pondělí 9. září 2013

Orofluido - tekuté zlato pro vaše vlasy


    Tekuté zlato je opravdu překlad názvu tohoto vlasového oleje, na který téměř každý pěje ódy. Já mám doma už třetí lahvičku a na té skvělé vanilkové vůni jsem naprosto závislá. Nedovedu si představit umytí vlasů bez následného použití Orofluida a vlasy s ním kolikrát pročesávám i během dne.


    Podle mé kadeřnice je Orofluido to nejlepší, co můžete vlasům dát - to díky kombinaci arganového oleje a oleje ze lněného semínka. Ve složení najdete bohužel i silikony a alkohol, což je asi jediná vada tohoto výrobku; ne ale zanedbatelná. Kdybych neměla šampony, které silikony z vlasů dobře odstraňují, denní používání bych asi zvážila.

    Olej je hodně hutný, zhruba jako olivový, snad ještě více. Právě díky obsahu silikonů ale vlasy nemastí, to byste si ho musely nalít na hlavu; na pročesání vám bude stačit množství o velikosti pětikoruny. Voní úžasně po vanilce, stejně voní i maska, šampon, balzám a prý i barvy od této značky.

    Používání oleje je na vlasech hodně znát. Konce jsou vyživené a méně se třepí (na čemž má obrovský podíl určitě i Shine So Bright). Obecně se o své vlasy poslední rok více starám a myslím, že je to poznat (i když to asi vidím jen já:)); Orofluido už je má stálice a jen tak se ho nevzdám.

    Vyzkoušely jste tento věhlasný olej? Jaký je váš názor na něj?


    Mějte krásný den,

    M.

4 komentáře:

  1. nevyzkoušela jsem ho, ale chci ho! ach jo, jenže chci skoro každý olejíček na který vidím recenzi a já ho ještě nevyzkoušela

    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsme na tom podobně, taky jsem olejíčková. Ale z těch, co jsem vyzkoušela (což jsou asi tři drogérkové - Syoss, Garnier a ještě snad Lóreal, a Orofluido) tenhle jednoznačně vede. Ještě mě láká Biosilk:)

      Vymazat
  2. Tenhle vypada hodne dobře !!!!:) a voní na dálku :)) vyzkouším :)
    Přijd se podivat take ke me budu rada :

    www.olivains.com

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem ho používala půl roku a rozdala jsem ho. Vlasy po něm byly strašně umaštěné a to jsem ho dávkovala opravdu maličko. Mám všeobecně mastnější vlasy, takže tohle bych doporučila sušším...

    OdpovědětVymazat

Děkuji vám za každý váš názor a připomínku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...