pátek 13. září 2013

Tony Moly Cherry Lip Tint


    Dnes bych ráda zrecenzovala lip tint od korejské značky Tony Moly. Objednala jsem si jen miniaturku (asi za dva tři dolary, miluju ebay) a za tu cenu to stálo. Víc bych za tento produkt nedala, protože rtěnka je prostě rtěnka.

    Balení je dle mého názoru trochu nešikovné. Skleněná baňka, kterou uzavírá víčko s aplikátorem; baňka je ale těžce nestabilní, takže se vám klidně může stát, že zatímco čarujete s aplikátorem, silně pigmentovaná barva se vám vylije. Aplikátor sám je klasický pěnový, pracuje se s ním relativně dobře.

    Barva zvláště voní (spíše smrdí?) i chutná. Chuť je relativně příjemná, i když je z ní hodně cítit chemie, parfemace nepřebíjí alkohol, který v produktu určitě je (a ne málo). Výrobce tvrdí, že lip tint obsahuje jojobový olej pro výživu rtů, ale já bych si na něj bez balzámu netroufla.



    Při aplikaci je třeba dávat pořádného bacha. Barva je opravdu silná a více než pět ďubnutí aplikátorem je podle mě docela risk, protože barva se do rtů rychle vpíjí, chce to rychle ji po rech rozetřít; jakmile je na jednom místě déle, vznikne vám flíček (takže aplikujete další vrstvu, a další a další, až máte rty v nejtemnější rudé). Ale proti gustu žádný dišputát; mně se nejvíc líbí, když jsou rty jen lehce do růžova zabarvené, občas je před aplikací potřu BBčkem, aby barva hodně vynikla a abych docílila barevného přechodu od středu rtů ke krajům - je to aktuální hit v asijském líčení a musím říct, že mi to nepřijde vůbec špatné (tzv. ombre lips).

    Nevýhodu produktu vidím v tom, že pro mě není možné, abych rty přetřela během dne jen tak v autobuse nebo na ulici, jak jsem zvyklá. Na aplikaci potřebujete pořádné zrcátko a trpělivost. A taky mýdlo a vodu, pokud jako já máte sklony upravovat barvu prstem. Před odchodem z domu ale použiji lip tint ráda; dodá rtům přirozeně vypadající barevný nádech, který trvá... a trvá... a trvá (podle intenzity barvy a toho, co zrovna děláte a jestli rty něčím přetíráte) 2-5 hodin.

    Toto je má liptintová premiéra a upřímně extra unešení nejsem (čekala jsem totální mánii). Jako jo, rty vypadají, jako kdyby jim ta barva patřila automaticky, ale rtěnka je rtěnka. Asi po dalších podobných produktech toužit nebudu, ale tento ráda dopotřebuji.

    Co vy a lip tinty? Propadly jste jim, nebo nechápete jejich kouzlo?

    Mějte krásný den,
    M.

P.S. Lip tint jsem objednávala zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...