neděle 8. září 2013

Rozjasňující perly od Avonu


    Už jako tříletou mě hrozně fascinovaly rozjasňovací perly, které měla mamka. Tuším, že byly od Bourjois, naprosto neskutečně voněly a mamka mě (tehdy na mé poměry) obřím štětečkem šimrala na nose, až jsem ho měla lehce růžový. Mám i několik fotek, jak se perlami maluji sama. Pravděpodobně to byla vůbec první dekorativka, kterou jsem vyzkoušela, a po letech mám konečně i své vlastní.


    Tedy, když jsem vybalila z krabičky plastové, lehce oškrábané balení, byla jsem velmi zklamaná. Mamčiny perly vypadaly i v tom roce ´96 o dost líp:) Balení je taky naprosto iracionálně velké, většinu totiž vyplňuje molitanová hubka, kterou by se nenalíčil asi nikdo, takže tam jen prudí, protože ji pokaždé musíte vyndat a dát někam, kde nic nezašpiní, než tam vnoříte svůj štěteček. Asi molitan vyhodím, na druhou stranu se bojím, aby se mi perličky narážením nerozbily (no, asi je to blbost). Perly jsou opravdu jen na dně, ale stojí za to.

    Avon nabízí celkem tři různé verze těchto perel, já mám rozjasňující. Odstín této verze je v podstatě cihlová oranžová, kterou ale vzhledem k množství té rozjaňující složky - opravdu světlých perliček - neuvidíte. Při více vrstvách vám na pleti vytvoří lehce broskvový nádech, při méně vrstvách funguje opravdu jen jako lehký rozjasňovač - efekt, kvůli kterému jsem perly chtěla, používám je ale spíše jako tvářenku.

    S perlami jsem velmi spokojená. Splnily mé očekávání, i když ten obal je vážně otřesný. Příště sáhnu po perlách, které budou vypadat lépe i navenek. Nebo si ty avonovské do něčeho snad přendám, vážně mě to trochu irituje.

    Také jste měly rády dekorativní kosmetiku už jako malé holčičky? Existuje nějaká kosmetika, ke které máte sentimentální vztah?

    Mějte krásný den,
    M.

4 komentáře:

  1. krásnou dovolenou přeju! :)
    já jsem si teď nedávno pořídila Meteoritky a zatím se s nima jenom kochám :D u těhle bych se na první pohled bála, že budou tmavé, ale po rozetření vypadají dobře!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dovča byla super!:)

      Jinak po meteoritkách už házím očkem, načtu pár recenzí a objednávám. Tyhle avonovské jsou dokonce světlejší, než jsem čekala, opravdu se jen tak lehce oranžově lesknou;)

      Vymazat
  2. K tomu obalu... tak na meteority určitě nemá :-D, ale já si myslím, že ta šílená molitanová houbička i ta velká krabička mají čistě praktickou funkci - ta houbička má podle mě zabránit právě rozbití perel, jak píšeš (minimálně během doručování je určitě potřeba, protože by ti jinak podle mě dorazil sypký pudr :-D). A ta hluboká krabička bude asi proto, aby při pudrování nevylítávaly ty perličky ven. Mohla bych vyprávět, kolik kuliček z různých kuličkových pudrů už skončilo na zemi, v umyvadle apod. :-D.

    Jinak já mám meteority i tyhle koule a užiju je oboje - tyhle růžové používám spíš jako tvářenku, nebo na místní rozjasnění a meteority si pudruji celý obličej na rozjasnění...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No vidíš, s tím vylétáváním mě to ani nenapadlo:D Jsem s perlami spokojená, místo tvářenky vypadají fakt hezky, i když na meteority si brousím zuby dál:)

      Vymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...