dlouho po nanesení a trochu si na ní ujíždím. Ruce hydratuje skvěle, i když nezanechává mastný film. Podle oficiálních stránek výrobce obsahuje lipidy z kokosového ořechu a olej canola a má dělat zkrátka to, co od takového krému na ruce všechny čekáme: pečuje o pokožku rukou, regeneruje ji, změkčuje a vyhlazuje a má také zpevňovat nehty.



    Parfemace olivového krému je taková... Připadá mi lehce šmrnclá citrusy, velmi svěží a příjemná vůně, i když ne bůhvíjak pronikavá; z rukou je cítit jen chviličku. Za úkol má krém to samé jako brácha, ve složení najdete olivový olej, vitamin E nebo provitamin B5. Stejně jako u kokosové varianty se ani tady nedočkáte mastného filmu na rukou, což na krémech oceňuji asi nejvíc, protože se mi vždycky stane, že těsně po nanesení krému potřebuji nutně sahat na mobil nebo tak něco.




    Krémy mě v přepočtu vyšly na necelých 60kč/ks a to je podle mého názoru za 80ml perfektně vonícího a nemastícího krému dost slušné (koneckonců, nic jiného než tyto dvě vlastnosti mi rozdíl v jednotlivých krémech nedělá). Líbí se mi i obal produktu, jednoduchý, ale přesto odlišný od klasických tub, které většinou potkáte. Pokud se mi podaří najít Ziaju i v českých drogeriích /nechápu, kam na ní všichni chodíte, přede mnou se Ziaja asi schovává/, jdu do krému na ruce bez váhání zas. A klidně i do té profláklé kozy.


    Jaký je váš názor na tuto levnou polskou kosmetiku? Zkoušely jste některé výrobky? Který je vaším favoritem?

    Mějte krásný den,
    M.

8 komentářů:

  1. kokosova rada? wow pre tu by som zabijala :))


    Inak posledny tyzden super BIELENDA giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to byl velký záchvat štěstí, když jsem je objevila:)

      Vymazat
  2. Mela jsem krem na ruce z kozi rady a byl fajn. Pak pletovy z olivovy a parada. Mam tu kosmetiku rada.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na ten pleťový y olivové řady si také dělám zálusk, ta parfemace je hrozně svěží a příjemná:)

      Vymazat
  3. všechno kokosové- kokosově vonící miluju, takže budu muset ten kokosový krém zkusit!

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen zkus, bacha ať si potom nesníš ruce, je to fakt Raffaello jak vyšité:)

      Vymazat
  4. já mám kozu a jsem hodně spokojená, líbí se mi i ten obal... jelikož ale kokosovou vůni nemám vůbec v lásce, tak asi sáhnu po olivovém. celkově myslím, že Ziaja má dobré věci, chci někdy zajít do toho jejich obchůdku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také se tam chystám, jen se dokopat, jsem strašně zpohodlnělá internetovými obchody a jak něco není v drogerii, trvá mi dlouho, než se vypravím:D

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...