čtvrtek 5. září 2013

Rtěnka Catrice Ultimate Gel Shine Colour


    S nadcházejícím podzimem odsouvám jasně oranžové rtěnky a nahrazuji je podzimními, tmavšími, tluměnějšími. Jednou z nich je gelová rtěnka od Catrice v odstínu 010 Love's Di-wine.


    Rtěnka má krásný obal - stříbrný, a Catrice se povedlo balení, na kterém díkybohu nezůstávají otisky prstů, takže se neosypete pokaždé, když jí musíte vyndat z kabelky.

    Co se týče složení, jedná se o perfektně pigmentovaný gel, který vám zajistí look rtěnky přetřené leskem. Já mám osobně raději matné rty, ale i tak rtěnku nosím ráda; lesk navíc do čtvrt hodinky zmizí, ale barva zůstane. Líbí se mi, že vám rtěnka rty nevysuší a hlavně, že se vytrácí postupně (opravdu nezůstane zalezlá na okraji rtů či ve vráskách, zatímco zbytek rtů máte holý).

    Jen jsem trošku zklamaná z barvy. Na rtech jde trochu víc do růžova, než bych chtěla, předpokládala jsem, že rtěnka je spíše vínová (zatracené drogérkové světlo). Při více vrstvách se vínové více blíží, ale zase méně vydrží... Teď si vyberte.

Ve skutečnosti je barva o malinko více do vínova - ale vážně ne o moc. Foťákem mi to nějak nešlo zachytit.
    Takže tedy až na malé zklamání z odstínu jsem spokojená a plánuji přikoupit i další odstíny. Za 104kč se jedná o velmi příjemnou rtěnku - žádná pachuť, nevysušující složení - a mohu ji jen doporučit. Vypadá to, že doporučuji všechno - píšu chvilku a na blog zatím vybírám převážně mé oblíbence:)

    Také volíte odstíny rtěnek či stínů podle aktuálního ročního období? Máte něco specifického, co vytahujete na podzim?

    Mějte krásný den,
    M.


   

2 komentáře:

  1. tu jsem si teď koupila v Kauflandu (vůbec jsem netušila, že tam mají takhle kosmetiku) ve slevě za 25,- kč. Myslím, že docela ujde, ale už bych si ji asi nekoupila, celkem mi vysušuje rty:-/

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, kdybych jí potkala za 25, beru jich víc:D Já jsem s ní spokojená, ale jako pod každou jinou rtěnku i pod tuhle dávám balzám.

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...